УВАГА!
Інструкція знаходиться на стадії наповнення актуальною інформацією.
Створення прайс-листа
Для створення прайс-листа в Системі необхідно виконати наступні дії:
- відкрити картку створення прайс-листа:
- перейти в модуль «Довідники»;
- перейти в реєстр «Прайс-листи»;
- натиснути кнопку «Створити»;
- у вікні створення прайс-листа виконати такі дії:
- вписати назву прайс-листа;
- обрати дати з якої і по яку прайс-лист буде діяти;
- обрати джерело коштів до якого буде застосовуватися прайс лист
- «Власний кошт» - використовується за умови сплати за послуги пацієнтом самостійно;
- «Контрагент» - у випадках коли вартість послуг отриманих пацієнтом відшкодовує контрагент (страхова компанія);
- «Партнер», «Інший платник» - в системі використовується аналогічно з контрагентом, як приклад за послуги отриманні пацієнтом сплачує підприємство чи установа;
- Відмітити логічну ознаку «Основний», якщо прайс лист буде використовуватися як основний для лікувального закладу (закладів);
Зверніть увагу! «Основний прайс лист» буде використовуватися по замовчуванню для фінансового покриття у всіх пацієнтів, якщо інше не вказано у картці пацієнта;
- обрати Лікувальний заклад для якого буде діяти прайс-лист (для вибору кількох закладів натиснути );
- натиснути «Ок»;
- додати послуги у прайс-лист:
- натиснути «Створити» біля вікна послуг
- система запропонує зберегти картку перед продовженням, натиснути «Так»
- у вікні що відкриється обрати тип послуги, назву послуги (для створення типу послуги і послуги див. пункти Стандартні послуги, Типи послуг ), прописати вартість, натиснути «Ок»;
Для додавання кількох послуг послідовно повторіть пункти с.1.2.3.
Для видалення і редагування послуг у прайс-листі необхідно відмітити чек бокси потрібних послуг і натиснути кнопку потрібної дії:
- натиснути для видалення обраної послуги;
- для збільшення вартості послуги. Після її натиснення відкриється вікно у якому необхідно внести відсоток або суму збільшення вартості і натиснути «Ок»
;
- зменшення вартості, за аналогією зі збільшенням;
Редагування прайс-листа
Для швидкого створення і редагування прайс-листа передбачені кнопки спеціальних дій:
- копіювати прайс-лист;
- замінити прайс-лист;
Для копіювання:
- обрати в реєстрі прайс-лист дані з якого необхідно скопіювати;
- у вікні копіювання прописати Назву, обрати Вид прайс-листа, обрати звідки відбудеться копіювання вартості (обраний прайс-лист або базовий), прописати відсоток знижки за потребою, натиснути «ОК»;
- відкриється вікно прайс-листа із скопійованим переліком послуг в якому можливо виконувати ті ж дії що й при створенні нового (див. пункт Створення прайс-листа);
Для заміни прайс-листа:
- обрати в реєстрі прайс-лист який необхідно замінити;
- у вікні заміни прописати Назву, обрати Вид прайс-листа, обрати звідки відбудеться копіювання вартості (обраний прайс-лист або базовий), прописати відсоток знижки за потребою, натиснути «ОК»;
- відкриється вікно прайс-листа із скопійованим переліком послуг в якому можливо виконувати ті ж дії що й при створенні нового (див. пункт Створення прайс-листа);
Створення типу послуг
Щоб створити новий тип послуг необхідно виконати такі дії:
- відкрити картку на створення:
- перейти в довідник «Типи послуги»;
- натиснути кнопку «Створити»;
- заповнити поля і зберегти картку:
- «Підпорядковується до» - вибір зі списку раніше створених типів послуг. Дозволяє створити ієрархію типів (опціонально);
- «Код» (опціонально) – текстове поле;
- «Назва» - текстове поле, обов'язкове для заповнення;
- «Блокувати час в розкладі» - логічна ознака (опціонально), якщо її відмітити, то для послуг з цим типом у замовленні поле «Виконавець» буде обов'язковим;
- «Лабораторія по замовчуванню» (опціонально) – вибір зі списку лабораторій створених у відповідному довіднику (детальніше див. тут). Використовується у випадку коли послуги цього типу є аналізами;
- Натиснути кнопку зберегти
Створення стандартної послуги
- відкрити картку на створення:
- перейти в довідник «Стандартні послуги»;
- Натиснути кнопку «Створити»;
- заповнити поля і зберегти картку:
- «Назва послуги» - текстове поле, обов'язкове для заповнення;
- «Код» (опціонально) – може використовуватися для швидкого пошуку і додавання послуг у замовлення (детальніше див. тут);
- «Коротка назва» (опціонально) – якщо поле заповнене, то саме ця назва буде друкуватися на фіскальному чеку;
- «Тип послуги» - випадаючий список, обов'язкове для заповнення;
- «Вид послуги» (опціонально) – випадаючий список: «Тип аналізу», «Інструментальні дослідження». Якщо послуга є аналізом або інструментальним дослідженням, необхідно обрати відповідне значення;
- «Тип аналізу» - випадаючий список з аналізів, які створено у відповідних довідниках (детальніше див. тут);
- «Лабораторія за замовченням» (опціонально) – випадаючий список. За умови, якщо послуга є аналізом можливо обрати лабораторію, яка буде автоматично проставлятися у замовлені для цієї послуги;
- «Дата дії з» - вибір з випадаючого календаря, автоматично заповнюється поточною датою. Саме з цієї дати послуга буде доступна для запису на прийом та вибору у замовленні;
- «Дата дії по» (опціонально) - вибір з випадаючого календаря, обмежує доступність послуги у часі;
- «Стандартна тривалість» (опціонально) – числове поле, значення буде переноситися в запис на прийом, якщо інше не буде вказано у налаштуваннях лікувального закладу (детальніше див. тут);
- «Пакет послуг» - логічна ознака, її відмітка розширює картку послуги, для можливості створення пакету (детальніше див. тут);
- «Податкова ставка» - інформаційне поле ставки податку по послузі, встановлюється розробником;
- «Доступна в картці запису на прийом» - логічна ознака, якщо вона відмічена послуга буде доступною в записі на прийом;
- «Відображати в онлайн записі на прийом» - логічна ознака, якщо вона відмічена послуга буде доступною в записі на прийом через медичний портал (для лікувальних закладів, які використовують медичний портал (спеціальний сайт інтегрований з системо МедЕйр));
- вкладка «Номенклатурні одиниці» - заповнюється за умови використання модулю ТМЦ (детальніше див. тут);
- таблиця вартості у прайс листах – заповнюється шляхом проставляння значень вартості в комірках колонки «Вартість»;
- натиснути кнопку «Зберегти і закрити» після внесення і перевірки всієї інформації по послузі;
Пакет послуг
Для створення пакету послуг необхідно:
- Виконати дії описані в розділі Створення стандартної послуги до пункту 14 включно, в п. 11 відмітити чек бокс «Пакет послуг»;
- обрати послуги в полі «Додавання послуг»:
- знайти потрібну почавши писати назву;
- натиснути кнопку «Додати»;
- проставити кількість «Днів від початку». Це дає змогу розрахувати планові дати виконання послуг у пакеті (детальніше див. тут):
- поставити курсор в комірку колонки «Днів від початку», внести значення;
- встановити вартість у діючих прайс листах:
- двічі натиснути лівою кнопкою миші в комірці «Вартість» конкретного прайс листа;
- у вікні, що відкриється прописати вартість пакету в полі «Вартість»;
- або відредагувати вартість окремо по кожній з послуг;
- натиснути «Ок»;
- повторити пункти 2-4 для всіх потрібних прайс листів;
- натиснути «Зберегти і закрити»;
Контрагенти, договори
Створення
Для створення нового Контрагента в Системі необхідно виконати наступні дії:
- відкрити картку для створення
- перейти в модуль «Довідники»;
- відкрити реєстр «Контрагенти»;
- натиснути «Створити»;
- у картці слід виконати такі дії:
- заповнити всі необхідні поля і натиснути «Зберегти».
Зверніть увагу! Для контрагенту з роллю «Лабораторія» серед іншого потрібно обрати лабораторію з випадаючого списку, яку було раніше створено у відповідному довіднику (див. тут)
- після цього у картці з'явиться можливість додати Договори і Контактних осіб, для створення договору необхідно натиснути «Створити» праворуч від таблиці договорів;
- у вікні створення договору необхідно заповнити інформацію про договір і натиснути кнопку «Створити» праворуч від таблиці прайс-листів, для того щоб обрати прайс-лист для цього договору;
- у вікні створення прайс-листа необхідно обрати потрібний з випадаючого списку, обрати дату з якої цей прайс-лист буде діяти, опціонально дату по яку буде дійсний і натиснути «Ок»;
Зверніть увагу! Для одного договору може бути додано кілька прайс-листів за умови що їхні дати початку і закінчення не перетинаються. Для одного контрагента можливо створити кілька договорів. Якщо в контрагента не буде наявно жодного діючого договору з діючим прайс листом, його буде неможливо обрати для фінансового покриття у замовленні та картці пацієнта.
- для додавання контактної особи у картку Контрагента необхідно натиснути кнопку «Створити» праворуч від таблиці Контактних осіб, у вікні що відкриється заповнити інформацію про контактну особу і натиснути «Ок»;
Для збереження картки Контрагента натисніть «Зберегти» або «Зберегти і закрити»
Контрагента створенно!
Спеціальні дії
У картці Контрагента доступні такі кнопки спеціальних дій:
- «Сплачено за послуги» дозволяє відмітити послуги як сплачені, наприклад при фактичному відшкодуванні страховою компанією наданих послуг. Для проведення відшкодування: відкрийте потрібного Контрагента, і натисніть кнопку «Сплачено за послуги»;
Система запитає підтвердження з переліком послуг відшкодованих Контрагентом, для продовження слід натиснути «Так».
Зверніть увагу! Після виконання спеціальної дії «Сплачено за послуги» у всіх замовленнях де було обрано даного Контрагента та відмічено логічну ознаку «Гарантовано» автоматично буде зафіксовано суму коштів яку відшкодував контрагент.
Послуги по Контрагенту сплачено!
- «Відмінити відшкодування» дозволяє відмінити дію «Сплачено за послуги» у разі помилкового її виконання;