Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Информация
titleПРО РОЗДІЛ:

У розділі зазначені загальні правила та алгоритми роботи з пацієнтами на приймальному відділенні стаціонару, використовуючи функціонал з використанням функціоналу МІС. 

Робота спеціаліста приймального відділення з пацієнтом в системі майже не відрізняється від звичайного прийому або роботи з інформацією пацієнта в ЛЗ, відмінність полягає лише у застосуванні ПК для обробки інформації, необхідності знання функціоналу та правил роботи із системою.

Спеціаліст приймального відділення, застосовуючи МІС при роботі з пацієнтом, може, наприклад:

  • Провести пошук ЕК або ЕМК.
  • За відсутності пацієнта в системі, створити картку пацієнта.
  • Відкрити інформацію про пацієнта, переглянути її, додати записи.
  • Створити запис в журнал стаціонарного лікування (оформлення до стаціонару, прийом амбулаторно або відмова).
  • Надати необхідну інформацію пацієнтові, роздрукувавши її з системи.
  • Сформувати звітні форми та інше.

Повний опис функціоналу спеціаліста приймального відділення в системі наведено в блоці Загальна інформація Опис системи у відповідних розділах. Детальний перелік розділів зазначено в таблиці першого пункту умов роботи для користувача, інструкції Початок роботи Пам'ятка користувача (СМД) та Опис інтерфейсу (СМД).


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Нижче наведено таблицю з інструкціями та основними етапами алгоритму роботи спеціалістів приймального відділення з даними пацієнта в системі. Ознайомлення з кожним етапом є необхідним для коректної роботи з системою.

Представлений в таблиці алгоритм враховує простий варіант роботи (Пошук та ідентифікація пацієнта, Перегляд інформації пацієнта, Оформлення госпіталізації/Надання амбулаторно консультації), але є різні ситуації, при яких певний пункт етапу може бути розширено або зменшено, з огляду на ситуацію.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для спеціалістів приймального відділення (середній персонал та черговий лікар), тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена відповідною приміткою, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та системні права користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).


Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація Опис системи, (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...) та розділу Початок роботи інструкції Пам'ятка користувача (СМД)Опис інтерфейсу (СМД).


Подсказка
titleЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати розділ з наведеної таблиці (нижче) або у дереві навігації розділу Приймальне відділення1245952 (зліва). Для переходу до інформації, зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі (якщо вказано посилання), перейдіть за посиланням. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список.

Більш детальна інформація, як користуватися інструкціями, зазначена в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.


Перелік інструкцій розділу та пошук 

Дерево страниц
expandCollapseAlltrue
rootПриймальне відділення
spacesINFO
excerpttrue
searchBoxtrue

Статистика переглядів інструкцій

Таблиця 1. Перелік інструкції та етапів алгоритму роботи


Призначення

Розділ

Опис

Пошук картки пацієнта

(в залежності від типу звернення)








Алгоритм роботи (Приймального)

Пошук та ідентифікація пацієнта.

Зазначено алгоритм проведення пошуку пацієнта, його ідентифікація при різних типах звернення: 

  • Самозвернення з госпіталізацією/без госпіталізації, у реєстрі Надходження/Приймальний покій (пошук eHealth), Пацієнти (пошук MedEir ).
  • Госпіталізація за направленням, у реєстрі "Пацієнти" (пошук MedEir та eHealth), "Направлення пацієнта" (пошук направленная в eHealth).


Створення/реєстрація ЕК пацієнта.

Імпорт даних пацієнта.

Огляд та внесення змін до ЕК пацієнта

Перегляд інформації пацієнта.

Робота з даними (ЕК) пацієнта в системі MedEir та eHealthв залежності від результатів пошуку (попередній етап роботи):

  1. Відсутні дані пацієнта в MedEir або eHealth
    • створення картки пацієнта в MedEir;
    • реєстрація пацієнта в eHealth;
    • імпорт даних пацієнта з eHealth до MedEir.
  2. Дані пацієнта знайдено в системі та ідентифіковано правильно
    • відкриття та перегляд ЕК;
    • внесення змін до даних пацієнта (за необхідності);
    • перегляд ЕМК пацієнта.

Перегляд ЕМК пацієнта

Оформлення або відмова від госпіталізації до стаціонару

Оформлення госпіталізації

Передумови госпіталізації або відмови від госпіталізації. Алгоритм оформлення госпіталізації/відмови.

Проведення амбулаторного прийому черговим лікарем


Лікар приймального

Надання амбулаторно консультації

Проведення прийому черговим лікарем у приймальному відділенні за різних сценаріїв звернення пацієнта до стаціонару.