Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 285 Следующий »

Затримки в роботі МІС "МедЕйр" та при передачі даних В ЕСОЗ

12.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!
Спостерігаються затримки в роботі  МІС "Медейр" та при передачі даних в eHealth.
Команда технічної підптимки вже вирішує дане питання.
Про зміни в МІС "МедЕйр" додатково проінформуємо.

Просимо вибачення за тимчасові неручності!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Затримки в роботі МІС "МедЕйр" та при передачі даних В ЕСОЗ

11.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!
Спостерігаються затримки в роботі  МІС "Медейр" та при передачі даних в eHealth.
Команда технічної підптимки вже вирішує дане питання.
Про зміни в МІС "МедЕйр" додатково проінформуємо.

Просимо вибачення за тимчасові неручності!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Реліз середовища "eHealth" 8.20

05.01.2021

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 05.01.2021 о 20:00 планується проведеннярелізу середовища eHealth версії 8.20. Очікувана тривалість робіт: 2 години".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Проблеми електромережі МІС "МедЕйр" Донецької області

05.01.2021

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
До 14:00 спостерігались проблеми електромережі  МІС "МедЕйр" Донецької області.
В цей час був відсутній доступ до системи.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Технічні роботи на сервері «МедЕйр» Волинської області

29.12.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
Відсутній доступ до серверу "МедЕйр" Волинської області.

Наразі вирішуємо дане питання.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Регламентні роботи на серверах "eHealth"

28.12.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 28.12.2020 о 21:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 1 година".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”



Помилки при роботі в системі "МедЕйр" та затримки в роботі "eHealth"

24.12.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

Інформуємо, що на даний час спостерігаються помилки в системі "МедЕйр" та затримки в роботі "eHealth". Причини з'ясовуються.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!!!


24.12.2020 
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Регламентні роботи на серверах "eHealth"

22.12.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 22.12.2020 о 20:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 2 години".
Прохання, врахувати це у своїй роботі з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”



Регламентні роботи на серверах "eHealth"

21.12.2020
Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 21.12.2020 о 21:00 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 4 години".
Прохання, на цей час не планувати роботи з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”



Недоступний сервер відправки СМС 21.12.2020-22.12.2020

21.12.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"З 23:55 год. хв.  21.12.2020 по 01:00 год. 22.12.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Затримка при відправці медичного висновку новонародженого в eHealth

15.12.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

На даний час спостерігаються затримки при відправці медичного висновку новонародженого в eHealth, причини з'ясовуються.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Повторний вебінар на тему: "Основні сервіси техпідтримки, як з ними працювати"

14.12.2020

Шановні користувачі!

На ваші численні прохання, 17 та 18 грудня 2020 року командою МІС "МедЕйр" заплановане повторне проведення вебінару на тему: "Основні сервіси техпідтримки, як з ними працювати".

В рамках даного вебінару буде проведено навчання по роботі з:


  • Системою технічної підтримки "eHelp":

- реєстрація на порталі техпідтримки "eHelр";

- заявка на отримання доступу до Cистеми технічної підтримки "eHelp";

- опрацювання заявки з пошти користувача;

- створення запиту через Cистему технічної підтримки "eHelp".


  • Порталом підтримки користувачів МІС "МедЕйр":

- основна сторінка порталу: перехід на навчальні матеріали та технічну підтримку;

- меню сторінок порталу, оновлення порталу;

- робота зі швидкими посиланнями порталу;

- загальна інформація порталу;

- система пошуку на порталі;

- інструкції користувача;

- новини, оновлення та зворотній зв’язок.

Для участі у вебінарі, Ви можете подати заявку за посиланням …

 Ми раді нашій співпраці та сподіваємось, що разом з вами ми станемо краще!


УВАГА!!!! РЕГЛАМЕНТНІ РОБОТИ!

08.12.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує: що планується проведення технічних робіт з боку eHealth.

Буде проведено оновлення сертифікатів АЦСК.

Дата та час проведення регламентних робіт 08.12.2020 о 21:00.
Тривалість робіт до 90 хвилин.

З повагою,
     Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Помилки при роботі з Системою eHealth

08.12.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує: на даний час спостерігаються затримки та помилки при роботі з eHealth, причини з'ясовуються."

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.




Проблеми з відправкою СМС 

08.12.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"На даний час спостерігається нестабільна робота компонента по відправці SMS, причини з'ясовуються."

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Вебінар на тему: "ПЕРВИНКА. Сценарії реєстрацій пацієнтів в eHealth, заключення декларацій v3, найчастіші питання та відповіді"


07.12.2020

Увага! Шановні користувачі!

З 09.12.2020 по 10.12.2020 року командою МІС Медейр заплановано проведення вебінарів на тему: "ПЕРВИНКА. Сценарії реєстрацій пацієнтів в eHealth, заключення декларацій v3, найчастіші питання та відповіді".

В рамках даного вебінару буде проведено навчання по роботі з:

  • Пошуком пацієнта в системі eHealth;
  • Перевіркою та додаванням методу аутентифікації:
  • Редагування пацієнта в системі eHealth та декларування пацієнта;
  • Редагування пацієнта до 14-річного віку;
  • Етапи оновлення пацієнта в системі eHealth.

Для участі у вебінарі, Ви можете подати заявку за посиланням…

Ми раді нашій співпраці та сподіваємось, що разом з вами ми станемо краще!


Увага! Тимчасовий збій роботи телефонії!

07.12.2020 

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
Спостерігається тимчасовий збій роботи телефонії, з'ясовуємо причини проблеми.

Просимо вибачення за незручності!

Про зміни додатково повідомимо.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Помилки при веденні запису на прийом

04.12.2020 ( оновлено 07.09.2020)

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!
Спостерігаються помилки при веденні запису на прийом.
Команда технічної підтримки вже вирішує дане питання.
Про зміни в МІС "МедЕйр" додатково проінформуємо.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.


Помилки при формуванні запису на прийом виправлено.

Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Недоступний сервер середовища "eHealth"

02.12.2020
Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "Сьогодні 02.12.2020 о 20:30 планується проведення технічного обслуговування середовища eHealth. Очікувана тривалість робіт: 90 хвилин".
Прохання, на цей час не планувати роботи з системою "eHealth".


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”



Вебінари на тему:"ПЕРВИНКА. Пролонгація договорів на 2021р."

02.12.2020

Увага! Шановні користувачі!

З 03.12.2020 по 04.12.2020 року командою МІС Медейр заплановано проведення вебінарів на тему: "ПЕРВИНКА. Пролонгація договорів на 2021р."

НСЗУ готує зміну до постанови КМУ про укладання Договорів для закладів ПМД, в якій буде передбачено можливість пролонгації Договору, зареєстрованого в 2020 році на наступний рік (орієнтовано на 3 місяці). Фактично у грудні 2020 року НСЗУ не буде підписувати нові Договори на термін з 01.01.2021 – 31.12.2021, а будуть використовувати функціонал пролонгації Договору, тобто будуть подаватись заявки на оновлення діючого Договору (01.01.2020 – 31.12.2020) з пролонгацією до 31.03.2021.

В даному вебінарі Ви ознайомитесь з новим функціоналом та будете готові з 07.12.2020 (після прийняття постанови КМУ) подавати заявку на пролонгацію.

Для участі у вебінарі, Ви можете подати заявку за посиланням…

Даний функціонал буде доступний після оновлення версії програми.

Повідомлення про зміни та оновлення програми  доступні в розділі «Оновлення МІС «МедЕйр».

Ми раді нашій співпраці!



Помилки при роботі з Системою eHealth

01.12.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!

ДП "Електронне здоров'я" інформує, що впродовж дня періодично можуть спостерігатись помилки в роботі eHealth.

Просимо врахувати це в своїй роботі.


01.12.2020 
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Недоступна робота з  функціоналом eHealth

01.12.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!

УВАГА!
ДП "Електронне здоров'я" інформує, що на поточний момент функціонал  eHealth недоступний.

Про відновлення роботи буде поінформовано додатково.

З повагою,

Команда технічної підтримки “МедЕйр»


Недоступний сервер відправки СМС 30.11.2020-01.12.2020

29.11.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"З 23:55 год. хв.  30.11.2020 по 01:00 год. 01.12.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



УВАГА!!!! РЕГЛАМЕНТНІ РОБОТИ!

25.11.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр" Волинської області!!!

Увага!!!

25.11.2020 з 21.00 до 23.55 доступ до системи буде відсутній!

Дякуємо за розуміння!


УВАГА!!! Регламентні роботи на серверах eHealth

24.11.2020

Шановні користувачі!

УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"Сьогодні, 24.11.2020 о 19:30 планується проведення роботи з оновлення системи.

Очікувана тривалість робіт - 4 години. Протягом проведення робіт, можуть бути недоступними функції eHealth. Просимо врахувати це в своїй роботі."

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Недоступний сервер відправки СМС 23.11.2020-24.11.2020

23.11.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"З 23:55 год. хв.  23.11.2020 по 01:00 год. 24.11.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



Вебінар на тему: "Редагування пацієнта в системі eHealth (декларація версія 3). Робота з процедурами та ЕЦП" 


 19.11.2020

Шановні користувачі!

З 23.11.2020  по 25.11.2020 року командою МІС Медейр заплановано проведення вебінарів на тему: "Оновлення МедЕйр, 50-та версія". 

В рамках даного вебінару буде проведено навчання по роботі з:

  • Реєстрацією процедур в системі eHealth (для первинної та спеціалізованої медичної допомоги);
  • Роботою з оновленою декларацією (редагуванням пацієнта в системі eHealth) - для первинної ланки. Редагування пацієнта спеціалістами вторинної/третинної ланки.
  • Роботою з електронними цифровими підписами (для первинної та спеціалізованої медичної допомоги);


Для участі у вебінарі, Ви можете подати заявку за посиланням…

Даний функціонал буде доступний після оновлення версії програми.

Повідомлення про зміни та оновлення програми  доступні в розділі «Оновлення МІС «МедЕйр».

Ми раді нашій співпраці та сподіваємось, що разом з вами ми станемо краще!


УВАГА! Зміни в направленнях на послуги групи COVID

18.09.2020
Шановні користувачі!

Згідно інформації від ДП "Електронне здоров'я"
з 17.11.2020 формувати електронні направлення на послуги групи COVID заборонено!!!
Просимо Вас врахувати це в своїй роботі.
З приводу змін в довідниках направлень, можете звертатись на гарчу лінію НСЗУ (тел. 1677).

Дякуємо за розуміння та співпрацю!


УВАГА!!!!! Проблеми при підписанні медичних подій ключами АЦСК "Україна"

13.11.2020 р.

Шановні користувачі!

Увага!!!!

На даний час спостерігаються проблеми при підписанні медичних подій ключами АЦСК "Україна".
Наша команда вже з'ясовує можливі причини.
Про відновлення роботи буде поінформовано додатково.
Проте, протягом дня, ви можете самостійно пробувати підписання.

З повагою, команда технічної підтримки МІС МедЕйр.


УВАГА!!!! РЕГЛАМЕНТНІ РОБОТИ!

12.11.2020

Шановні користувачі МІС "МедЕйр" Херсонської області!!!

Увага!!!

12.11.2020 з 16:00 по 17:00 плануються регламентні роботи по постачанню електроенергії АТ "Херсонобленерго".
Планований час робіт 1 година.
Система "МедЕйр" в цей період можливо буде не доступна.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності

З повагою,
Команда технічної підтримки МІС "МедЕйр".




Недоступний сервер відправки СМС 09.11.2020-10.11.2020

06.11.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "з 23:00 год. 09.11.2020 по 05:00 год. 10.11.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.



УВАГА! Помилки при відправленні Медичного висновку новонародженого

06.11.2020 (оновлено)

Шановні користувачі МІС "МедЕйр"!
УВАГА!
Інформуємо, що на поточний момент спостерігаються помилки при відправленні Медичного висновку новонародженого.
Тип помилки: "error 1050: Dictionary not found"
Інформацію передано до ДП "Електронне здоров'я".

Отримали інформацію від ДП "Електронне здоров'я" про виправлення даної помилки.


Дякуємо за розуміння та співпрацю!



Недоступний сервер відправки СМС 02.11.2020-03.11.2020

02.11.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує: "з 23:00 год. 02.11.2020 по 00:00 год. 03.11.2020 - планується проведення технічного обслуговування обладнання оператора і сервіс відправки SMS буде недоступний".
З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”.


Не працюватимуть сервіси НСЗУ

30.10.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!
Національна служба здоров'я України повідомляє: «У п'ятницю, 30 жовтня, з 14:00 до 20:00 через технічні роботи не працюватимуть сервіси НСЗУ, такі як сайт та контакт-центр НСЗУ.
Це також вплине і на портал державних послуг
Дія.
У цей час користувачі не зможуть подавати заяви, щоб скористуватися послугою
єМалятко,
так як буде відсутня можливість реєструвати записи на підставі медичних висновків органами Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Після 20:00 доступ до сервісу відновиться.»
Дякуємо за розуміння та співпрацю!


Недоступний сервер "eHealth" 29.10.2020

29.10.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"29.10.2020 о 20:00 год. - планується проведення технічних робіт у системі eHealth. Очікувана тривалість робіт - 30 хвилин".

Протягом проведення робіт середовище буде недоступним.



З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


Недоступний сервер "eHealth" 27.10.2020

27.10.2020

Шановні користувачі!
УВАГА!!!
ДП "Електронне здоров'я" інформує:

"27.10.2020 о 20:00 год. - планується проведення технічних робіт у системі eHealth. Очікувана тривалість робіт - 2години".

Протягом проведення робіт середовище буде недоступним.


З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


УВАГА! Кваліфікований електронний підпис (оновлена новина)

27.10.2020

Продовжуємо Вас інформувати щодо використання кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). На поточний момент вже маємо оновлену інформацію щодо терміну використання КЕП та печаток користувачами електронної системи охорони здоров’я на незахищених та захищених носіях.
Відповідно до листа Національної служби здоров’я України (далі - НСЗУ) від 15 жовтня 2020р, представники закладів охорони здоров’я для електронної взаємодії з НСЗУ можуть використовувати електронний цифровий підпис та кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, до 31 грудня 2021 року.
Підставою для продовження терміну використання КЕП та печаток є офіційні відповіді від уповноважених установ, а саме - Мінцифри та Адміністрації Держспецзвязку, до яких НСЗУ звернулась за роз’ясненням через актуальність питання.
Таким чином, використання КЕП, отриманого на незахищеному носії (звичайна флешка або збережений файл КЕПу на комп’ютері) з актуальним терміном дії продовжиться і після 7 листопада 2020 року до закінчення терміну дії, але не пізніше 31.12 2021 року.
Також повідомляємо, що ТОВ «Ілайф» проводить заходи з розгортання власного хмарного сервісу для роботи з КЕП, який буде доступний для використання вже в листопаді цього року. Вартість послуги доступу до онлайн сервісу (захищеного середовища) для операцій з особистим ключем підписувача строком на 1 рік буде коштувати 150 грн.

З повагою,
Команда технічної підтримки “МедЕйр”


  • Нет меток