Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление


Информация

Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;

  1. В системі "eHealth" одне направлення відповідає одній послузі;
  2. В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
  3. Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування


Предупреждение
titleВАЖЛИВО!

Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення амбулаторної взаємодії (консультації /огляду  огляду пацієнта).


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Детальна інформація по веденню електронних медичних записів розміщена на сайті НСЗУ

Створення електронного направлення в системі eHealth

Предупреждение
titleУВАГА!

Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth з документу

через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі  "eHealth" (мал. 1)

Image Added

Image RemovedМал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі "eHealth"

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) і створення під нього створення  взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 2  [позначка 2])  та обираємо (мал. 2  [позначка 1]) потрібний епізод. 


Мал. 2 – Обираємо епізод / створюємо новий

Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).

Мал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду

Мал. 4 - Тип консультації

Після створення і проведення відповідної консультації, та перевірки її статусу (має бути в статусі "Завершена" (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в системі eHealth.

Мал. 5 – Консультація в стані завершена

Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 6) та натискаємо на неї правою клавішею миші.

Image RemovedМал. 6 - Створення направлення

В таблиці  і в таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку  "Створити" Image ModifiedЗ’явиться таблиця, яку необхідно заповнити


Image Added

Мал. 6 - Створення направлення

  • Після відкривання картки "Направлення пацієнта (Створення)"  необхідно заповнити всі обов'язкові поля Image Added та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 7). 





Image RemovedImage Added

Мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"

Подсказка
titleПІДКАЗКА!
  • Якщо направлення пов'язане з конкретним ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ, необхідно внести дані в полі "План лікування" та "Призначення", система автоматично заповнить обов'язкові поля направленя, за потреби, внести дані в секцію "Додаткова інформація" (для направлення на госпіталізацію необхідно внести дані в полі "Спеціальність*") (мал. 8).

Image AddedМал. 8 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Image AddedДля підписання одночасно декількох чернеток направлень, необхідно додати декілька направлень за допомогою спеції "Додати направлення"

 дана спецдія дає можливість по черзі внести декілька направлень, які будуть зберігатися в стані "Чернетка", а після збереження всіх чернеток, додана можливість одночасного їх  підписання.


Image Added

Мал 9. - Спецдія "Додати направлення"

  • Після додавання необхідної кількості електронних направалень необхідно закрити картку  "Направлення пацієнта (Створення)"  (мал. 10).

Image Added

Мал. 10 - Закрити картку  "Направлення пацієнта (Створення)"

  • Система перейде в таблицю направлень пацієнта, де необхідно здійснити підписання внесених направлень натиснувшти кнопку "Зареєструвати в системі "eHealth" пакет направлень" Image Added  (мал. 11).

Image Added

Мал. 11 - Ініціація реєстрації в системі "eHealth" пакет направлень

  • Для реєстрації необхідно підписати направлення електронним ключем (мал. 12).

Image Added

Мал. 12 - Реєстрація в системі "eHealth" пакет направлень


Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 813).

Мал. 813 – Обробка направлення

Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 914).

Image ModifiedМал. 914 – Направлення створено в системі "eHealth"

Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 1015).

Image Added

Image RemovedМал. 1015 – Приклад друкованої форми направлення

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Пошук електроного направлення за посиланням...

Опис полів картки "

Направлення до іншого ЗОЗ

Направлення eHealth"

Блок "Загальна інформація"

Поля: "Пацієнт"; "Кількість повних років"

Поля заповнені по замовчуванню

Блок "Основна інформація"

Поле "Категорія*"


Необхідно вказати категорію направлення із запропонованого довідника.

Поле обов'язкове до заповнення!

Поле "Код послуги/групи послуг*"

Необхідно вказати код послуги /групи послуг із запропонованого довідника.

Поле обов'язкове до заповнення!

Поле "Пріоритет*"


Дане поле містить вибір із запропонованого довідника

Поле "Медична програма"

Поле заповнене по замовчуванню (або ж є можливість вибору зі списку).

Обов'язкове для проведення  за  "Програмою державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення".

Поле "Код послуги/групи послуг*"

Дане поле містить вибір із запропонованого довідника

Шукаємо необхідну назву по коду або назві інтервенції.


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

При внесенні поля "Код послуги/групи послуг*" є можливість переглянути каталог медичних послуг (мал. Image Removed16).

Image Added

Мал. 16 - Каталог плослуг


Після завантаження каталогу послуг, є можливість обрати необхідну послугу послугу (мал. 17) або групу послуг (мал. 18).

Image Modified

Мал. 17 - Пошук плослуги

Image Added

Мал. 18 - Пошук групи послуг


Блок "Додаткова інформація" (не є обов'язковим для заповнення)

Поля: "Послуга повинна бути отримана з" - "по"

Необхідно вказати  початкову  та кінцеву дату отримання послуги.

Поля не є обов'язковими до заповнення

 

Таблиці "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"

В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо кнопку "Створити"  (мал. 19). Image Modified 

Image AddedМал. 19 - Створення запису в секції "Перелік станів та спостереження" (приклад)

Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал. 1120; мал. 1221).

Image ModifiedМал. 1120 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)


Image ModifiedМал. 1221 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)

Секція "Примітки"

Містить текстові поля,  не обов’язкові до заповнення (мал. 1322).

Image Modified

Мал. 1323 - Блок примітки

Обробка

Пошук та обробка електронного направлення eHealth

Передумови обробки направлення

  1. Авторизація лікаря
  2. Пошук пацієнта в системі eHealth
  3. Пошук направлення

Якщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт).

Алгоритм дій обробки направлення:

  •  В реєстрі "Направлення пацієнта"  здійснити здійснити пошук направлення направлення (мал. 1424).

Image Modified

Мал. 14 24 - Пошук направлення


  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу чергу (мал. 1525). 

Image AddedImage Removed

Мал. 15 25 - Формування черги на обробку

Предупреждение
titleЗнняття направлення з черги на обробку:
  • При потребі зняття направлення з черги на обробку  у відкритому електронному направлення натискаємо кнопку Image Modified

та підтрверджуємо  зняття (мал. 26).

Мал. 26 - Зняття направлення з черги на обробку

  • Після обробки система видасть повіломлення: "Направлення хххх-хххх-хххх-хххх успішно знято з черги на обробку в сиситемі "ehealth"" (мал. 27).

Image ModifiedМал. 27 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку

  • Стан виконання направлення за програмою змінюється на "Нове".
  • Перевірити направлення

Знайти необхідний код послуги (мал. 1628, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 1628, позначка [3]).

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Image Modified

Мал. 16 28 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)

  •  Взяти направлення в обробку обробку (мал. 1730)

Предупреждение
titleУВАГА!

Взяття направлення в обробку - це незворотня дія!

  • Якщо направлення вже взято в обробку (має стан "В обробці") в реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення  НЕМОЖЛИВО!!! Image Added
  • Для пошуку направлення в стані "В обробці", необхідно здійснити пошук по фільтрації  реєстру "Направлення пацієнта" (мал. 29)

Image Added

Мал. 29 - Пошук даних в реєстрі "Направлення пацієнта"


Image Modified

Мал. 1730 - Формування черги на обробку

Подсказка
title ПІДКАЗКА!

Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення

:Image Removed

(мал. 31).

Image Added

Мал. 31 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку



Предупреждение
titleВАЖЛИВОУВАГА!

Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці(мал. 1832)).


Image Modified

Мал. 1832 - Стан виконання направлення "В обробці"

Створюємо  амбулаторну взаємодію  (виконавши всі передумови) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 1933).

Image Modified

Мал. 1933 - Підтягнуте електронне направлення у консультацію

Направлення  через систему "МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth)

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги).

Після створення консультації  (стаціонарної картки), обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 2034).

Image Modified

Мал. 2034 - Створення направлення пацієнта в системі "Медейр"

З’явиться картка направлення.

В формі направлення в полі "Основна інформація eHealth",  необхідно зняти відмітку "eHealth" (мал. 2135).

Image Added

Image RemovedМал. 2135 – Поле "Основна інформація"

Після зняття відмітки, форма картки зміниться (мал. 2236).

Image ModifiedМал. 2236 – Направлення в систему "МедЕйр"

Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти"  і Закрити" ( або "Зберегти і закрити")  на головній панелі (мал. 2337).

Image RemovedImage Added

Мал. 2337 - Збереження направлення

Опис картки "Направлення пацієнта" (МедЕйр)

Поле "Категорія*"

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку


Поля: "Основний діагноз *"; "Діагноз ICPC"

 

 

                      

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку


Поля: "Опис діагнозу"; "Профіль відділення"

Текстові поля для самостійного введення даних

 Поля: "Лікувальний заклад"; "Спеціальність"

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку.

(Можливий пошук по частині назви)

 Блок "Допоміжна інформація"

Для внесення інформації в блок "Допоміжна інформація", необхідно натиснути кнопку "Створити" (мал. 2438).

 

Image Removed

Image Added

Мал. 2438 – Внесення допоміжної інформації

З’явиться таблиця, де потрібно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. 2539).

Image Added

Image RemovedМал. 2539 – Типи інформації

В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. 2640; 2741); 

Image Modified

Мал. 26 40 – Тип додаткової інформації "Спостереження/Вимір"

Image ModifiedМал. 2741- Тип "Інша додаткова інформація"

Після внесення інформації, натискаємо кнопку "Ок"