УВАГА!

Інструкція знаходиться на стадії наповнення актуальною інформацією.

Створення прайс-листа

Для створення прайс-листа в Системі необхідно виконати наступні дії:

  1. відкрити картку створення прайс-листа:

  1. перейти в модуль «Довідники»;
  2. перейти в реєстр «Прайс-листи»;
  3. натиснути кнопку «Створити»;
  4. у вікні створення прайс-листа виконати такі дії:

  1. вписати назву прайс-листа;
  2. обрати дати з якої і по яку прайс-лист буде діяти;
  3. обрати джерело коштів до якого буде застосовуватися прайс лист
  • «Власний кошт» - використовується за умови сплати за послуги пацієнтом самостійно;
  • «Контрагент» - у випадках коли вартість послуг отриманих пацієнтом відшкодовує контрагент (страхова компанія);
  • «Партнер», «Інший платник» - в системі використовується аналогічно з контрагентом, як приклад за послуги отриманні пацієнтом сплачує підприємство чи установа;
  1. Відмітити логічну ознаку «Основний», якщо прайс лист буде використовуватися як основний для лікувального закладу (закладів);

Зверніть увагу! «Основний прайс лист» буде використовуватися по замовчуванню для фінансового покриття у всіх пацієнтів, якщо інше не вказано у картці пацієнта;

  1. обрати Лікувальний заклад для якого буде діяти прайс-лист (для вибору кількох закладів натиснути );
  2. натиснути «Ок»;
  3. додати послуги у прайс-лист:
  4. натиснути «Створити» біля вікна послуг

  1. система запропонує зберегти картку перед продовженням, натиснути «Так»

  1. у вікні що відкриється обрати тип послуги, назву послуги (для створення типу послуги і послуги див. пункти Стандартні послуги, Типи послуг ), прописати вартість, натиснути «Ок»;


Для додавання кількох послуг послідовно повторіть пункти с.1.2.3.
Для видалення і редагування послуг у прайс-листі необхідно відмітити чек бокси потрібних послуг і натиснути кнопку потрібної дії:
- натиснути для видалення обраної послуги;
- для збільшення вартості послуги. Після її натиснення відкриється вікно у якому необхідно внести відсоток або суму збільшення вартості і натиснути «Ок»
;
- зменшення вартості, за аналогією зі збільшенням;

Редагування прайс-листа

Для швидкого створення і редагування прайс-листа передбачені кнопки спеціальних дій:

  1. копіювати прайс-лист;
  2. замінити прайс-лист;

Для копіювання:

  1. обрати в реєстрі прайс-лист дані з якого необхідно скопіювати;

  1. у вікні копіювання прописати Назву, обрати Вид прайс-листа, обрати звідки відбудеться копіювання вартості (обраний прайс-лист або базовий), прописати відсоток знижки за потребою, натиснути «ОК»;

  1. відкриється вікно прайс-листа із скопійованим переліком послуг в якому можливо виконувати ті ж дії що й при створенні нового (див. пункт Створення прайс-листа);

Для заміни прайс-листа:

  1. обрати в реєстрі прайс-лист який необхідно замінити;

  1. у вікні заміни прописати Назву, обрати Вид прайс-листа, обрати звідки відбудеться копіювання вартості (обраний прайс-лист або базовий), прописати відсоток знижки за потребою, натиснути «ОК»;

  1. відкриється вікно прайс-листа із скопійованим переліком послуг в якому можливо виконувати ті ж дії що й при створенні нового (див. пункт Створення прайс-листа);

Створення типу послуг

Щоб створити новий тип послуг необхідно виконати такі дії:

  1. відкрити картку на створення:
  2. перейти в довідник «Типи послуги»;
  3. натиснути кнопку «Створити»;

  1. заповнити поля і зберегти картку:
  2. «Підпорядковується до» - вибір зі списку раніше створених типів послуг. Дозволяє створити ієрархію типів (опціонально);
  3. «Код» (опціонально) – текстове поле;
  4. «Назва» - текстове поле, обов'язкове для заповнення;
  5. «Блокувати час в розкладі» - логічна ознака (опціонально), якщо її відмітити, то для послуг з цим типом у замовленні поле «Виконавець» буде обов'язковим;
  6. «Лабораторія по замовчуванню» (опціонально) – вибір зі списку лабораторій створених у відповідному довіднику (детальніше див. тут). Використовується у випадку коли послуги цього типу є аналізами;
  7. Натиснути кнопку зберегти

Створення стандартної послуги

  1. відкрити картку на створення:
  2. перейти в довідник «Стандартні послуги»;
  3. Натиснути кнопку «Створити»;

  1. заповнити поля і зберегти картку:

  1. «Назва послуги» - текстове поле, обов'язкове для заповнення;
  2. «Код» (опціонально) – може використовуватися для швидкого пошуку і додавання послуг у замовлення (детальніше див. тут);
  3. «Коротка назва» (опціонально) – якщо поле заповнене, то саме ця назва буде друкуватися на фіскальному чеку;
  4. «Тип послуги» - випадаючий список, обов'язкове для заповнення;
  5. «Вид послуги» (опціонально) – випадаючий список: «Тип аналізу», «Інструментальні дослідження». Якщо послуга є аналізом або інструментальним дослідженням, необхідно обрати відповідне значення;
  6. «Тип аналізу» - випадаючий список з аналізів, які створено у відповідних довідниках (детальніше див. тут);
  7. «Лабораторія за замовченням» (опціонально) – випадаючий список. За умови, якщо послуга є аналізом можливо обрати лабораторію, яка буде автоматично проставлятися у замовлені для цієї послуги;
  8. «Дата дії з» - вибір з випадаючого календаря, автоматично заповнюється поточною датою. Саме з цієї дати послуга буде доступна для запису на прийом та вибору у замовленні;
  9. «Дата дії по» (опціонально) - вибір з випадаючого календаря, обмежує доступність послуги у часі;
  10. «Стандартна тривалість» (опціонально) – числове поле, значення буде переноситися в запис на прийом, якщо інше не буде вказано у налаштуваннях лікувального закладу (детальніше див. тут);
  11. «Пакет послуг» - логічна ознака, її відмітка розширює картку послуги, для можливості створення пакету (детальніше див. тут);
  12. «Податкова ставка» - інформаційне поле ставки податку по послузі, встановлюється розробником;
  13. «Доступна в картці запису на прийом» - логічна ознака, якщо вона відмічена послуга буде доступною в записі на прийом;
  14. «Відображати в онлайн записі на прийом» - логічна ознака, якщо вона відмічена послуга буде доступною в записі на прийом через медичний портал (для лікувальних закладів, які використовують медичний портал (спеціальний сайт інтегрований з системо МедЕйр));
  15. вкладка «Номенклатурні одиниці» - заповнюється за умови використання модулю ТМЦ (детальніше див. тут);
  16. таблиця вартості у прайс листах – заповнюється шляхом проставляння значень вартості в комірках колонки «Вартість»;
  17. натиснути кнопку «Зберегти і закрити» після внесення і перевірки всієї інформації по послузі;

Пакет послуг

Для створення пакету послуг необхідно:

  1. Виконати дії описані в розділі Створення стандартної послуги до пункту 14 включно, в п. 11 відмітити чек бокс «Пакет послуг»;
  2. обрати послуги в полі «Додавання послуг»:
  3. знайти потрібну почавши писати назву;
  4. натиснути кнопку «Додати»;

  1. проставити кількість «Днів від початку». Це дає змогу розрахувати планові дати виконання послуг у пакеті (детальніше див. тут):
  2. поставити курсор в комірку колонки «Днів від початку», внести значення;

  1. встановити вартість у діючих прайс листах:
  2. двічі натиснути лівою кнопкою миші в комірці «Вартість» конкретного прайс листа;

  1. у вікні, що відкриється прописати вартість пакету в полі «Вартість»;
  2. або відредагувати вартість окремо по кожній з послуг;
  3. натиснути «Ок»;
  4. повторити пункти 2-4 для всіх потрібних прайс листів;
  5. натиснути «Зберегти і закрити»;

Контрагенти, договори

Створення

Для створення нового Контрагента в Системі необхідно виконати наступні дії:

  1. відкрити картку для створення

  1. перейти в модуль «Довідники»;
  2. відкрити реєстр «Контрагенти»;
  3. натиснути «Створити»;
  4. у картці слід виконати такі дії:
  5. заповнити всі необхідні поля і натиснути «Зберегти».

Зверніть увагу! Для контрагенту з роллю «Лабораторія» серед іншого потрібно обрати лабораторію з випадаючого списку, яку було раніше створено у відповідному довіднику (див. тут)

  1. після цього у картці з'явиться можливість додати Договори і Контактних осіб, для створення договору необхідно натиснути «Створити» праворуч від таблиці договорів;

  1. у вікні створення договору необхідно заповнити інформацію про договір і натиснути кнопку «Створити» праворуч від таблиці прайс-листів, для того щоб обрати прайс-лист для цього договору;

  1. у вікні створення прайс-листа необхідно обрати потрібний з випадаючого списку, обрати дату з якої цей прайс-лист буде діяти, опціонально дату по яку буде дійсний і натиснути «Ок»;


Зверніть увагу! Для одного договору може бути додано кілька прайс-листів за умови що їхні дати початку і закінчення не перетинаються. Для одного контрагента можливо створити кілька договорів. Якщо в контрагента не буде наявно жодного діючого договору з діючим прайс листом, його буде неможливо обрати для фінансового покриття у замовленні та картці пацієнта.

  1. для додавання контактної особи у картку Контрагента необхідно натиснути кнопку «Створити» праворуч від таблиці Контактних осіб, у вікні що відкриється заповнити інформацію про контактну особу і натиснути «Ок»;



Для збереження картки Контрагента натисніть «Зберегти» або «Зберегти і закрити»
Контрагента створенно!

Спеціальні дії

У картці Контрагента доступні такі кнопки спеціальних дій:

  1. «Сплачено за послуги» дозволяє відмітити послуги як сплачені, наприклад при фактичному відшкодуванні страховою компанією наданих послуг. Для проведення відшкодування: відкрийте потрібного Контрагента, і натисніть кнопку «Сплачено за послуги»;


Система запитає підтвердження з переліком послуг відшкодованих Контрагентом, для продовження слід натиснути «Так».


Зверніть увагу! Після виконання спеціальної дії «Сплачено за послуги» у всіх замовленнях де було обрано даного Контрагента та відмічено логічну ознаку «Гарантовано» автоматично буде зафіксовано суму коштів яку відшкодував контрагент.


Послуги по Контрагенту сплачено!

  1. «Відмінити відшкодування» дозволяє відмінити дію «Сплачено за послуги» у разі помилкового її виконання;
  • Нет меток