Основна карта консультації
Консультацій в межах амбулаторного лікування є два види:
Консультація, що створюється через епізод, з передачею даних в систему eHealth.
Консультація, яка зберігається в системі "МедЕйр" і незалежна від епізоду та не передається в систему eHealth.
ПІДКАЗКА!
Передумовою створення будь-якої консультації, є створення амбулаторна картка (Мал. 1).
Детальніше про створення амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням…
Мал.1 - Створення амбулаторної картки
Алгоритм створення консультації лікаря через систему "МедЕйр" (на прикладі картки ортопеда-травматолога)
Для створення картки "Консультація лікаря ….", необхідно в амбулаторній картці додати гілку "Консультація лікаря…" (Мал. 2). В доданій гілці (Мал. 3, позначка[1]) на робочому полі відкриється таблиця, де необхідно натиснути кнопку "Додати"
(Мал. 3, позначка[2]).Мал. 2 - Додавання гілок до амбулаторної картки
- Створення консультації
Мал. 3З’явиться картка "Консультація ортопеда-травматолога" (Мал. 4), яку необхідно заповнити та натиснути кнопку "Зберегти".
Мал. 4 - Заповнення та збереження картки
Після внесення всіх необхідних полів, натиснути кнопку "Зберегти" (Мал. 4).
Для скасування внесення картки, натиснути кнопку "Скасувати"
Алгоритм створення та передачі консультації лікаря в eHealth
ВАЖЛИВО!
Для роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий".
Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії.
Варіант І
Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (Мал. 5)
Мал. 5 - Додавання консультації з епізоду
В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (Мал. 6).
- Обираємо необхідний тип консультації
Мал. 6Варіант ІІ
Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (Мал. 7).
- Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"
Мал. 7та обрати відповідний тип консультації (Мал. 8).
- Запропоновані типи консультацій
Мал. 8Варіант ІІІ
Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (Мал. 4).
- Створення консультації з таблиці
Мал. 9В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (Мал. 10).
- Внесення епізоду в картку пацієнта
Мал. 10ВАЖЛИВО!
Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення.
Додаткові картки консультації
УВАГА!
В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.
Таб. 1 Тідпорядковані картки Консультації спеціаліста (Консультації спеціаліста в системі eHealth)
Призначення | Розділ | Опис | |
Визначення антропометрія пацієнта | Антропометрія | Сторення, перегляд та редагування внесених описіу по антропометричних даних в межах системи "Медейр", які не передаються в систему eHealth та ЛЗ спеціаліста. | |
Призначення та реєстрація препаратів | Містить перелік створених призначених препаратів:
| ||
Направлення через в систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:
| ||
Робота з лікарняним листком в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Лікарняний листок | Робота з лікарняним листком в межах консультації, продовження лікарняного листка. | |
Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста |