Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 12 Следующий »

ПРО РОЗДІЛ:

Сторінка містить перелік поширених питань, що виникають у користувача МІС MedEir під час роботи. Питання розбито на розділи: Організаційні питання, Початок роботи, eHealth, Керівник, Лікар та інші.

ДО ВІДОМА:

Для швидкого пошуку інформації оберіть потрібний розділ (зміст поряд)

ПЕРЕЛІК РОЗДІЛВ:

Організаційні питання

Містить перелік поширених питань як видалити папку 2.0, як встановити, як знайти інформацію, що таке фільтрація, що таке реєстр та інші питання.

Як пройти першу реєстрацію після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...

Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки, перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Інструкція про Систему eHelp детально тут...

В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його частину назви і вже потім обирати з знайденого програмою переліку. Якщо в переліку Ви знайшли якісь помилки в назві чи в коді, на жаль, ми лише можемо зафіксувати запит в ДП "Електронне здоров'я" для виправлення та чекати виправлення. Рекомендуємо орієнтуватись на коди, які є на сайті НСЗУ за посиланням

Якщо система не запускається або не відповідає, необхідно видалити папку 2.0, виконавши наступні кроки:

  1. У провіднику Windows поставити галочку - відображати приховані папки. Це можна зробити через "Панель керування" у меню "Пуск", відкривши розділ "Оформлення та персоналізація" та знайшовши пункт "Параметри Файлового провідника" або зробити, як показано на малюнку.

2. Після цього знаходимо та видаляємо папку 2.0. Папка знаходиться за наступним шляхом C:\Users\ЛОКАЛЬНИЙ КОРИСТУВАЧ (admin)\AppData\Local\Apps, малюнок

3. Далі знову запускаємо програму на робочому столі комп'ютера. З'являється вікно завантаження програми, таке, як при встановленні. Натискаємо на кнопку "Встановити". Після чого почнеться встановлення системи, чекаємо завантаження

Після встановлення системи, відкриється вікно входу в систему, вводимо логін та пароль.

Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити
1) наявність підключенні до інтернету
2) правильність введення логіну та паролю

Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр.

УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут







Початок роботи

Містить перелік поширені питання які виникають при авторизації, очистки профілю, ЕЦП та інших пов'язаних з початком роботи користувача з МедЕйр та Елез, налаштуванням системи.

  1. Перевірити підключення до інтернету.
  2. Якщо система працює на сервері Вашої організації, перевірити чи працює сервер (потрібно звертатись до адміністратора сервера).
  3. Якщо зв'язок із сервером не втрачено, але система не запускається або не відповідає - видалити папку 2.0.
  4. В інших випадках, потрібно звернутись до співробітника технічної підтримки МедЕйр для підключення по Team Viewer для з'ясування причин.

Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити
1) наявність підключенні до інтернету
2) правильність введення логіну та паролю

Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр.

УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут

В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2).

Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Змінити пароль", заповнити відповідну форм,у де необхідно ввести 1)Пошту; 2) старий пароль та потім створити новий пароль, продублювавши його, після чого користувач може проводити авторизацію з новим паролем та укладати декларації.


eHealth

Містить перелік загальних поширених питань для ПМД та СМД, що стосується роботи спеціалістів з eHealth: Пошук пацієнта, імпорт пацієнта, запит інформації, зміна автентифікації номера телефону, редагування пацієнта, епізод, консультація, процедури, декларації, доступні ліки, діагностичні звіти, виписку, висновки та інші питання.


 Для її вирішення, необхідно провести Синхронізацію існуючих рецептів лікаря з eHealth. Потім знайти потрібний Рецепт та повторно відправити СМС.

Якщо при формуванні рецепту (мал. 1, позначка [2]) у Вас виникає помилка 422, наведена на малюнку 2 (нижче), позначка [1].

Мал. 1 - Виписування рецепту

Мал. 2 - Помилка 422

Зміст помилки (мал. 2, позначка [2]) свідчить про те, що рецепт на дану діючу речевину вже створено в даний період часу, виписка повторного рецепту неможлива.

Для виходу із даної ситуації, Вам необхідно виконати наступні кроки:

  1. Зайти у реєстр "Мої рецепти", малюнок 1 (вище), позначка [3].
  2. Знайти потрібного пацієнта за фільтром по Прізвищу (приклад на малюнку - мал. 3, позначка [1]). 

 Мал. 3 - Дії для виправлення помилки 422

3. За фільтром колонки, фільтруємо виписані препарати, за потрібним (приклад Клопідогрель), малюнок 3, позначка [2].

4. Перевіряємо наявність виписаного рецепту, при відправці якого з'являється помилка 422. За наявності рецепту у списку в статусі Зареєстровано, переходимо до пункту 8. Якщо він відсутній, переходимо до пункту 5.

5. Проводимо Синхронізацію електронних рецептів eHealth (мал. 3, позначка [3]).

6. Чекаємо завантаження рецептів (мал. 3, позначка [4]).

7. Після завантаження рецептів з eHealth, знаходимо потрібний рецепт (мал. 4, позначка [1]).

Мал. 4 - Пошук рецепту

8. Відкриваємо рецепт та натискаємо - повторно відправити рецепт (мал. 5, позначка [1]).

Мал. 5 - Повторна відправка смс

9. У випадку ненадходження СМС, необхідно відхилити даний рецепт (мал. 5, позначка [2]) та виписати повторно новий.

Як можна змініті дату в рецепці "Досутпні ліки", який вже відправлено в еHealth та аптека його виконала?

Керівник ЛЗ

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання. 

На поточний момент всі функції по звільненню прив'язані до ролі Головного лікаря.

Лише користувач,  який є Директором/Головним лікарем може звільнити спеціалістів. Детально, як це зробити описано тут...


Реєстратура

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи спеціалістів реєстратури ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Розклад спеціаліста та запис на прийом пацієнта в заклад.



Статистика

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи зі звітами ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.



Лікарі

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з Консультацією, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.



Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:

  1. В вікні авторизації в eHealth, натиснути на кнопку "Забули пароль"
  2. Заповнити відповідну форму, де зазначити Емейл-адресу користувача eHealth та натиснути на кнопку відправити
  3. Зайти на вищезазначену поштову скриньку та в листі eHealth перейти за посиланням для створення нового паролю
  4. Повенутись в систему, провести авторизацію та укладати декларації

Середній медичний персонал

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи Приймального Посту у відділенні, ЕМК, Пацієнт та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.



Лаборанти

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи лабораторії для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.



  • Нет меток