Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 10 Следующий »

  • Електронне направлення через систему eHealth

УВАГА!

Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth через кнопку спецдії  «Пошук пацієнта в системі  «eHealth»»  (мал. 1)

мал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі  eHealth

ВАЖЛИВО!

Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) та створення під нього взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 2  [позначка 2])  та обираємо (мал. 2  [позначка 1]) потрібний епізод. 


мал. 2 – Обираємо епізод / створюємо новий

Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).

мал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду

мал. 4 - Тип консультації

Після створення та проведення відповідної консультації та перевірки її статусу (має бути в статусі  «Завершена» (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в систему eHealth.

мал. 5 – Консультаціія в стані завершена

Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку «Направлення пацієнта»  (мал. 6) на натискаємо на неї правою клавішею миші.

мал. 6 - Створення направлення

В таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку «Створити»

З’явиться таблиця, яку необхідно заповнити та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 7) 

мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"

Опис блоків картки:

Блок «Загальна інформація»

Поля: «Пацієнт»; «Кількість повних років»

Поля заповнені по замовчуванню

Блок «Основна інформація»

Поле «Категорія*»


Необхідно вказати категорію направлення із запропонованого довідника.

Поле обов'язкове до заповнення!

Поле «Код послуги/групи послуг*»

Необхідно вказати код послуги /групи послуг із запропонованого довідника.

Поле обов'язкове до заповнення!

Поле «Пріоритет*»


Дане поле містять вибір із запропонованого довідника.

Поле «Медична програма»

Поле заповнене по замовчуванню.

Обов'язкове для проведення направлення по програмі медичних гарантій в 2020 році.

ПІДКАЗКА!

При внесенні поля «Код послуги/групи послуг*» є можливість переглянути каталог медичних послуг (мал. 8)


мал. 8 – Пошук каталогу послуг

Після завантаження каталогу послуг є можливість обрати необхідну послугу (мал. 9).

мал. 9 – Каталог послуг

 

Блок «Додаткова інформація»  (не є обов'язковим для заповнення)

Поле «Послуга повинна бути отримана з»

Необхідно вказати з якої дати  може бути надана послуга.

Поле не є обов'язкове до заповнення.

Поля: «Послуга повинна бути отримана з» - «по»

Необхідно вказати  початкову  та кінцеву дату отримання послуги.

Поля не є обов'язковими до заповнення.

 

Таблиці «Перелік станів та спостереження» та «Перелік клінічної інформації»

В таблиці «Перелік станів та спостереження» на боковій панелі натискаємо кнопку «Створити»  .

Заповнюємо таблицю «Перелік станів та спостереження», в залежності від обраного поля «ЕМЗ*», змінюється наповнення таблиці (мал. 10; мал. 11):

мал. 10 - Таблиця «Перелік станів та спостереження» (ЕМЗ – стан/діагноз)


мал. 11 - Таблиця «Перелік станів та спостереження» (ЕМЗ – спостереження, замір)

Блок «Примітки» (містить текстові поля та не є обов’язковим до заповнення)

мал. 12 - Блок примітки

 

Після внесення обов’язкових та додаткових полів, зареєструвати направлення в системі  eHealth, натиснувши кнопку спецдії «Зареєструвати в системі  «eHealth»» (мал. 13).

мал. 13 – Реєстрація направлення в системі  eHealth

Після реєстрації направлення проходить обробка в системі eHealth (мал. 14).

мал. 14 – Обробка направлення

Натиснувши кнопку «Переглянути», є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).

мал.15 – Приклад друкованої форми направлення

Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 16)

мал. 16 – Направлення створено в системі «eHealth»

 

ПІДКАЗКА!

Пошук та обробка електроного направлення за посиланням...


  • Проведення паперового направлення через систему eHealth

ВАЖЛИВО!

Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного.

В консультації пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17)

мал.  17 - Створення паперового направлення

Обов’язкові критерії створення паперового направлення:

Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);

Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;

Дата – дата створення направлення;

Найменування НМП – назва закладу та ЄДРПОУ закладу.

 

  • Направлення  через систему "МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth)

ВАЖЛИВО!

Передумовою створення направлення в системі «МедЕйр» є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги).

Після створення консультації  (стаціонарної картки), обираємо гілку «Направлення пацієнта» (мал. 18).

мал. 18 - Створення направлення пацієнта в системі «Медейр»

З’явиться картка направлення.

В формі направлення в полі «Основна інформація eHealth» необхідно зняти відмітку «eHealth» (мал. 19).

мал. 19 – Поле  «Основна інформація»

Після зняття відмітки – форма картки зміниться (мал. 20).

мал. 20 – Направлення в систему «МедЕйр»

Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти" ("Зберегти і закрити")  на головнійпанелі (мал. 21).

мал. 21 - Збереження направлення

Опис картки «Направлення пацієнта» (МедЕйр)

Поле «Категорія*»

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку.


Поля: «Основний діагноз *»; «Діагноз ICPC»

 

 

                      

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку.


Поля: « Опис діагнозу»; «Профіль відділення»

Текстові поля для самостійного введення даних.

 Поля: «Лікувальний заклад»; «Спеціальність»

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку.

(Можливий пошук по частині назви).

 

Блок «Допоміжна інформація»

Для внесення інформації в блок «Допоміжна інформація», необхідно натиснути кнопку «Створити» (мал. 22)

 

мал. 22 – Внесення допоміжної інформації

З’явиться таблиця, де потрібно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. 23).

мал. 23 – Типи інформації

В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. 23); (мал. 24).

 

мал. 24 – Тип додаткової інформації «Спостереження/Вимір»

мал. 25 - Тип «Інша додаткова інформація»

Після внесення інформації натискаємо кнопку «Ок» 

  • Нет меток