Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 3 Следующий »


ПРО РОЗДІЛ:

Розділ інструкцій Робота з ЕМК пацієнта блоку Загальна інформація системи містить опис алгоритмів роботи медичними даними пацієнта, працівниками медичних закладів в системі MedEir.

В даному розділі зібрана вся інформація, необхідна для роботи користувача ЛЗ в системі з  медичними даними пацієнта: робота з ЕМК пацієнта, створення/редагування медичних даних, звітною інформацією. Вся інформація в інструкціях представлена у вигляді алгоритму дій, опис відповідних елементів ЕК системи наведено в окремих розділах інструкцій користувача, блоку Загальна інформація системи (текст містить окремі посилання на детальний опис того чи іншого функціоналу системи). Опис унікальних ЕК або елементів функціоналу системи наведено в даному розділі інструкцій. 

Робота з даними пацієнта в системі також потребує використання функціоналу eHealth для передачі інформації про пацієнта до ЦК eHealth. Тому в даному розділі інструкцій наведено використання функціоналу eHealth, але лише в загальному вигляді. Детальний опис роботи з тим чи іншим елементом функціоналу наведено в окремому розділі Робота з "eHealth".

Враховуючи, що здебільшого робота користувачів ЛЗ як ПМД, так і СМД з даними пацієнта схожа в системі, інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД. Лише в певних моментах (де є різниця в роботі), інформація наводиться з приміткою ПМД або СМД.


ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системи, Загальні реєстриПерсональні налаштування та Робота з "eHealth", а також іншими розділами загального блоку, що будуть корисними при роботі із даним розділом.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД - БУДЬТЕ УВАЖНІ!



УВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також, в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.


ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформаці, необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Робота з пацієнтом в МІС (зліва). Для переходу до інформації, зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання, натискаєте на нього. Якщо   будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально, як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).


Робота з пацієнтом в МІС складається з використання функціоналу MedEir та eHealth, але алгоритм роботи при використанні того чи іншого функціоналу є незмінним. Його можливо розділити на три основних процеси: підготовчий, основнийзавершальний

Алгоритим роботи з пацієнтом:

  1. Підготовчий процес:
    • Проведення пошуку пацієнта в системі eHealth та MedEir. На цьому етапі обов'язково необхідно провести ідентифікацію пацієнта за паспортними даними для того, щоб потім працювати з правильними даним в системі або впевнитися у відсутності записів пацієнта в системах eHealth та MedEir.
    • У випадку повної відсутності в обох, або в одній із систем даних пацієнта, проводиться створення ЕК в MedEir та реєстрація пацієнта в eHealth (в залежності від ситуації).
    • У випадку наявності записів про пацієнта в системі, можливе редагування даних, за потреби.
  2. Основний процес:
    • Знайшовши та визначивши правильний запис пацієнта в eHealth та MedEir, користувач може перейти до роботи з пацієнтом, а саме: внесення або редагування медичних даних (створення оглядів, консультацій, створення направлень )та інше.
  3.  Завершальний процес:
    • Після завершення основного процесу роботи з даними пацієнта, користувач може сформувати статистичну інформацію (результати роботи): друковану форму тієї чи іншої картки окремого пацієнта або звітну форму певної групи пацієнтів.

Як бачимо, результат роботи користувача (завершальний процес) залежить від правильного виконання двох попередніх процесів алгоритму роботи з пацієнтом (підготовчий та основний). Порушення послідовності, правил виконання та роботи із системою призводить до помилок та викривлення результатів роботи користувача в МІС MedEir. Тому є важливим дотримання послідовності процесів (підготовчий, основний, завершальний), правил роботи із системою та алгоритму роботи з пацієнтом. Інформація про пацієнта в системі фіксується в певний проміжок часу, що регламентується відповідними правилами роботи із системою та пацієнтом. Внесення інформації в онлайн режимі не є обов'язковим, за винятком окремих ситуацій, що зазначені в окремих інструкціях. Користувачу надається певна свобода дій при роботі з системою та пацієнтом, але це також накладає і певну відповідальність за внесення даних. Вся інформація, що формується користувачем в медичній системі MedEir та eHealth є офіційною та рівноцінна інформації, створеній на паперових носіях. Ось чому є неприпустимим внесення недостовірної або завідома помилкової інформації про пацієнта в систему. Для полегшення роботи, користувачу потрібно орієнтуватись на правила та процеси роботи з медичною ситемою, викладені в інструкціях користувача. Правильно організований процес роботи із системою зменшує затрати часу та унеможливлює допущення помилок при роботі, що в свою чергу, підвищує ефективність роботи користувача та ЛЗ в цілому. Враховуючи подвійне навантаження на користувача, пов'язане з одночасним веденням паперової документації та використанням медичної системи, правильна організація процесу роботи є актуальною та необхідною.

Перелік інструкцій розділу та пошук 

Статистика переглядів інструкцій

  • Нет меток