Зміст | Відео |
---|---|
Алгоритм проведення авторизації наступний:
Мал. 1 - Кнопка спецдії "Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Авторизація (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка. |
Для роботи з eHealth усі зареєстровані спеціалісти мають ОБОВ'ЯЗКОВО проходити авторизацію в системі eHealth (детально тут...). Авторизація необхідна кожні 14 днів. |
Кожному спеціалісту, а також керівнику закладу було присвоєно (під час реєстрації) логін та пароль для роботи із системою eHealth. Логін: пошта, яку вказано у формі реєстрації спеціаліста в системі eHealth. Пароль: має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно (великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри). |
Щоб перевірити чи дійсна авторизація - необхідно одночасно натистути на клавіатурі кнопку {Alt} та кнопку [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] Якщо авторизація дійсна, з’явиться вікно з повідомленням: "Авторизація пройшла успішно" (мал. 10), що дає змогу працювати із системою eHealth. |
Для авторизації спеціаліста в системі ehealth необхідно відкрити реєстр "Пацієнти", "ЕМК" або інші реєстри пов'язані з пацієнтами та натиснути на вкладку "eHealth".
Мал. 2 - Авторизація спеціаліста
У вкладці "eHealth" обрати спецдію "Авторизувати спеціаліста в сисстемі "eHealth"" та натиснути на неї (мал. 3).
Мал. 3 - Спецдія "Авторизувати спеціаліста в сисстемі "eHealth""
Якщо під час роботи із системою під обліковим записом, з’являється повідомлення (мал. 4) "Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)" потрібно провести авторизацію. Мал. 4 – Повідомлення про потребу авторизації лікувального закладу |
Система відкриє сторінку авторизації (мал. 5).
Мал. 5 – Вхід в електронну систему охорони здоров’я
Ввести пароль користувача від облікового запису в системі eHealth (має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно, великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).
Після натиснути кнопку "Увійти". При успішній авторизації система видасть повідомлення (мал. 6)
Мал. 6 – Авторизація пройшла успішно
Однією з вимог НСЗУ є зміна пароля користувача в системі eHealth через певний час (1 раз в 3 місяці). Тому в разі виникнення повідомлення "Ваш пароль застарів" - необхідно натиснути кнопку "Змінити пароль" (мал. 5 позначка [1])також цю дію можна проводити для довільної зміни пароля, за потреби. Головними умовами зміни, є наявність старого пароля та унікальність нового (новий пароль не повинен бути ідентичним попередньому). |
Після натискання кнопки "Змінити пароль" (мал. 5 позначка [1]) у вікні, що з’явиться, необхідно:
Мал. 7 – Зміна пароля
3. З’явиться вікно (мал. 8) для створення нового пароля (має містити не менше 12 символів - великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).
4. Потрібно ввести новий пароль у вікні, що з’явилося (мал. 8) та повторити його ще раз для підтвердження (про що свідчить повідомлення на мал. 8).
5. Натиснути кнопку "Зберегти новий пароль".
Мал. 8 – Поновлення паролю
Якщо при введенні пароля та натисканні кнопки виникає помилка "Невірний email або пароль" (мал.9) необхідно переконатись у правильності введення та повторно ввести його в систему. |
Мал. 9 – Невірний email або пароль при авторизації
У разі необхідності поновлення пароля при його втраті, необхідно:
Мал. 10 –Забули пароль
4. З’явиться вікно з повідомленням "на Ваш eMail було надіслано листа для відновлення паролю" (мал. 11).
Мал. 11 – Відновлення паролю
5. На вказану пошту буде надіслано листа для самостійного встановлення нового пароля (мал. 12).
Мал. 12 – Лист про відновлення паролю eHealth
6. Відкрити лист та перейти за посиланням (мал. 13).
Мал. 13 – Посилання для відновлення паролю eHealth
7. З’явиться форма відновлення пароля, де спеціаліст має створити новий пароль та натиснути кнопку "Зберегти новий пароль" (мал. 14).
Мал. 14 – Відновлення пароля до системи eHealth
8. Після успішного збереження, з’явиться повідомлення "Пароль успішно оновлено" (мал. 15).
Мал. 15 – Пароль успішно оновлено
9. Далі спеціаліст може провести авторизацію в системі eHealth, використовуючи відновлений пароль.
10. Після успішної авторизації з’явиться повідомлення: "Ви авторизувались в системі як ….(пошта спеціаліста)".
11. Натиснути кнопку "Продовжити" (мал. 16).
Мал. 16 – Успішна авторизація.
12. Якщо відновлення пароля чи створення нового пройшло вдало, необхідно авторизуватися в системі MedEir (у пункті даної інструкції Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через ситему MedEir).
13. Після успішної авторизації з’явиться вікно "Авторизація пройшла успішно" (мал. 17), що дає змогу працювати з системою eHealth.
Мал. 17 – Авторизація пройшла успішно
Якщо після натискання кнопки "Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"" |
Мал. 18 – "Помилка сценарію"
Для виправлення даної помилки необхідно:
Для проведення авторизації спеціаліста при помилці "На цій сторінці сталася помилка сценарію" (мал. 18) без можливості застосування корегуючий файлу-реєстру операційної системи ehealth_authfix, необхідно виконати наступні дії:
та пройти всю процедуту авторизації.
Мал. 19 - Авторизація через браузер користувача
3. Після того як система повідомляє, що авторизація пройдена успішно необхідно скпіювати частину коду адреси (мал.20).
Мал. 20 - Копіювання частини коду
4. У МІС "МедЕйр" з'явиться віконо для додавання скопійованого коду (без пробілів), після додавання необхідно натиснути і натиснути "Ок" (мал. 21).
Мал. 21 - Введення коду з форми авторизації у браузері
5. Після введення проведення зазначених вище дій, система сповістить про успішно проведену авторизацію (мал. 22).
Мал. 22 – Авторизація пройшла успішно