Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 83 Следующий »

Передача медичного висновку про тимчасову непрацездатність в ЕСОЗ

12.07.2021 (оновлено 13.07.2021)

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

З 9 липня 2021 року МІС «МедЕйр» успішно пройшов тестування офіційного функціоналу eHealth по Медичному висновку про тимчасову непрацездатність.

Медичний висновок про тимчасову непрацездатність (МВТН) – це електронний документ, що доступний для закладів ПМД та СМД в системі eHealth та необхідний для електронної фіксації факту захворювання пацієнта на даний момент, котрий не може виконувати свою роботу повністю, або частково.

МВТН формує лікуючий лікар за допомогою передачі амбулаторної або стаціонарної взаємодії з послідуючою передачею нового або продовженням попереднього висновку про тимчасову непрацездатність в систему eHealth.

Від ЕСОЗ (eHealth) данні передаються в електронний реєстр листків непрацездатності (ЕРЛНПенсійного фонду.

До ЕРЛН передається факт, що в певний період часу людина не може працювати повністю або частково через її стан здоров’я і НЕ ПЕРЕДАЄТЬСЯ її діагноз.

Пацієнт може побачити свій електронний лікарняний через електронний кабінет на сайті Пенсійного фонду.

Після реєстрації МВТН в eHealth пацієнту приходить SMS-повідомлення, як підтвердження, що інформація про його МВТН буде надіслана до ЕРЛН. 

Після опрацювання даних Пенційним фондом пацієнту надійде ще одне SMS-повідомлення про те, що йому створили електронний листок непрацездатності.

Очікуємо підключення функціоналу та інформації по проведенню вебінарів!

Про оновлення та підключення буде додатково повідомлено.

Зауважимо, що на нашому Youtube каналі support medeir розміщено інформацію по підключенню та впровадженню інформації по Медичному висновоку про тимчасову непрацездатність.

Дякуємо, що ви з нами!

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Зміни логіки формування коду підтвердження рецептів по програмі "Доступні ліки"

12.07.2021

УВАГА!!!
Шановні користувачі!

В eHealth змінено логіку формування коду підтвердження при виписуванні рецептів по програмі "Доступні ліки".

Зміни стосуються пацієнтів, метод автентифікації яких через документи.
Актуальний код підтвердження можна повідомити чи роздрукувати пацієнту з друкованої форми рецепту!
Код "0000" неактуальний для таких рецептів!!! 

Повідомлення, яке видає система при підписанні таких рецептів, найближчим часом буде актуалізовано.

Дякуємо за розуміння та співпрацю.

З повагою,
команда техпідтримки МІС "МедЕйр".




Міжнародне свідоцтво вакцинації

05.07.2021
Шановні користувачі!

Вже розпочато оновлення систем, пов'язане з реалізацією функціоналу друку міжнародного свідоцтва вакцинації від коронавірусної хвороби COVID-19.
Можливість друку буде налаштовано протягом 2-8 годин після оновлення.
Функціонал буде налаштовано в ЕМК пацієнта з Таблиці імунізацій, а також із вкладки "Ключова інформація" ( блок "Імунізації") в якій можна переглянути інформацію про проведені щеплення, внесені в ЕСОЗ, в тому числі і через інші МІС.
Слідкуйте за повідомленнями в Системі.

Коротка відео-інструкція про роботу з Міжнародним свідоцтвом вакцінаціі від covid-19, вже на нашому Youtube каналі:
https://youtu.be/ZQ12vWYPpX4


#eZdorovya повідомляє про затримки синхронізацією записів в МІС з ЦБД ЕСОЗ

11.06.2021

Шановні користувачі!

ДП "Електронне здоров'я" інформує про регламентні роботи в ЕСОЗ.

Затримки обробки на центральній базі даних значні сповільнення синхронізації записів в МІС з ЦБД ЕСОЗ.

#eZdorovya планують запустити публічну сторінку status-page, де буде розміщено інформацію по затримках та по поточному стану системи, кількості і швидкості обробки запитів на ЦБД.

Відтак сиситема здатна обробити 1000-1100 запитів за секунду із затримкою до 2 секунд на кожен окремий запит. Також ДП "Електронне здоров'я" прогнозує до 2-х годин регламентних робіт на стабілізацію ситуації.

Детально з інформацією ви можете ознайомитись з поясненнями eHealth на офіційній сторінці Facebook @ezdorovya:https://www.facebook.com/ezdorovya/posts/1185919338521296

А також на сайті  #eZdorovya:

https://ehealth.gov.ua/2021/06/11/reglamentni-roboty-v-esoz-7/


Медичний висновок про тимчасову непрацездатність

11.06.2021

За попередньою інформацією від НСЗУ МІС «Медейр», керівники ЛЗ мають отримати листи від Департаменту розвитку електронної системи охорони здоров'я, в якому йдеться про питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки.
Медичний висновок про тимчасову непрацездатність (МВТН) – електронний документ, що формується на підставі медичних записів в електронній системі охорони здоров’я та містить висновок лікаря за результатами медичної експертизи з тимчасової втрати непрацездатності, що засвідчує тимчасову непрацездатність та є підставою для створення листка непрацездатності.
Виконання якого здійснюється відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 25.04.2018 № 411 «Деякі питання електронної системи охорони здоров'я»,
постанови Кабінету міністрів України від 17.04.2019 № 328 «Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього», Наказу МОЗ України від 18.09.2020 № 2136 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 вересня 2020 р. за № 952/35235) «Деякі питання ведення Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров'я» та Наказу МОЗ України від 01.06.2021 № 1066 "Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки".
Для вивчення питання по медичному висновоку про тимчасову непрацездатність НСЗУ запустила відеокурс за посиланням: https://cutt.ly/mvtn
Також Національна служба здоров'я України запрошує на онлайн-вебінар щодо основ використання медичних висновків про тимчасову непрацездатність
в ЕСОЗ, що відбудеться 11 червня 2021 з 14:00 по 15:00.
Посилання для підключення до вебінару: https://cutt.ly/nnEKxsM
Онлайн трансляція вебінару на YouTube: https://cutt.ly/lnEKEzg
Зауважимо, що функціонал по передачі медичних висновків про тимчасову непрацездатність через МІС «МедЕйр» в eHealth ще в розробці. На сайті еZdorovya https://ehealth.gov.ua/ ви можете знайти інформацію про стан підключення МІС до функціоналу МВТН. Про оновлення буде додатково повідомлено на Порталі підтримки користувачів МІС "МедЕйр".
З повагою - команда технічної підтримки МІС "МедЕйр".


Приналежність до цільової групи по вакцинації від COVID-19

18.05.2021

Шановні наші користувачі!

Згідно роз’яснень НСЗУ, яку отримали ЛЗ від НСЗУ про внесення приналежності до цільової групи для вакцинації від COVID-19, така інформація передається у межах взаємодії, в якій необхідно створити запис у секції «Спостереження», де зазначити категорію - «Соціальна ознака», код спостереження – «Приналежність пацієнта до цільової групи для вакцинації від COVID-19».

Така інформація передається і у полі «Значення», у разі якщо пацієнти:

- Працівники медичної сфери

- Працівники соціальної сфери

- Працівники сфери освіти

- Працівники закладів з надання довгострокового догляду та підтримки

- Резиденти закладів з надання довгострокового догляду та підтримки

- Пацієнти з супутніми захворюваннями віком від 18 до 59 років

- Інші.

Зауважимо, що НСЗУ зазначає: «Оплата за договорим про медичне обслуговування населення  за програмою медичних гарантій будуть використовуватись виключно дані електронних медичних записів».

З повагою – команда МІС «МедЕйр».


Процес видачі коду доступу до медичних даних на Порталі Пацієнта

13.05.2021

Шановні наші користувачі!

На нашому Youtube каналі додано відео-інструкцію процесу видачі пацієнту з відео-інструкцією процесу видачі пацієнту його коду доступу до медичних даних на Порталі Пацієнта:

https://www.youtube.com/watch?v=KGKlbmO1DUU

Слідкуйте за нашими новинами.

Дякуємо, що ви з нами!


Зміни та помилки при реєстрація вакцинації

15.04.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
В МІС "Медейр" реалізована передача проведення вакцинації, в тому числі COVID-19.
Звертаємо вашу увагу, що при передачі вакцинації, у випадку коли первинне джерело - лікар, а стан вакцинації - зроблена, необхідно обов'язково вказувати інформацію в протоколі вакцинації та зазначати:
1.Номер вакцинації;
2. Кількість доз;
3. Етап вакцинації;
4. Автора протоколу;
5. Опис протоколу;

Також ми отримали від НСЗУ перелік найчастіших помилок, які допускаються при передачі даних по імунізації в ЕСОЗ:
1. * Не внесено або внесено фейк по серії вакцини;
2. Не внесено або внесено фейк по назві виробника;
3. Не внесено термін придатності вакцини;
4. Вказано або ВВЕДЕНО пацієнтові невірну дозу вакцини (1 замість 0.5);
5. Невірно вказано одиниці виміру (MG замість ML);
6. Невірно вказано спосіб введення (subcutaneously замість intramuscularly);
7. * Не описано ПРОТОКОЛ вакцинації ВЗАГАЛІ або частково.

* - не підлягають оплаті від НСЗУ

Будьте уважні!
Дякуємо за розуміння!


Зміни по передачі амбулаторних ЕМЗ

06.04.2021

Згідно роз’яснень НСЗУ, яку отримали керівники ЛЗ від НСЗУ про зміни в програмі медичних гарантій 2021 року - лист № 6322/8-17-21 від 01.04.2021р. з роз'ясненнями щодо коректності ведення електронних медичних записів.
Просимо звернути увагу, що НСЗУ було внесено ключові зміни ведення ЕМЗ за ПРІОРИТЕТНИМИ ПАКЕТАМИ медичної допомоги, що надається в амбулаторних умовах:
• Бронхоскопія
• Гістероскопія
• Езофагогастеродуоденоскопія
• Колоноскопія
• Мамографія
• Цистоскопія

(https://academy.nszu.gov.ua/mod/page/view.php?id=570)
Відповідно до цих змін, "Діагностичні звіти", що передаються до ЕСОЗ по пріоритетним пакетам, обов'язково мають створюватись/передаватись в межах взаємодії (тобто консультації), з метою фіксації діагнозів, встановлених пацієнту.
Для забезпечення даної можливості, лікарям-рентгенологам і лікарям-ендоскопістам додано можливість створення взаємодії (консультації) в МІС, в межах якої має бути створено та передано "Діагностичний звіт".
З метою уникнення ситуацій щодо відсутності оплати з боку НСЗУ по таким послугам через некоректно передані дані в ЕСОЗ, просимо врахувати дану інформацію у своїй роботі.
По всім іншим послугам "Діагностичні звіти" передаються у звичайному режимі.

З повагою,
команда технічної підтримки МІС "МедЕйр".


Зміни ведення ЕМЗ, пов’язані з направленням пацієнта

05.02.2021

У зв'язку з початком дії програми медичних гарантій 2021 року, керівники лікувальних закладів отримали листа від НСЗУ лист № 6322/8-17-21 від 01.04.2021р. з роз'ясненнями щодо коректності ведення електронних медичних записів.

Тому просимо звернути увагу на роз'яснення НСЗУ щодо електронних та паперових направлень з 01.04.2021р.

Згідно з абзацом 2 пункту 7 глави 1 Порядку реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування у ІІ - ІV кварталах 2021р., затвердженого Постановою КМУ від 15.02.2021р. № 133 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/133-2021-%D0%BF#Text), НСЗУ не буде оплачувати медичні послуги, які надаються за направленнями в паперовій формі.

Без направлення на амбулаторному рівні в межах Програми медичних гарантій надається спеціалізована допомога:

• акушера-гінеколога
• акушера-гінеколога дитячого та підліткового віку
• педіатра
• психіатра
• психіатра дитячого
• психіатра підліткового
• нарколога
• стоматолога
• стоматолога дитячого
• стоматолога-терапевта
• стоматолога-хірурга
• лікаря зубного
• фтизіатра
• фтизіатра дитячого

Також, без направлення спеціалізована медична допомога надається в межах Програми медичних гарантій пацієнтам, які:

  • в ургентному (невідкладному) стані;
  • із хронічними захворюваннями та перебувають на диспансерному обліку в цьому закладі охорони здоров'я.

(https://nszu.gov.ua/academy/academy-info/elektron-med/elektron-med-zapit)

Нижче додаємо документ з переліком хронічних захворювань від НСЗУ .

Роз'яснення та правила роботи з електронними направленнями викладено на сайті Академії НСЗУ (https://academy.nszu.gov.ua/mod/resource/view.php?id=165)

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Організація передачі проведеної вакцинації  проти COVID-19 в ЕСОЗ 

26.03.2021 (оновлено)

З 22 березня 2021 року Міністерством охорони здоров’я запланована реалізація онлайн-запису на вакцинацію від COVID-19 для груп ризику.

МІС «МедЕйр» реалізував технічну можливість онлайн-запису на прийом (вакцинація COVID-19), який автоматично передається з контакт-центру МОЗ в картку запису на прийом. Кожен заклад, який проводить вакцинацію населення проти COVID-19, має надати можливість такого онлайн-запису, для цього відповідальні особи мають налаштувати свої робочі кабінети в МІС для запису на вакцинацію в пункт проведення щеплення.

Для запуску функціоналу запису на  на вакцинацію від COVID-19 слід ТЕРМІНОВО налаштувати розклад лікувального закладу! 

 Відео-інструкції щодо передачі в ЕСОЗ через систему МЕДЕЙР інформації про проведену вакцинацію від гострої коронавірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, розміщені на нашому youtube-каналі:





Для налаштування кабінетів щеплення вам необхідно:

  1. Визначити спеціалістів, які будуть проводити вакцинацію


  1. Визначити Пункти вакцинації



  1. У кожній Амбулаторії вашого ЛЗ, яку визначено як Пункт вакцинації, створити Кабінет – «Пункт вакцинації», налаштувати для нього графік роботи (по аналогії з налаштуванням розкладу спеціалістів), згідно з яким відповідний лікар, призначений згідно наказу для проведення вакцинації, буде надавати послуги «Вакцинація від COVID-19 (первинна)» та «Вакцинація від COVID-19 (повторна)». Інструкція по налаштуванню графіку роботи Кабінету розміщена на нашому youtube-каналі за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LK83DnJBP_o&ab_channel=supportmedeir


  1. В лікувальному закладі, де працює Пункт вакцинації, у вкладці Послуги додати послуги для амбулаторного прийому «Вакцинація від COVID-19 (первинна)» та «Вакцинація від COVID-19 (повторна)» (інструкцію по налаштуванню послуги дивіться нижче)


  1. Якщо ваш заклад не працював раніше з модулем Реєстратура чи реєстром Записів на прийом, а зараз здійснюватиме запис на вакцинацію від COVID-19, то на нашому youtube-каналі, ви можете переглянути відео-інструкцію по роботі з записом на прийом https://youtu.be/vuWeXTeQlh8


Якщо запис буде проводитись до спеціаліста ЛЗ, необхідно попередньо сформувати розклад для прийому в лікувальному закладі, згідно з яким лікар буде надавати послугу вакцинації від гострої коронавірусної хвороби COVID-19.

Інструкція по створенні розкладу спеціаліста розміщена на нашому youtube-каналі за посиланням https://youtu.be/huglTOqDars.

Зауважимо, що при здійсненні запису на вакцинацію до спеціаліста, в картці даного спеціаліста в МІС «МедЕйр» потрібно додати спеціальність «Вакцинація від COVID-19» та додати в картці ЛЗ послугу для вакцинації.

Зверніть увагу, якщо у лікаря налаштована додаткова можливість запису на прийом інші послуги, котрі припадають на дати та час, відведені під вакцинацію, то пацієнти матимуть змогу записуватися онлайн і на ці послуги теж. Така ситуація конфліктна, бажано її уникати.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!


YouTube канал для пацієнта "Patient Portal"

26.03.2021

УВАГА!!!

Раді повідомити вам, що від сьогодні стартувала робота YouTube каналу "Patient Portal", створеного для пацієнта.

Тепер у ваших пацієнтів буде можливість отримувати актуальні новини про оновлення та роботу порталу пацієнта.

Зробіть репост для своїх колег та пацієнтів і приєднуйтесь до нашого нового YouTube каналу:

https://www.youtube.com/channel/UCPLhgsgNnr-2ymEXXxzWnwQ

Дякуємо, що ви з нами!

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр"


Специфіка роботи спеціалістів технічної підтримки та сиситеми eHelp

12.03.2021

Шановні користувачі!

З метою роз’яснення принципів роботи нашої технічної підтримки та своєчасного вирішення ваших питань, нагадуємо вам основні моменти в нашій роботі. Звертаємо вашу увагу, що в першу чергу обслуговуються запити користувачів, створені в системі технічної підтримки eHelp.

На Порталі підтримки користувачів МІС "Медейр" розміщена інформація про специфіку роботи спеціалістів технічної підтримки, яка допоможе зрозуміти пріоритетність та час виконання запитів.

Через систему eHelp ви можете формувати, відслідковувати та вирішувати зазначений перелік питань:

  • Технічна підтримка ( нескладне налаштування Системи, консультації з виконання дій в Системі)
  • Додаткове налаштування (налаштування додаткових звітних форм, друкованих форм, форм УЗД, впровадження нових модулів Системи та ін.)
  • Пропозиції та удосконалення (пропозиції з доопрацювання та розвитку Системи)
  • Питання по КЕП та АЦСК (питання по отриманню кваліфікованого цифрового підпису в АЦСК)
  • Помилка (помилки, що виникають при роботі в Системі)
  • Організаційні питання (ліцензування, рахунки, акти та інше)
  • Налаштування робочих місць (підключення нових робочих місць, налаштування прав доступу, адміністрування прав доступу)


Також для вас доступні застосунки: Viber, Telegram, Messenger (Facebook), відеохостинг YouTube "support medeir", офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua

Вдячні за розуміння та співпрацю!


Укладення договорів з НСЗУ закладами ПМД на 2021 рік

02.02.2021

На сайті Національної служби здоров’я розміщено оголошення про укладення договорів про медичне обслуговування населення щодо надання ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ від 1 березня 2021 року.

В оголошенні зазначено: «Відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», пункту 10 Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410, Національна служба здоров’я України (далі – НСЗУ) оголошує про укладення договорів про медичне обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення».
Строк подання пропозиції на укладення договорів, які будуть діяти в 2021 році закінчується 15 березня 2021 року о 18:00.
Звертаємо вашу увагу, що подання договору здійснюється через вкладку «Договори в системі eHealth» у електронні картці вашого лікувального закладу та за допомого кнопки «СТВОРИТИ».
Детальна інструкція з подання пропозиції до дговору від НСЗУ додана нижче.


Реєстрація вакцинації проти COVID-19 в системі eHealth

24.02.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
З 24 лютого 2021 року на YouTube каналі «support medeir» розміщено інструкцію по реєстрації вакцинації проти COVID-19 в системі eHealth. Інформація актуальна для закладів, що надають первинну медико-санітарну допомогу, а також для закладів спеціалізованої допомоги.
Детальна інформація по реєстрації в системі eHealth щодо вакцинації проти COVID-19:
o Заклади ПМД:
https://www.youtube.com/watch?v=-Bh17EldpaE&t=590s&ab_channel=supportmedeir
o Заклади СМД (амбулаторні умови):
https://www.youtube.com/watch?v=xl6gTLWxcdU&ab_channel=supportmedeir
o Заклади СМД (стаціонарні умови):
https://www.youtube.com/watch?v=zBCTVVzV6Dw&t=6s&ab_channel=supportmedeir

Зауважуємо, що передачу інформації про вакцинацію COVID-19 в ЕСОЗ буде реалізовано для всіх областей МІС «МедЕйр».


Нові відео-інструкції для первинної медичної допомоги

11.02.2021

Шановні наші користувачі!
На нашому youtube каналі вже можна ознайомитись з новими відео-інструкціями для первинної медичної допомоги
1)"Реєстрація імунізацій в системі eHealth"
https://youtu.be/Y4Awqbi41NY

2)"Реєстрація реакції на імунізацію в системі eHealth"
https://youtu.be/KrJHeb9GJXE

Функціонал очікуйте після підключення та оновлення.
Слідкуйте за нашими новинами.

YouTube (https://youtu.be/Y4Awqbi41NY)
Реєстрація імунізації в системі eHealth (для ПМД)
Інструкція описує процес реєстрації імунізації в складі консультації в системі "eHealth"

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Ведення пацієнтів з коронавірусною інфекцією в ЕСОЗ

02.02.2021

Інформація по веденню пацієнтів з COVID-19 розміщена  в  середовищі ePlatform Академії НСЗУ.

Тут ви можете переглянути методичні рекомендації  щодо ведення ЕМЗ медичними працівниками для пацієнтів, що мають встановлений діагноз коронавірусної інфекції чи тих, у яких є підозра на зазначений діагноз.
Та знайти інформацію по лабораторних спостереженнях щодо SARS-CoV-2, яка розміщена в Додатку 1.

Для того, щоб знайти потрібну інформацію, перейдіть за посиланням...

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Декларації за 2018 рік переукладати не потрібно

29.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
Національна служба здоров’я України інформує:

«До увага пацієнтів і надавачів первинної медичної допомоги, які уклали декларації у квітні-червні 2018 року!

Наразі НСЗУ працює над тим, щоб автоматично продовжити термін дії таких декларацій. Ми робимо це для того, щоб ані пацієнтом, ані медичним працівникам не доводилося робити додаткових дій. Тобто йти у медзаклад і переукладати такі декларації не потрібно».

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Оновлення МІС "МедЕйр" версія 51.0.0

16.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
17.01 після 21:00 заплановане  оновлення МІС "МедЕйр" Волинської, Вінницької, Донецької, Закарпатської та Херсонської  областей до 51 версії. Слідкуйте за розділом Оновлення МІС "МедЕйр"  на Порталі підтримки користувачів МІС "МедЕйр"В даному розділі буде зазначено детальну інформація, щодо змісту найближчого оновлення.


Пояснення по нестабільній реєстрації ЕМЗ до системи eHealth

13.01.2021

Шановні користувачі!
З 04.01.2021 МІС «МедЕйр» фіксує затримки при реєстрації ЕМЗ до системи eHealth, а також отримує інформацію від медичних співробітників про нестабільну роботу програми «МедЕйр» та реєстрацію ЕМЗ в системі eHealth, основна причина полягає саме в роботі ЦК eHealth.
Алгоритм передачі ЕМЗ такий:
- Створення електронного медичного запису в системі «МедЕйр» без затримок.
- Відправка медичного запису та накладання КЕП (кваліфікаційного електронного підпису) лікаря/спеціаліста на ЕМЗ та відправка до eHealth. Саме на цьому етапі, система eHealth, працює зі значними затримками.
В системі eHealth є внутрішня черга, згідно якої обробляються ЕМЗ, в момент пікового навантаження: з 08:00 до 14:00, черга eHealth не встигає вчасно обробити ЕМЗ, через що, лікарі не можуть швидко передати ЕМЗ до системи eHealth.
Ми, разом з іншими МІС, щоденно створюємо письмові запити та інформуємо НСЗУ та ДП “Електронне здоров`я”, про дану ситуацію.
Керівництво НСЗУ та ДП “Електронне здоров`я” визнають наявність такої проблеми та працюють над вирішенням цього критичного питання.
Зафіксований факт наявних проблем в системі eHealth на офіційній сторінці Facebooc https://www.facebook.com/ezdorovya/

В свою чергу НСЗУ запевнило нас, що з їх сторони відбувається інформування ЗОЗ про тимчасові проблеми при роботі з ЦК eHealth, та кол-центр НСЗУ 1677 також інформує медичних співробітників про наявні технічні проблеми ЦК eHealth.
Додатково інформуємо, що в системі «МедЕйр» можливо створити ЕМЗ (епізод, консультацію, виписку, діагностичний звіт, процедуру), накласти КЕП та далі працювати, навіть якщо ЕМЗ потрапив в чергу eHealth та не обробляється, його автоматично буде зареєстровано, як тільки черга eHealth відновить свою роботу, тобто медичному працівнику не потрібно очікувати, а переходити до обробки наступного ЕМЗ.
Просимо Вас з розумінням поставитися до даної ситуації, про відновлення стабільної роботи далі будемо інформувати.


УВАГА! Кваліфікований електронний підпис (оновлена новина)

27.10.2020

Продовжуємо Вас інформувати щодо використання кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). На поточний момент вже маємо оновлену інформацію щодо терміну використання КЕП та печаток користувачами електронної системи охорони здоров’я на незахищених та захищених носіях.
Відповідно до листа Національної служби здоров’я України (далі - НСЗУ) від 15 жовтня 2020р, представники закладів охорони здоров’я для електронної взаємодії з НСЗУ можуть використовувати електронний цифровий підпис та кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, до 31 грудня 2021 року.
Підставою для продовження терміну використання КЕП та печаток є офіційні відповіді від уповноважених установ, а саме - Мінцифри та Адміністрації Держспецзвязку, до яких НСЗУ звернулась за роз’ясненням через актуальність питання.
Таким чином, використання КЕП, отриманого на незахищеному носії (звичайна флешка або збережений файл КЕПу на комп’ютері) з актуальним терміном дії продовжиться і після 7 листопада 2020 року до закінчення терміну дії, але не пізніше 31.12 2021 року.
Також повідомляємо, що ТОВ «Ілайф» проводить заходи з розгортання власного хмарного сервісу для роботи з КЕП, який буде доступний для використання вже в листопаді цього року. Вартість послуги доступу до онлайн сервісу (захищеного середовища) для операцій з особистим ключем підписувача строком на 1 рік буде коштувати 150 грн.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Штатний розпис

15.10.2020

Увага! Шановні користувачі!

З 15.10.2020 року в МІС «МедЕйр» буде проведено оновлення, до якого увійде реалізація  електронної  передачі штатного розпису (розкладу) до Національної служби здоров’я України. Актуально для лікувальних закладів спеціалізованної медичної допомоги (вторинка/третинка).

Детальна інформація по передачі штатного розпису за посиланням…

В рамках удосконалення сервісу підтримки користувачів МІС "МедЕйр", ви можете подати заявку та прослухати вебінар на тему: «Штатний розклад».


Увага!!! Робота КЕП з захищених носіїв

13.10.2020

Доводимо до Вашого відома, що починаючи з 07.11.2020р., відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» та п.2 Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Держспецзв’язку від 18.11.2019 № 3563/5/610, використовувати КЕП можна буде тільки з захищених носіїв, а саме: токена або збереженого в депозитарії (захищене хмарне сховище).

МІС «МедЕйр» підтримує можливість використання КЕП з наступних захищених носіїв:

  • е.ключ ІІТ Алмаз-1К
  • смарт-карта чи е.ключ Автор 337
  • е.ключ Авест AvestKey
  • е.ключ ІІТ Кристал-1

На поточний момент ведуться роботи з усіма хмарними сервісами, в тому числі із тими, які ще не пройшли тестування Держспецзв’язку України. Сподіваємось, що в найближчих версіях буде надано можливість їх підключення у разі отримання висновку Держспецзв’язку.


Зміни в найближчому оновленні МІС "МедЕйр"

25.09.2020
Шановні користувачі!
УВАГА!!!
Найближчим часом планується проведення оновлення МІС до 49 версії. Слідкуйте за розділом Оновлення МІС "МедЕйр"  на Порталі. В даному розділі буде зазначено детальну інформація, щодо змісту найближчого оновлення.


У зв'язку з найближчим оновленням МІС до 49 версії, система буде підтримувати роботу:


1. Лише з пакету Microsoft .NET Framework  4.8. Перевірте наявність даного пакету на Вашому ПК та завантажте і встановіть даний пакет у разі його відсутності. Детально як це зробити можливо переглянувши інструкцію за посиланням...

2. МІС (версія 49) більше не підтримує роботу з наступними ОС:

  • Windows XP
  • Windows Vista SP2
  • Windows 8

3. МІС (версія 49) підтримує роботу лише з наступними ОС:

  • Windows 7 SP1
  • Windows 8.1
  • Windows 10 (версія 1607 та вище)

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Відео про Систему технічної підтримки "e-Help"

24.09.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

З 24 вересня  2020  року  на YouTube каналі «support medeir»  розміщено відеоогляд про те, як користуватися Технічною підтримкою "e-Help". Інструкція описує процес реєстрації та формування запитів в системі технічної підтримки "e-Help". Відео на YouTube каналі знаходиться за посиланням, тут...  

Посилання на відео розміщено в розділі інструкцій Технічна підтримка та на головній сторінці Порталу користувача в секції "Важливі повідомлення" (детально тут...).

Всю необхідну інформацію про систему Технічної підтримки "e-Help" Ви можете знайти в інструкції Технічна підтримка.


Передача медичного висновку про народження в ЕСОЗ

22.09.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

З 21 вересня  2020  року  на YouTube каналі «support medeir»  розміщено вебінар на тему "Медичний висновок про народження для закладів СМД в системі eHealth". В першу чергу, інформація стосується пологових будинків, перинатальних центрів та закладів охорони здоров’я, що надають медичну допомогу новонародженим.

Завдяки передачі медичного висновку в eHealth, батьки зможуть реєструвати немовлят онлайн в додатку «Дія».

Передумовами створення медичного висновку новонародженого є зареєстрована в електронній системі охорони здоров’я (eHealth) мати або законний представник новонародженого.

  Після народження дитини, необхідно зареєструвати її  як неідентифікованого пацієнта в системі eHealth, створити епізод та передати альтернативну ідентифікацію пацієнта. Відповідно, після проведення альтернативної ідентифікації, потрібно передати виписку eHealth.

 Якщо всі кроки виконані успішно, лікар формує запит на створення медичного висновку,  який автоматично формується з попередньо переданої виписки, перевіряє дані висновку та реєструє  медичний висновок новонародженого в системі eHealth, наклавши свій особистий кваліфікаційний електронний підпис.

Після реєстрації медичного висновку є можливість роздрукувати для батьків чи законних представників інформаційну довідку медичного висновку та отримати SMS для подальшої реєстрації новонародженого на порталі «Дія» або для звернення до співробітників ДРАЦС.

Зауважимо, що медичний висновок новонародженого буде передаватись після офіційного наказу Міністерства охорони здоров'я України, де буде вказано дату ведення та передачі медичних висновків новонароджених в ЕСОЗ.


Обов’язкове підключення до Системи техпідтримки «eHelp»

10.09.2020 (оновлено 11.09.2020)

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

Повідомляємо: з 10- го вересня підключення до Системи техпідтримки «eHelp» є ОБОВ’ЯЗКОВИМ!

Лише окремі  лікувальні заклади  працюють в пілотному режимі та найближчим часом будуть підключені до Системи.

Деякі запрошення надходять в папку "Спам", тому перевіряйте всі можливі вхідні листи.

Якщо зареєструватися не вдалося, на пошту користувача не надійшло запрошення, або забули логін і пароль, необхідно перейти за посиланням та подати заявку на підключення.

Детальніше про підключення за посиланням… Відео Технічна підтримка "e-Help" за посиланням...

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта

10.09.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!

Змінено регламент подачі заявок на деактивацію карти пацієнта. В зв'язку зі збільшенням дублів карток пацієнта в системі «МедЕйр» повідомляємо:

Якщо при оформленні пацієнта в Системі було допущено помилку в прізвищі, імені, по батькові,  даті нарожлення чи документах пацієнта, що призвело до створення двох (або декількох карток) в Системі, видалення її буде проводитися лише за умови подання письмової заявки, завіреної підписом Керівника закладу із зазначенням причини помилково створеного запису в Системі.

В листі необхідно вказати:

  • ЄДРПОУ закладу,
  • ПІБ картки пацієнта (якого необхідно видалити);
  • дату народження пацієнта;
  • індивідуальний номер в Системі;
  • дату створення картки пацієнта.

Обов’язково в листі зазначити:
«Всю відповідальність за видалені записи, в тому числі і в eHealth, лікувальний заклад бере на себе»

Для уникнення таких ситуацій, перед оформленням  картки пацієнта потрібно:

  • виконати пошук пацієнта в eHealth;
  • переконатися, що це саме Ваш пацієнт;
  • тільки після цих дій обирати/створювати пацієнта та зберігати картку.

Зауважимо, що заявки на деактивацію картки пацієнта обробляються в порядку черги до 20 робочих днів.


Австралійські стандарти кодування для МКХ-10-АМ ТА АКМІ

10.09.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Австралійські стандарти кодування для МКХ-10-АМ та АКМІ.  
Міжнародний статистичний класифікатор хвороб та пов'язаних з ними медичних проблем, десятий перегляд, австралійська модифікація.

Австралійський класифікатор медичних інтервенцій.

Класифікатор відповідних кодів діагнозів ви можете завантажити із запропонованого документу.

 PDF


Оновлення МІС «МедЕйр» 

04.08.2020

Шановні користувачі!

 3-го та 4-го серпня 2020 р. було проведено оновлення МІС «МедЕйр» до 48 версії.

Детальніше про оновлення системи ви можете знайти за посиланням.

Наголошуємо, що остання версія програми вимагає від користувачів операційної системи Windows 7.0, встановлення  пакету Microsoft .NET Framework  4.8.

Також нагадуємо, що ви можете самостійно оформлювати запити в Системі  технічної підтримки «eHelp».

Ми працюємо над удосконаленням роботи програми та нашої з вами  комунікації. 

З повагою,

Команда технічної підтримки

МІС «МедЕйр»


Запуск Системи підтримки користувачів «eHelp» 

03.08.2020 (оновлено 10.09.2020)

Шановні користувачі!

Раді повідомити, що запущено Систему технічної підтримки «eHelp».

Ця система призначена для он-лайн формування запитів, відслідковування їх виконання та оцінки якості обслуговування.

В зв'язку з цим, кожен лікар або медичний спеціаліст, який вносив дані по електронній адресі в «МедЕйр», в найближчі дні отримає запрошення в «eHelp».

Детально інструкції по реєстрації та роботі з системою підтримки можна знайти на Порталі підтримки користувачів МІС "МедЕйр" за посиланням…

Також слідкуйте за новинами, підключення лікувальних закладів буде виконуватись поступово. Більшість  лікувальних закладів вже підключені.

 З повагою,

Команда технічної підтримки

МІС «МедЕйр»


Новий регламент подачі заявки на деактивацію стаціонарної картки та картки приймального покою

30.07.2020 (оновлено 17.04.2020)

Шановні користувачі!

В зв’язку зі зміною регламенту опрацювання ваших запитів на видалення стаціонарних карток (медична карта стаціонарного хворого - форми 003/о, медична карта переривання вагітності – форми 003-1/о; історія пологів– форми 096/о або карта розвитку новонародженого– форми 097/о), а також карток надходження або візитів (приймального покою) повідомляємо:

Якщо при оформленні пацієнта в Системі, було створено помилково стаціонарну картку пацієнта, видалення  медичних даних або перенесення картки від дубля пацієнта в картку оригінального пацієнта буде проводитися лише за умови подання письмової заявки, завіреної підписом Керівника закладу, із зазначенням причини помилково створеного запису в Системі.



В листі необхідно вказати:

  • ЄДРПОУ закладу,
  • ПІБ пацієнта;
  • дату народження пацієнта;
  • індивідуальний номер в Системі;
  • форму медичного документу (003/о, 003/о-1, 096/о, 097/о);
  • номер та дату його створення;
  • необхідність видалення візиту/надходження.

Обов’язково в листі зазначити:
«Всю відповідальність за видалені медичні записи, лікувальний заклад бере на себе».

Також вказати контактні дані відповідальної особи, що формує заявку.

Для уникнення таких ситуацій, перед оформленням потрібно:

  • виконати пошук пацієнта в eHealth;
  • переконатися, що це саме Ваш пацієнт;
  • тільки після цих дій обирати/створювати пацієнта та зберігати картку.

Зауважимо, що заявки на деактивацію стаціонарної карти обробляються в порядку черги до 20 робочих днів.

ВАЖЛИВО! Стаціонарні картки, в які були внесені та зареєстровані записи в систему eHealth, НЕ ВИДАЛЯЮТЬСЯ.


Робота з епізодом

22.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

На ваші запитання про роботу епізоду, від 21 липня  2020  року  на YouTube каналі «support medeir»  розміщено інформацію стосовно  передачі епізодів в системі eHealth.

В даній інструкції вказаний алгоритм та передумови створення епізоду. Акцентовано увагу на створенні епізоду, оновленні назви епізоду та лікуючого лікаря, позначення, як помилково внесений та закриття епізоду.

Зауважимо, що передумовою відкриття епізоду є авторизація лікаря в системі eHealth та зареєстрований в системі eHealth пацієнт, як ідентифікована чи як неідентифікована особа.


Недоступні діагнози в статусі «Основний»

21.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Національна служба здоров'я України надала офіційну інформацію про перелік кодів діагнозів, які неприйнятні для внесення як ОСНОВНИЙ діагноз. Ці діагнози доступні для кодування СУПУТНІХ захворювань.

Список відповідних кодів діагнозів ви можете завантажити із запропонованого документу.

 Электронная таблица

                                                                    Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Створено звіти по ЕМЗ

10.07.2020

Від 9 липня 2020  року на YouTube каналі "support medeir"  з'явилася інформація стосовно  звітності по переданим ЕМЗ серез МІС "МедЕйр".

У "Звітах по стаціонарних виписках eHealth" зазначено, що в даному звіті можливо отримати інформацію про кількість переданих виписок та переданих послуг до системи eHealth, в розрізі відділень та лікарів. Передумовою формування звіту має бути: зареєстровані виписки в системі eHealth, вказані параметри для формування звіту за певний період.Розміщено три відеоуроки:  "Звіт по стаціонарних виписках eHealth" , "Звіт по консультаціях  eHealth"  та , "Звіт по Діагностичних звітах  eHealth".

"Звіт по консультаціях  eHealth":  в даному звіті можливо отримати інформацію про кількість переданих консультацій та кількість переданих послуг до системи eHealth по лікарях. Передумовою формування звіту мають бути: зареєстровані консультації в системі eHealth, вказані параметри для формування звіту за певний період.

«Звіт по Діагностичних звітах  eHealth» - описує процес формування звіту по діагностичних звітах eHealth. В цьому звіті можливо отримати інформацію про кількість переданих діагностичних звітів до системи eHealth по спеціалістах. Вимогою до формування звіту мають бути: зареєстровані діагностичні звіти в системі eHealth, вказані параметри для формування звіту за певний період.

Зазначимо, що для формування звіту необхідно дотримуватися алгоритмів відкриття звітів: відкрити звіт на панелі навігації та вказати всі параметри для формування звіту.


Вплив дії «очистка профілю» на реєстр ЕМК

07.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Інформуємо, що на поточний момент спостерігаються проблеми зі швидкістю відкриття електронних медичних карток пацієнтів (ЕМК).

Проблема спостерігається, в основному, у  часи найбільшого завантаження системи - з 9:00 до 13:00.

В зв‘язку із проблемою відкриття ЕМК в часи пік, вхід в систему  з попередньою  дією «очисткою профілю» НЕ ПОТРІБНО ВИКОНУВАТИ при кожному вході в систему, а лише тоді, коли при збереженні даних з‘являються невідомі помилки, які дійсно потребують очистки профілю  користувача.

 В наступному оновлені плануються  зміни, які мають покращити швидкість роботи програми.

 Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Повідомлення про персональні дані пацієнтів, що досягли 14 років 

03.07.2020 (оновлено 07.07.2020)

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
Інформуємо, що Національна служба здоров’я України надіслала листи щодо відповідності та достовірності внесення персональних даних для пацієнтів, які досягли 14 років. До цих листів додано документ з переліком ID запису пацієнта в системі eHealth та його віку. Необхідно провести перевірку своїх пацієнтів, які досягли 14 –річного віку, згідно доданого документу та виправити дані.
Створено звіт "Пошук ID  пацієнтів з eHealth" - для подальшого пошуку ID пацієнта в системі.

 Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Оновлення МІС "МедЕйр" для операційної системи Windows 7.0 потребує встановлення Microsoft .NET Framework  4.8

22.06.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!

Майбутнє оновлення  МІС "МедЕйр" буде вимагати для користувачів операційної системи Windows 7.0, встановлення  пакету Microsoft .NET Framework  4.8

Завантажити пакет Microsoft .NET Framework 4.8 можливо за посиланням.

Для завантаження пакета, необхідно обрати файл.

Переглянути інструкцію по завантаженню та встановленню пакета Microsoft .NET Framework 4.8 можливо за посиланням.

 Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Подання ЕМЗ через МІС та сервіс звітності НСЗУ

18.06.2020

Від 17 червня 2020 року на YouTube каналі «support medeir»  розміщена інформація стосовно подання ЕМЗ серез МІС «МедЕйр» та сервіс звітності НСЗУ https://www.youtube.com/watch?v=wsmWpTMc5Iw

У відео вказано, що по пріоритетним пакетам послуг необхідно передавати ЕМЗ через МІС МедЕйр, окрім психіатричних лікарень та наркодиспансерів (такі заклади передають через сервіс звітності НСЗУ).  Непріоритетні пакети послуг також  необхідно передавати ЕМЗ через МІС МедЕйр.

Зазначимо, що ЕМЗ мають бути передані до сиcтеми eHealth, незалежно від того, чи підписаний закладом Договір з НСЗУ на відповідний пакет послуг.

Нормативні документи та допоміжні матеріали: Наказ МОЗ № 587 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0236-20#Text

Пакети медичних послуг https://nszu.gov.ua/storage/editor/files/paketi-medichnikh-poslug-07022020_1581100466.pdf



  • Нет меток