Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 4 Следующий »


ПРО РОЗДІЛ;

Дана інструкція Пошук направлення ("eHealth") розділу Робота з інформацією "eHealth" інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при проведенні пошуку напарвлення пацієнта сформованого через систему eHealth, взяття в чергу та обробку дане направлення.

Зазначена інструкція містить посилання на відеоматеріал, текстова версія даної інструкції знаходиться в процесі створення. 

ВАЖЛИВО!

Доступ до пошуку направлення пацієнта в системі eHealth мають лише спеціалісти які зареєстровані на ЦК eHealth  та пройшли Авторизацію (детально тут...).

Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з пошуком пацієнта в системі eHealth. В залежності від системних прав конкретного користувача, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  , є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІС.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

УВАГА!

У відеоінструкції описано стандартний випадок пошуку направлення. 

Знайти направлення можливо лише за Публічним номером, у  випадку виписаного направлення в іншій МІС .

Якщо напарвлення виписано спеціалістом який працює з МІС MedEir , Вам доступний пошук направлення за допомогою фільтрації в реєстрі направлень (детально тут...).

ОБОВ'ЯЗКОВО перед початком взяття в чергу та на обробку направлення перевіряйте правильність обраного направлення та пацієнта. Для того щоб впевнитися в правильності внесених даних про пацієнта в систему та взяття в роботу правильного направлення. Проводьте ідентифікацію пацієнта через пошук в системі MedEir (детально тут...) та eHealth (детально тут...) та звіряйте дані з персональними даними пацієнта. 

У випадку лише взяття направлення в чергу Ви можете його відмінити, якщо дане направлення взято помилково в обробку.

Направлення взяте в чергу Вашим ЛЗ (стан "В черзі"), до поки Ви не взяли його в обробку (стан "В обробці"), інший ЛЗ може взяти в чергу та на обробку дане направлення.

У випадку взяття направлення в обробку Ви не можете його відмінити, дане напарвлення можливо лише скасувати спеціалістом який створив його (спеціаліст ПМД або полікнічного відділення СМД).

При пошуку направлення система видає повідомлення про відсутність напарвлення (мал.1), є три варіанти появи даного повідомлення:

  • Помилилися при введені публічного номера направлення. Ваші дії: перевірити на спробувати ще раз ввести правильгий номер. 
  • Дане направлення вже використане (опрацьоване іншим ЛЗ).
  • Направлення створено спеціалістом без параметру "Медична програма". Ваші дії: звернутися до спеціалістів, що створили направлення для відміни даного направлення та створення правильного направлення.

Мал.1 - Помилка при пошуку направлення.

У випадку незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даному підрозділі та помилок звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Опис та алгоритм дійВідео

Пошук електронного направлення, взяття в чергу, взяття в обробку в системі eHealth.

Передумовою для пошуку:

  • обов`язково виписане електронне направлення лікарем ПМД або СМД;
  • пацієнт має надати номер електронного направлення надісланий йому в смс повідомленні або друкованій формі, отриманий від лікаря.

Алгоритм наступний:

1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта.

2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести номер направлення, та відкрити направлення.

3. Взяти направлення в чергу на обробку.

4. Взяти направлення в обробку.

5. Надати послугу згідно направлення.

Пошук направлення в системі eHealth

Дане відео можливо переглянути на ютуб каналі support medeir, тут...

  • Нет меток