Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Алгоритм створення/відкриття запису

Image Added



Раскрыть
titleПередумови та алгоритм створення запису на прийом


Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовою створення запису на прийом є  налаштований і діючий розклад спеціаліста, а також налаштовані послуги лікувального закладу.


Предупреждение
titleУВАГА!

В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу, зовнішній вигляд, назва та кількість підреєстрів "Запису на прийом" може відрізнятися.

Передумовами створення коректного запису на прийом є:

  1. В системі MedEir корректно створено (всі дані відповідають дійсності) спеціаліста (лікаря) до якого планується створення запису.
  2. Для спеціаліста корректно створено розклад (детально в розділі Розклад).
  3. Розклад є діючим на момент створення запису.
  4. Спеціаліст прив'язаний в системі до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом (детально в інструкціях Послуги в МІС (Керівник ПМД/СМД) та Послуги та ролі в eHealth (СМД)).
    • ПМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.
    • СМД - в картці Спеціаліст в системі "eHealth " (реєстр Спеціалісти закладу, картка Спеціаліста, спеціальна дія [Реєстрація в системі "eHealth "]) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.
  5. Проведено пошук та ідентифікацію пацієнта/направлення (детально в інструкціях Варіанти пошуку пацієнта в системіПошук пацієнта ("eHealth")Пошук направлення ("eHealth")).
  6. Створено відділення та кабінет ЛЗ (детально в інструкціях Відділення (Керівник ПМД/СМД) та Кабінети (Керівник ПМД/СМД)).
  7.  Корректно створено розклад кабінету (детально в розділі Розкладу кабінету).
  8. Спеціаліст та кабінет зв'зані (детально в розділі Розклад).


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Запис на прийом  до спеціаліста або на інші послуги доступна для:

Image Added

Працівника реєстратури (ресепшіоніста)



Image AddedЛікаря



Залежить від налаштувань та ролі спеціаліста і може відрізнятися залежно від особливостей налантувань Системи.


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Залежно від налаштувань і ролі спеціаліста, Запис на прийом можливо створювати з реєстру "Запис на прийом"/"Запис на прийом (список)" (модуль "Реєстратура" або "Поліклініка").

Також є можливість створення запису через підпорядковані реєстри:  "Записані на сьогодні" / "Записані на завтра".

Варіанти створення запису на прийом:

  • Для створення обираємо один зі вказаних модулів: "Реєстратура" або "Поліклініка" та обираємо  відповідний реєстр (Запис на прийом"/"Запис на прийом (список)" або"Записані на сьогодні" / "Записані на завтра" )  і на головній панелі тиснимо кнопку "Створити" (мал. 1), Image Addedпісля чого з'явиться Планувальник запису.


Image Added

Мал. 1 - Створення картки Планувальника запису на прийом (модуль "Пацієнти, реєстр "Запис на прийом)


  • При потребі створення Планувальника запису на прийом з картки ЕМК пацієнта (мал. 2).

Image Added

Мал. 2 - Створення картки Планувальника запису на прийом з ЕМК пацієнта

  • Створення Планувальника запису на прийом з реєстру "Пацієнти" за допомогою спецдії "Запис на прийом" Image Added (мал. 3).

Image Added

Мал. 3 - Створення картки Планувальника запису на прийом з реєстру "Пацієнти" за допомогою спецдії "Запис на прийом"


Подсказка
titleПІДКАЗКА!
Детальний опис картки Планувальник наведено в розділі інструкцій Загальні реєстри, опис роботи з реєстрами та картками реєстрів наведено в інструкціях розділу Загальний опис елементів системи.

В реєстрі "Запис на прийом" (список) створюються, зберігаються, редагуються та налаштовуються всі картки запису на прийом.

Щоб відкрити реєстр Запис на прийом, необхідно:

  1. Відкрити модуль "Поліклініка" (або модуль "Реєстратура"(мал. 4, позначка [1]).

  2. Обрати реєстр "Запис на прийом" (мал. 4, позначка [2]).

Image Added

Мал. 4 - Запис на прийом (модуль "Поліклініка" або "Реєстратура")

3. Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом (мал. 4, позначка [3]). Натиснути на кнопку "Створити" Image Added  відкривається календар запису на прийом.

4. Для відкривання попереднього запису на прийом, необхідно обрати необхідний запис пацієнта та натиснути на кнопку "Відкрити" Image Added (мал. 5).

Image AddedМал. 5 - Відкривання попереднього запису на прийом (приклад)



Запис до спеціаліста

Image Added


Раскрыть
titleЗапис до спеціаліста

Після виконання операції створення, відкривається календар запису на прийом "Планувальник" (мал. 6).

(Детально опис атрибутів картки наведено в інструкції Запис на прийом розділу Загальні реєстри).

Image Added

Мал. 6 - Планувальник запису на прийом

Після створення (за замовчуванням) заповнені відповідні поля:

  • "Ресурс*" - значення "Спеціаліст" (або "Кабінет")
  • "Лікувальний заклад" - значення, назва ЛЗ, в якому працює користувач, що увійшов до системи.


Предупреждение
titleЗаміна ресурсу "Спеціаліст" на "Кабінет"

Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст"  та обрати "Кабінет" або натиснути  кнопку "Переключити ресурс" (мал. 7).

Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети.

Image Added

Мал. 7- Ресурс " Спеціаліст"/"Кабінет"

  • Обрати лікувальний заклад для запису (якщо необхідний ЛЗ не вказано за замовчуванням)
  • При потребі обрати послугу, на яку буде здійснено запис
  • Обрати кабінет
  • Натиснути кнопку "Відобразити розклад"

Система відобразить сітку розкладу Кабінету.

Image Added

Мал. - Заповнення картки Планувальник

Запис на прийом до лікаря може відбуватися 

Створення запису на прийом

Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом. Це можливо зробити двома способами:

  • Натиснути кнопку «Календар» (Розклад запису) в панелі навігації; Image Removed
  • Натиснути кнопку «Створити» в реєстрі «Запис на прийом»;

Image Removed
Зверніть увагу!
В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу зовнішній вигляд, назва та кількість під реєстрів Запису на прийом може відрізнятися.

...

Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику:

...

  •  За потреби обрати відповідний ресурс (мал. 8, позначка [1]), прив'язка створенного запису до Спеціаліста або Кабінету (в даному випадку розглядаємо значення Спеціаліст).
Предупреждение
titleУВАГА!
  • За замовчуванням, в картці Планувальника системи відображається розклад лише тих спеціалістів (мал. 8, позначка [1]), в яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу).
  • Для відображення в Планувальнику всіх спеціалістів, необхідно проставити логічну позначку "Всі спеціалісти" (мал. 8, позначка [6]).
  • Для вибору декількох спеціалістів в Планувальнику  необхідно проставити множинний вибір спеціалістів та вибрати необхідних спеціалістів для відображення, після вибору спеціалістів, необхідно натиснути "Ок". (мал. 9).

Image AddedМал. 9 - Вибір спеціалістів, розклад яких буде відображатися

  • За потреби відобразити розклад спеціалістів в яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу) без проставлянна параметрів Планувальника необхідно вкалендарі обрати відповідну дату та натиснути "Відобразити розклад" (мал. 10)Image Added

Image AddedМал. 10 - Вибір спеціалістів в яких, на дату формування запису, на прийом існує робочий час

  • За потреби, обрати/змінити лікувальний заклад для запису (

...

  • мал. 8, позначка [2]), якщо Реєстратор здійснює записи

...

  • більш ніж в один заклад

...

  • або спеціаліст працює в підпорядкованих структурних одиницях ЛЗ, що зареєстровані в системі.
  • Обрати, за потреби, дільницю обслуговування (мал. 8, позначка [3]).
  • Обрати спеціальність лікаря до якого потрібно створити

...

  • запис (мал. 8, позначка [4]). Потрібно прописувати назву спеціальності.
  • Обрати послугу для запису на прийом (мал. 8, позначка [5]). Потрібно прописувати назву послуги (мал. 11, варіант а).

Image Added

а) Вибір послуги відповідно спеціальності лікаря

Для лікаря ПМД/СМД на

...

дану спеціальність має бути додана послуга для ідентичної спеціальності

Image Added

Image Added

в) Для СМД - співпадіння спеціальності лікаря в картці спеціаліста eHealth та послуги 

Предупреждение
titleУВАГА!

В системі спеціаліст прив'язаний до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом:

  • ПМД/СМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність (мал. 11).
  •  Обрати "Спеціаліста" до якого необхідно здійснити запис (мал. 8, позначка [7]), вказавши його ПІБ.
Предупреждение
titleУВАГА!

Обрати відповідний варіант відображення спеціалістів (мал. 9, мал. 10). На дату створення відображаються лише ті спеціалісти, в яких є робочий час в цей день.

  • Натиснути кнопку "Відобразити розклад" (мал. 8, позначка [8]).Image Added
  • Після виконання вищезазначених дій, внизу відкриється сітка розкладу спеціаліста  (мал. 12), де

Image Removed

...

  • необхідно обрати час і двічі натиснути лівою кнопкою миші

...

  • (мал. 13).

Image Added

Мал. 12 - Відображення сітки розкладу спеціалістів для створення запису на прийом

Image Added

Мал. 13 - Вибір часу спеціаліста для створення запису на прийом

  •  У вікні, що відкриється (мал. 14 ), за потреби, внести зміни дати та часу відвідування,  послуги та обрати відповідного пацієнта після заповнення всіх необхідних даних натиснути "Ок"

Image Added

Мал. 14 - Створення картки "Запис на прийом"

Раскрыть
titleПеревірка даних пацієнта
  • В картці "Запис на прийом (Створення)" необхідно обрати пацієнта в полі "Пацієнт"

...

  • (пошук можливо здійснювати за прізвищем або за номером телефону).

...

Image Removed
Для перегляду та редагування картки Пацієнта можливо скористатися кнопкою «Відкрити картку пацієнта»
Image Removed

  • Заповнити поля «Хто записав» і «Телефон особи, яка записує»;
  • Роздрукувати за потреби талон запису на прийом і натиснути кнопку «Ок»;

...

  • Після вибору конкретного пацієнта рекомендовано перевірити ЕК пацієнта, натиснувши натиснувши кнопку "Відкрити картку пацієнта" та, при потребі, редагувати  дані його електронної картки (мал. 15).

Image AddedМал. 15 - Картка "Запис на прийом (Створення)", редагування поля "Пацієнт*"


Предупреждение

Увага! Для типу звернення пацієнта "Електронне направлення" є можливість внести номер електронного направлення, а також здійснити пошук цього направлення.

Для цього необхіднно вказати тип звернення "Електронне направлення", та номер електронного направлення eHealth.

Також, за потреби, є можливість здійснити перевірку внесеного направлення, натиснувши на кнопку "Перевірка направлення" (мал. 14).

Система відкриє всі направлення під цим публічним номером (мал. 17).

Image Added

Мал. 17 - Перевірка електронного направлення із картки "Запис на прийом" (відкритий пошук напрпавлень)


Подсказка
  • За потреби, можливо можливо додати (або видалити) додаткову послугу в записі на прийом (мал. 18) ( наприклад, подвійна послуга для  пацієнта, що повернеться повторно на прийом після клінічних аналізів, рентгенографії, УЗД чи інших досліджень). Для додавання ще однієї послуги, в полі "Послуга" необхідно натиснути "Додати"  Image Added(для видалення додаткової послуги "Видалити" Image Added).

Система автоматично формує час прийому  пацієнта (відповідно шкали прийому) зазначеним спеціалістом в картці прийому. За замовчуванням, час початку  та завершення прийому автоматично проставляється на наступний вільний у спеціаліста, за потреби, його можливо змінити.

Після  збереження картки "Запис на прийом (Створення" ), в сітці розкладу спеціаліста за даним пацієнтом буде заброньовано подвійний час прийому (мал. 16).

Image Added

Мал.  18 - Картка "Запис на прийом (Створення)", додати /видалити додаткову послугу


Примечание
titleВАЖЛИВО!
  • За потреби створення картки амбулаторного пацієнта (для пацієнтів, які не мають створеної амбулаторної карти), необхідно проставити відмітку "Створити амбулаторну картку"  Image Added(мал. 19).

Image Added

Мал. 19 - Створення амбулаторної карти

  • За потреби створення картки "Замовлення" (для ЛЗ, що працюють з карткою "Замовлення")  необхідно натиснути кнопку "Замовлення" Image Added (мал. 20).

Image Added

Мал. 20 - Створення картки "Замовлення"


Подсказка
iconfalse
  • Для закладів, що мають відповідні налаштування, за потреби, можливо заповнити поля "Хто записав" і "Телефон особи, яка записує"(мал. 21).

Image Added

Мал. 21 - Поля: "Хто записав"/ "Телефон особи, яка записує"

  • Для закладів, що мають відповідні налаштування, за потреби, можливо заповнити поля "Тип звернення*" і "Коментар" (мал. 22).

Image Added

Мал. 22 - Поля: "Тип звернення*" і "Коментар"

  • Після внесення та редагування (за потреби) всіх даних, натиснути кнопку "ОК". Картка автоматично буде збережена та доступна в сітці розкладу спеціаліста.
Раскрыть
titleДрук талону
  • Для друку талону запису на прийом, необхідно в картці "Запис на прийом (Створення)" натиснути кнопку "Друк талону"(мал. 22). Image Added

Image Added

Мал. 22 - Друк талону

Формується шаблон талону в програмі Microsoft Word (мал. 23), який потрібно роздрукувати (повинен бути підключений та налаштований принтер, детально тут...)

Image Added

Мал. 23 - Друк талону в Microsoft Word






Внесення змін та редагування картки 

Image Added


Раскрыть
titleРедагування

Для внесення змін у створено карту запису на прийом необхідно відкрити картку запису на прийом натиснувши двічі лівою клавішею миші (рекомендовано проводити зміни карти запису на прийом в стані карти - "Дійсний"). Після внесення необхідних змін (дати, часу, ланих пацієнта чи іншого (мал. 24, позначка 1; 2; 3; 4; 5])), натиснути кнопку "Ок".


Image Added

Мал. 24 - Сформована картка "Запис на прийом"


Раскрыть
titleЗміна шкали розкладу
  • Для внесення змін по часу запису на прийом (тривалість одного запису на прийом) необхідно у Планувальнику натиснути кнопку "Шкала розкладу" вгорі ліворуч на панелі задач і обрати потрібне значення з випадаючого списку, по замовчуванню в Шкалі розкладу відмічений час зазначений у даній послузі для його збільшення (або зменшення) обрати потрідне значення шкали. (мал. 25).

Image Added

Мал. 25 - Зміна шкали розкладу


Сітка розкладу також відповідно змінить свій вигляд (мал. 26).

Image Added

Мал. 26 - Зміна шкали сітка розкладу (після зміни шкали)


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

За потреби, тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле

...

"Час прийому з" _"по" і відредагуйте значення (мал. 27).

Image Added

Мал. 27- Зміна тривалості послуги




Створення копії запису на прийом

...


Image Added


Раскрыть
titleКопіювання запису

При потребі скопіювати запис на прийом існує декілька алгоритмів копіювання запису на прийом

...

:

...

1. Під час створення запису (до збереження картки) відмітити чек бокс "Повторити прийом" (мал. 28, позначка [2]) або додати ще одну додаткову послугу (мал. 28, позначка [1]) у відкритій картці запису на прийом і натиснути кнопку

...

Image Removed

  • Або натиснути кнопку «Копія» згори вікна реєстру записів на прийом;

...

"Ок".

Image Added

Мал. 28 - Створення копії запису на прийом до збереження

2. Якщо обрано відмітку  "Повторити прийом"(мал. 28, позначка [2]), після закриття картки "Запис на прийом (Створення)" необхідно у сітці розкладу обрати потрібний час та ініціювати створення нового запису  на прийом (мал. 29, позначка [2]), система автоматично перенесе дані останнього пацієнта, в картці якого проставлена відмітка  "Повторити прийом", після перевірки даних картки  "Запис на прийом (Створення)", необхідно натиснути "Ок" (мал. 29, позначка [3]).

Image Added

Мал. 29 - Алгоритм запису повторного прийому

2. Після збереження картки повторного запису на прийом, можливо створити копію двома способами:

  • Відкрити картку "Запис на прийом (Створення)" (через реєстр або з Планувальника) та натиснути кнопку "Копія" Image Added (мал. 30).


Image Added

Мал. 30 - Копія запису на прийом

Після закриття картки "Запис на прийом (Створення)" необхідно у сітці розкладу обрати потрібний час та ініціювати створення нового запису  на прийом, система автоматично перенесе дані останнього пацієнта в картці якого попередньо натиснуто "Копіювати", після перевірки даних картки  "Запис на прийом (Створення)", необхідно натиснути "Ок".


  • Обрати необхідного пацієнта в реєстрі запису на прийом  та натиснути кнопку  спецдії "Копія" Image Added (мал. 31).

Image Added

Мал. 3- Створення копії запису на прийом після збереження через кнопку спеціальної дії

Предупреждение
titleУВАГА

...

Множинний вибір спеціалістів

Для більш зручного вибору вільного для запису часу різних Спеціалістів можливо відобразити сітку розкладу для кількох Спеціалістів одночасно. Для цього необхідно виконати дії описані в п 1.1 Запис до спеціаліста до моменту вибору Спеціаліста, натомість слід:

  • Натиснути кнопку переключення у множинний режим вибору Спеціалістів поряд з полем «Спеціаліст»

Image Removed ;

  • Відмітити чек бокси поряд з необхідними Спеціалістами (множинний вибір), натиснути кнопку «Ок»

Image Removed
Далі дії аналогічні із записом до Спеціаліста.

Запис у кабінет

Для запису в Кабінет необхідно виконати такі дії:

  • Натиснути кнопку «Переключити ресурс»;

Image Removed

!

Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек

...

боксу "Повторити прийом".




Запис у кабінет

Image Added


Раскрыть
titleКабінет

Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст"  та обрати "Кабінет" або натиснути  кнопку "Переключити ресурс" (мал. 32).

Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети.

Image Added

Мал. 32 - Ресурс " Спеціаліст"/"Кабінет"

Предупреждение
titleУВАГА!

Передумови для створення запису:

  1. Створено відділення та кабінет ЛЗ (детально в інструкціях Відділення (Керівник ПМД/СМД) та Кабінети (Керівник ПМД/СМД)).
  2. Створено корректно розклад кабінету Розкладу кабінету.
  3. Спеціаліст та кабінет зв'зані (детально в розділі Розклад).


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Пошук номеру кабінету відпрацьовує по параметру "містить".

Наприклад: номер кабінету "425" - шукаємо через цифру "5". Система відсортує всі номери з цифрою "5".


Для створення запису на прийом до певного кабінету, необхідно виконати такі дії:

  • Обрати лікувальний заклад для запису (якщо Реєстратор здійснює записи біль ніж в один заклад)

...

  • ,
  • Обрати відділення лікувального закладу

...

  • в якому знаходиться

...

  • кабінет 
  • Обрати послугу на яку буде здійснено запис

...

  • (детально пункт інструкції )
  • Обрати номер кабінету (мал. 33)


Image Added

Мал. 33 - Вибір номеру кабінету

  • Натиснути кнопку "Відобразити розклад" Система відобразить сітку розкладу кабінету (мал. 34).

Image Added

Мал. 34 - Відображення розкладу кабінету

...

  • В картці запису на прийом необхідно обрати

...

  • спеціаліста та відповідного пацієнта (мал. 35).

Image Added

Мал. 35 - Вибір спеціаліста  та пацієнта в картці запис на прийом

  • Далі дії для запису проводяться за аналогією

...

  • запису на прийом дол спеціаліста.





Зміни в записі на прийом та переходи станів

Image Added


Раскрыть
titleЗміни станів

Всі записи на прийом створюються зі станом

...

"Проект" (мал. 36), він є початковим і означає, що із записом ніяких дій

...

не відбувалося.

Image Added

Мал. 36 - Стан картки  "Запис на прийом (Створення)"- "Проект"

Після внесення даних в картку "Запис на прийом (Створення)" збереження картки (натиснути "Ок"), стан переходить у "Дійсний" (мал. 37).

Image Added

Мал. 37 - Стан картки  "Запис на прийом (Створення)"- "Дійсний"

Перевірку стану запису можна зробити з будь-якого реєстру запису на прийом (мал. 38).

Image Added

Мал. 38 - Відображення станів запису на прийом в реєстрі

Нижче в таблиці наведено можливі зміни стану картки запису на прийом.

Таблиця 1. Можливі переходи станів

...

Початковий стан

Дія

Стан в який відбудеться перехід

1

«Дійсний»

«Скасувати з ініціативи пацієнта»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

"Дійсний"

[Скасувати за ініціативи пацієнта]

"Скасовано за ініціативи пацієнта"

2

"Дійсний"

[Скасувати

«Дійсний»

«Скасувати

у зв'язку зі зміною

розкладу»

розкладу]

«Скасовано

"Скасовано у зв'язку зі зміною

розкладу»

«Дійсний»

«Перенести запис на прийом»

«Перенесено»

«Дійсний»

«Пацієнт в клініці»

«Пацієнт в клініці»

«Дійсний»

«Запрошуємо»

«Спеціаліст очікує»

«Дійсний»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

розкладу"

3

"Дійсний"

[Перенести запис на прийом]

"Перенесено"

4

"Дійсний"

[Пацієнт в клініці]

"Пацієнт в клініці"

5

"Дійсний"

[Запрошуємо]

"Спеціаліст очікує"

6

"Дійсний"

[Прийом відбувся]

"Прийом відбувся"

7

"Скасовано за ініціативи пацієнта"

[Повернути скасований]

"Дійсний"

8

"Скасовано

«Скасовано

у зв'язку зі зміною

розкладу»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

«Перенесено»

розкладу"

[Повернути скасований]

"Дійсний"

9

"Перенесено"

Не існує

Не існує

10

«Пацієнт в клініці»

«Запрошуємо»

«Спеціаліст очікує»

«Пацієнт в клініці»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Спеціаліст очікує»

«Іде прийом»

«Іде прийом»

«Іде прийом»

«Прийом відбувся»

«Прийом відбувся»

«Іде прийом»

«Скасувати з ініціативи пацієнта»

«Скасовано з ініціативи пацієнта»

«Іде прийом»

"Пацієнт в клініці"

[Запрошуємо]

"Спеціаліст очікує"

11

"Пацієнт в клініці"

[Прийом відбувся]

"Прийом відбувся"

12

"Спеціаліст очікує"

[Іде прийом]

"Іде прийом"

13

"Іде прийом"

[Прийом відбувся]

"Прийом відбувся"

14

"Іде прийом"

[Скасувати за ініціативи пацієнта]

"Скасовано за ініціативи пацієнта"

15

"Іде прийом"

[Скасувати

«Скасувати

у зв'язку зі зміною

розкладу»

розкладу]

«Скасовано

"Скасовано у зв'язку зі зміною

розкладу»

розкладу"

«Прийом відбувся»

«Повернути скасований»

«Дійсний»

...



Раскрыть
titleСкасування запису на прийом

Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі

...

"Запис на прийом" або підпорядкованих реєстрах.

...

1. Для скасування запису на прийом з ініціативи пацієнта, необхідно обрати запис (поставити на нього курсор миші одинарним

...

натисканням лівої кнопки миші) і натиснути кнопку

...

"Скасувати з ініціативи

...

пацієнта" (мал. 39).

Image Modified

Мал. 39 - Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати з ініціативи пацієнта]

2. Щоб скасувати запис на прийом у зв'язку зі зміною розкладу, необхідно обрати запис і натиснути

...

кнопку "Скасувати у зв'язку зі зміною

...

розкладу" (мал. 40).

Image Modified

Мал. 40 - Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу]

Після виконання операції скасування, запис

...

перейде у відповідний стан

...

"Скасовано з ініціативи

...

пацієнта" або

...

"Скасовано у зв'язку зі зміною

...

розкладу". Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів.

3. Якщо запис було скасовано помилково його можливо повернути в стан

...

"Дійсний", натиснувши кнопку [Повернути скасований] (мал. 41).

Image Modified

Мал. 41 - Вибір кнопки спеціальної дії [Повернути скасований]


Раскрыть
titleПеренесення запису на прийом

Для перенесення запису на прийом, необхідно:

...

1. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку

...

"Перенести запис на

...

прийом" (мал. 42).

Image Modified

Мал. 42 - Вибір кнопки спеціальної дії [Перенести запис на прийом] 

Система перенаправить

...

в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів.

...

В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності (мал. 43).

Image Modified

...

Мал. 43 - Відображення розкладу спеціалістів

2. Подвійним натисканням

...

лівої кнопки миші обрати новий час запису

...

.

3. Переконатися в коректності інформації і натиснути

...

кнопку "ОК".

Після виконання вищенаведених дій запис, що переносився, змінить свій стан на

...

"Перенесено", новий запис створиться в стані

...

"Дійсний" (мал. 44).

Image Modified

Мал. 44 - Відображення зміни станів при перенесенні запису на прийом


Раскрыть
titleПацієнт в клініці

Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях

...

системи. Дозволяє перевести запис у стан

...

"Пацієнт в

...

клініці", відповідно лікар в якого присутній реєстр

...

Пацієнти в клініці (Мої пацієнти в клініці)

...

 може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань.

...

 Обрати запис в реєстрі, натиснути

...

Image Removed
Image Removed

Запрошуємо

...

кнопку "Пацієнт в клініці" (мал. 45).

Image Added

Мал. 45 -  Вибір кнопки спеціальної дії  [Пацієнт в клініці] 

Image Added

Мал. 46 - Відображення зміни стану коли пацієнт в клініці


Раскрыть
titleЗапрошуємо

Опціонально, дає змогу перевести в стан "Спеціаліст очікує", тим самим показати пацієнтові, що спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами. 

Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку

...

"Запрошуємо" (мал. 47).

Image Modified

Мал. 47 -  Вибір кнопки спеціальної дії  [Запрошуємо] 

Image Modified

Мал. 48 - Відображення зміни стану коли пацієнт очікує спеціаліста


Раскрыть
titleІде прийом

Опціонально

...

, дає змогу перевести в стан

...

"Іде прийом", таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу, буде показано, що в даний момент

...

спеціаліст проводить прийом.

Використовується для взаємодії з електронними чергами.

...

 Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку

...

"Іде прийом" (мал. 49).

Image Modified

Мал. 49 -  Вибір кнопки спеціальної дії  "Іде прийом" 

Image Modified

Мал. 50 - Відображення зміни стану коли спеціаліст веде прийом


Раскрыть
titleПрийом відбувся

Переводить запис у стан

...

"Прийом відбувся". Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою.

...

 Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку

...

"Прийом відбувся" (мал. 51).

Image Modified

Мал. 51 -  Вибір кнопки спеціальної дії  [Прийом відбувся] 

Image Modified

Мал. 52 - Відображення зміни стану коли прийом відбувся