Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 11 Следующий »

  • Електронне направлення через систему eHealth

УВАГА!

Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі  "eHealth" (мал. 1)

Мал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі "eHealth"

ВАЖЛИВО!

Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) та створення під нього взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 2  [позначка 2])  та обираємо (мал. 2  [позначка 1]) потрібний епізод. 


Мал. 2 – Обираємо епізод / створюємо новий

Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).

Мал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду

Мал. 4 - Тип консультації

Після створення та проведення відповідної консультації та перевірки її статусу (має бути в статусі "Завершена" (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в систему eHealth.

Мал. 5 – Консультація в стані завершена

Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 6) та натискаємо на неї правою клавішею миші.

Мал. 6 - Створення направлення

В таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку "Створити"

З’явиться таблиця, яку необхідно заповнити та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 7) 

Мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"

Опис блоків картки:

Блок "Загальна інформація"

Поля: "Пацієнт"; "Кількість повних років"

Поля заповнені по замовчуванню

Блок "Основна інформація"

Поле "Категорія*"


Необхідно вказати категорію направлення із запропонованого довідника.

Поле обов'язкове до заповнення!

Поле "Код послуги/групи послуг*"

Необхідно вказати код послуги /групи послуг із запропонованого довідника.

Поле обов'язкове до заповнення!

Поле "Пріоритет*"


Дане поле містять вибір із запропонованого довідника

Поле «Медична програма»

Поле заповнене по замовчуванню.

Обов'язкове для проведення направлення по програмі медичних гарантій в 2020 році.

ПІДКАЗКА!

При внесенні поля "Код послуги/групи послуг*" є можливість переглянути каталог медичних послуг (мал. 8)


Мал. 8 – Пошук каталогу послуг

Після завантаження каталогу послуг, є можливість обрати необхідну послугу (мал. 9).

Мал. 9 – Каталог послуг

 

Блок "Додаткова інформація" (не є обов'язковим для заповнення)

Поле "Послуга повинна бути отримана з"

Необхідно вказати, з якої дати  може бути надана послуга.

Поле не є обов'язкове до заповнення

Поля: "Послуга повинна бути отримана з" - "по"

Необхідно вказати  початкову  та кінцеву дату отримання послуги.

Поля не є обов'язковими до заповнення

 

Таблиці "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"

В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо кнопку "Створити"  .

Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал. 10; мал. 11):

Мал. 10 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)


Мал. 11 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)

Блок "Примітки" (містить текстові поля та не є обов’язковим до заповнення)

Мал. 12 - Блок примітки

Після внесення обов’язкових та додаткових полів, зареєструвати направлення в системі  eHealth, натиснувши кнопку спецдії "Зареєструвати в системі  "eHealth" (мал. 13).

Мал. 13 – Реєстрація направлення в системі  "eHealth"

Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 14).

Мал. 14 – Обробка направлення

Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).

Мал. 15 – Приклад друкованої форми направлення

Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 16)

Мал. 16 – Направлення створено в системі "eHealth"

 

ПІДКАЗКА!

Пошук та обробка електроного направлення за посиланням...


  • Проведення паперового направлення через систему eHealth

ВАЖЛИВО!

Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного.

В консультації пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17)

Мал. 17 - Створення паперового направлення

Обов’язкові критерії створення паперового направлення:

Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);

Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;

Дата – дата створення направлення;

Найменування НМП – назва закладу та ЄДРПОУ закладу.

 

  • Направлення  через систему "МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth)

ВАЖЛИВО!

Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги).

Після створення консультації  (стаціонарної картки), обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 18).

Мал. 18 - Створення направлення пацієнта в системі "Медейр"

З’явиться картка направлення.

В формі направлення в полі "Основна інформація eHealth", необхідно зняти відмітку "eHealth" (мал. 19).

Мал. 19 – Поле "Основна інформація"

Після зняття відмітки, форма картки зміниться (мал. 20).

Мал. 20 – Направлення в систему "МедЕйр"

Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти" ("Зберегти і закрити")  на головній панелі (мал. 21).

Мал. 21 - Збереження направлення

Опис картки "Направлення пацієнта" (МедЕйр)

Поле "Категорія*"

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку


Поля: "Основний діагноз *"; "Діагноз ICPC"

 

 

                      

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку


Поля: "Опис діагнозу"; "Профіль відділення"

Текстові поля для самостійного введення даних

 Поля: "Лікувальний заклад"; "Спеціальність"

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку.

(Можливий пошук по частині назви)

 

Блок "Допоміжна інформація"

Для внесення інформації в блок "Допоміжна інформація", необхідно натиснути кнопку "Створити" (мал. 22)

 

Мал. 22 – Внесення допоміжної інформації

З’явиться таблиця, де потрібно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. 23).

Мал. 23 – Типи інформації

В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. 23); (мал. 24).

 

Мал. 24 – Тип додаткової інформації "Спостереження/Вимір"

Мал. 25 - Тип "Інша додаткова інформація"

Після внесення інформації, натискаємо кнопку "Ок" 

  • Нет меток