Для того, щоб працювати зі стаціонарною карткою пацієнта, натисніть на панелі інструментів модуль «Стаціонар» і оберіть реєстр "Пацієнти мого відділення" / "Історія хвороби мого відділення" / "Історія хвороби" (назва реєстру залежить від окремих налаштувань бази - дані реєстри ідентичні!!!)
У реєстрі, що відкриється, лікар буде бачити список пацієнтів, які перебувають у стаціонарі його відділення. Для того, щоб розпочати роботу виберіть зі списку пацієнта і відкрийте його Електронну Медичну Картку (ЕМК) дворазовим натисненням на конкретний рядок.


                                                                 

У відкритій картці ЕМК потрібно обрати відповідну (останню) стаціонарну картку і заповнити гілки стаціонарної картки пацієнта:

Первинне обстеження стаціонарне


Первинне обстеження стаціонарне складається з 3 частин (вкладок) :

  • Скарги\анамнез;
  • Об'єктивний стан внутрішніх органів;
  • План обстежень і лікування.

    1. Скарги при надходженні та Анамнез захворювання містять текстові шаблони:


- кнопка «З шаблону» для відкриття необхідних з списку шаблонів.

    • «Додати шаблон»{*}, для створення шаблонів.
      При натисненні, з'являється вікно де лікар створює потрібний йому шаблон: прописує назву та зміст і натискає .

      Створений та збережений шаблон відображається в папці «З шаблону»:

1– наведення курсору на необхідний шаблон;
2 – кнопка вибору потрібного шаблону;
3 – кнопка відкриття та редагування необхідного шаблону;

– кнопка видалення необхідного шаблону.

  1. Заповнюємо всі необхідні поля розділу «Анамнез життя» шляхом набору тексту з клавіатури в текстових полях, або за допомогою прапорців, де лікар може обрати необхідні перенесені захворювання та операції, після кожного проставленого прапорця, є можливість уточнення захворювання шляхом заповнення текстового поля, що з'явилось після відмітки прапорця.
  2. Переходимо на наступну вкладку «Об'єктивний стан внутрішніх органів» всі необхідні поля заповнюємо шляхом введення даних в поля з випадаючими списками, де є можливість обрати необхідні данні по кожній системі.
  3. Вкінці розділу кодуємо основний діагноз за МКХ10 (можливі 2 варіанти введення: а) за кодуванням на англ.- наприклад: J45 або б) за назвою захворювання по класифікації на укр. (Наприклад: Астма, і вибираєм з випадаючого списку)).


Після заповнення зберігаємо і переходимо «Далі» на наступну вкладку «План обстежень і лікування» для заповнення.

Після збереження заповнену картку Первинного огляду стаціонару можна видрукувати натиснувши правою кнопкою миші на гілку Первинне обстеження стаціонарне, під стац. картою і вибравши Друк «Первинне обстеження стаціонарне»


Щоденник огляду

Для створення нового щоденника потрібно натиснути іконку «Додати» , після чого з'явиться форма для заповнення:

Заповнюємо всі необхідні поля гілки «Щоденник огляду» шляхом вибору даних з випадаючих списків, або шляхом набору тексту з клавіатури в текстових полях, використанням шаблонів, також відмітити відповідні стани та симптоми шляхом проcтавляння прапорців.
Після введення даних, у всі необхідні поля, необхідне їх збереження, для цього необхідно натиснути кнопку «Зберегти» у нижньому правому кутку , або «Зберегти» у верхньому лівому кутку.
Для переходу на іншу гілку стаціонарної картки необхідно після збереження натиснути кнопку «Далі»,
або обрати відповідну гілку шляхом наведення курсору та натисненням лівою клавішею миші на неї.
При потребі, під відповідним Щоденником можна заповнити дані по АТ, ЧСС, ЧД ІМТ, в гілці «Антропометрія», додатково призначених препаратах в гілці «Призначені препарати», при зміні діагнозу, в гілці «Діагноз».
Видрукувати щоденники, можна натиснувши правою кнопкою миші на гілку Щоденники огляду , під стац. картою і вибравши Друк всіх щоденників чи Друк конкретного щоденника.

Перелік операцій

У гілку Перелік операцій лікар вносить дані про хірургічне втручання натиснувши на іконку «Додати операцію»,

У відкритій картці вносимо відповідну інформацію про операцію чи втручання, її деталізацію, тип знеболювання, ім'я лікаря-хірурга та анестезіолога, а також ускладнення, якщо вони виникали під час операції.

Після заповнення зберігаємо і переходимо на наступну вкладку.



Температурні листи


У гілці Температурні листи лікар бачить інформацію про температуру пацієнта в залежності від часу доби і дати вимірювання, а також має можливість внести інформацію за допомогоюкнопки «Додати».


Заключний діагноз


Заповнюємо всі необхідні поля гілки «Заключний діагноз» шляхом введення даних в поля з випадаючими списками, де є можливість обрати необхідні данні, або шляхом набору тексту з клавіатури в текстових полях, використанням шаблонів, також картка містить різні закладки з діагнозами: «Основний діагноз», «Супутні діагнози», «Ускладнення»:

Після заповнення основного діагнозу його можна Підтвердити, Скасувати.
При потребі заповнити Супутні діагнози, а також Ускладнення використовуючи кнопки на панелі інструментів.

Призначення полів ''Основний діагноз''

Елемент

Опис елемента

"Дата встановлення"

В рядку вказується дата встановлення діагнозу шляхом вибору з випадаючого списку та вибору потрібної дати з календаря.

''Вперше в житті''

В комірці проставляється галочка, якщо діагноз був встановлений вперше в житті.

"Опис діагнозу"

В полі вказується додаткова інформація по встановленому діагнозу (СН, ДН, і т.д.). Поле з шаблонами змісту. Для створення шаблону слід натиснути кнопку ''Додати шаблон'' або обрати зі списку шаблонів: ''З шаблону'' (див. пункт Спеціальні кнопки заповнення рядків консультації(Параметр ''Редагувати'')). Або введенням потрібних даних з клавіатури.

"МКХ-10"

В рядку вказується причина звернення (довідник ''МКХ-10'') шляхом вибору з випадаючого списку. Для вибору необхідного захворювання в пошуку проставляємо будь-яке буквосполучення з назви потрібного захворювання.
Наприклад: ввівши в рядку пошук ''Лейом''- лікар бачить різні захворювання, які містять таке буквосполучення , приміром-''D25 – Лейоміома матки ''D 25.0 – Підслизова лейоміома матки''; ''D25.1 – Інструмальна лейоміома'' матки та інші.

"Характер захворювання"

В полі вказуються характер захворювання для встановленого діагнозу, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Статус за діагнозом*"

В рядку вказується інформація про статус діагнозу(по замовчуванню підтягуються попередні дані, які необхідно видалити кнопкою ''Delete''), заповнюється шляхом вибору з випадаючого списку.

Для додавання нового діагнозу слід натиснути на ''Додати'', після чого відкриється форма створення нового діагнозу (Мал. Форма створення нового додаткового основного діагнозу) :


Кнопки на панелі інструментів закладок:

Елемент

Опис елемента

'' Створити''

Дана кнопка дає можливість заповнити (створити) дані в відповідній закладці.

''Редагувати''

Дана кнопка дає можливість редагування створеної закладки.

'' Видалити''

Дана кнопка дає можливість видалення створеної закладки.

'' Скасувати''

Дана кнопка дає можливість скасувати внесені зміни у створенії закладці

'' Підтвердити''

Дана кнопка дає можливість підтвердити попередньо встановлений діагноз.

'' Налагодження колонок''

Дана кнопка дає можливість створити налагодження колонок.

'' Скинути налагодження колонок''

Дана кнопка дає можливість скинути налагодження колонок.

''Експорт в Excel''

Дана кнопка дає можливість експорту в МS Excel для гілок, що містять такі права.

''Змінити стадію лікування''

Дана кнопка дає можливість вказати на якій стадії проходить лікування обраного захворювання (основного, супутнього чи ускладнення до захворювання) та змінити його .
Наприклад: лікар обрав потрібний діагноз і проставив стадію – ''Активне лікування'' далі змінює стадію лікування на – ''Вилікувано''- даний діагноз зникає з створеної закладки.

''Історія діагнозу''

Дана кнопка дає можливість коригувати історію змін до основного діагнозу( змінювати стадію лікування та статус за діагнозом, а також опис діагнозу).



Направлення на аналізи

Для створення нового направлення на дослідження потрібно натиснути іконку «Додати» з'явиться форма для заповнення направлення:

Мал.25 Направлення на аналізи
Заповнюємо необхідні поля гілки «Направлення на аналізи» шляхом введення даних в поля з випадаючими списками, де є можливість обрати необхідні данні.
В полі «Лабораторія» вибираємо відповідну лабораторію лікувального закладу.
Якщо обрано в полі «Тип направлення»- «Лабораторні дослідження», необхідно проставити прапорці напроти потрібних значень і натиснути «Ок».
Після цього кожному направленню присвоюється номер і його зможе опрацювати лабораторія.

Після опрацювання лабораторією направлення в стані «Новий» переходить у стан «Виконано», тільки тоді лікар може побачити готові результати.

Ультразвукові дослідження

У гілці Ультразвукові дослідження лікар бачить інформацію по УЗ дослідженнях пацієнта в табличному значенні відповідно до дати, типу, діагнозу та спеціаліста, який проводив дослідження.



Статистична карта хворого, який вибув із стаціонару (форма 066/о)


Для того, щоб згенерувати «Статистичну карту хворого, який вибув із стаціонару» необхідно на головній панелі натиснути кнопку «Згенерувати форму 066» після виписки пацієнта, після чого, з'явиться відповідна форма.
Заповнюємо всі необхідні поля картки «Статистичної карти хворого, який вибув із стаціонару» шляхом введення даних в поля з випадаючими списками, де є можливість обрати необхідні данні, або шляхом набору тексту з клавіатури в текстових полях, використанням шаблонів (див. Мал.17 Поле додавання шаблону) та зазначенням відповідних прапорців.

У випадку смерті пацієнта заповнюємо вкладку «Смерть пацієнта» натиснувши на стрілочку
з'явиться необхідна для заповнення вкладка:

Після введення даних у всі необхідні поля необхідно їх зберегти.







  • Нет меток