Оглавление
Информация |
---|
Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (або відкриття стаціонарної карткиамбулаторної взаємодії (консультації /огляду пацієнта). |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Детальна інформація по веденню електронних медичних записів розміщена на сайті НСЗУ |
Створення електронного направлення в системі eHealth
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth з документу через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth" (мал. 1) |
Мал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі "eHealth"
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) і створення під ньогостворення взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 2 [позначка 2]) та обираємо (мал. 2 [позначка 1]) потрібний епізод. |
Мал. 2 – Обираємо епізод / створюємо новий
Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).
Мал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду
Мал. 4 - Тип консультації
Після створення і проведення відповідної консультації, та перевірки її статусу (має бути в статусі "Завершена" (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в системі eHealth.
Мал. 5 – Консультація в стані завершена
Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку "Направлення пацієнта" і в таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку "Створити"
Мал. 6 - Створення направлення
- Після відкривання картки "Направлення пацієнта (Створення)" необхідно заповнити всі обов'язкові поля та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал.
- 7).
Мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Мал. 8 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для підписання одночасно декількох чернеток направлень, необхідно додати декілька направлень за допомогою спеції "Додати направлення" дана спецдія дає можливість по черзі внести декілька направлень, які будуть зберігатися в стані "Чернетка", а після збереження всіх чернеток, додана можливість одночасного їх підписання. Мал 9. - Спецдія "Додати направлення"
Мал. 10 - Закрити картку "Направлення пацієнта (Створення)"
Мал. 11 - Ініціація реєстрації в системі "eHealth" пакет направлень
Мал. 12 - Реєстрація в системі "eHealth" пакет направлень |
Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 13).
Мал. 13 – Обробка направлення
Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 14).
Мал. 14 – Направлення створено в системі "eHealth"
Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).
Мал. 15 – Приклад друкованої форми направлення
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Пошук електроного направлення за посиланням... |
Опис полів картки "Направлення eHealth"
Мал. 6 - Створення направлення
В таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку "Створити"
З’явиться таблиця, яку необхідно заповнити та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 7)
Мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"
Опис блоків картки:Блок "Загальна інформація"
Поля: "Пацієнт"; "Кількість повних років" | Поля заповнені по замовчуванню |
Блок "Основна інформація"
Поле "Категорія*" | Необхідно вказати категорію направлення із запропонованого довідника. Поле обов'язкове до заповнення! |
Поле "Код послуги/групи послуг*" | Необхідно вказати код послуги /групи послуг із запропонованого довідника. Поле обов'язкове до заповнення! |
Поле "Пріоритет*" | Дане поле містить вибір із запропонованого довідника |
Поле "Медична програма" | Поле заповнене по замовчуванню (або ж є можливість вибору зі списку). Обов'язкове для проведення за "Програмою державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення". |
Поле "Код послуги/групи послуг*" | Дане поле містить вибір із запропонованого довідника Шукаємо необхідну назву по коду або назві інтервенції. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
При внесенні поля "Код послуги/групи послуг*" є можливість переглянути каталог медичних послуг (мал. 816). |
Мал. |
16 - Каталог плослуг Після завантаження каталогу послуг, є можливість обрати необхідну послугу (мал. |
17) або групу послуг (мал. 18). |
Мал. 17 - Пошук плослуги Мал. 18 - Пошук групи послуг |
Блок "Додаткова інформація" (не є обов'язковим для заповнення)
Поле "Послуга повинна бути отримана з" | Необхідно вказати, з якої дати може бути надана послуга. Поле не є обов'язковим до заповнення |
Поля: "Послуга повинна бути отримана з" - "по" | Необхідно вказати початкову та кінцеву дату отримання послуги. Поля не є обов'язковими до заповнення |
Таблиці "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"
В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо
кнопкукнопку "Створити"
.(мал. 19).
Мал. 19 - Створення запису в секції "Перелік станів та спостереження" (приклад)
Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал.
1020; мал.
1121)
:.
1020 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)
Мал.1121 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)
Мал.Блок Секція "Примітки" (містить
Містить текстові поля та , не є обов’язковим обов’язкові до заповнення (мал. 22).
Мал. 1223 - Блок примітки
Після внесення обов’язкових та додаткових полів, зареєструвати направлення в системі eHealth, натиснувши кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth" (мал. 13).
Мал. 13 – Реєстрація направлення в системі "eHealth"
Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 14).
Мал. 14 – Обробка направлення
Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).
Мал. 15 – Приклад друкованої форми направлення
Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 16)
Мал. 16 – Направлення створено в системі "eHealth"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Пошук та обробка електроного направлення за посиланням... |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного. |
В консультації пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17)
Мал. 17 - Створення паперового направлення
Обов’язкові критерії створення паперового направлення:
Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);
Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;
Дата – дата створення направлення;
Найменування НМП – назва закладу та ЄДРПОУ закладу.Пошук та обробка електронного направлення eHealth
Передумови обробки направлення
Якщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт).
Алгоритм дій обробки направлення:
- В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 24).
Мал. 24 - Пошук направлення
- Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 25).
Мал. 25 - Формування черги на обробку
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
та підтрверджуємо зняття (мал. 26). Мал. 26 - Зняття направлення з черги на обробку
Мал. 27 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку
|
- Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги (мал. 28, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 28, позначка [3]).
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.
Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!
Мал. 28 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
- Взяти направлення в обробку (мал. 30).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія!
Мал. 29 - Пошук даних в реєстрі "Направлення пацієнта" |
Мал. 30 - Формування черги на обробку
Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення (мал. 31).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 32)). |
Мал. 32 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо амбулаторну взаємодію (виконавши всі передумови) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 33).
Направлення через систему "МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth)
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги). |
Після створення консультації (стаціонарної картки), обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 1834).
Мал. 1834 - Створення направлення пацієнта в системі "Медейр"
З’явиться картка направлення.
В формі направлення в полі "Основна інформація eHealth", необхідно зняти відмітку "eHealth" (мал. 1935).
Мал. 19 – 35 – Поле "Основна інформація"
Після зняття відмітки, форма картки зміниться (мал. 2036).
Мал. 20 – 36 – Направлення в систему "МедЕйр"
Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти" і Закрити" ( або "Зберегти і закрити") на головній панелі (мал. 2137).
Мал. 2137 - Збереження направлення
Опис картки "Направлення пацієнта" (МедЕйр)
Поле "Категорія*" | Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку |
Поля: "Основний діагноз *"; "Діагноз ICPC"
| Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку |
Поля: "Опис діагнозу"; "Профіль відділення" | Текстові поля для самостійного введення даних |
Поля: "Лікувальний заклад"; "Спеціальність" | Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. (Можливий пошук по частині назви) |
Блок "Допоміжна інформація"
Для внесення інформації в блок "Допоміжна інформація", необхідно натиснути кнопку "Створити" (мал. 2238).
Мал. 22 – 38 – Внесення допоміжної інформації
З’явиться таблиця, де потрібно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. 2339).
Мал. 23 – 39 – Типи інформації
В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. 2340; 41); (мал. 24).
Мал. 2440 – Тип додаткової інформації "Спостереження/Вимір"
Мал. 2541- Тип "Інша додаткова інформація"
Після внесення інформації, натискаємо кнопку "Ок"
Обробка електронного направлення eHealth
Передумови обробки направлення
Авторизація лікаряЯкщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт).
Алгоритм дій обробки направлення:
- В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 26).
Мал. 26 - Пошук направлення
- Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 27).
Мал. 27 - Формування черги на обробку
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
При потребі зняття направлення з черги на обробку у відкритому електронному направлення натискаємо кнопку та підтрверджуємо зняття. Після обробки система видасть повіломлення: "Направлення хххх-хххх-хххх-хххх успішно знято з черги на обробку в сиситемі "ehealth"" Стан виконання направлення за програмою змінюється на "Нове" |
- Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги (мал. 28, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 28, позначка [3]).
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.
Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!
Мал. 28 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
- Взяти направлення в обробку (мал. 29).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! |
Мал. 29 - Формування черги на обробку
title | ПІДКАЗКА! |
---|
Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення:
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 30)). |
Мал. 30 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо амбулаторну взаємодію (виконавши всі передумови) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 31).