Реєстр «Пацієнти»
У реєстрі «Пацієнти» (мал.1) відображаються всі реєстраційні електронні картки (ЕК) пацієнтів, що звернулися до Лікувального закладу (ЛЗ). В картці пацієнта зберігаються його персональні дані. Реєстр «Пацієнти» є різновидом реєстру даних та відображає усі створенні картки пацієнтів. Причому система не дозволяє створити одного й того ж пацієнта двічі.
!
Мал.1. Реєстр Пацієнти
Даний реєстр може містити логічні реєстри (мал.2), що є вибіркою із загального реєстру. Вони надають більш звужену інформацію про пацієнтів та групують пацієнтів за певними ознаками:
- «Мої пацієнти» - відображає пацієнтів створених певним лікарем або під певним ЛЗ,
- «Мої декларації» - відображає перелік пацієнтів із деклараціями (діючими або не діючими) заключеними будь коли лікарем із цими пацієнтами, то що.
Мал.2. Логічні реєстри
Важливо: Налаштування реєстру «Пацієнти» для медичних працівників та лікувального закладу може відрізнятися. Назва та перелік логічних реєстрів, кнопок спец дії залежить від окремої спеціальності та налаштування МІС.
ЕК Пацієнта
Картка Пацієнта складається з таких областей:
Блок «Персональні дані»
Інформаційна область картки
Область закладок
!
Мал.3. ЕК Пацієнта
Опис блоку «Персональні дані»
Блок «Персональні дані» призначений для внесення особистих даних пацієнта. Ця частина ЕК має функцію згортання.
Призначення елементів блоку «Персональні дані» описано нижче в Таблиця1:
Таблиця1. Призначення полів блоку «Персональні дані» ЕК Пацієнта
Елемент | Опис елемента |
Поле „Прізвище*” | В полі вказується прізвище пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення. |
Поле „Ім’я*” | В полі вказується ім’я пацієнта. Поле обов’язкове для заповнення. |
Поле „По-батькові” | В полі вказується по-батькові пацієнта |
Поле „Країна народження” | В полі вказується країна народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле „Місце народження” | В полі вказується місце народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле „Дата народження*” | В полі вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні карткиПоле обов’язкове для заповнення. |
Поле „Стать*” | В полі вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.Поле обов’язкове для заповнення. |
Поле „Тип документу” | В полі вказується тип документу, пацієнтом, заповнюється шляхом вибору зі списку |
Поле „ Дата видачі” | В полі вказується дата видачі документу, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки |
Поле “Серія” | В полі вказується серія документу, наданого пацієнтом. |
Поле “Номер” | В полі вказується номер документу, наданого пацієнтом. |
Поле “Ким виданий” | В полі вказується назва організації, що видала документ, наданий пацієнтом |
Рядки, що містять списки позначені стрілочкою ! дають можливість обрати потрібне зі списку.
Наприклад, у ряду ''Країна народження'' вводимо букву ''У'' і з'являється список, де ми можемо обрати ''Україна'':
!
Мал.4 Приклад вибору потрібного значення
Після першого збереження ЕК Пацієнта, поля блоку«Персональні дані» закриваються для редагування, для користувачів, що мають відповідні права, стає доступною спеціальна дія блоку ! [Змінити персональні дані].
Якщо надалі виникає необхідність змінити персональні дані пацієнта, слід натиснути ! [Змінити персональні дані] та відредагувати інформацію в полях попап-форми редагування, що відкриється:
!
Мал.5. Форма редагування блоку «Персональні дані»
Кнопка! [Ок] дозволяє зберегти зміни, після чого форма закривається.
Кнопка! ц [Скасувати] дозволяє не зберігати зміни, після чого форма закривається.
Опис області закладок
Дана частина картки містить вкладки : «Медичні дані», «Адреси», «Контакти», «Дані контактних осіб», «Страхування», «Переміщення», «Лікарі», «Організації з доступом», «Декларації в системі eHealth»,
Таблиця3. Додаткові області закладок поля для введення
Елемент | Опис елемента |
«Адреси» | У цій вкладці лікар заповнює адресу реєстрації та проживання пацієнта. |
«Контакти» | У цій вкладці лікар заповнює контакти пацієнта. |
«Дані контактних осіб» | У цій вкладці лікар заповнює дані контактних осіб пацієнта, опікунів для неповнолітніх дітей(Для дітей поле обов’язкове для заповнення). |
«Страхування» | У цій вкладці лікар заповнює інформацію про страхування пацієнта. |
«Переміщення» | Поле заповнюється автоматично при взятті пацієнта на облік або переведенні у інший заклад. |
«Лікарі» | У цій вкладці відображається інформація про лікуючого лікаря пацієнта. |
«Організації з доступом» | Тут відображається інформація про організації які працюють із пацієнтом. |
«Декларації в системі eHealth» | У цій вкладці лікар створює декларацію у системі eHealth. |
«Медичні дані»
На закладці вказуються медичні дані пацієнта (Мал.6)
!
Мал.6. Закладка «Медичні дані»
Таблиця3. Призначення полів закладки «Медичні дані» ЕК Пацієнтаа
Елемент | Опис елемента |
Поле “ФОГК” | В полі вказується дані флюорографічного обстеження органів грудної клітки пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
Поле “Онкоогляд” | В полі вказується дані онкологічного обстеження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
«Адреси»
На закладці відображається інформація щодо адрес пацієнта у вигляді таблиці (Мал.7).
!
Мал.7. Закладка «Адреси»
Для записів з правої сторони біля таблиці доступні наступні операції у вигляді функціональних кнопок, розташованих на панелі інструментів закладки:
- „Створити”;
- „Редагувати”;
- „Видалити”;
- „Змінити адресу”;
- „Налагодження колонок”;
- „Скинути налагодження колонок”;
- „Експорт в Excel”.
При створенні адреси за допомогою кнопки [Створити], відкривається форма для заповнення даних про адресу (Мал.8).