Увага!!!

Для того, щоб лікар міг зробити запис на прийом своїх пацієнтів, перед цим має бути в системі створений розклад для цього лікаря на певний період.


Реєстр «Мої пацієнти (Прийом)»

Натисніть на панелі інструментів кнопку «Навігація» (1) і оберіть реєстр «Мої пацієнти (Прийом)» (2).
У реєстрі, що відкриється, лікар буде бачити список пацієнтів, які були записані до нього на прийом.
Якщо, наприклад, лікар хоче переглянути список пацієнтів, які записані до нього на певну дату, це можна зробити або за допомогою фільтра (3), натиснувши на галочку , або наведенням курсора мишки на назву колонки.

  1. При використанні фільтра, натиснувши на галочку відкриється вікно для застосування фільтра, де лікар може вказати дані для застосування фільтру (наприклад, дата відвідування 06.06.2018) і натиснути кнопку «Застосувати фільтр». У реєстрі будуть відображатись лише пацієнти, записані на 06.06.2018. Для скасування фільтру натисність кнопку .

  1. Фільтрування інформації для пошуку даних також можна здійснювати по колонках. Наприклад:

Для відміни фільтру та відображення всіх записів реєстру – натисніть При наведенні курсору мишки на назву колонки- можна відкрити фільтр для пошуку по цій колонці
54321
Умова, за якою здійснюється пошукОбрати умову та ввести необхідні дані для пошуку

Фільтр за колонкою Пацієнт виглядає так:

Фільтр за колонкою з вибором значень, виглядає так :


Якщо лікарю необхідно записати свого пацієнта на повторну консультацію, він може це зробити натиснувши кнопку . Відкриється форма календаря запису на прийом.

Запис на прийом (календар)

У формі запису на прийом необхідно заповнити поля Спеціальність, Послуга та Спеціаліст і натиснути

Після цього у нижній частині вікна відкриється форма , у якій відображатиметься розклад лікаря:
У білих рядочках відображається вільний час для запису на прийомПереміщення по днях, тижнях або місяцяхЧас, на який вже є запис до лікаря
Відображення розкладу на день, тиждень або місяць

Зверніть увагу! Для відображення розкладу з іншим інтервалом часу, потрібно налаштувати «Шкалу розкладу», натиснувши одноіменну кнопку лівою клавішею мишки. З'явиться віконечко, де ви можете обрати тривалість консультації у хвилинах.

Стандартна тривалість консультації 12 хвилин. Тоді година в розкладі буде поділена на п'ять рядочків. Якщо в шкалі розкладу обрати, наприклад, 15 хвилин, то година відповідно буде поділена на чотири рядочки.

Створення запису на прийом

Переглянувши інформацію у розкладі, лікар обирає вільний час і дату та натискає подвійним кліком миші на рядочку в календарі розкладу. Відкривається картка «Запису на прийом»,
321
в якій необхідно обрати з випадаючого списку послугу (1), в полі по (2) пропишеться час закінчення консультації (якщо для консультації потрібно більше або менше часу – його можна змінити вручну).
Далі в рядочку Пацієнт обираємо потрібного пацієнта (3):

  • Якщо пацієнт уже введений в систему (створена картка пацієнта), то набравши з клавіатури перші літери прізвища, виберіть потрібного пацієнта з випадаючого списку;
  • Якщо ж необхідно записати на прийом нового пацієнта, то натискаємо на кнопку «Створити пацієнта» , відкриється вікно картки пацієнта, в якому треба заповнити Прізвище, ім'я, по-батькові, дату народження, стать та контактний номер пацієнта і натиснути кнопку .

Система поверне вас на картку запису на прийом. Ще раз перевірте правильність заповнення інформації та на тисніть кнопку «ОК».


Картка запису на прийом закриється, а результатом запису на прийом буде: запис в реєстрі «Мої пацієнти (Прийом)» та відображення в календарі зайнятого часу у лікаря.
Якщо з якихось причин запис потрібно видалити, натисніть . Система запитає: чи бажаєте ви видалити елемент розкладу. Натисніть так. Після цього на цей час можна записати іншого пацієнта
Після збереження картки запису, можна роздрукувати талон (формат талону потрібно заздалегідь погодити з адміністратором). Для цього необхідно двічі клікнути лівою клавішею мишки на зроблений запис, відкриється вікно запису, в якому натисніть на кнопку «Друк талону». Відкриється талон у форматі Microsoft Word, який можна роздрукувати і надати пацієнту.



  • Нет меток