Зміст | Опис | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
| Імпорт пацієнта з системи eHealth. Опис картки імпорту та умови його проведення. Алгоритм дій при проведенні імпорту та рекомендації при різних варіантах дій. |
...
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Доступ до проведення іморту даних пацієнта з системи eHealth до MedEir та інших функцій в системі eHealth, мають функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth та здійснили ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) .Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з пошуком пацієнта в системі eHealth. В залежності та від системних прав конкретного користувача , ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими)в МІС. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення. Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системи, Загальні реєстри, Персональні налаштування, Пошук та перехід до інформації, Робота з пацієнтом в МІС, Пошук пацієнта ("eHealth"). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). |
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Обов'язково при проведенні імпорту користувач повинен бути впевнений, що пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth проведено правильно. Дані пацієнта в системі MedEir та eHealth є індетичнимиідентичними, відповідають персональним даним згідно документів, що посвідчують дану особу. Картки реєстрації в системах MedEir та eHealth, які обєднуютьсяоб'єднуються, повинні відповідати одному і тому ж пацієнту, про що спеціаліст який проводить об'єднання ставить відповідну позначку. Всю відповідальність після відмітки позначки про відповідність даних об'єднувальних карток, несе спеціалісті спеціаліст який провів дану операцію. Для уникнення помилок при проведенні імпорту, пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Пошук в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій зазначених в даній інструкції, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок. |
Передумови проведення імпорту
Імпорт даних пацієнта з eHealth відбувається після проведення пошуку пацієнта в даній системі. Для того, щоб провести пошук пацієнта, а потім імпорт даних в eHealth (за умови правильних даних пацієнта), потрібно виконати наступні дії в реєстрі Пацієнти:
...
Передумовою роботи з ЕК пацієнта, є пошук пацієнта в системі "eHealth",кнопка спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/ "Всі пацієнти" та інші.
Для пошуку персональних даних пацієнта в eHealth рекомендовані наступні кроки:
- Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth
- У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено:
- пошук пацієнта в системі MedEir (детально тут...)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед створенням ЕК пацієнта ( в МІС "МедЕйр") обов'язково здійсніть пошук пацієнта для уникнення створення дублів карток. Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК пацієнта створеного з помилкою у персональних даних. |
Алгоритм дій наведено (мал.1):
- Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
- Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2])
...
- .
- Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]
...
- ).
- Натискаємо кнопку
...
- "Пошук", (мал.1,позначка [4]
...
- ).
- Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1
...
- ,позначка [5]).
- Для додаткового пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації в eHealth паієнта, необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).
...
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
7. Система покаже результати пошуку. В залежності від варіантів результату, потрібно або перейти до роботи з пацієнтом, або виконати певні дії (залежить від ситуації, описано нижче).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Всю відповідальність про об'єднання даних при імпорті бере на себе користувач, який провів об'єднання, про що свідчить відповідна позначка яку користувач проставляє під час імпорту. Для проведення успішного імпорту:
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
При проведенні пошуку з подальшим імпортом, Вам необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звернути увагу на поле "Ідентифікатор в системі "eHealth". Якщо ідентифікатор має два записи і вони є різними, потрібно перейти до пункту 6, таблиці 3, інструкції Пошук пацієнта ("eHealth") За умови, якщо всі дані про пацієнта в ЕК відповідають зазначеним в документах пацієнта, можливо можна проводити імпорт. | ||
Примечание | ||
|
Результати пошуку пацієнта в системі
...
eHealth
В залежності від пошуку пацієнта, необхідно визначити чи необхідна реєстрація ЕК пацієнта,
зелений кружечок - означає створену карту МІС,
якщо поряд є знак кадуцея - це означає, що картка МІС пов'язана з eHealth (мал. 2).
Мал. 2 - Пошук пацієнта в системі "eHealth" (пацієнт зареєстрований в МІС та ЕСОЗ)
Якщо при пошуку пацієнта є відмітка знак кадуцея та ВІДСУТНЯ позначка із зеленим кружечком (електронної картки МІС пацієнта) - це означає, що картка МІС відсутня, або створена з іншими даними (помилка в прізвищі, імені, даті народження тощо) але пацієнт зареєстрований в системі eHealth (мал. 3).
Мал. 3- Пошук пацієнта в системі "eHealth" (пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ)
Для уникнення створення дублів, рекомендовано здійснити пошук пацієнта в системі MedEir (детально тут...)
Якщо картки не знайдено, необхідно створити її з картки "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" або з реєстру "Пацієнти".
Створення карти пацієнта в МІС для подальшого проведення імпорту
Після всіх використаних варіантів пошуку, необхідно відкрити знайдену картку в eHealth двічі натиснувши на неї, або натиснути на кнопку "Відкрити" (мал. 4).
Мал. 4 - Відкрити картку пацієнта eHealth
З'явиться повідомлення системи, після ознайомлення з повідомленням необхідно натиснути "Так" (мал. 5).
Мал. 5 - Імпорт пацієнта з системи "eHealth"
У вікні імпорту пацієнта є дві секції: "Пацієнт в системі "eHealth" та "Пацієнт в Системі", якщо в секції "Пацієнт в Системі" картки пацієнта не знайлено автоматично,
необхідно натиснути на кнопку "Створити"(мал. 6).
Мал. 6 - Створити ЕК пацієнта в МІС
З'явиться ЕК пацієнта, котру необхідно заповнити:
- внести лані в блок "Персональні дані";
- вказати РНОКПП;
- внести дані у вкладках: "Адреси", "Контакти", "Дані контактних осіб";
- За потреби заповнити загальні дані картки: внести значення в полі "Контингент", "Соціальна група", "Сімейний стан" тощо;
та зберегти, або одразу натиснути спецдію "Зберегти і закрити" (мал. 7).
Мал. 7 - Внесення даних у ЕК пацієнта (приклад)
Після збереження та закриття ЕК пацієнта, система перейде до картки "Пошук пацієнта в системі "eHealth"", у даній картці необхідно відмітити позначку про відповідність документів пацієнта запису в системі "Документи, що підтверджують особу пацієнта перевірено",
після перевірки документів, натиснути "Імпорт" (мал. 8).
Мал. 8 - Імпорт картки з системи "eHealth" в картку МІС
Після успішного імпорту, з'явиться повідомлення "Запис успішно імпортовано!", необхідно натиснути "Ок" (мал. 9).
Мал. 9 - Імпорт проведено успішно
Створення ЕК пацієнта з реєстру "Пацієнти" для подальшого проведення імпорту
Для створення картки з реєстру "Пацієнти", необхідно натиснути спецдію "Створити" (мал. 10).
Мал. 10 - Створення ЕК пацієнта з реєстру "Пацієнти"
З'явиться ЕК пацієнта, котру необхідно заповнити:
- внести лані в блок "Персональні дані";
- вказати РНОКПП;
- внести дані у вкладках: "Адреси", "Контакти", "Дані контактних осіб";
- За потреби заповнити загальні дані картки: внести значення в полі "Контингент", "Соціальна група", "Сімейний стан" тощо;
та зберегти, або одразу натиснути спецдію "Зберегти і закрити" (мал. 11).
Мал. 11 - Внесення даних у ЕК пацієнта, з реєстру "Пацієнти" (приклад)
Подсказка |
---|
Після сторення ЕК пацієнта з реєстру "Пацієнти", за потреби, провести імпорт пацієнта! Для цього необхідно натиснути спецдію "Пошук пацієнта в системі "eHealth"", внести дані пацієнта з документу (мал. 12). Мал. 12 - Пошук пацієнта в системі "eHealth" Відкрити знайдену картку в eHealth двічі натиснувши на неї, або натиснути на кнопку "Відкрити" (мал. 13). Мал. 13 - Відкрити картку пацієнта eHealth З'явиться повідомлення системи, після ознайомлення з повідомленням необхідно натиснути "Так" (мал. 14). Мал. 14 - Імпорт пацієнта з системи "eHealth" У вікні імпорту пацієнта є дві секції: "Пацієнт в системі "eHealth" та "Пацієнт в Системі", в секції "Пацієнт в Системі" створену ЕК пацієнта з внесеними даними з документу система знайде автоматично (мал. 15). Мал. 15 - Пошук ЕК пацієнта в МІС для процедури імпорту У даній картці необхідно відмітити позначку про відповідність документів пацієнта запису в системі "Документи, що підтверджують особу пацієнта перевірено", після перевірки документів, натиснути "Імпорт" (мал. 16). Мал. 16 - Імпортування ЕК пацієнта МІС та картки пацієнта в eHealth після імпорту пацієнта, з'явиться повідомлення про успішний імпорт запису (мал. 17). Мал. 17 - Імпортування проведено успішно |
...
title | Для цього необхідно: |
---|
- Натиснути кнопку [Відкрити] на формі пошуку (мал. 2, позначка [7]) або двічі лівою кнопкою миші на записі пацієнта в МedEir (мал. 2, позначка [5]) в таблиці пошуку;
- Перевірити дані ЕК пацієнта та ЕМК;
- Якщо дані про пацієнта не відповідають дійсності (персональні дані не співпадають з документами пацієнта) не потрібно одразу редагувати, радимо провести пошук інших записів (дубль) про пацієнта в системі МedEir.
Пошук в МedEir:
- Перейти в реєстр Пацієнти та закрити картку пошуку eHealth.
- Провести пошук пацієнта на наявність інших записів в системі МedEir за допомогою спеціальної дії [Загальний пошук], (детальніше тут...).
- Якщо дубль знайдено:
- відкрити ЕК, ЕМК пацієнта МedEir, перевірити дані;
- визначити правильну картку пацієнта;
- внести зміни за потреби;
- перейти до пошуку пацієнта в eHealth;
- виконати імпорт.
- Якщо дубль не знайдено:
- потрібно створити ЕК пацієнта (детально тут...);
- перейти до пошуку пацієнта в eHealth;
- виконати імпорт.
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Якщо виникають питання з приводу інформації в дублюючих ЕК пацієнта або помилки, звертатися до технічної підтримки. |
5. Після перевірки ЕК пацієнта в системі МedEir, натиснути кнопку [Відкрити] (мал. 2, позначка [6] або [7]) та провести імпорт картки пацієнта з eHealth (попередньо здійснивши перевірку даних).
Мал. 2 - Способи відкрити ЕК для перевірки та провести імпорт
Імпорт даних картки пацієнта з eHealth.
Після того, як в таблиці результатів обрали запис пацієнта в eHealth та натиснули кнопку [Відкрити] або двічі лівою кнопкою миші, з'явиться вікно з повідомленням (мал. 3):
Мал. 3 - Повідомлення про імпорт пацієнта з системи eHealth
У вікні обрати потрібну кнопку вибору [Так] або [Ні]. Якщо Ви хочете провести імпорт то натискаєте [Так], відкриється вікно імпорту.
Опис картки імпорту пацієнта з eHealth
У вікні імпорту пацієнта є дві секції: "Пацієнт в системі "eHealth" та "Пацієнт в Системі" (мал. 4, позначка [1] та [2]).
Вікно також містить позначку про відповідність документів пацієнта запису в системі "Документи, що підтверджують особу пацієнта перевірено" (мал. 4, позначка [3]) та дві кнопки [Імпорт], [Скасувати] (мал. 4, позначка[4]).
Мал. 4 - Вікно імпорту пацієнта
Умови імпорту
Для проведення успішного імпорту:
- Поле "Пацієнт в Системі" повинно бути заповнене даними про пацієнта в системі МedEir та відповідати реальному пацієнту, що звернувся до ЛЗ. Обов'язково перевірити дані та за необхідності, провести пошук додаткових записів по МedEir (зазначено вище в даній інструкції).
- Обидва записи про пацієнта повинні відповідати одному і тому ж самому пацієнтові (не повинно бути помилок або неточностей в персональних даних пацієнта).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Всю відповідальність про об'єднання даних при імпорті бере на себе користувач, який провів об'єднання, про що свідчить відповідна позначка яку користувач проставляє під час імпорту. |
Для проведення остаточного імпорту необхідно:
1. Якщо система одразу підтягнула дані пацієнта у відповідне поле в системі (мал. 5).
- у вікні імпорту пацієнта Ви повинні поставити позначку в елементі "Документи, що підтверджують особу пацієнта перевірено" (мал. 5, позначка [1]);
- кнопка [Імпорт] (мал.5, позначка [2]) стане активною, натиснути на неї.
- з'явиться повідомлення про успішність імпорту, натиснути [ОК] (мал. 6, позначка [10], [11])
Мал. 5 - Дії для проведення імпорту пацієнта
Мал. 6 - Імпорт пацієнта проведено успішно
2. Якщо поле "Пацієнт в Системі" відображається пустим.
Мал. 7 - Імпорт пацієнта (поле "Пацієнт в Системі" пусте)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. |
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Після того, як імпорт пацієнта було проведено успішно (дані пацієнта відповідають персональним даним з докуметів та обидва записи відносяться до одного і того ж пацієнта) записи повинні співпадати. При проведені пошуку пацієнта в eHealth система видасть результат пошуку співпадіння двох записів про пацієнта (мал. 8). Тепер можна передавати ЕМЗ даного пацієнта в Ehealth. Мал. 8 - Результат успішного імпорту пацієнта |