Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 518 Следующий »

Можливі затримки при роботі з системою "eHealth"

01.06.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" повідомляє:

"Сьогодні 01.06.2021 о 09:50 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth. Можливі короткачасні затримки в роботі.

Дякуємо за розуміння! "

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

31.05.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 31.05.2021 о 21:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth. 

Орієнтовна тривалість робіт: до 120 хв.

Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth". 

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Затримки при роботі з системою "eHealth"

31.05.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" повідомляє:

"На даний час спостерігаються затримки при роботі з системою "eHealth". Причини з'ясовуються. Про вирішення будемо Вас інформувати.

Дякуємо за розуміння! "

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Затримки при роботі з МІС "МедЕйр" Волинської області

31.05.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!!

На поточний момент в активні години роботи - з 9:00 до 15:00, спостерігаюсться великі затримки при роботі з системою.
Якнайшвидше намагаємось зкомунікувати по організаційним питанням для розширення потужності інтернет-каналів. 
До моменту вирішення питання, велике прохання до Вас врахувати це в своїй роботі, і при можливості, розподілити активну роботу до 9:00 або ж після 14:00, та без зайвої необхідності не входити/перезаходити в систему по декілька разів, оскільки це ще більше сповільнює роботу.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Дякуємо Вам за розуміння та Ваше терпіння! 


Затримки при роботі з МІС "МедЕйр" Волинської області

27.05.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!!

Спостерігаюсться великі затримки при роботі з системою в активні години з 9:00 до 15:00.
Прохання до Вас, без зайвої необхідності не входити/перезаходити в систему по декілька разів, особливо в ці години, оскільки це ще більше сповільнює роботу.

Намагаємось якнайшвидше з'ясувати та вирішити проблему.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Дякуємо Вам за Ваше терпіння! 


Затримки при роботі з системою "eHealth"

24.05.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" повідомляє про проблеми зі швидкістю опрацювання запитів.

Просимо звернути увагу, можуть, спостерігатимь затримки в роботі з системою "eHealth".

Очікуємо відновлення роботи в штатному режимі.

Дякуємо за розуміння!"

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Затримки при роботі з системою "eHealth"

21.05.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

На даний час спостерігаються затримки при роботі з системою "eHealth".

Передано звернення  ДП "Електронне здоров'я" для з'ясування причин.

Про стан вирішення будемо інформувати.


З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Затримки при роботі з МІС "МедЕйр" Вінницької області

21.05.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!!

Сповільнення роботи системи можна спостерігати в активні години з 9:00 до 15:00.
Прохання до Вас, без зайвої необхідності не входити/перезаходити в систему по декілька разів, особливо в ці години, оскільки це ще більше сповільнює роботу.


Вже в наступній в 56-тій версії, буде додано деякі виправлення, які можуть допомогти вирішити дану ситуацію.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Дякуємо Вам за Ваше терпіння! 


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

20.05.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 20.05.2021 о 20:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth. 

Орієнтовна тривалість робіт: до 30 хв.

Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth". 

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Можливі проблеми з відправкою СМС 

19.05.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" попереджає: "На даний час можуть спостерігатися проблеми з відправкою СМС". 

Просимо врахувати це в своїй роботі. 

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Затримки при роботі з МІС "МедЕйр"

19.05.2021

Шановні користувачі! УВАГА!!!! 
На даний час спостерігаються затримки в роботі системи "МедЕйр " та значне навантаження в роботі системи, намагаємось з‘ясувати причини та якнайшвидше поновити роботу.
Прохання, на поточний момент, без нагальної необхідності не перезапускати багато разів систему - це призводить до більшого перенавантаження і сповільнення роботи серверів.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Дякуємо за розуміння!


Затримки при роботі з системою "МедЕйр"

17.05.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

"На даний час спостерігаються затримки в роботі з системою "МедЕйр", причини з'ясовуємо. Про стан вирішення будемо інформувати.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Ремонтні роботи на серверах "МедЕйр"

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
В зв‘язку з екстренною необхідністю ремонтних робіт 🛠 29 та 30 квітня, всі Ваші запити, що стосуються виправлення або змін данних

пацієнтів в базі будуть опрацьовані в порядку черги 30.04 після 12:00.

Приносимо вибачення за очікування та тимчасові незручності.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

29.04.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 29.04.2021 о 20:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth. Протягом виконання робіт, з метою уникнення помилок, трафік до середовища буде зупинено.  

Орієнтовна тривалість робіт: 70 хв.

Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Затримки при роботі з системою "eHealth"

23.04.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

На даний час спостерігаються затримки при роботі з системою "eHealth". В ДЦ DeNovo відбувся збій. Частково можуть не працювати деякі операції еHealth.

 Очікуємо вирішення від ДП "Електронне здоров'я".

Про стан вирішення будемо інформувати.


З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Оновлення МІС "МедЕйр"

22.04.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!

Сьогодні, 22.04.2021р., починаються оновлення МІС "МедЕйр" до 55 версії і будуть продовжуватись певний час. 

Слідкуйте за повідмоленнями в системі.

Після повідомлення "Версія клієнта застаріла, перезайдіть в систему", перезавантажте МедЕйр.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Детально ознайомитись зі списком оновлень, Ви можете на сторінці тут...  

Дякуємо за співпрацю!

З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр.


Аварійна ситуація електромереж в Донецькій області

22.04.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!!!!

Сьогодні, 22.04.2021 спостерігаємо аварійну ситуацію на стороні електричних мереж в Донецькій області. Причини з’ясовуються.


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

22.04.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 22.04.2021 о 21:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth.

Орієнтовна тривалість робіт: до 60  хв.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Проблеми з відправкою СМС 

14.04.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує: "На даний час спостерігають збій системи відправки СМС". 

Просимо врахувати це в своїй роботі. Інформацію про усунення проблеми повідомимо додатково.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

14.04.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 14.04.2021 о 21:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth.

Орієнтовна тривалість робіт: від 150 хв.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Виправлення та доопрацювання 54-ї версії МІС "МедЕйр"

13.04.2021

Шановні користувачі!

12.04.2021 у більшості областей МІС "МедЕйр" відбулося оновлення, які наразі тривають.
У виправлення версії увійшли:
- автозаповнення поля "Медична програма" в електронних направленнях;
- виправлення проблеми зі збереженням даних контактних осіб у картці пацієнта.

Про оновлення ми обов'язково повідомляємо системним повідомленням. Очікуйте на повідомлення оновлення своєї МІС.

Дякуємо за співпрацю!

З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр!


Затримки при роботі з МІС "МедЕйр" Вінницької області

05.04.2021

Шановні користувачі! УВАГА!!!! Затримки при роботі з системою "МедЕйр"
На даний час спостерігаються затримки в роботі системи "МедЕйр "та eHealth Вінницької області.

Проблему намагаються вже вирішити.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Дякуємо за розуміння!


Нова програма медичних гарантій!

02.04.2021
Шановні користувачі!
Звертаємо вашу увагу, 01.04.2021 було змінено програму "Медичних гарантій 2020" на "Програму державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення".
При формуванні електронного направлення, необхідно уважно перевіряти поле "Медична програма" та обов'язково обирати з випадаючого списку значення - "Програма державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення". В наступному оновленні МІС "МедЕйр" відповідне значення в полі "Медична програма" буде підтягуватись автоматично.
Сформовані направлення, з невірно вказаною програмою "Медичних гарантій 2020", можуть викликати помилки при обробці та погашенні.

Дякуємо за розуміння!
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Оновлення системи МедЕйр

31.03.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!!

Сьогодні, 31.03.2021 після 20.00 відбудеться оновлення МІС МедЕйр.

Просимо завчасно припинити роботу в Системі на 10 хв.

Після повідомлення "Версія клієнта застаріла, перезайдіть в систему", перезавантажте МедЕйр.

Детально ознайомитись зі списком оновлень, Ви можете на сторінці тут...  

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Дякуємо за співпрацю!

З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр!


Проблеми з запуском системи у Волинській області

29.03.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
На даний час спостерігаються проблеми з запуском системи у Волинській області.
Вирішуємо питання на стороні провайдера послуг Інтернету та налаштувань.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр"



Регламентні роботи на сервері "eHealth"

25.03.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 25.03.2021 о 21:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth.

Орієнтовна тривалість робіт: 90 хв.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Регламентні роботи на центральному сервері Волинської області

24.03.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр" Волинської області!!!"

УВАГА!!!

Доводимо до Вашого відома, що в П’ЯТНИЦЮ 26.03.2021 з 15:30 на центральному сервері Волинської області Адміністратором будуть проводитись планові регламентні роботи.
Доступ до системи може бути обмежений до 24 годин.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Просимо Вас врахувати це в своєму графіку роботи, зберегти свої дані і вийти з системи в 15:15.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Проблеми з доставкою СМС 

23.03.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!

На даний час спостерігають проблеми з доставкою смс при виписуванні рецептів чи направлень. Причини з'ясовуються".

Просимо врахувати це в своїй роботі. Інформацію про усунення проблеми повідомимо додатково.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Значні черги при обробці ЕМЗ

22.03.2021

Шановні користувачі! УВАГА!!!! 

ДП "Електронне здоров'я" інформує:
"На даний час спостерігаються затримки в роботі системи eHealth і значні черги при обробці ЕМЗ".

Прохання, врахувати це у своїй роботі.

Станом на 00:20 (23.03.2021) роботу сервера відновлено.
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Затримки при роботі з ЕМЗ 

16.03.2021

Шановні користувачі! УВАГА!!!! Затримки при роботі з системою МедЕйр
На даний час спостерігаються затримки в роботі системи МедЕйр та eHealth Дніпропетровської області.

Проблему намагаються вже вирішити.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Дякуємо за розуміння!


Недоступний сервер відправки СМС 18.03.2021-19.03.2021

16.03.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"З 22:00 год.  18.03.2021 по 02:00 год. 19.03.2021 - сервіс відправки SMS буде недоступний, у зв'язку з регламентними роботами".

Прохання, врахувати це у своїй роботі.
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Оновлення системи МедЕйр

15.03.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!!

Сьогодні, 15.03.2021 після 18.00 відбудеться оновлення системи МедЕйр MedEirDniproProm.
Оновлення пов'язане з оптимізацією роботи системи і триватиме приблизно 10-15хв. Прохання завчасно зберегти і закрити всі картки.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Дякуємо за розуміння!
З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр!


Затримки при роботі з ЕМЗ

15.03.2021

Шановні користувачі Дніпропетровської області!!!
УВАГА!!!

Наразі спостерігаються проблеми з підписанням ЕМЗ для відправки в eHealth.
Причини виникнення помилки з'ясовуємо.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння!

Станом на 16:20 роботу По ЕМЗ відновлено!!!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Аварійна ситуація електромереж в Донецькій області

15.03.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!!!!

Сьогодні, 15.03.2021 проводиться усунення аварійної ситуації на стороні електричних мереж в Донецькій області.

Тривалість робіт: орієнтовно до 17:00.  

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

15.03.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 15.03.2021 о 20:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth.

Орієнтовна тривалість робіт: 120 хв.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Регламентні роботи на центральному сервері  Донецької області

12.03.2021

УВАГА!!!
Шановні користувачі Донецької області!!!

Доводимо до Вашого відома, що 13.03.2021 та 14.03.2021 з 18:00 на центральному сервері, планується проведення регламентних робіт.
Термін проведення - 4 годин.

Протягом дня також можливі затримки в роботі центрального серверу. Просимо Вас врахувати це в своїй роботі.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Регламентні роботи на центральному сервері в Донецькій області

10.03.2021

УВАГА!!!
Шановні користувачі Донецької області!!!

Доводимо до Вашого відома, що 11.03.2021 з 18:00 на центральному сервері Адміністратором будуть проводитись планові регламентні роботи.
Термін проведення робіт - до 4 годин.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Просимо Вас врахувати це в своїй роботі.

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

10.03.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 10.03.2021 о 20:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth. Очікувана тривалість робіт: до 90 хв.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

09.03.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 09.03.2021 о 20:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth. Очікувана тривалість робіт: до 2 год.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Оновлення  МІС "МедЕйр"

09.03.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!

Сьогодні, 09.03.2021р. в 11:00 відбудеться оновлення МІС "МедЕйр" MedEirVolynProm, пов'язане з виправленням помилок при імпорті послуг та внесенні паперового направлення.

Просимо завчасно припинити роботу в Системі на 10-15 хв.

Після повідомлення "Версія клієнта застаріла, перезайдіть в систему".

З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр.


Затримки при роботі з системою МедЕйр

03.03.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

На даний час спостерігаються затримки в роботі системи МедЕйр та eHealth Дніпропетровської області .

Проблему намагаються вже вирішити.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Оновлення  МІС "МедЕйр"

02.03.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!

Сьогодні, 02.03.2021р., після 17:00, 20:00 та 21:30 продовжуємо оновлення МІС "МедЕйр".

(MedEirZakarpattya, MedEirVinnytsia, MedEirDon, MedEirChernihivProm, MedEirChernivtsiProm, MedEirZhitomir
MedEirZaporizhzhya, MedEirKharkiv, MedEirTernopil, MedEirFOP, MedEirRD3Internet, MedEirNeuro)

Просимо завчасно припинити роботу в Системі на 10-15 хв.

Після повідомлення "Версія клієнта застаріла, перезайдіть в систему", перезавантажте МедЕйр.

Детально ознайомитись зі списком оновлень, Ви можете на сторінці тут...  

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр.


Оновлення  МІС "МедЕйр"

01.03.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!

Сьогодні, 01.03.2021р., після 17:00 відбудеться оновлення МІС "МедЕйр"

(MedEirKherson, MedEirVolynProm, MedEirDniproProm, MedEirKrProm, MedEirPoltava, MedEirChernihivCSOInternet)

Просимо завчасно припинити роботу в Системі на 10-15 хв.

Після повідомлення "Версія клієнта застаріла, перезайдіть в систему", перезавантажте МедЕйр.

Оновлення пов'язане з відновленням роботи системи при підписанні ЕМЗ та запуском функціоналу передачі Імунізацій на ЦК "Ehealth". 

Детально ознайомитись зі списком оновлень, Ви можете на сторінці тут...  

Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Дякуємо за співпрацю!

З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр.


Помилки при відправці СМС 

01.03.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

" На даний час спостерігаються помилки при відправці SMS.  Причини з'ясовуються".

Просимо врахувати це в своїй роботі. Інформацію про усунення проблеми повідомимо додатково.

Станом на 16:00 відправку СМС відновлено.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Затримки при роботі з системою "eHealth"

01.03.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

На даний час спостерігаються затримки  при роботі з системою "eHealth".

 Очікуємо вирішення від ДП "Електронне здоров'я".

Про стан вирішення будемо інформувати.


З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

23.02.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 23.02.2021 о 20:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth. Очікувана тривалість робіт: 2 години.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Затримки при роботі з системою eHealth

23.02.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"На даний час спостерігаються затримки в роботі з системою eHealth.

Проблема вирішується." 

Про стан вирішення будемо інформувати.

Станом на 13:30 роботу системи eHealth відновлено".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

22.02.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 22.02.2021 о 20:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth. Очікувана тривалість робіт: 2 години.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".

З повагою,

                                                            Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Відключення електромережі 

22.02.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує:
Сьогодні, 22.02.2021 о 18:00 у НСЗУ планується відключення електромережі.

Тривалість відключення: 3 години. В цей період буде неможливе створення медичних висновків. Прохання, врахувати це у своїй роботі.

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр"


Затримки при роботі з системою МедЕйр 

22.02.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

На даний час спостерігаються затримки в роботі системи МедЕйр Вінницької області.

Проблема вирішується.  

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Регламентні роботи на сервері "eHealth"

18.02.2021

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 18.02.2021 о 23:00 відбудуться регламентні роботи на серверах eHealth. Очікувана тривалість робіт: 90 хвилин.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".

З повагою,

                                                            Команда технічної підтримки “МедЕйр".



Оновлення  МІС "МедЕйр"

17.02.2021 (оновлено)

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!

Для оновлення систем (див. перелік в попередньому повідомленні) знадобилось більше часу.
Орієнтовна тривалість робіт 1-2 години.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

Станом на 19:45 всі оновлення виконані та системи працюють в робочому режимі.

                                                             З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр.



Оновлення  переліку препаратів "Доступні ліки"

18.02.2021

Оновлено дані щодо нових препаратів в перелік "Доступні ліки" для можливості подальшого їх використання в рецептах, в тому числі:
1) Варфарин (Warfarin)
2) Ніфедипін (Nifedipine)
3) Ацетилсаліцилова кислота (Acetylsalicylic acid)


З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр.

Оновлення  МІС "МедЕйр"

17.02.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!

Сьогодні, 17.02.2021р., після 17:00 продовжуємо оновлення МІС "МедЕйр".

(MedEirDniproProm, MedEirKharkiv, MedEirKrProm, MedEirKyivRegion, MedEirPoltava, MedEirRD3Internet, MedEirZaporizhzhya, MedEirZhitomir, MedEirTernopil, MedEirFOP, MedEirNeuro, MedEirKhmelnitskiy)
Просимо завчасно припинити роботу в Системі на 10 хв.
Після повідомлення "Версія клієнта застаріла, перезайдіть в систему", перезавантажте МедЕйр.

Оновлення пов'язане з відновленням роботи системи при підписанні ЕМЗ та запуском функціоналу передачі Імунізацій на ЦК "Ehealth". 

Детально ознайомитись зі списком оновлень, Ви можете на сторінці тут...  

Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Дякуємо за співпрацю!

З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр.


Додавання нових препаратів

17.02.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
На поточний момент проводятся активні роботи з додавання/тестування нових препаратів в перелік "Доступні ліки", для можливості подальшого їх використання  в рецептах.
1) Варфарин (Warfarin)
2) Ніфедипін (Nifedipine)
3) Ацетилсаліцилова кислота (Acetylsalicylic acid)
Очікуйте, будь ласка, повідомлення про появу цих препаратів на базах.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".



Регламентні роботи на сервері "eHealth"

16.02.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 16.02.2021 о 20:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 90 хвилин.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Затримки при роботі з системою МедЕйр та eHealth

16.02.2021

Шановні користувачі !!!
УВАГА!!!

На даний час спостерігаються затримки в роботі системи МедЕйр Вінницької області та eHealth.

Проблему вирішують.  Очікуйте інформацію про оновлення версії.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Оновлення  МІС "МедЕйр"

15.02.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!
З 15.02.2021 року заплановане оновлення МІС "МедЕйр" до 52hf3 версії. Оновлення пов'язане з відновленням роботи системи при підписанні ЕМЗ, та функціоналу передачі Імунізацій на ЦК "Ehealth". 
Детально ознайомитись зі списком оновлень, Ви можете на сторінці тут...  


З повагою,

Команда технічної підтримки МедЕйр



Затримки при роботі з системою МедЕйр та eHealth

15.02.2021

Шановні користувачі Вінницької області!!!
УВАГА!!!

На даний час спостерігаються затримки в роботі системи МедЕйр та eHealth.
Спеціалісти з'ясовують причини. Будемо Вас додатково інформувати.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Проблеми з доставкою СМС 

15.02.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

" На даний час спостерігають проблеми з доставкою смс та отримання декількох однакових повідомлень. Причини з'ясовуються".

Просимо врахувати це в своїй роботі. Інформацію про усунення проблеми повідомимо додатково.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Регламентні роботи на сервері "eHealth"

11.02.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 11.02.2021 о 23:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 2 години.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Наші канали новин у Viber та Telegram

10.02.2021

УВАГА!!!

Раді повідомити вам, що почали працювати наші канали новин в Viber та Telegram.

Тепер у Вас буде можливість отримувати актуальні новини про оновлення, вебінари, нові публікації та відео нашого YouTube каналу.

Зробіть репост для своїх колег та приєднуйтесь до наших спільнот у Viber та Telegram!                                                 

Приєднюйтесь до спільноти в Viber: "MedEir Новини https://invite.viber.com/?g2=AQBsExKdfYXrqkzge%2FF%2B2KgbSMu2Dd%2BbZlhxRabv8%2FuC3uhuPiwequ2sEwsiBzA%2F

Telegram https://t.me/joinchat/T88UdUrfFAmE4y_5

Дякуємо, що ви з нами!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Тестування функціоналу Імунізації в ДП "Електронне здоров'я"

10.02.2021

УВАГА!!!
Раді повідомити вам, що наша команда розробки пройшла тестування функціоналу в ДП «Електронне здоров'я».
https://ehealth.gov.ua/pervynna-medychna-dopomoga/

Очікуйте повідомлення про вебінари, підключення, оновлення та початок роботи функціоналу.
Дякуємо, що ви з нами!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

10.02.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 10.02.2021 о 20:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 2 години.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".



Проблеми з доступом до мережі Інернет в Донецькій області

09.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
На даний час спостерігаються проблеми з доступом до мережі Інтернет в Донецькій області.
Орієнтовний час усунення несправностей - 1 год.

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Планові технічні роботи ДП "НАІС"

04.02.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!

05.02.2021 з 00:00 до 04:00 ДП «НАІС» буде проводити планові регламентні роботи. У зв’язку з цим, у вказаний період, робота Єдиних та Державних реєстрів може бути нестабільною.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Регламентні роботи на сервері "eHealth"

02.02.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 02.02.2021 о 20:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: до 60 хвилин.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Затримки при роботі з системою eHealth

02.02.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

" На даний час усунуто  затримки в роботі середовища eHealth".

Просимо врахувати це в своїй роботі. Інформацію про усунення проблеми повідомимо додатково.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Оновлення  МІС "МедЕйр"

02.02.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!
З 02.02.2021 року заплановане оновлення МІС "МедЕйр" до 52 версії. Ознайомитись зі списком оновлень Ви можете на сторінці тут...  

Плануються вебінари на тему: "Загальна інформація по роботі з Епізодом, Консультацією, Діагностичним звітом та Випискою пацієнта зі стаціонару. Ознайомлення з оновленням версії 52.0.0"

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”. 


Регламентні роботи на сервері "eHealth"

01.02.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні 01.02.2021 о 20:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 90 хвилин.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".



Недоступний сервер відправки СМС 01.02.2021-02.02.2021

01.02.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"З 23:00 год. хв.  01.02.2021 по 01:00 год. 02.02.2021 - сервіс відправки SMS буде недоступний, у зв'язку з оновленням програмної платформи у провайдера послуг".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Проблеми з відправкою СМС  від оператора мережі зв'язку Київстар

29.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
На даний час спостерігають проблеми з відправкою смс. Причини з'ясовуються.

Просимо врахувати це в своїй роботі. Інформацію про усунення проблеми повідомимо додатково.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Регламентні роботи на сервері "eHealth"

27.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 27.01.2021 о 20:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: від 2 годин.
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Проблеми з відправкою СМС 

26.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

" На даний час спостерігають проблеми з відправкою смс. Причини з'ясовуються".

Просимо врахувати це в своїй роботі. Інформацію про усунення проблеми повідомимо додатково.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Інформація щодо форм 058/о, 060/о 

26.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

Вступили в дію норми щодо цифровізації форм 058/о та 060/о (екстренних повідомлень по підозрах та випадках Covid-19). Зазначені нововведення підтверджені Наказами МОЗ від 30.11.2020 № 2764 та від 07.01.2021 №10.

Вони передбачають, що на період дії карантину та протягом 30 днів з дня його відміни, замість ведення паперових форм 058/о та 060/о, у разі наявності технічної можливості, медичні працівники вноситимуть відповідні медичні записи до електронної системи охорони здоров'я, звідки відомості будуть автоматизовано передаватися до електронної інтегрованої системи спостереження за захворюваннями. Це стосується випадків підозр на інфікування або підтвердження діагнозів захворювань на Covid-19."

Наявність технічної можливості передбачено в 52-й версії. Слідкуйте за новинами.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Проблеми з відправкою СМС 

26.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"25.01.2021 р. з 17:00 до 18:00 спостерігались проблеми з відправкою смс.
Якщо смс були відправлені в цей час і не отримані, потрібно відправити їх повторно!"
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.




Регламентні роботи АЦСК "ПриватБанк"

22.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"У зв'язку з регламентними роботами АЦСК "ПриватБанк" з 00:00 23.01.2021 до 05:00 23.01.2021, можлива тимчасова недоступність до сервісів АЦСК".

З повагою,

                                                                                              Команда технічної підтримки “МедЕйр”. 


Черги при передачі  ЕМЗ в "eHealth"

19.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Протягом початку бізнес годин на eHealth  з 9:00 можуть зрости черги. До 10:00 мають повернутися до нормальних значень".

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”. 


Оновлення  МІС "МедЕйр"

18.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

17 та 18 січня було оновлення з версії МІС "МедЕйр" до 51х.ф.2, ознайомитись зі списком оновлень Ви можете на сторінці оновлень тут...


З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”. 





Затримки в роботі "eHealth"

18.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Спостерігаються затримки при передачі даних в eHealth, причини з'ясовуються."

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”. 




Недоступний сервер відправки СМС 18.01.2021-19.01.2021

16.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"З 23:00 год. хв.  18.01.2021 по 01:00 год. 19.01.2021 -  у зв'язку з оновленням програмної платформи у провайдера послуг, сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Регламентні роботи на сервері "eHealth"  

14.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 14.01.2021 о 20:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 3 години".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр".


Увага! Збій роботи електронних підписів від АЦСК “Україна”

14.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
Сервіс електронних підписів від АЦСК “Україна” не працює, тому при використанні їх ЕЦП можуть виникати помилки.
Рекомендуємо зв'язуватися з технічною підтримкою АЦСК “Україна”, для уточнення ситуації роботи ЕЦП або дочекатися відновлення роботи сервісу.
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”! 


Проблеми з відправкою СМС 

13.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"На даний час спостерігається нестабільна робота компонента по відправці SMS, причини з'ясовуються."

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”. 


Затримки та регламентні роботи на сервері eHealth

13.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!
Спостерігаються затримки в роботі МІС "Медейр" та при передачі даних в eHealth через перевантаження роботи серверів.
Від ДП "Електронне здоров'я" надійшла інформація про технічні роботи, які мають покращити ситуацію з передачею ЕМЗ в eHealth:
"13.01.2021 о 20:00 год. планується проведення технічного обслуговування серверу. Очієнтований час робіт - 2 години".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр” 


Затримки в роботі "eHealth" та  в системі "МедЕйр"

12.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!
Спостерігаються затримки в роботі  МІС "Медейр" та при передачі даних в eHealth.
Команда технічної підптимки вже вирішує дане питання.
Про зміни в МІС "МедЕйр" додатково проінформуємо.

Просимо вибачення за тимчасові неручності!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Затримки в роботі МІС "МедЕйр" та при передачі даних В ЕСОЗ

11.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!
Спостерігаються затримки в роботі  МІС "Медейр" та при передачі даних в eHealth.
Команда технічної підптимки вже вирішує дане питання.
Про зміни в МІС "МедЕйр" додатково проінформуємо.

Просимо вибачення за тимчасові неручності!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Реліз середовища "eHealth" 8.20

05.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 05.01.2021 о 20:00 планується проведеннярелізу середовища eHealth версії 8.20. Очікувана тривалість робіт: 2 години".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Проблеми електромережі МІС "МедЕйр" Донецької області

05.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
До 14:00 спостерігались проблеми електромережі  МІС "МедЕйр" Донецької області.
В цей час був відсутній доступ до системи.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Технічні роботи на сервері «МедЕйр» Волинської області

29.12.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
Відсутній доступ до серверу "МедЕйр" Волинської області.

Наразі вирішуємо дане питання.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Регламентні роботи на серверах "eHealth"

28.12.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 28.12.2020 о 21:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 1 година".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”



Помилки при роботі в системі "МедЕйр" та затримки в роботі "eHealth"

24.12.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

Інформуємо, що на даний час спостерігаються помилки в системі "МедЕйр" та затримки в роботі "eHealth". Причини з'ясовуються.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!!!


24.12.2020 
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Регламентні роботи на серверах "eHealth"

22.12.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 22.12.2020 о 20:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 2 години".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”



Регламентні роботи на серверах "eHealth"

21.12.2020
Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 21.12.2020 о 21:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 4 години".
Прохання, на цей час не планувати роботи з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”



Недоступний сервер відправки СМС 21.12.2020-22.12.2020

21.12.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"З 23:55 год. хв.  21.12.2020 по 01:00 год. 22.12.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Затримка при відправці медичного висновку новонародженого в eHealth

15.12.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

На даний час спостерігаються затримки при відправці медичного висновку новонародженого в eHealth, причини з'ясовуються.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


УВАГА!!!! РЕГЛАМЕНТНІ РОБОТИ!

08.12.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує: що планується проведення технічних робіт з боку eHealth.

Буде проведено оновлення сертифікатів АЦСК.

Дата та час проведення регламентних робіт 08.12.2020 о 21:00.
Тривалість робіт до 90 хвилин.

З повагою,
     Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Помилки при роботі з Системою eHealth

08.12.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує: на даний час спостерігаються затримки та помилки при роботі з eHealth, причини з'ясовуються."

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.




Проблеми з відправкою СМС 

08.12.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"На даний час спостерігається нестабільна робота компонента по відправці SMS, причини з'ясовуються."

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Увага! Тимчасовий збій роботи телефонії!

07.12.2020 

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
Спостерігається тимчасовий збій роботи телефонії, з'ясовуємо причини проблеми.

Просимо вибачення за незручності!

Про зміни додатково повідомимо.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Помилки при веденні запису на прийом

04.12.2020 ( оновлено 07.09.2020)

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!
Спостерігаються помилки при веденні запису на прийом.
Команда технічної підтримки вже вирішує дане питання.
Про зміни в МІС "МедЕйр" додатково проінформуємо.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.


Помилки при формуванні запису на прийом виправлено.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Недоступний сервер середовища "eHealth"

02.12.2020
Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 02.12.2020 о 20:30 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 90 хвилин".
Прохання, на цей час не планувати роботи з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”



Помилки при роботі з Системою eHealth

01.12.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує, що впродовж дня періодично можуть спостерігатись помилки в роботі eHealth.

Просимо врахувати це в своїй роботі.


01.12.2020 
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Недоступна робота з  функціоналом eHealth

01.12.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!
ДП "Електронне здоров'я" інформує, що на поточний момент функціонал  eHealth недоступний.

Про відновлення роботи буде поінформовано додатково.

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Недоступний сервер відправки СМС 30.11.2020-01.12.2020

29.11.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"З 23:55 год. хв.  30.11.2020 по 01:00 год. 01.12.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



УВАГА!!!! РЕГЛАМЕНТНІ РОБОТИ!

25.11.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр" Волинської області!!!

Увага!!!

25.11.2020 з 21.00 до 23.55 доступ до системи буде відсутній!

Дякуємо за розуміння!


УВАГА!!! Регламентні роботи на серверах eHealth

24.11.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні, 24.11.2020 о 19:30 планується проведення роботи з оновлення системи.

Очікувана тривалість робіт - 4 години. Протягом проведення робіт, можуть бути недоступними функції eHealth. Просимо врахувати це в своїй роботі."

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Недоступний сервер відправки СМС 23.11.2020-24.11.2020

23.11.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"З 23:55 год. хв.  23.11.2020 по 01:00 год. 24.11.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



УВАГА! Зміни в направленнях на послуги групи COVID

18.11.2020
Шановні користувачі!

Згідно інформації від ДП "Електронне здоров'я"
з 17.11.2020 формувати електронні направлення на послуги групи COVID заборонено!!!
Просимо Вас врахувати це в своїй роботі.
З приводу змін в довідниках направлень, можете звертатись на гарчу лінію НСЗУ (тел. 1677).

Дякуємо за розуміння та співпрацю!


УВАГА!!!!! Проблеми при підписанні медичних подій ключами АЦСК "Україна"

13.11.2020 р.

Шановні користувачі!

Увага!!!!

На даний час спостерігаються проблеми при підписанні медичних подій ключами АЦСК "Україна".
Наша команда вже з'ясовує можливі причини.
Про відновлення роботи буде поінформовано додатково.
Проте, протягом дня, ви можете самостійно пробувати підписання.

З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр.


УВАГА!!!! РЕГЛАМЕНТНІ РОБОТИ!

12.11.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр" Херсонської області!!!

Увага!!!

12.11.2020 з 16:00 по 17:00 плануються регламентні роботи по постачанню електроенергії АТ "Херсонобленерго".
Планований час робіт 1 година.
Система "МедЕйр" в цей період можливо буде не доступна.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності

З повагою,
Команда технічної підтримки МІС "МедЕйр".




Недоступний сервер відправки СМС 09.11.2020-10.11.2020

06.11.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "з 23:00 год. 09.11.2020 по 05:00 год. 10.11.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



УВАГА! Помилки при відправленні Медичного висновку новонародженого

06.11.2020 (оновлено)

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
Інформуємо, що на поточний момент спостерігаються помилки при відправленні Медичного висновку новонародженого.
Тип помилки: "error 1050: Dictionary not found"
Інформацію передано до ДП "Електронне здоров'я".

Отримали інформацію від ДП "Електронне здоров'я" про виправлення даної помилки.


Дякуємо за розуміння та співпрацю!



Недоступний сервер відправки СМС 02.11.2020-03.11.2020

02.11.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "з 23:00 год. 02.11.2020 по 00:00 год. 03.11.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Не працюватимуть сервіси НСЗУ

30.10.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!
Національна служба здоров'я України повідомляє: «У п'ятницю, 30 жовтня, з 14:00 до 20:00 через технічні роботи не працюватимуть сервіси НСЗУ, такі як сайт та контакт-центр НСЗУ.
Це також вплине і на портал державних послуг
Дія.
У цей час користувачі не зможуть подавати заяви, щоб скористуватися послугою
єМалятко,
так як буде відсутня можливість реєструвати записи на підставі медичних висновків органами Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Після 20:00 доступ до сервісу відновиться.»
Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Недоступний сервер "eHealth" 29.10.2020

29.10.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"29.10.2020 о 20:00 год. - планується проведення технічних робіт у системі eHealth. Очікувана тривалість робіт - 30 хвилин".

Протягом проведення робіт середовище буде недоступним.



З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер "eHealth" 27.10.2020

27.10.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"27.10.2020 о 20:00 год. - планується проведення технічних робіт у системі eHealth. Очікувана тривалість робіт - 2години".

Протягом проведення робіт середовище буде недоступним.


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Штатний розпис

15.10.2020

Увага! Шановні користувачі!

З 15.10.2020 року в МІС «МедЕйр» буде проведено оновлення, до якого увійде реалізація  електронної  передачі штатного розпису (розкладу) до Національної служби здоров’я України. Актуально для лікувальних закладів спеціалізованної медичної допомоги (вторинка/третинка).

Детальна інформація по передачі штатного розпису за посиланням…

В рамках удосконалення сервісу підтримки користувачів МІС "МедЕйр", ви можете подати заявку та прослухати вебінар на тему: «Штатний розклад».


Технічні роботи на сервері «МедЕйр» Волинської області

12.10.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
13.10.2020 з 17:00 до 19:00 будуть проводитись технічні роботи на серверах
для вирішення проблеми повільної роботи Системи «МедЕйр» Волинської області.
В цей час доступу до Системи не буде.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Затримки в  роботі на сервері "МедЕйр" Волинської області

12.10.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Сьогодні 12.10.2020 спостерігаються затримки в роботі серверу «МедЕйр» Волинської області.

Ми працюємо над вирішенням цього питання. Після її усунення, додатково буде повідомлено.

Просимо вибачення за незручності!                                                         

 З повагою,

 Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Недоступний сервер "eHealth" 12.10.2020

12.10.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: 

"12.10.2020 о 21:00 год. - планується проведення технічних робіт у системі eHealth. Очікувана тривалість робіт - 30 хвилин".

Прохання на цей час не планувати реєстрацію ЕМЗ у системі "eHealth".

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Оновлення МІС «МедЕйр» 

06.10.2020

Шановні користувачі!

З 6-го жовтня 2020 р. заплановано оновлення МІС «МедЕйр» до 49 версії.

Детальніше про оновлення системи ви можете знайти за посиланням.

Наголошуємо, що остання версія програми вимагає встановлення  пакету Microsoft .NET Framework  4.8.




МІС (версія 49) більше не підтримує роботу з наступними ОС:

  • Windows XP
  • Windows Vista SP2
  • Windows 8

МІС (версія 49) підтримує роботу лише з наступними ОС:

  • Windows 7 SP1
  • Windows 8.1
  • Windows 10 (версія 1607 та вище)

Також нагадуємо, що ви можете самостійно створювати запити в Системі  технічної підтримки «eHelp».

 З повагою,

Команда технічної підтримки

МІС «МедЕйр»


УВАГА! Помилки при відправленні СМС

02.10.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
Інформуємо, що на поточний момент спостерігаються помилки при відправленні СМС під час реєстрації ЕМЗ.
Інформацію передано до ДП "Електронне здоров'я".
Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Технічні роботи на сервері "МедЕйр" бази "ДНІПРОМЕД"

08.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр" Дніпровської області!

УВАГА!

Сьогодні 08.07.2020 з 21:00 до 23:59 система буде недоступна у зв`язку з технічними роботами на сервері.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!



УВАГА! Зміни в оновленні МІС "МедЕйр" до 49 версії

02.10.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
У зв'язку з найближчим оновленням МІС до 49 версії, система буде підтримувати роботу:

  1. Лише з пакету Microsoft .NET Framework  4.8.

 Перевірте наявність даного пакету на Вашому ПК та завантажте і встановіть даний пакет у разі його відсутності. Детальна інформація  за посиланням...

  1. МІС (версія 49) більше не підтримує роботу з наступними ОС:
  • Windows XP
  • Windows Vista SP2
  • Windows 8
  1. МІС (версія 49) підтримує роботу лише з наступними ОС:
  • Windows 7 SP1
  • Windows 8.1
  • Windows 10 (версія 1607 та вище)

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


УВАГА! ЗМІНА РОБОТИ ТЕЛЕФОНІЇ

30.09.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

З 6-го жовтня відбуться зміни в роботі технічної підтримки – буде змінено роботу телефонії.

Всі важливі повідомлення ви зможете прослухати за допомогою тонового набору.

Для вирішення критичних питань залишився зв'язок з оператором.

 

Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Недоступний сервер "eHealth" 30.09.2020

30.09.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: 

"30.09.2020 о 21:00 год. - планується проведення технічних робіт у системі eHealth. Очікувана тривалість робіт - 2 години".

Прохання на цей час не планувати реєстрацію ЕМЗ у системі "eHealth".

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер відправки  "eHealth"

25.09.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує: "25.09.2020 з 22:00 буде проводитись технічне обслуговування серверу Prod. Планова триваллість обслуговування  - 2 години 30 хвилин".

Прохання, на цей час не планувати відправки інформації на сервер "eHealth".

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер відправки «eHealth»

28.09.2020


Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: «28.09.2020 з 20:00 буде проводитись технічне обслуговування серверу Prod. Планова триваллість обслуговування - 4 години».
Прохання, на цей час не планувати відправки інформації на сервер «eHealth».
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер відправки СМС 30.09.2020-01.10.2020

28.09.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "з 23:00 год. 30.09.2020 по 05:00 год. 01.10.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Недоступний сервер відправки "eHeаlth"

16.09.2020
Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: «16.09.2020 з 18:00 до 18:30 та з 21:00 до 21:30 - буде проводитись технічне обслуговування серверу Prod».
Прохання на цей час не планувати відправки інформації на сервер "eHeаlth".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер відправки СМС 17.09.2020-18.09.2020

16.09.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: « з 23:00 год. 17.09.2020 по 05:00 год. 18.09.2020 - буде проводитись технічне обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний».
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Недоступний сервер відправки СМС 10.09.2020-11.09.2020

08.09.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: « з 23:00 год. 10.09.2020 по 05:00 год. 11.05.2020 - буде проводитись технічне обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний».
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Помилка 422 при формуванні рецепту

24.06.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

На поточний момент при відправці рецептів по програмі «Доступні ліки»  - спостерігається помилка 422. Наразі є можливість вивантажити рецепти з реєстру «Мої рецепти», попередньо провівши синхронізацію за допомогою кнопки «Синхронізувати електронні рецепти eHealth». Детальний опис вирішення помилки 422, тут....

Ми працюємо над вирішенням цього питання. Після її усунення додатково буде повідомлено.

                                                             З повагою,

                                                             Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Технічні роботи на сервері eHealth

29.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Сьогодні 29.07.2020 з 17:00 система eHealth буде недоступна у зв`язку з технічними роботами на сервері. Буде проводитись обслуговування середовища PROD для додавання кількості обробників медичних подій. Планований час робіт 15 хвилин.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!




Затримки при передачі ЕМЗ!

20.07.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!

Інформуємо, що на поточний момент спостерігаються проблеми зі швидкістю передачі електронних медичних записів (ЕМЗ).

Національна служба здоров'я  офіційно повідомила про технічні перебої з 10:00 до 14:00.

Рекомендуємо  на цей період часу важливі дії не планувати.

Зазначимо, що НСЗУ наголосило, що технічні складнощі у роботі системи не вплинуть на оплату за фактично надані послуги.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!



  • Нет меток