УВАГА!

Інструкція знаходиться на стадії наповнення актуальною інформацією.

Огляд картки Замовлення

Загальна інформація:

Кнопки спеціальних дій картки "Замовлення"

  •   "Сплатити замовлення"  - ініціює сплату замовлення;
  • "Сплатити частину замовлення" - відкриває вікно в якому можливо обрати послуги і форму оплати для часткової сплати замовлення;
  • "Створення результатів аналізів та друк штрих кодів"  - друкує штрих код для аналізу, за умови наявності в замовлені послуг-аналізів та підключеного/налаштованого принтеру штрих кодів, створює картки результатів аналізів для лабораторії (детальніше див .тут);
  •  "Каталог цін" - відкриває вікно каталогу цін (детальніше див. тут);
  • "Друк замовлення"  - друкує документ, що підтверджує факт отримання послуг (друкована форма залежить від налаштувань конкретного лікувального закладу);
  • "Сформувати aкт списання" - для ЛЗ, що працюють з ТМЦ
  • "Надрукувати останній чек" - друк останньго чеку з локального або мережевого фіскального реєстратору

Секція "Інформація про замовлення"  (мал. 1)

Мал. 1 - Секція "Інформація про замовлення"

Містить такі елементи:

  1. Інформаційний напис: "Номер замовлення, дата та час створення" (мал. 1, позначка [1]);
  2. "Пацієнт" мал. 1, позначка [2]) – вибір серед Пацієнтів, що існують в Системі .

Поряд з полем кнопки:

  • "Відкрити"  - відкриває картку пацієнта для редагування (детальніше див. тут);
  • "Додати"  - відкриває не заповнену картку пацієнта для створення (детальніше див. тут);
  • "Коментар" - з'являється, якщо є коментар у картці Пацієнта, при наведенні з'являється спливаюча підказка з вмістом коментаря, при натисненні відкриває коментар для редагування;
  • "Замовлення пацієнта" - відкриває картку, що містить вкладки "Замовлення" - всі попередні замовлення пацієнта, "Платежі "всі попередні платежі пацієнта" 

"Направлення" - всі попередні направлення пацієнта.


  1. "Статус клієнта" (мал. 1, позначка [5]), якщо інформацію заповнено в картці Пацієнта (детальніше див. тут);
  2. Інформаційний напис "Стан" (мал. 1, позначка [3])- стан замовлення, залежить від етапу роботи із замовленням, можливі варіанти:
  • "Нове" – до додавання хоча б однієї послуги;
  • "В роботі" - замовлення набуває цього стану після додавання хоча б однієї послуги у замовлення;
  • "Закрито" – залежить від процесів у конкретному лікувальному закладі;
  1. Інформаційний напис "Статус оплати" (мал. 1, позначка [4]) - відображає статус оплати по замовленню, можливі варіанти:
  • "Немає платежу" - замовлення не сплачено, або використовується джерело коштів "Контрагент";
  • "Створено платіж" - створено, але не проведено платіж;
  • "Сплачено" - замовлення сплачено;
  • "Фіскалізовано" - замовлення сплачено з фіскалізацією через касовий регістратор;
  • "Змішана оплата" - свідчить про те, що в замовленні є більше однієї послуги і в них не однакова форма оплати (детальніше про форму оплати див. тут);
  • "Скасовано" - відбулося скасування фіскалізованого платежу;
  • "Частково сплачено" - замовлення сплачено не повністю (внесена частина загальної суми);


Секція "Направлення на послуги" (мал. 2)

Мал. 2 - Секція "Інформація про замовлення"


 Дана секція присутня у замовленні тільки, якщо медичний спеціаліст створив направлення на послугу з електронної медичної картки пацієнта (мал. 2) (детальніше про створення направлення на послуги див. тут).

Мал. 3 - Картка "Направлення на послуги" (приклад)


Містить такі колонки:

  • "Дата" (мал. 2, позначка [1]) - дата направлення;
  • "Направив" (мал. 2, позначка [2]) - ПІБ спеціаліста що направив на послугу;
  • "Послуга" (мал. 2, позначка [3])- назва послуги на яку направлено;
  • "Рекомендована дата" (мал. 2, позначка [4]) - дата рекомендована направляючим лікарем;
  • "Спеціаліст" (мал. 2, позначка [5])- спеціаліст до якого направлено;
  • "Коментар" (мал. 2, позначка [6]) - коментар спеціаліста, що направив;
  • "Стан" (мал. 2, позначка [7]) - стан відносно замовлення;
  • "Надано поточним спеціалістом" (мал. 2, позначка [8])- логічна ознака, спеціаліст що направив послугу в замовлення фактично послугу надав (якщо послуга надани відмічено чекбокс ☑ - "так");
  • "Примітка виконання" (мал. 2, позначка [9]) - запис додається автоматично, якщо дане направлення на посгуги переміщено у "Послуги Замовлення".

ПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Направлення на послуги", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Скасувати - скасовує відмічену послугу (після скасування послуга в намправені на послуги має стан "Скасовано"; 
  • Додати в замовлення  - додає запис виділеного направлення на послуги в таблицю "Послуги замовлення" (вкладки "Послуги");
  • Замінити і додати в замовлення  - дозволя створити заміну виділеної послуги та переносить запис заміненого направлення на послуги в таблицю "Послуги замовлення" 

(запис про початкову послугу лишається в таблиці "Направлення на послуги");

  • Нагадати наступного разу  - виділений запис з таблиці "Направлення на послуги" не буде з'являтися  в замовленнях пацієнта добу. 
  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Направлення на послуги";
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних;
  • Експорт в Excel  - експортуємо дані таблиці в документ Excel.

Секція "Оплата" (мал. 4)

Мал. 4 - Секція "Оплата"

  • За умови використання джерела коштів "Власний кошт" містить:
  1. Інформаційний напис "Всього за замовлення" - сума усіх послуг в Замовленні з урахуванням знижки. Інформаційний напис: "Залишилось до сплати" - сума до сплати: сума неоплачених послуг за замовленням з урахуванням знижки;
  2. Інформаційний напис "Часткова оплата" (відображається за умови часткової сплати замовлення, детальніше див. тут). Містить інформацію про суму сплати: "Сплачено" та суму боргу: "Борг";
  3. Поле "Джерело коштів" - довідник, вибір зі списку. За замовчуванням автоматично заповнюється джерелом "Власний кошт", якщо інше не вказано у вкладці "Фінансове покриття" конкретного Пацієнта (детальніше див. тут). Поле доступне для редагування поки в замовлення не додано жодної послуги;
  4. Поле "Прайс-лист" - довідник, вибір зі списку. За замовчуванням автоматично заповнюється прайс-листом який є основним для лікувального закладу. Поле доступне для редагування поки в замовлення не додано жодної послуги;
  • За умови використання джерела коштів "Контрагент" секція "Оплата" містить таку інформацію:
  1. Поле "Джерело коштів" - довідник, вибір зі списку;
  2. Поле "Поліс" - довідник, вибір зі списку. Поряд з полем кнопка "Створити" - дає можливість створити страховий поліс для пацієнта (детальніше див. тут);
  3. Поле "Представник" - довідник, вибір зі списку (за умови заповнення інформації про представника у картці Контрагента, детальніше див. тут);
  4. Інформаційний напис "Договір" - містить інформацію про номер договору, дату укладання та назву контрагента.
  5. Інформаційний напис "Прайс-лист страхової компанії" - назва прайс-листа, який вказано у договорі з даним контрагентом (стразовою, інше);


Вкладка "Послуги"

Секція "Додати послуги (Кількість доданих послуг – "n" ( загагла кількість послуг, що додано ))" (мал. 5)

Мал. 5 - Секція"Додати послуги (Кількість доданих послуг – "n" )"

УВАГА!

Форма оплати послуги залежить від попередньо обраного значення поля "Джерело коштів*" (секції "Оплата).  Якщо обране джерело коштів "Контрагент" (мал. 6, позначка [1]), то форма оплати послуги по замовчуванню - "Гарантовано"(мал. 6, позначка [2])

Мал. 6 - Джерело коштів "Контрагент"/Форма оплати "Гарантовано"

  1. Поле "Форма оплати" - довідник, вибір зі списку.

Містить таку інформацію:

  • "Банківські реквізити" використовується для фіксації факту отримання коштів на банківський рахунок лікувального закладу.
  • "Гарантовано" використовується для проведення замовлення, яке буде сплачено контрагентом (страховою компанією, детальніше див. тут);
  • "Готівкою без чека" - оплата замовлення готівкою без друку фіскального чеку. Може використовуватися для тестових замовлень.
  • "Готівкою (фіскалізувати)" - фіксує факт оплати готівковими коштами, під час сплати відправляє команду для друку чеку на касовий апарат.
  • "Карткою" - фіксує факт оплати банківською карткою, під час сплати відправляє команду для друку чеку на касовий апарат.
  1. Поле "Виконавець" - довідник, вибір зі списку. Містить перелік усіх спеціалістів (зовнішні і внутрішні), які можуть надавати послуги у даному лікувальному закладі. Для швидкого пошуку в даному полі необхідно почати писати прізвище спеціаліста. За умови створення замовлення з картки чи реєстру "Запис на прийом" поле автоматично заповнюється інформацією про спеціаліста із запису до котрого замовлення створюється (детальніше див. тут).
  2. Поле "Спеціаліст, що направив" - довідник, вибір зі списку. Містить перелік усіх спеціалістів (зовнішні і внутрішні), які можуть направляти на послуги у даному лікувальному закладі. Для швидкого пошуку в даному полі необхідно почати писати прізвище спеціаліста.

Зверніть увагу! Вищеописані поля секції додавання послуг застосовуються до всіх послуг, які буде додано до замовлення, якщо ці поля заповнені. Поля "Виконавець" і "Спеціаліст, що направив" мають бути обов'язково заповнені для нарахування комісійної винагороди відповідним спеціалістам (детальніше про комісійну винагороду див. тут).

  1. Поле "Коди послуг" – поле для швидкого пошуку і додавання послуг у замовлення за кодами. Коди можливо додавати через кому, після натиснення кнопки "Enter" (мал. 7) послуги буде додано у замовлення.

Мал. 7 - Додавання коду послуги через "Enter"

  1. Поле "Назва послуги" - довідник, вибір зі списку. Пошук можливо здійснювати по будь-якій частині назви послуги. Після вибору необхідно натиснути "Додати", послугу буде додано до замовлення, для додавання кількох послуг повторити описані дії.

Мал. 8 - Додавання коду послуги по назві послуги


  • Таблиця послуг доданих у замовлення – містить усі послуги додані у замовлення, та інформацію по ним (яка розміщується у відповідних колонках таблиці) (мал. 9).

Мал. 9 - Таблиця послуг

  1. "Назва" - назва послуги;
  2. "Виконавець" - спеціаліст, якого обрано виконавцем в однойменному полі;
  3. "Форма оплати" - інформація про форму оплати;
  4. "Сума без ПДВ" - сума до сплати за конкретну послуги без врахування податку на додану вартість;
  5. "ПДВ, %" - відсоток податку на додану вартість для вказаної послуги;
  6. "ПДВ, грн" - сума податку на додану вартість в гривнях;
  7. "Знижка, %" - інформація про знижку, якщо така є;
  8. "Кількість" - кількість послуг конкретного найменування у замовленні;
  9. "Гарантовано, грн" - сума коштів для відшкодування контрагентом (заповнюється за умови використання джерела коштів "Контрагент");
  10. "До сплати, грн" - сума до сплати (детальніше тут);
  11. "Сплачено, грн" - фактично сплачені кошти за послугу (за наявності платежу);
  12. "Платіж" - інформація про платіж, за умови що замовлення було сплачено;
  13. "Діагноз" - використовується для послуг із джерелом коштів "Контрагент";
  14. "Собівартість" - собівартість послуги, за умови її вказання у відповідному прайс-листі;
  15. "Дата виконання" - дата виконання послуги;

ПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Послуги Замовлення", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Видалити  - видаляємо попередньо додану обрану послугу
  • Друкувати штрих-код обраному аналізу - для друку штрих-коду обраної послуги-аналізу, та створює картку "Результату дослідження" для спеціалістів лабораторії
  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Направлення на послуги";
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних;
  • Експорт в Excel  - експортуємо дані таблиці в документ Excel.
  • Редагувати  - редагуємо попередньо додану  та виділену послугу (мал. 10)

Мал. 10 - Редагування послуги

Спливаюче вікно редагування послуги – містить поля, за допомого яких можливо вносити /редагувати інформацію по конкретній послузі (для вибору послуги необхідно двічі натиснути на неї лівою кнопкою миші, або стати на неї курсором і натиснути кнопку "Редагувати" ):

1. Інформаційний напис "Назва послуги" - назва послуги, яка в даний момент обрана;

2. Поле "Форма оплати" - довідник (аналогічно довіднику "Форма оплати" секції "Додати послуги"). Доступне для редагування до сплати замовлення;

3. Поле "Вартість, грн" - вартість послуги (автоматично заповнюється згідно вартості в обраному прайс-листі). Доступне для редагування до сплати замовлення;

4. Поле "Кількість" - кількість послуг конкретного найменування у замовленні, можливо змінити до сплати замовлення;

5. Поле "Знижка, %" - надає можливість вказати знижку у %. Доступне для редагування до сплати замовлення;

6. Поле "До сплати, грн" - сума до сплати по обраному найменуванню послуги з урахуванням кількості і знижки;

7. Поле "Лабораторія" - довідник, вибір зі списку. Автоматично заповнюється лабораторією яка вказана в налаштуваннях послуги (детальніше див. тут);

8. Поле "Відділення" - довідник, вибір зі списку відділень лікувального закладу. Використовується для списання товарно-матеріальних цінностей використаних для надання конкретної послуги (детальніше див. тут);

9. Поле "Кабінет" - довідник, вибір зі списку кабінетів відділення вказаного у п.8. Використовується для списання товарно-матеріальних цінностей використаних для надання конкретної послуги (детальніше див. тут);

10. Поле "Виконавець" - довідник, вибір зі списку спеціалістів лікувального закладу, що можуть надавати конкретну послугу (детальніше про налаштування послуг див. тут)

11. Поле "Спеціаліст, що направив" - аналогічно полю "Спеціаліст, що направив" секції додавання послуг;

12. Поле "Додатковий персонал" - довідник, множинний вибір зі списку спеціалістів лікувального закладу;

13. Чек бокс "Гарантовано" - ознака гарантованості оплати послуги контрагентом (присутня за умови використання джерела коштів "Контрагент", детальніше див. тут);

14. Поле "Франшиза, грн" - числове поле для вказування розміру франшизи у гривнях (присутнє за умови використання джерела коштів "Контрагент", детальніше див. тут);

15. Поле "Франшиза, грн" - числове поле для вказування розміру франшизи у % (присутнє за умови використання джерела коштів "Контрагент", детальніше див. тут);

16. Поле "Діагноз" - довідник, вибір зі списку діагнозів "МКХ-10". Автоматично заповнюється діагнозом з консультації спеціаліста який є виконавцем по даній послузі. Дата встановлення діагнозу має співпадати з датою замовлення (присутнє за умови використання джерела коштів "Контрагент", детальніше див. тут);

Важливо! Вибір/зміна значень в пунктах 10-12 безпосередньо впливає на нарахування комісійної винагороди для спеціалістів (про налаштування комісійної винагороди див. тут).

  • Кнопка "Ок" - зберігає внесені зміни;
  • Кнопка "Скасувати" - скасовує внесені зміни, згортає поле редагування;
  • Кнопка "Видалити" - видаляє поточну послугу;
  • Поле "Дата виконання" - вибір з календаря, автоматично заповнюється поточною датою.

    "Категорія послуги" - значення типу послуги з довідника "Тип послуги" (детальніше див. тут);

Вкладка "Пакет послуг"


Вкладка "Пакет послуг" (мал. 11)Присутня у замовленні за умови додавання до нього пакету послуг (мал. 11) (про створення пакетних послуг див. тут).

Мал. 11 - Створення замовлення "Пакет послуг" (приклад)

Містить такі елементи:

  • Секція "Основна інформація" (мал. 12) - дозволяє вносити/редагувати основну інформацію пакету послуг

Мал. 12 - Секція "Основна інформація"

Містить наступні поля:

  1. Поле "Назва пакету" - не редагується, містить назву обраного пакету (про вибір і створення див. тут);
  2. Поле "Форма оплати" - довідник, вибір зі списку (аналогічно з формою оплати послуг);
  3. Поле "Спеціаліст, що направив" - довідник, вибір зі списку (аналогічно довіднику "Спеціаліст, що направив" з вкладки послуг);
  4. Поле "Дата початку пакету" - вибір дати в календаря, з можливістю внесення з клавіатури;
  5. Кнопка "Згенерувати планові дати"  - дозволяє згенерувати планові дати виконання послуг з пакету, розраховуються згідно дати початку пакету і кількості днів від початку для кожної з послуг (про налаштування послуг див. тут);
  6. Поле "Вартість пакету" - не редаговане, містить вартість пакету вказану у відповідному прайс-листі;
  7. Поле "Вартість, грн" - доступне для редагування числове поле.

Взаємо пов'язане з полем "Знижка, %". За умови зменшення значення поля "Вартість, грн" Система перераховує значення поля "Знижка, %" відносно вартості пакету в обраному прайс-листі;

8. Поле "Знижка, %" - доступне для редагування числове поле. Взаємо пов'язане з полем "Вартість, грн". За умови зміни значення поля "Знижка, %" перераховується значення поля "Вартість, грн";

9. Поле "Франшиза, грн" (мал. 12, позначка [1]) - сума франшизи у гривнях. Поле доступне, якщо джерело коштів "Контрагент" та вказаний поліс.

 Також пов'язане з полем "До сплати, грн", останнє по замовчуванню приймає значення першого у перерахунку у гривнях, якщо воно не пусте;

10. Поле "Франшиза, %"  (мал. 12, позначка [1]- сума франшизи у відсотках. Поле доступне, якщо джерело коштів "Контрагент" та вказаний поліс.

Пов'язане з полем "До сплати, грн", останнє по замовчуванню приймає значення першого, якщо воно не пусте;

11. Чек бокс "Гарантовано"  (мал. 12, позначка [2])- логічна ознака, гарантованості сплати пакету Контрагентом.

Обов'язково потрібно відмічати, для коректної роботи з Контрагентом по відшкодуванню;

13. Поле "Гарантовано, грн" - сума коштів гарантованих Контрагентом, за відсутності франшизи дорівнює вартості пакету послуг;

14. Поле "До сплати, грн" - сума до сплати з урахуванням знижки та/або франшизи. Не доступне для редагування за умови джерела коштів "Контрагент" і відсутності франшизи;

  • Секція "Послуги в пакеті" - таблиця з послугами, що містяться у пакеті та елементи виконання дій над записами в таблиці:

Мал. 13 - Секція "Послуги в пакеті"

Містить таку інформацію:

  1. Колонка "Категорія послуги" містить інформацію про категорію (тип послуги) до якої належить послуга з пакету;
  2. Колонка "Назва" - назва послуги пакету;
  3. Колонка "Вартість, грн" - вартість послуги в пакеті (вказується у прайс листі, детальніше див. тут);
  4. Колонка "Виконавець" - містить комірки для вибору Виконавця послуги

УВАГА!

Вибір виконавця безпосередньо впливає на комісійну винагороду спеціаліста, що обирається виконавцем

6. Колонка "Лабораторія" - містить комірки для вибору лабораторії, за умови, що послуга пакету є аналізом, по замовчуванню автоматично заповнюється лабораторією, що вказана у послузі-аналізі у довіднику стандартних послуг (детальніше див. тут);

7. Колонка "Відділення" використовується для списання товарно-матеріальних цінностей по послузі (детальніше див. тут);

8. Колонка "Кабінет" використовується для списання товарно-матеріальних цінностей по послузі (детальніше див. тут);

9. Колонка "Планова дата виконання" - містить комірки для вибору планової дати виконання послуги. За умови внесення інформації про кількість днів від початку пакету, вибору дати початку пакету та натиснення кнопки "Згенерувати планові дати" заповнюється автоматично відповідними датами;

10. Колонка "Дата виконання" - містить комірки для вибору дати фактичного виконання послуги;

11. Колонка "Коментар" - містить текстові комірки для внесення коментаря щодо послуги пакету.


ПІДКАЗКА!

Для роботи з секцією "Послуги в пакеті", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Виконано сьогодні - проставляє для обраної послуги поточну дату виконання (опис інших кнопок поряд з таблицею можливо переглянути у загальній інформації);
  • Друкувати штрих код обраному аналізу  - для друку штрих-коду обраної послуги-аналізу, та створює картку "Результату дослідження" для спеціалістів лабораторії;
  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Послуги впакеті"
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортуємо дані таблиці в документ Excel

Вкладка "Платежі"


У вкладці "Платежі" відображаються усі платежі конкретного замовлення в табличному вигляді (мал. 14).

Мал. 14 - Таблиця вкладки "Платежі"

Таблиця записів платежів містить такі елементи:

  1. Колонка "Тип платежу" - містить інформацію щодо типу платежу, по замовчуванню "Поточний";
  2. Колонка "Тип розрахунку" - містить інформацію про тип розрахунку, можливі значення:
  • "Безготівковий" - розрахунок здійснено безготівковим способом;
  • "Готівковий" - розрахунок готівковими коштами;
  1. Колонка "Дата платежу" - дата здійснення платежу;
  2. Колонка "Сума платежу" сума коштів конкретного платежу;
  3. Колонка "Послуги" - перелік послуг сплачених у даному платежі;
  4. Колонка "Коментар" - коментар щодо замовлення, можливо внести у картці платежу до моменту його сплати (детальніше див. тут);
  5. Колонка "Стан" - стан платежу в залежності від оплати, можливі значення:
  • "Новий" - стан платежу, до його сплати;
  • "Фіскалізовано" - платіж проведено з фіскалізацією (друком касового чеку);
  • "Сплачено" - платіж сплачено;
  • "Скасовано" - платіж було скасовано з відправкою інформації про повернення коштів у податкову службу (з друком відповідного касового чеку);


З таблиці записів платежів також є можливість створення, раніше не проведеного платежу (та або створити авансовий платіж), натиснути кнопку  "Створити" 

З'явиться картка "інформація щодо платежу" (мал. 15), де необхідно внести дані полів: "Тип платежу*""Тип розрахунку*""Сума платежу, грн*".

Зберегти та натиснути кнопку спецдії "Сплатити"  або "Сплатити з чеком" 


Мал. 15 - Таблиція записів платежів ( вкладка "Платежі")

Секція "Інформація щодо платежу" (мал. 16)

Мал. 16 - Секція "Інформація щодо платежу"

Містить такі елементи:

  • Напис "Номер замовлення" - номер замовлення з якого було сформовано платіж;
  • Напис "Пацієнт" - інформація про пацієнта для якого було створено замовлення і платіж;
  • Напис "Стан" - інформація щодо стану платежу (детальніше див. тут);
  • Поле "Дата платежу" – вибір з випадаючого календаря, або внесення значення з клавіатури.

Автоматично заповнюється поточною датою, доступно для редагування лише за умови стану платежу "Новий";

Секція "Фінансова інформація" містить такі елементи:

  • Поле "Тип платежу" - автоматично заповнюється значенням "Поточний";
  • Поле "Сума платежу, грн" - сума коштів ;
  • Поле "Тип розрахунку", можливі значення: "Безготівковий", "Готівковий";
  • Поле "Коментар" - текстове поле, доступне для редагування до моменту сплати.

Всі платежі з усіх замовлень можливо переглянути в реєстрі "Платежі" (детальніше див. тут).


Вкладка "Послуги" замовлення (мал. 17) – містить таблицю з послугами що сплачені даним платежем та стандартні кнопки дій над записами таблиці;

Мал. 17 - Вкладка "Послуги" замовлення

Вкладка "Історія друку чеків" (мал. 17)

Мал. 18 - Вкладка "Історія друку чеків" замовлення


містить таблицю із записами взаємодій з касовим апаратом з кнопками стандартних дій над таблицею і такими колонками

  • "Дата та час дії" - дата та час дії, яку було фіскалізовано;
  • "Серійний № фіскального регістратора" - інформація про серійний номер касового апарата;
  • "№ чека" - порядковий номер фіскального чека;
  • "Повернення" - логічна ознака, присутня якщо було виконано повернення коштів;
  • "Текст помилки" - зазвичай порожня. Може містити інформацію про помилку в роботі фіскального регістратора;


Важливо! Серед інших звичних кнопок спеціальних дій в картці платежу існує кнопка "Скасувати чек". Ця дія скасовує платіж і надсилає команду на касовий регістратор друкувати чек-повернення.

В реєстрі "Платежі" відображаються усі платежі з усіх замовлень (детальніше див. тут).


Примітки до замовлення

Секція "Примітки до замовлення" По замовчуванню згорнута, щоб розгорнути необхідно натиснути стрілку вниз . Містить такі елементи:

  • Текстове поле;
  • Таблиця з посланнями на записи на прийом. Містить посилання на усі замовлення з яких було створено або відкрите поточне замовлення (детальніше про створення замовлення із запису на прийом тут);

Шляхи створення замовлення

Створення з реєстру записів на прийом.

Щоб створити замовлення із реєстру запису на прийом необхідно:

  1. Обрати потрібний запис натиснувши на нього один раз лівою кнопкою миші;
  2. Натиснути кнопку спеціальної дії "Створити замовлення";

Створення із картки запису на прийом.

Для створення замовлення з картки запису на прийом необхідно:

  1. Створити картку запису на прийом (про створення запису на прийом див. тут) або відкрити існуючу подвійним натисненням лівої кнопки миші по обраному запису на прийом;
  2. Натиснути кнопку "Створити замовлення" в лівому нижньому кутку картки запису на прийом;

  1. Натиснути кнопку створити "Створити замовлення" поряд з таблицею замовлень;

Створення з реєстру пацієнтів.

Для створення замовлення з реєстру пацієнтів необхідно:

  1. Обрати потрібного пацієнта в реєстрі пацієнтів натиснувши один раз лівою кнопкою миші;
  2. Натиснути кнопку спеціальної дії "Створити замовлення"

Створення з картки пацієнта.

Щоб створити замовлення за картки пацієнта необхідно:

  1. Створити (про створення картки пацієнта див. тут) або відкрити картку пацієнта;
  2. Натиснути кнопку спеціальної дії "Створити замовлення";

Створення з реєстру замовлень.

Щоб створити замовлення з реєстру замовлень необхідно:

  1. Перейти в реєстр замовлень;
  2. Натиснути кнопку спеціальної дії "Створити";


Зверніть увагу! В залежності від налаштувань Вашого лікувального закладу назва логічних реєстрів замовлень може відрізнятися. Наприклад: "Замовлення мого офісу", "Замовлення за сьогодні", "Замовлення з пакетами" (детальніше про пакети тут) і т. п.

Додавання і редагування послуг у Замовленні

Обов'язкові поля для послуг у замовленні

Передумовою додавання послуг у замовлення є виконання наступних дій:

  1. Вибір джерела коштів (детальніше див тут);
  2. Вибір прайс-листу;
  3. Вибір форми оплати;
  4. Вибір виконавця (якщо такий є);
  5. Вибір спеціаліста, що направив (якщо такий є);

Додавання із запису на прийом

Послуга на яку було записано пацієнта додається в замовлення автоматично за умови створення замовлення з картки запису на прийом.

Додавання з направлення на послуги

  • Для додавання послуги у замовлення з таблиці направлень на послуги (детальніше про направлення див. тут) необхідно:
  1. Обрати потрібну послугу в таблиці направлень на послуги натиснувши один раз лівою кнопкою миші;
  2. Натиснути кнопку "Додати в замовлення" поряд з таблицею направлень на послуги;

  • Для додавання в замовлення альтернативної послуги із заміною з направлення необхідно:
  1. Обрати потрібну послугу в таблиці направлень на послуги натиснувши один раз лівою кнопкою миші;
  2. Натиснути кнопку "Замінити і додати в замовлення" поряд з таблицею направлень на послуги;

  1. У вікні, що відкриється обрати альтернативну послугу з випадаючого списку і натиснути "Ок"

  • Для того щоб, нагадати про направлення на послугу наступного разу необхідно:
  1. Обрати потрібну послугу в таблиці направлень на послуги натиснувши один раз лівою кнопкою миші;
  2. Натиснути кнопку "Нагадати наступного разу" поряд з таблицею направлень на послуги (під час наступного звернення пацієнта послуга буде відображатися у новому замовленні пацієнта в таблиці направлень на послуги);

  • Для того щоб видалити послугу з таблиці направлень на послуги необхідно:
  1. Обрати потрібну послугу в таблиці направлень на послуги натиснувши один раз лівою кнопкою миші;
  2. Натиснути кнопку "Скасувати" поряд з таблицею направлень на послуги;



Зверніть увагу! Наявність запису в колонці "Спеціаліст" таблиці направлень на послуги свідчить про те що послуга була фактично надана спеціалістом а не лише рекомендована, таку послугу потрібно обов'язково додати у замовлення.

Додавання з випадаючого списку у замовленні

Для вибору і додавання послуги безпосередньо в картці замовлення необхідно виконати такі дії:

  1. Поставити курсор миші в поле "Назва послуги";
  2. Обрати з випадаючого списку необхідну (для прискорення пошуку потрібно почати писати будь яку частину назви послуги, або її код);
  3. Натиснути кнопку "Додати" поряд з полем вибору послуги (послугу буде додано в таблицю послуг у замовленні);

  1. Послуги також можливо додавати масово, шляхом перелічення їх кодів через кому в полі "Коди послуг" і натисненням кнопки "Enter" на клавіатурі;

Редагування послуги

Для того щоб відредагувати послугу необхідно:

  1. Обрати послугу натиснувши один раз на неї в таблиці послуг;
  2. Відредагувати необхідні поля (детально про вміст кожного з полів див. тут(Підсекція редагування послуги));
  3. Натиснути кнопку "Зберегти";

Додавання пакету послуг

Для додавання пакету послуг необхідно виконати такі дії:

  1. Створити замовлення Шляхи створення замовлення і зберегти його;
  2. Натиснути кнопку спеціальної дії "Додати пакет послуг" на верхній панелі вікна замовлення;

  1. У вікні, що відкриється обрати пакет послуг з випадаючого списку і натиснути кнопку "Ок";



Способи оплати замовлення

Сплатити замовлення

Найпоширеніший спосіб оплати. При його використанні формується стільки платежів, скільки форм оплати є в замовленні:

  • Якщо в замовленні є кілька послуг і всі вони мають однакову форму оплати створиться один платіж (і один фіскальний чек) з усім переліком послуг.
  • Якщо послуги в замовленні мають різні форми оплати. Наприклад, одну з послуг пацієнт оплачує готівкою а іншу банківською карткою сформується два платежі і два фіскальних чека.

Щоб сплатити замовлення необхідно:

  1. Натиснути кнопку "Сплатити замовлення";

  1. Уважно прочитати повідомлення у спливаючому вікні (якщо в якійсь із послуг не обрано форму оплати Система повідомить про це Користувача);
  2. Натиснути "Так", якщо все вірно (якщо потрібно щось виправити, натиснути "Ні", відредагувати послугу (послуги) і повторити дію з пункту 1);

  1. За умови наявності в замовленні готівкової форми оплати з'явиться вікно для підрахунку решти. Необхідно внести значення в поле "Готівка від пацієнта, грн", значення решти система підрахує в полі "Решта, грн". Після підрахунку необхідно натиснути "Закрити";

  1. За умови наявності в замовленні послуг-аналізів після сплати з'явиться повідомлення "Виконати створення карток результатів аналізів?". Необхідно натиснути "Так", Для того щоб створилися картки для внесення результатів аналізів. Зверніть увагу! Без виконання цієї дії в лабораторії чи маніпуляційному кабінеті внесення результатів аналізів буде неможливе.


Якщо створити картки результатів дослідження необхідно не в момент сплати замовлення необхідно скористатися кнопкою спеціальної дії "Створення результатів аналізів та друк штрих кодів" на верхній панелі вікна програми
,
Або кнопкою "Друкувати штрих код обраному аналізу" поряд з таблицею послуг обравши конкретну послугу-аналіз.

Сплатити частину замовлення

Замовлення також можливо сплатити частково. Корисно для випадків коли пацієнт бажає сплатити частину замовлення готівкою а іншу частину банківською карткою. Необхідно виконати такі дії:

  1. Натиснути кнопку спеціальної дії "Сплатити частину замовлення" на верхній панелі вікна замовлення;

  1. У вікні, що відкриється відмітити чек бокси з послугами які необхідно оплатити;
  2. Обрати форму оплати;
  3. Ввести суму коштів, яку бажає оплатити пацієнт в поле "Сплатити частину, (грн)"
  4. Натиснути "Ок";

  1. Система надасть повідомлення про те що буде сформовано платіж з обраною формою оплати, необхідно натиснути "Так";

  1. В замовлення відобразиться інформація про часткову оплату;


Для остаточного розрахунку необхідно повторити дії з пунктів 1-5, система надасть повідомлення про те що буде сформовано платіж з обраною формою оплати та буде проведено остаточний розрахунок, необхідно натиснути "Так".

Скасування оплати

Для того, щоб скасувати оплату необхідно виконати такі дії:

  1. Перейти у вкладку "Платежі";
  2. Відкрити потрібний платіж;
  3. Натиснути кнопку "Скасувати чек";


Важливо! Доцільність і правомірність повернення коштів за медичні послуги необхідно уточнювати у відповідальної особи конкретного лікувального закладу (Наприклад, у бухгалтера).

Робота із замовленням залежно від джерела коштів

Власний кошт

При роботі із замовленням з джерелом коштів "Власний кошт" необхідно послідовно виконати дії:

  1. Створити замовлення (Шляхи створення замовлення);
  2. Додати послуги (Додавання і редагування послуг у Замовленні);
  3. Сплатити (Способи оплати замовлення)

Контрагент

За умови роботи з замовленням із джерелом коштів "Контрагент" необхідно виконати такі дії:

  1. Створити замовлення (Шляхи створення замовлення);
  2. Обрати джерело коштів "Контрагент";
  3. Створити поліс, якщо цього не було зроблено в картці пацієнта (детальніше див. тут);

  1. Обрати представника страхової компанії (опціонально);

  1. Обрати форму оплати "Гарантовано";
  2. Додати послуги (Додавання і редагування послуг у Замовленні);
  3. По кожній з послуг відмітити чек бокс гарантовано у секції редагування послуги;
  4. Обрати діагноз (опціонально, залежить від вимог конкретної страхової компанії);

  1. Зберегти замовлення.

Зверніть увагу! Секція "Оплата" містить інформацію про суму до сплати контрагентом і напис "Відшкодовано: 0,00 грн". Після того, як відповідальна особа зафіксує відшкодування замовлення відповідним контрагентом, сума "Відшкодовано" зміниться на суму відшкодування. (Детальніше про роботу з довідником контрагентів див. тут).

Контрагент з франшизою

  1. Створити замовлення (Шляхи створення замовлення);
  2. Обрати джерело коштів "Контрагент";
  3. Створити поліс, якщо цього не було зроблено в картці пацієнта (детальніше див. тут);

  1. Обрати представника страхової компанії (опціонально);

  1. Обрати форму оплати "Гарантовано";
  2. Додати послуги (Додавання і редагування послуг у Замовленні);
  3. По кожній з послуг відмітити чек бокс гарантовано у секції редагування послуги;
  4. По кожній з послуг змінити форму оплати з "Гарантовано" на ту якою пацієнт бажає оплатити суму франшизи;
  5. Проставити % або суму в гривнях франшизи.
  6. Обрати діагноз (опціонально, залежить від вимог конкретної страхової компанії);
  7. Сплатити замовлення (Способи оплати замовлення)

Замовлення з пакетом послуг

Послідовність дій при роботі із замовленнями з пакетом послуг:

  1. Створити замовлення (Шляхи створення замовлення);
  2. Додати пакет послуг (Додавання пакету послуг);
  3. Обрати форму оплати та відредагувати за потреби інші поля (Вкладка "Пакет послуг"), зокрема згенерувати планові дати;
  4. Сплатити (Способи оплати замовлення);

Зверніть увагу! Замовлення з пакетом сплачується одноразово. Під час фактичного звернення пацієнта за отриманням послуги необхідно виконати такі дії:

  1. Відкрити замовлення з пакетом. Це можливо зробити такими способами:
  • Із запису на прийом:
  1. Відкрити картку запису на прийом натиснути кнопку "Створити замовлення", або обрати запис на прийом шляхом одинарного натиснення лівою кнопкою миші по потрібному запису (аналогічно з процесу створення замовлення Створення з реєстру записів на прийом. Створення із картки запису на прийом.);
  2. У таблиці, що відкриється обрати замовлення з пакетом і відкрити його;

  • Із реєстру замовлень:
  1. Перейти в реєстр замовлень, відшукати потрібне за допомогою фільтрів (наприклад, по фамілії пацієнта);
  2. Відкрити його подвійним натисненням лівої кнопки миші, або кнопкою спеціальної дії "Відкрити"


В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу можлива присутність спеціального логічного реєстру "Замовлення з пакетами", в ньому присутні лише ті замовлення в яких є пакет послуг.

  • З картки пацієнта:
  1. Відкрити картку пацієнта (детальніше про пошук пацієнтів див. тут);
  2. Перейти у вкладку "Замовлення";
  3. Відкрити потрібне замовлення;

  1. В замовленні з пакетом обрати послугу, яку отримав пацієнт;
  2. Обрати виконавця у відповідній комірці таблиці послуг;
  3. Проставити дату отримання послуги у відповідній комірці (якщо поставити курсор в комірку дати і натиснути кнопку "Виконано сьогодні" поряд з таблицею послуг пакету, автоматично буде проставлено поточну дату виконання для обраної послуги);



















  • Нет меток