ПРО РОЗДІЛ:

Даний розділ Опис інтерфейсу (Адміністратор ПМД/СМД) містить короткий опис Інтерфейсу МІС адміністратора ПМД/СМД

Інтерфейс системи для адміністратора ЛЗ, як ПМД, так і СМД схожий, відрізняється лише функціонал, опис якого наведено у відповідних розділах. Інформація в інструкції подана загальною структурою для ПМД та СМД, лише в певних моментах (де є різниця в роботі) інформація буде наведена з приміткою ПМД або СМД

Після вдалого входу в систему, користувач бачить перед собою головне вікно системи (детальний опис в розділі Інтерфейс системи). Робоча область головного вікна містить елемент - "Дерево навігації ярликів" (мал. 1 та 2, позначка [1]), що є основним інструментом при роботі користувача з інформацією в системі (пошук та перегляд). Інтерфейс Дерева навігації ярликів є стандартним для керівника ПМД та СМД та містить наступні елементи: "Модулі дерева навігації" (мал. 1 та 2, позначка [2]), "Дерево навігації" (мал. 1 та 2, позначка [3]) та вікно "Відкриті картки" (детально тут...). Відрізняються вони лише функціоналом та залежать від налаштування системи, тому назва, вигляд піктограми, послідовність та перелік модулів, реєстрів та звітів можуть відрізнятися.

Для керівника ПМД/СМД загалом назва та перелік модулів можуть бути наступними:

  • Основний модуль (в залежності від рівня ЛЗ)для ПМД - "ЦПМСД" або "Поліклініка" (мал. 1, позначка [1]), для СМД -"Поліклініка" та"Стаціонар" (мал. 1, позначка[2]). Містить основний перелік реєстрів та підреєстрів, що несуть інформацію про пацієнта (персональну та медичну).
  • Модуль звітів (статистики): містить перелік звітів для керівника ПМД/СМД.
  • Модуль налаштування ЛЗ: містить перелік реєстрів стосовно налаштівання ЛЗ та реєстрації в eHealth (Спеціалісти, ЛЗ та структурні підрозділи).
  • Модуль довідників:  містить перелік доступних для перегляду або редагування довідників системи.

Мал. 1 - Інтерфейс керівника/адміністратора ПМД (приклад)

Мал. 2 - Інтерфейс керівника/адміністратора СМД (приклад)

Також, можуть бути окремо винесені інші модулі в системі, що в свою чергу, залежить від налаштування системи, наприклад, модуль "Статистичні карти"Детально опис модулів та реєстрів можна переглянути в підрозділі Опис та робота з модулями та розділі Загальні реєстри. Опис роботи з пацієнтом зазначено в розділі Робота з пацієнтомОпис та робота з функціоналом  eHealth зазначено в розділі Робота з "eHealth". Детальний перелік розділів описаний в першому пункті розділу Початок роботи (Адміністратор ПМД/СМД).

У правому верхньому куті (мал. 2, позначка [4]) зазначено інформацію про Технічну підтримку (перелік інструкцій, перехід на портал технічної підтримки та онлайн чат, телефони та електронна пошта).

У лівому верхньому куті (мал. 2, позначка [5]) розміщено головне меню системи, в якому необхідно провести налаштування для користувача, детально в розділі Персональні налаштування

Мал. 3 - Інтерфейс керівника/адміністратора СМД (приклад)

ВАЖЛИВО!

Якщо адміністратор закладу тільки починає працювати з системою, ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно провести налаштування (Персональні налаштування), особливо підкріплення ЕЦП до системи.

ОБОВ'ЯЗКОВО слідкуйте під яким саме обліковим записом Ви увійшли до системи, розташування логіну показано на мал. 2, позначка [6], логін користувача зазначено в дужках (мал. 3, позначка [1]).

Вся необхідна інформація для роботи керівника знаходиться в системі. Щоб її знайти потрібно визначити до якого модуля відноситься дана інформація, визначити її реєстр і після цього провести пошук, детально про пошук та перехід до інформації зазначено у розділі Пошук та перехід до інформації.

Всі звіти формуються відповідно до внесеної лікарями інформації про пацієнта в систему, за відсутності потрібної інформації дані до звіту не потрапляють.

Для отримання додаткової інформації, що містить система (формування певних звітів які відсутні в системі) необхідно звернутися до технічної підтримки з відповідним запитом (детально у розділі Навчальні матеріали та техпідтримка)

  • Нет меток