Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


note
Зміст
title
Відео
ВАЖЛИВО!

Кожному спеціалісту, а також керівнику закладу було присвоєно (під час реєстрації) логін та пароль для роботи із системою eHealth.

Логін: пошта, яку вказано у формі реєстрації спеціаліста в системі eHealth.

Пароль: має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно (великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

Подсказка
titleДО ВІДОМА:

Щоб перевірити чи дійсна авторизація - необхідно одночасно натистути на клавіатурі кнопку {Alt} та кнопку [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] Image Removed (мал. 6 позначка [2]).

Якщо авторизація дійсна, з’явиться вікно з повідомленням: "Авторизація пройшла успішно" (мал. 10), що дає змогу працювати із системою eHealth.

Алгоритм  проведення авторизації наступний:

  1. Для проходження авторизації в системі eHealth перейти в реєстр ЕМК (мал. 1 позначка [1]) або натиснути на вкладку"eHealth" (мал. 1
Для авторизації спеціаліста в системі необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 6 позначка [1]) або зайти в ЕМК будь-якого пацієнта та за допомогою кнопки спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 6
  1.  позначка [2]).

Image Removed

Для авторизації закладу необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 8 позначка [1]) та клікнути кнопку спеціальної дії [

Image AddedМал. 6 - Авторизація спеціаліста 

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо під час роботи із системою під обліковим записом керівника медичного закладу з’являється повідомлення (мал. 7"Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)" потрібно провести авторизацію ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

Image Removed

    Мал. 7  – Повідомлення про потребу авторизації лікувального закладу

1 - Кнопка спецдії "Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"

] (мал. 8 позначка [2]) та провести авторизацію в системі (мал. 9).

Image Removed

Якорь88Мал. 8 - Авторизація закладуImage RemovedМал. 9 – Вхід в електронну систему охорони здоров’я

  1. Ввести пароль
користувача від облікового запису в системі eHealth (має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно, великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

Після натиснути кнопку [Увійти]. При успішній авторизації система видасть повідомлення (мал. 10)

Image Removed

Мал. 10 – Авторизація пройшла успішно

Зміна пароля

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Однією з вимог НСЗУ є зміна пароля користувача в системі eHealth через певний час (1 раз в 3 місяці). Тому в разі виникнення повідомлення "Ваш пароль застарів" - необхідно натиснути кнопку [Змінити пароль] (мал. 9 позначка [1]), також цю дію можна проводити для довільної зміни пароля за потреби. Головними умовами зміни є наявність старого пароля та унікальність нового (новий пароль не повинен бути ідентичним попередньому).

Після натискання кнопки "Змінити пароль" (мал. 9 позначка [1]) у вікні, що з’явиться, необхідно:

  • Ввести логін та старий пароль до eHealth (мал. 11).
  • Натиснути кнопку [Увійти]. Якорь1010

    Image Removed

    Мал. 11 – Зміна пароля

    3. З’явиться вікно (мал. 12) для створення нового пароля (має містити не менше 12 символів - великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

    4. Потрібно ввести новий пароль у вікні, що з’явилося (мал. 12та повторити його ще раз для підтвердження (про що свідчить повідомлення на мал. 12).

    5. Натиснути кнопку [Зберегти новий пароль].

    Image Removed

    Мал. 12  – Поновлення паролю

    Забули пароль

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Якщо при введенні пароля та натисканні кнопки виникає помилка "Невірний email або пароль" (мал. 11) , необхідно переконатись у правильності введення та повторно ввести його в систему.

    Image Removed

    Мал. 13 – Невірний email або пароль при авторизації

    У разі необхідності поновлення пароля при його втраті, необхідно:

    1. Натиснути "Забули пароль?" (мал. 9, позначка [2]).
    2. З’явиться вікно, де необхідно вказати логін (електронна пошта) для авторизації (мал. 14).
    3. Натиснути кнопку [Далі].

    Image RemovedМал. 14 –Забули пароль

    4. З’явиться вікно з повідомленням "на Ваш eMail було надіслано листа для відновлення паролю" (мал. 15).

    Image RemovedМал. 15 – Відновлення паролю

    5. На вказану пошту буде надіслано листа для самостійного встановлення нового пароля (мал. 16).   

    Image Removed

    Мал. 16  – Лист про відновлення паролю eHealth

    6. Відкрити лист та перейти за посиланням (мал. 17).

    Image Removed

    Мал. 17  – Посилання для відновлення паролю eHealth

    7. З’явиться форма відновлення пароля, де спеціаліст має створити новий пароль та натиснути кнопку [Зберегти новий пароль] (мал. 18).

    Image Removed

    Мал. 18 – Відновлення пароля до системи eHealth

    8. Після успішного збереження, з’явиться повідомлення "Пароль успішно оновлено" (мал. 19).

    Image RemovedМал. 19  – Пароль успішно оновлено

    9. Далі спеціаліст може провести авторизацію в системі eHealth, використовуючи відновлений пароль.

    10. Після  успішної авторизації з’явиться повідомлення: "Ви авторизувались в системі як ….(пошта спеціаліста)".

    11. Натиснути кнопку [Продовжити] (мал. 20).

    Image RemovedМал. 20 – Успішна авторизація.

    12. Якщо відновлення пароля чи створення нового пройшло вдало, необхідно авторизуватися в системі MedEir (у пункті даної інструкції Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через ситему MedEir). 

    13. Після успішної авторизації з’явиться вікно "Авторизація пройшла успішно" (мал. 21), що дає змогу працювати з системою eHealth.

      Image Removed

    Мал. 21 – Авторизація пройшла успішно

    Помилка при проходженні авторизації

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Якщо після натискання кнопки  [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] Image Removed з'являється повідомлення: "Помилка сценарію" (мал. 22).

    Image Removed

    Мал. 22 – "Помилка сценарію"

    Для виправлення даної помилки необхідно:

    1. Вийти з системи MedEir.
    2. Запустити  корегуючий файл-реєстру операційної системи ehealth_authfix Image Removed (файл завантажити тут ehealth_authfix.reg).
    3. Запустити систему MedEir.
    4. Пройти авторизуватися повторно.
    ЗмістВідео

    Оглавление

    Office Word
    nameавторизація.docx

    Прийняття запрошення для реєстрації в системі eHealth

    Для повноцінної роботи з системою eHealth:

    • повинно бути проведено реєстрацію в системі (детально ЕК реєстрації спеціалістів, Спеціалісти (ПМД/СМД));
    • кожному спеціалісту, а також керівнику, при реєстрації в системі eHealth, надіслано та прийнято запрошення про співпрацю (мал. 2).

    Image Removed

    Мал. 2 – Запрошення від системи eHealth

    Image RemovedМал. 3 – Посилання для підтвердження реєстрації в eHealth

    Далі потрібно створити особистий пароль для авторизації в системі eHealth. Поставити позначку: "Даю згоду на обробку моїх персональних даних в системі eHealth" та натиснути кнопку [Далі] (мал. 4).

    Image RemovedМал. 4 – Реєстрація в системі eHealth

    ОБОВ'ЯЗКОВО прочитати Перелік прав користувачаУгоду користувача та Умови використання в системі eHealth та натиснути кнопку [Прийняти та продовжити] (мал. 5).

    Image RemovedМал. 5  – Погодження з переліком прав

    Якорьавтоавто
    1. до eHealth - натиснути "Увійти" - натиснути "Прийняти та продовжити".
    2. Отримано повідомлення "Авторизація пройшла успішно"


    Подсказка
    titleЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

    Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Авторизація (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка


    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Реєстрація вважається успішною для спеціалістів:

    ПМДСМД

    Стан картки є "Активний", позначка [1]

    після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

    Стан картки є "Активний", позначка [1]

    після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

    Спеціаліста зареєстровано в послузі, позначка [1]. Детально в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД)Для збільшення малюнку, натисніть на нього

    Image Removed

    Image Removed

    Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через систему MedEir

    Предупреждение

    Для роботи з eHealth усі зареєстровані спеціалісти мають ОБОВ'ЯЗКОВО  проходити авторизацію в системі eHealth (детально тут...).

    Авторизація необхідна кожні 14 днів.

    Можливість авториризації спеціаліста  при помилці без запуску корегуючого файлу

    Для проведення авторизації спеціаліста при помилці "На цій сторінці сталася помилка сценарію" (мал. 22) без можливості застосування корегуючий файлу-реєстру операційної системи ehealth_authfix, необхідно виконати наступні дії:

    1. Одночасно натиснути наступну комбінацію клавіш "Ctrl" + "Alt" + клікнути на кнопку "Авторизувати спеціаліста в системі eHealth"
    2. В налаштованому браузері по замовчуванню з'явиться вікно авторизації спеціаліста (мал. 23), де необхідно перевірити електрону скриньку  користувачата ввести пароль авторизації

    та пройти всю процедуту авторизації.

    Image Removed

    Мал. 23 - Авторизація через браузер користувача

    3. Після того як система повідомляє, що авторизація пройдена успішно необхідно скпіювати частину коду адреси (мал.24).

    Image RemovedМал. 23 - Копіювання частини коду

    4. У МІС "МедЕйр" з'явиться віконо для додавання скопійованого коду (без пробілів), після додавання необхідно натиснути і натиснути "Ок" (мал.25).

    Image RemovedМал. 25 -  Введення коду з форми авторизації у браузері

    5. Після введення проведення зазначених вище дій,  система сповістить про успішно проведену авторизацію (мал. 26).

    Image Removed

    Мал. 26 – Авторизація пройшла успішно

    Прийняття запрошення для реєстрації в системі eHealth

    Для повноцінної роботи з системою eHealth:

    • повинно бути проведено реєстрацію в системі (детально ЕК реєстрації спеціалістів, Спеціалісти (ПМД/СМД));
    • кожному спеціалісту, а також керівнику, при реєстрації в системі eHealth, надіслано та прийнято запрошення про співпрацю (мал. 2).

    Image Removed

    Мал. 2 – Запрошення від системи eHealth

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Після отримання запрошення спеціаліст ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ прийняти його протягом 14 календарних днів  - перейшовши  за посиланням (мал. 3).

    У випадку не підтвердження реєстрації, спеціаліста не буде остаточно зареєстровано в системі eHealth, що є перешкодою для його авторизації та відповідно унеможливлює передачу ЕМЗ до ЦК eHealth по пацієнтам.

    Image RemovedМал. 3 – Посилання для підтвердження реєстрації в eHealth

    Далі потрібно створити особистий пароль для авторизації в системі eHealth. Поставити позначку: "Даю згоду на обробку моїх персональних даних в системі eHealth" та натиснути кнопку [Далі] (мал. 4).

    Image RemovedМал. 4 – Реєстрація в системі eHealth

    ОБОВ'ЯЗКОВО прочитати Перелік прав користувачаУгоду користувача та Умови використання в системі eHealth та натиснути кнопку [Прийняти та продовжити] (мал. 5).

    Image RemovedМал. 5  – Погодження з переліком прав

    Якорьавтоавто Предупреждение
    titleУВАГА!

    Реєстрація вважається успішною для спеціалістів:

    ПМДСМД

    Стан картки є "Активний", позначка [1]

    після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

    Стан картки є "Активний", позначка [1]

    після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

    Спеціаліста зареєстровано в послузі, позначка [1]. Детально в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД)Для збільшення малюнку, натисніть на нього

    Image Removed

    Image Removed

    Image Removed

    Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через

    систему MedEir

    систему MedEir

    Предупреждение

    Для роботи з eHealth усі зареєстровані спеціалісти мають ОБОВ'ЯЗКОВО  проходити авторизацію в системі eHealth (детально тут...).

    Авторизація необхідна кожні 14 днів.


    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Кожному спеціалісту, а також керівнику закладу було присвоєно (під час реєстрації) логін та пароль для роботи із системою eHealth.

    Логін: пошта, яку вказано у формі реєстрації спеціаліста в системі eHealth.

    Пароль: має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно (великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).


    Подсказка
    titleДО ВІДОМА:

    Щоб перевірити чи дійсна авторизація - необхідно одночасно натистути на клавіатурі кнопку {Alt} та кнопку [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"]  (мал. 62 позначка [2]).

    Якщо авторизація дійсна, з’явиться вікно з повідомленням: "Авторизація пройшла успішно" (мал. 10), що дає змогу працювати із системою eHealth.

    Для авторизації спеціаліста в системі ehealth необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 6 позначка [1]) або зайти в ЕМК будь-якого пацієнта та за допомогою кнопки спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 6 позначка [2]).

    Image Removed

    "Пацієнти", "ЕМК" або інші реєстри пов'язані з пацієнтами та натиснути на вкладку "eHealth".

    Image Added

    Мал. 2 - Авторизація спеціаліста 

    У вкладці "eHealth" обрати спецдію "Авторизувати спеціаліста в сисстемі "eHealth"" Image Addedта натиснути на неї (мал. 3).

    Image AddedМал. 3 - Спецдія "Авторизувати спеціаліста в сисстемі "eHealth""Мал. 6 - Авторизація спеціаліста 

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Якщо під час роботи із системою під обліковим записом керівника медичного закладу , з’являється повідомлення (мал. 74"Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth".

    Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)"  потрібно провести авторизацію ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

    Image Modified

        Мал. – Повідомлення про потребу авторизації лікувального закладу

    Для авторизації закладу необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 8 позначка [1]) та клікнути кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] (мал. 8 позначка [2]) та провести авторизацію в системі (мал. 9).

    Image Removed

    Система відкриє сторінку авторизації (мал. 5).

    Якорь88Мал. 8 - Авторизація закладу

    Мал. 9 – 5 – Вхід в електронну систему охорони здоров’я

    Ввести пароль користувача від облікового запису в системі eHealth (має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно, великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

    Після натиснути кнопку [кнопку "Увійти]". При успішній авторизації система видасть повідомлення (мал. 106)

    Мал. 106 – Авторизація пройшла успішно

    Зміна пароля

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Однією з вимог НСЗУ є зміна пароля користувача в системі eHealth через певний час (1 раз в 3 місяці). Тому в разі виникнення повідомлення "Ваш пароль застарів" - необхідно натиснути кнопку ["Змінити пароль] " (мал. 9 позначка 5 позначка [1]), також цю дію можна проводити для довільної зміни пароля, за потреби. Головними умовами зміни, є наявність старого пароля та унікальність нового (новий пароль не повинен бути ідентичним попередньому).

    Після натискання кнопки "Змінити пароль"  (мал. 9 позначка 5 позначка [1]) у вікні, що з’явиться, необхідно:

    1. Ввести логін та старий пароль до eHealth (мал. 117).
    2. Натиснути кнопку [кнопку "Увійти]".
      Якорь
      10
      10

    Image RemovedImage Added

    Мал. 117 – Зміна пароля

    3. З’явиться вікно (мал. 128) для створення нового пароля (має містити не менше 12 символів - великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

    4. Потрібно ввести новий пароль у вікні, що з’явилося (мал. 128та повторити його ще раз для підтвердження (про що свідчить повідомлення на мал. 128).

    5. Натиснути кнопку [кнопку "Зберегти новий пароль]".

    Image Modified

    Мал. 128  – Поновлення паролю

    Забули пароль

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Якщо при введенні пароля та натисканні кнопки виникає помилка "Невірний email або пароль" (мал. 119) , необхідно  необхідно переконатись у правильності введення та повторно ввести його в систему.

    Мал.  13 9 – Невірний email або пароль при авторизації

    У разі необхідності поновлення пароля при його втраті, необхідно:

    1. Натиснути "Забули пароль?" (мал. 9, 5 позначка [21]).
    2. З’явиться вікно, де необхідно вказати логін (електронна пошта) для авторизації (мал. 1410).
    3. Натиснути кнопку [кнопку "Далі]".

    Мал. 1410 –Забули пароль

    4. З’явиться вікно з повідомленням "на Ваш eMail було надіслано листа для відновлення паролю" (мал. 1511).

    Мал. 1511 – Відновлення паролю

    5. На вказану пошту буде надіслано листа для самостійного встановлення нового пароля (мал. 1612).   

    Image RemovedImage Added

    Мал. 1612  – Лист про відновлення паролю eHealth


    6. Відкрити лист та перейти за посиланням (мал. 1713).

    Image RemovedImage Added

    Мал. 1713  – Посилання для відновлення паролю eHealth

    7. З’явиться форма відновлення пароля, де спеціаліст має створити новий пароль та натиснути кнопку ["Зберегти новий пароль" (мал. 1814).

    Мал. 1814 – Відновлення пароля до системи eHealth

    8. Після успішного збереження, з’явиться повідомлення "Пароль успішно оновлено" (мал. 1915).

    Мал. 19 15 – Пароль успішно оновлено


    9. Далі спеціаліст може провести авторизацію в системі eHealth, використовуючи відновлений пароль.

    10. Після  успішної авторизації з’явиться повідомлення: "Ви авторизувались в системі як ….(пошта спеціаліста)".

    11. Натиснути кнопку [кнопку "Продовжити] " (мал. 2016).

    Мал. 2016 – Успішна авторизація.


    12. Якщо відновлення пароля чи створення нового пройшло вдало, необхідно авторизуватися в системі MedEir (у пункті даної інструкції Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через ситему MedEir). 

    13. Після успішної авторизації з’явиться вікно "Авторизація пройшла успішно" (мал. 2117), що дає змогу працювати з системою eHealth.

      

    Мал. 2117 – Авторизація пройшла успішно

    Помилка при проходженні авторизації

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Якщо після натискання кнопки  ["Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"" Image Modified з'являється повідомлення: "Помилка сценарію" (мал. 2218).

    Мал. 2218 – "Помилка сценарію"

    Для виправлення даної помилки необхідно:

    1. Вийти з системи MedEir.
    2. Запустити  корегуючий файл-реєстру операційної системи ehealth_authfix  (файл завантажити тут ehealth_authfix.reg).
    3. Запустити систему MedEir.
    4. Пройти авторизуватися повторно.



    Можливість авториризації спеціаліста  при помилці без запуску корегуючого файлу

    Для проведення авторизації спеціаліста при помилці "На цій сторінці сталася помилка сценарію" (мал. 2218) без можливості застосування корегуючий файлу-реєстру операційної системи ehealth_authfix, необхідно виконати наступні дії:

    1. Одночасно натиснути наступну комбінацію клавіш "Ctrl" + "Alt" + клікнути на кнопку "Авторизувати спеціаліста в системі eHealth"
    2. В налаштованому браузері по замовчуванню з'явиться вікно авторизації спеціаліста (мал. 2319), де необхідно перевірити електрону скриньку  користувачата ввести пароль авторизації

    та пройти всю процедуту авторизації.

    Мал. 23 19 - Авторизація через браузер користувача

    3. Після того як система повідомляє, що авторизація пройдена успішно необхідно скпіювати частину коду адреси (мал.2420).

    Мал. 23 20 - Копіювання частини коду

    4. У МІС "МедЕйр" з'явиться віконо для додавання скопійованого коду (без пробілів), після додавання необхідно натиснути і натиснути "Ок" (мал. 2521).

    Мал. 25 21 -  Введення коду з форми авторизації у браузері

    5. Після введення проведення зазначених вище дій,  система сповістить про успішно проведену авторизацію (мал. 2622).

    Мал. 2622 – Авторизація пройшла успішно