Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



ЗмістОпис

Image Modified

Оглавление
styledisk

Загальна інформація про реєстр

Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру



Примечание
titleВАЖЛИВО!

Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші, з перелічених далі в інструкції основні елементи управління реєстрами, можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Більш детально опис та робота із реєстром розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтомРобота з "eHealthта блоках "Інструкції користувача" Медзаклади ПМДМедзаклади СМД.



Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.


РЕЄСТР "Запис на прийом"

Реєстр "Запис на прийом" / "Записані до мене" / "Записи моєї організації" (мал.1розташований в модулі ЦПМСД / Поліклініка    

Для перегляду реєстру, необхідно:

  1. Перейти в модуль ЦПМСД / Поліклініка р    (мал. 1детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Запис на прийом" / "Записані до мене" / "Записи моєї організації" (мал. 1).
  3. В робочій області головного вікна системи відкриється таблиця реєстру (мал.1) в якому відображаються всі відображаються всі ЕК записів на прийнм.


Подсказка

Реєстор "Запис на прийом" – реєстр, що містить налаштування для запису на прийом до лікаря, та (або) в окремий кабінет,  для отримання медичних послуг. В реєстрі є можливість створювати, скасовувати записи на прийом, а також є можливість налаштування запису на прийом на довготривалі послуги.

Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями: СамозверненняПопередній запис (реєстратура, лікар або медичний портал); За направленням.

Детально в інструкціях:   Запис на прийом пацієнта Запис через реєстратуру та лікаря

Запис через медичний портал



панель
borderWidth2
titleДля перегляду переліку станів реєстру "Направлення" в таблиці


Раскрыть
titleНатисніть тут...

Таб. 1 - Можливі стани запису на прийом

Назва стану

Пояснення

Дійсний

Стан запису на прийом, який характеризує, що прийом запланований та узгоджений

Зарезервований

Стан запису на прийом, який характеризує, що прийом запланований, але остаточно не узгоджений

Іде прийом

Стан запису на прийом, який характеризує, що спеціаліст почав прийом пацієнта

Направлено в стаціонар

Стан запису на прийом, який вказує на те, що пацієнта направлено в стаціонар

Перенесено

Стан запису на прийом у разі його перенесення

Прийом відбувся

Стан запису на прийом, який характеризує, що пацієнт отримав медичні послуги

Проект

Стан запису на прийом при створенні

Пацієнт в клініці

Стан запису на прийом, який характеризує, що пацієнт знаходиться в клініці

Скасовано

Стан запису на прийом у разі його скасування із можливою причиною скасування

Скасовано з ініціативи пацієнта

Стан запису на прийом у разі його скасування зі сторони пацієнта

Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу

Стан запису на прийом у разі його скасування зі сторони лікувального закладу

Спеціаліст очікує

Стан запису на прийом, який характеризує, що спеціаліст вільний та очікує пацієнта




Image Modified

Мал. 1 - Реєстр "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації")

Реєстр представлений таблицею (мал.1, мал.  2), із набором стандартних та спеціальних дій (кнопок) та містить наступний перелік колонок (мал. 2). 
Перелік колонок користувач може налаштувати під свої потреби, натиснувши правою клавішею миші на назву колонок та обрати у формі "Налагодження колонок" (мал. 2) (детально Елементи управління інтерфейсу), а також 
змінити також змінити розташування колонок колонок (детально тут...).

Image Modified

Мал. 2 - Налагодження колонокреєстру "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації")

Для налагодження колонок, необхідно проставити відмітки навпроти потрібної колонки(відмітити ствердно ( ☑ - "так") ) або зняти відмітки з тих колонок, які непотрібні (мал. 3).

Image Modified

Мал. 3  - реєстру "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації")

Детальний опис колонок таблиці реєстру наведено в таблиці 4 (носить інформативний характер та відображена у згорнутому форматі).

Табл. 4  - Атрибути (колонки) реєстру

панель
borderWidth2
titleДля перегляду переліку колонок реєстру Процедури в таблиці"Запис на прийом"


Раскрыть
titleНатисніть тут...


Назва атрибуту

Опис

"Категорія"

Містить значення з довідника "Категорія направлення"

"Код послуги/Групи послуги"

Містить значення з довідника

"Дата"

Дата створення направлення

Дата відвідування"

Дата відвідування, що вказана у записі на прийом

"Час початку прийому"

Час початку прийому,  що вказаний у записі на прийом

"Час закінчення прийому"

Час закінчення прийому,  що вказаний у записі на прийом

"Публічний номер"

Публічний номер направлення в системі «eHealth» на окрему послугу/групу послуг

"Пацієнт"

Пацієнт, котрому створено електронне направлленнязапис на прийом

"СтатьНомер"Стать пацієнта

Номер запису на прийом, що генерує система

"Амбулаторна карткаЛікувальний заклад"

Містить дані, за умови попереднього створення амбулаторної каартки в межах МІС. Вказаний номер та дата створення амбулаторної картки

"Стан"

Стан електронного направлення

"Стан виконання за програмою"

Стан виконнання електронного направлення

"Пріоритет"

Пріоритет виконнання послуги  (планова або ургентна)

"eHealth"

Відмітка ро реєстрацію в ЕСОЗ

"Направив спеціаліст"

Ініціатор ел. направлення (перегляд ланих в  колонці можливий в межах ЛЗ)

"Спеціальність"

Містить дані для направлень з категорією "Госпіталізація"

"Лікувальний заклад"

Лікувальний заклад, в рамках якого було створенно ел. направлення (перегляд ЛЗ в даній колонці можливий в межах ЛЗ)

"Профіль відділення"

Для направлень в междах МІС

"Прикріплено результат"

Відмітка про доданий результат електронного направлення

"Дата виконання"

Дата виконнання направлення

"Організація створення"

Лікувальний заклад, в рамках якого було створенно ел. направлення (перегляд ЛЗ в даній колонці можливий в межах МІС)

"Створено"

Дата створення направлення

"Хто створив"

Ініціатор направлення 

"Змінено"

Дата та час внесення змін у карту направленть

"Хто змінив"

Хто вніс зміни в картку електронного направлення

#

Поле

Тип даних

Опис

1КалендаркалендарКомпонент з можливістю вибору дати. По замовчанню Система позначає вибраною поточну дату Системи.2Ресурс*список

Вибір значення зі списку. Формування списку = довідник "Ресурси". Можливі варіанти для вибору:

  • Спеціаліст
  • Кабінет

Перемикач для групування елементів розкладу для різних ресурсів.

Поряд з атрибутом знаходиться дія Переключити ресурс, яка перемикає картку «Планувальник» зі збереженням поточного стану календарю робочого розкладу ресурсів для поточного ресурсу.3Лікувальний закладсписок

Вибір значення зі списку. Формування списку =  реєстру "Лікувальні заклади". Заклади по наданню послуг охорони здоров’я, які доступні поточному користувачу. Якщо у користувача налаштовано тільки один лікувальний заклад то надавати його значення по замовченню. 

Виконання вимог відображення списку ЛЗ для користувача  Image RemovedMIS-11398 - Дзвінок. Запис на прийом. Відображення ЛЗ по замовчуванню CLOSED

4ДільницясписокВибір значення зі списку. Формування списку = довідник "Дільниці". Номер адміністративно-територіальної одиниці по наданню послуг охорони здоров’я.5Спеціальністьсписок

Вибір значення зі списку. Формування списку =  довідник "Спеціальності" Лікувального закладу користувача. Спеціальності лікарів, які налаштовані для вибраного лікувального закладу, відфільтровані згідно значення атрибуту Медичний працівник

Пошук атрибуту згідно правила «Містить»

6Послугасписок

Вибір з довідника Послуги лікувального закладу.

Послуги, які надає лікувальний заклад, окрім послуг, в яких тип послуги має код «Stac» .

Якщо налаштовано більше одного Лікувального закладу та параметр Лікувальний заклад на вибрано, то надаються значення послуг усіх лікувальних закладів  

Якщо для послуги задано фільтрація по спеціалісту в картці послуги ЛЗ, ТО фільтрувати значення атрибуту згідно цієї фільтрації

Формат: 

<Код>,<Назва стандартної послуги>

Пошук виконується згідно правил «Містить»

7Спеціалістсписок

Вибір з реєстру Розклад Ресурсів

Спеціаліста лікувального закладу

Спеціалісти фільтруються за наступних умов:

Спеціаліст має посилання на стан з кодом Employed (Працює)

 

Пошук атрибуту згідно правила «Містить»

Форма: <Прізвище>,<ім’я>,< по-батькові>8Всі спеціалістичекбоксДоступний тільки для Ресурс = Спеціаліст9Відобразити розкладфункціональна кнопка

Спеціальні функції Планувальника

#

Функція

Опис

Включити множинний вибір

Режим вибору декількох спеціалістів для відображення їх розкладу

Система змінює тип параметру Спеціаліст на «Множинний вибір зі списку з підгрузкою».

Сортування записів згідно алфавітного порядку

Якщо значення параметру Спеціаліст заповнено, то його значення залишається вибраним   

Виключити множинний вибір

Стандартний режим, за замовчанням

Система змінює тип параметру Спеціаліст на стандартний за замовчанням.

Якщо значення параметру Спеціаліст заповнено, то Система залишає значення  першого заповненого Спеціаліста

Переключити ресурс

Переключення фільтру картки планувальника на інший ресурс

Система перемикає картку «Планувальник» на інший ресурс розкладу, зі збереженням поточного стану календарю робочого розкладу ресурсів для поточного ресурсу.

Недоступна, якщо не задано жодного значення атрибуту Ресурс

ЗакритиШкала розкладуКаталог цінСкасувати з ініціативи пацієнтаСкасувати в зв'язку зі зміною розкладуПацієнт в клініці

Підтвердження, того що пацієнт прибув для отримання медичних послуг

Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Actual не відображає дію.

Система змінює стан запису на прийом з Actual на Arrived.

Іде прийом

Підтвердження, того що спеціаліст почав прийом

Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Invite не відображає дію

Система змінює стан запису на прийом з Invite на Accepted.

ЯКЩО для спеціаліста існує запис на прийом у стані Іде прийом на Дату прийому, ТО Система повинна надавати спливаюче вікно:

Для поточного спеціаліста вже існує запис на прийом у стані Іде прийом. Для продовження його необхідно завершити

Прийом відбувся

Підтвердження, того що прийом пацієнта відбувся

Система змінює статус запису на «Прийом відбувся»

Шкала розкладу

Макет планувальника

Image Removed

Фільтри. Макет

Image Removed

Параметризація

IsAppointmentsForMyLegalEntity 

Даний параметр реалізує фільтрування параметрів в картці Планувальника та відображення записів на прийом.

Являється параметром Організації (значення за замовченням встановлене в [Admin].Settings)

Система повинна надавати значення всіх параметрів тільки згідно лікувальних закладів, що належать до батьківського лікувального закладу(включно), що має роль ЦПМСД, згідно лікувального закладу поточного Користувача.

Corporation RoleForAppointments

(Роль батьківської організації для фільтрування планувальника)

Даний параметр реалізує фільтрування параметрів в картці Планувальника та відображення записів на прийом.

Система повинна надавати значення всіх параметрів тільки згідно лікувальних закладів, що належать до батьківського лікувального закладу(не включаючи батьківський), що має роль: MainInHierarchy (Головний в ієрархії), згідно лікувального закладу поточного Користувача.

За замовчуванням параметр вимкнутий (значення 'null'). Якщо на організації використовується і IsAppointmentsForMyLegalEntity і CorporationRoleForAppointments, то параметр IsAppointmentsForMyLegalEntity є більш приоритетним, і CorporationRoleForAppointments не застосовується.

Конфігураційний параметр лікувального закладу PortalSlotDuration

Система повинна забезпечувати налаштування конфігураційного параметру збірки PortalSlotDuration. Формат значення параметру: <Тривалість проміжку часу(Int)>

Система повинна забезпечувати наступну логіку роботи:

  1. Якщо існує запис параметру для заданого лікувального закладу в налаштуваннях конфігураційних параметрів лікувальних закладів (MedicalOrganizationSettings), ТО для процедури розрахунку тривалості вільних проміжків часу, для можливості запису на прийом, як вхідний параметр, використовується значення параметру.
  2. Якщо НЕ існує запис параметру для заданого лікувального закладу в налаштуваннях конфігураційних параметрів лікувальних закладів (MedicalOrganizationSettings), ТО для процедури розрахунку тривалості вільних проміжків часу, для можливості запису на прийом, як вхідний параметр, використовується значення параметру з таблиці конфігураційних параметрів збірки(Settings).

З переліку стандартних дій в реєстрі користувачу недоступна дія "Створити". Дана дія доступна лише з-під ЕМК пацієнта (детально Робота з ЕМК пацієнта та Створення направлення пацієнта (амбулаторна взаємодія)/ Направлення "eHealth" (стаціонарна взаємодія)/ Пошук та обробка направлення (eHealth)

Реєстр призначений  для перегляду та пошуку електронних направлень.

 Структура та робота з реєстром, набір стандартних кнопок зазначені в розділі Опис та робота з реєстрами. 

Лікувальний заклад, в рамках якого було створенно запис на прийом

"Послуга"

Назва послугу на яку створено запис на прйом окремого пацієнта

"Стан"

Стан запису на прийом

"Причина скасування"

За умови ініціювання  спецдії "Скасування запису на прийом"внеситься причина скасування з довідника

"Спеціальність"

Вказана спеціальність спеціалістів, що надають послугу вказану узаписі на прийом

"Індивідуальний номер пацієнта"

Індивідуальний номер пацієнта в МІС

"Телефон пацієнта"

Контактний номер пацієнта, що вказаний у ЕК пацієнта, як "Телефон Пацієнта"

"Адреса проживання"

Адреса проживання пацієнта пацієнта, що вказана у ЕК пацієнта, як "Адреса проживання"

"Дата народження пацієнта"

Дата народження пацієнта , що вказана у ЕК пацієнта

"Номер амбулаторної картки"

Номер амбулаторної картки вказаний у ЕМК пацієнта

"Спеціаліст"

Спеціаліст, до якого створено окремий запис на прийом

"Хто записав"

Дступне за умови внесення даних у картці запису на прийом.

Для окремих карток запису на прийом, дане пололе недоступне.

"Перше звернення"

Відмітка активна при внесенні відповідних даних у картку запису на прийом

"Користувач порталу"

При запису на прийом через Медичний портал пацієнта

"Тип звернення"

Колонка заповнена значененям, що вказане у полі "Тип звернення" при створенні  запису на прийом 

"Кабінет"

Колонка заповнена для записів на прийом з типом ресурсу "Кабінет",

а також, якщо обраний кабінет при запису на прийом до окремого спеціаліста

"Декларація"

Відмітка про наявність декларації з лікарем ПМД

"Дата підписання декларації"

Дата заключення декларації з лікакрем ПМД (за наявності декларації)

"Підписант декларації"

ПІБ підписанта декларації з обраним пацієнтом

"Нагадування відбулося"

Відмітка заповнена при роботі з карткою "Дзвінка", в якій ініційовано натиснення кнопки "Пацієнта повідемлено"

"Результати дзвінка"

Відмітка заповнена при роботі з карткою "Дзвінка", де внесено поле "Результат дзвінка"

"Відділення, з якого направлено"

При створенні направлень в межах МІС

"Відділення кабінету"

Значення заповнене, для записів на прийом з типом ресурсу "Кабінет",

а також, якщо обраний кабінет при запису на прийом до окремого спеціаліста

"Статус клієнта"

Значення заповнене, якщо в ЕК пацієнта внесено статус пацієнта

"Організація створення"

Лікувальний заклад, в рамках якого було створенно запис на прийом

"Створено"

Дата створення запису на прийом

"Хто створив"

Ініціатор запису на прийом

"Змінено"

Дата та час внесення змін в картку "Запис на прийом"

"Хто змінив"

Хто вніс зміни в картку в картку "Запис на прийом"




СПЕЦІАЛЬНІ ДІЇ РЕЄСТРУ

Окрім стандартного набору дій над даними реєстру, користувачу можуть бути (за наявності відповідних прав) доступні додаткові дії (мал. 4.) 

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir

 за

 за попередніми домовленостями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

СПЕЦІАЛЬНІ ДІЇ РЕЄСТРУ

Реєстр "Направлення" Реєстр "Запис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації") містить кнопки спеціальних дій, які дають змогу виконувати певні дії над ЕМК записами пацієнта.Найпоширеніший перелік кнопок спеціальних дій наведений нижче на (мал. 4 та в табл. 5)

Image Added Image Removed

Мал. 4 - Спеціальні дії в реєстрі "Направлення пацієнта""Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації")

Табл. 5 -Призначення кнопок "Спеціальних дій" в реєстрі Пацієнти"Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації")

№ п/п

Зображення кнопки

Назва кнопки

Доступність на використання

Опис

1.

Image Removed

Image Added

Створити

Пошук направлення в системі "eHealth"

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Кнопка призначена для пошуку електронного направлення пацієнта в системі ЕСОЗ за публічним номером

2.

Image RemovedImage Removed

Створити візит/Створити надходження 

Доступно всім у кого зазначено в правахКнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє створити госпіталізацію пацієнта (створення стаціонарної карти пацієнта та хапис в журналі про госпіталізацію пацієнта)

Система надає користувачу картку планування запису на прийом спеціаліста для створення нового запису на прийом

3.

Image Modified

Відкрити

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка доступна лише для функціоналу МІС.
Дозволяє відкрити
обрану карку реєстру
обраний запис на прийом


4.

Image Modified

Закрити

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка доступна лише для функціоналу МІС.
Дозволяє закрити реєстр


5.

Image Modified

Оновити

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка доступна лише для функціоналу МІС.
Дозволяє оновити дані реєстру
6.

Image Modified

Експорт

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. 1
Дозволяє експортувати дані реєстру в таблицю програми "Microsoft Excel".
Кнопка доступна, за умови налаштувань прав користувачу

 

7.
       

Створити

Створення нового запису на прийом спеціаліста

Система надає користувачу картку планування запису на прийом спеціаліста

2Створити (маніпуляційний)Створення нового запису в маніпуляційний кабінетСистема надає користувачу картку планування запису в маніпуляційний кабінет

3.       

Відкрити

Відкриття вибраного запису на прийом

Система відкриває користувачу Спливаюче вікно перегляду «Запис на прийом»

4.       

Подзвонити

Виконує вихідний дзвінок на номер пацієнта з типом «Телефон Пацієнта».

Окреме право (в картці дзвінку)

5.    

ЕМК

Відкриття карти ЕМК пацієнта, записаного на прийом

Система надає користувачу картку редагування ЕМК

6.       

Пацієнт

Відкриття картки пацієнта, записаного на прийом

Система надає користувачу картку редагування пацієнта

7.       

Перенести запис на прийом

Перенесення прийому

Якщо вибрана картка "Запис на прийом спеціаліста" (Type = Specialist): Система надає користувачу картку планування запису на прийом спеціаліста та реєструє причину перенесення

Якщо вибрана картка "Запис в маніпуляційний кабінет" (Type = Manopulation):

Система надає користувачу картку планування запису на прийом в маніпуляційний кабінет та реєструє причину перенесення

8.       

Скасувати з ініціативи пацієнта

Image Added

ЕМК

Доступно всім

Система надає користувачу право на відкриття карти ЕМК пацієнта та, за наявних прав, на редагування 

картки

8.

Image Added

Пацієнт

Доступно всім
Система надає користувачу можливість перегляду та, за потреби, редагування електронної картки пацієнта
9.

Image Added


Періодичні записи на прийом

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка дозволяє створити запис на прийом на  довготривалий період для послуг, що потребують довготривалого
та періодичного  відвідування пацієнтом ЛЗ. Можливий запис як у окремий кабінет так і до спеціаліста. 
10.


Image Added

Призначити оператора

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка дозволяє призначити окремого оператора 
11.

Image Added

Скасовано з ініціативи пацієнта

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система змінює статус запису на "Скасовано з ініціативи пацієнта".

Система змінює статус запису на «Скасовано з ініціативи пацієнта»

Якщо запис на прийом пов’язаний з Замовленням/послугам Замовлення, зв’язки видаляються

Виділено на окреме право  Image RemovedMIS-17920 - Спец.дія. "Скасування записи на прийом" CLOSED

.


12.


Image Added

Скасовано

5.       

Скасувати

у зв’язку зі зміною розкладу


Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система змінює статус запису на

«Скасовано

"Скасовано у зв’язку зі зміною

розкладу»

розкладу".

Якщо запис на прийом пов’язаний з Замовленням/послугам Замовлення, зв’язки видаляються

Виділено на окреме право  Image RemovedMIS-17920 - Спец.дія. "Скасування записи на прийом" CLOSED

13.

Image Added

Скасувати запис на прийом

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Скасування записи на проймо

Система змінює статус запису на «Скасовано»

Якщо запис на прийом пов’язаний з Замовленням/послугам Замовлення, зв’язки видаляються

Виділено на окреме право 

Image RemovedMIS-17920 - Спец.дія. "Скасування записи на прийом" CLOSED

14.


Image Added

Подзвонити

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Виконує вихідний дзвінок на номер пацієнта з типом "Телефон Пацієнта".

Окреме право (в картці дзвінку)


15.

Image Added

Повернути скасований

Доступно всім, у кого зазначено в правах

6.       

Повернути скасований

Повернення скасованого запису

Система змінює статус запису

«Скасовано

"Скасовано з ініціативи

пацієнта» або«Скасовано

пацієнта", "Скасовано у зв’язку зі зміною

розкладу» або«Скасовано» або  Image RemovedMIS-17920 - Спец.дія.

розкладу"  або "Скасування записи на прийом"

 CLOSED

   на  Actual

 на попередній стан запису на прийом

16.


Image Added

Перенести запис на прийом

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система надає користувачу картку планування запису на прийом та реєструє причину перенесення

17.

Image Added

Пацієнт в клініці

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система дозволяє відмітити про те, що пацієнт прибув в ЛЗ  для отримання медичних послуг. Стан запису на прийом змінюється на "Пацієнт в клініці".

18.

Image Added

Запрошуємо

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система дозволяє відмітити про те, що пацієнта очікує спеціаліст призначений для виконання послуги.

Стан запису на прийом змінюється: з "Дійсний" на - "Спеціаліст очікує"

19.

Image Added

Іде прийом

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система дозволяє відмітити про те, що прийом пацієнта розпочався.

7.       

Прийом відбувся

Підтвердження, того що прийом пацієнта відбувся

Система змінює статус запису на «Прийом відбувся»

8.       

Пацієнт в клініці

Підтвердження, того що пацієнт прибув для отримання медичних послуг

Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Actual не відображає дію.

Система змінює стан запису на прийом з Actual на Arrived.

9.       

Іде прийом

Підтвердження, того що спеціаліст почав прийом

Система перевіряє стан запису на прийом

та якщо стан <> Invite не відображає діюСистема змінює

, якщо не ініційовано спецдію "Іде прийом" і  не змінено  стан запису на прийом

з Invite на Accepted.

Для запису на прийом спеціаліста (Type = "Specialist"):

ЯКЩО  для спеціаліста існує запис на прийом у стані Іде прийом на Дату прийому, ТО Система повинна надавати спливаюче вікно:

Для поточного спеціаліста вже існує запис на прийом у стані Іде прийом. Для продовження його необхідно завершити.  

зі "Спеціаліст очікує" на "Іде прийом", то система не відображає спецдію дію "Прийом відбувся"



20.

Image Added

Прийом відбувся

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система дозволяє відмітити про те, що прийом пацієнта відбувся.

10.    

Запрошуємо

Запрошення пацієнта до спеціаліста

Система перевіряє стан запису на прийом та

якщо стан <> Actual АБО Arrived не відображає дію

Система змінює стан запису на прийом з Actual на Invite.

Для запису на прийом спеціаліста (Type = "Specialist"):

ЯКЩО для спеціаліста існує запис на прийом у стані Запрошуємо на Дату прийому, ТО Система повинна надавати спливаюче вікно:

Для поточного спеціаліста вже існує запис на прийом у стані Запрошуємо. Для продовження необхідно змінити його стан.

11.    

Подзвонити

Ініціація дзвінка до пацієнта вказаного в записі на прийом

Система ініціює дзвінок на Контактний телефон пацієнта, який вказаний в записі на прийом

12.    

Замовлення

Створення замовлення

змінює попередній стан (окрім скасованих) на "Прийом відбувся"


21.

Image Added

Копія

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Спеціальна дія, що дозволяє копіювати запис на прийом. Та у планувальнику обрати день та час на коли необхідно додати скопійовану послугу. Послуга буде заповнена автоматично

22.


Image Added

Замовлення 

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система створює запис Замовлення с заповненими, згідно запису на прийом, атрибутами.

Дія доступна та відображається тільки для записів в стані: "Дійсний", "Пацієнт в клініці", "Прийом відбувся", "Прийом іде", "Спеціаліст очікує

.

При ініціалізації дії відбувається перевірка: якщо існують пов’язані з Записом на прийом Замовлення/послуги Замовлень, відображається повідомлення «З обраним записом на прийом вже існує пов’язане Замовлення» (кнопка Ок) на формі. По кнопці «Ок» форма закривається.

13.    

Інструментальне дослідження

Провести інструментальне дослідження

Відкриває картку інструментального дослідження.

15.    

Копія

Повторення прийому

Див. Копіювання запису на прийом з картки запису

16.<Знайти за штрихкодом>При зчитуванні штрихкода автоматично відкривається картка на прийом з відповідним ідентифікатором

".


23.

Image Added

Інструментальне дослідження

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система ініціює створення картки "Інструментального дослідження" з подальшим заповненням та збереженням картки