...
Image Removedimage2020-10-21_14-5-33.png
Реєстратура
Image Removedimage2020-11-21_0-52-33.png
Лікар
...
...
Робота з карткою Планувальник.
(Створення запису на прийом до лікаря).
Основний алгоритм дій, необхідних при створенні та редагуванні інформації щодо запису на прийом, для спеціаліста лікувального закладу.
Примечание |
---|
|
Для коректної роботи із системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи та розділом Розклад. Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу, тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими). Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ Image Removedзнак.png є обов'язковими для заповнення. |
Предупреждение |
---|
|
Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також, в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Подсказка |
---|
title | ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ: |
---|
|
Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу 8029244 (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Алгоритм створення/відкриття запису
Запис на прийом до спеціаліста (лікаря) може здійснити як сам лікар так і працівник реєстратури. Алгоритм дій створення запису є однаковим, як для реєстратури так і для лікаря, відмінність полягає лише в реєстрах, під якими створюється запис та правах доступу до певного функціоналу. Детальний опис картки Планувальник наведено в розділі інструкцій Загальні реєстри, опис роботи з реєстрами та картками реєстрів наведено в інструкціях розділу Загальний опис елементів системи.
В реєстрі Запис на прийом (список) створюються, зберігаються, редагуються та налаштовуються всі картки запису на прийом.
Щоб відкрити реєстр Запис на прийом, необхідно:
Відкрити модуль Налагодження лікарні (мал. 1, позначка [1]).
Обрати реєстр Запис на прийом (список) (мал. 1, позначка [2]).
Image Removedimage2020-5-20_15-46-34.png
Мал. 1 - Реєстр Запис на прийом (список), приклад
3. Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом (мал. 1, позначка [2]). Натиснути на кнопку
Image Removedствор.png [Створити] відкривається календар запису на прийом.
Предупреждение |
---|
|
В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу, зовнішній вигляд, назва та кількість підреєстрів Запису на прийом може відрізнятися. Передумовами створення коректного запису на прийом є: - В системі MedEir корректно створено (всі дані відповідають дійсності) спеціаліста (лікаря) до якого планується створення запису.
- Для спеціаліста корректно створено розклад (детально в розділі Розклад).
- Розклад є діючим на момент створення запису.
- Спеціаліст прив'язаний в системі до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом (детально в інструкціях Послуги (Керівник ПМД/СМД) та Послуги та ролі в eHealth (СМД)).
- ПМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.
- СМД - в картці Спеціаліст в системі "eHealth " (реєстр Спеціалісти закладу, картка Спеціаліста, спеціальна дія [Реєстрація в системі "eHealth "]) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.
- Проведено пошук та ідентифікацію пацієнта/направлення (детально в інструкціях Пошук пацієнта в системі, Пошук пацієнта ("eHealth"), Пошук направлення ("eHealth")).
- Створено відділення та кабінет ЛЗ (детально в інструкціях Відділення (Керівник ПМД/СМД) та Кабінети (Керівник ПМД/СМД)).
- Корректно створено розклад кабінету (детально в розділі Розкладу кабінету).
- Спеціаліст та кабінет зв'зані (детально в розділі Розклад).
|
Запис може бути сформований як для певного спеціаліста так і для групи спеціалістів, а також до певного кабінету в якому приймає спеціаліст.
...
Алгоритм створення/відкриття запису |
---|
Image Added
|
Раскрыть |
---|
title | Передумови та алгоритм створення запису на прийом |
---|
|
Предупреждение |
---|
| Передумовою створення запису на прийом є налаштований і діючий розклад спеціаліста, а також налаштовані послуги лікувального закладу. |
Предупреждение |
---|
| В залежності від налаштувань конкретного лікувального закладу, зовнішній вигляд, назва та кількість підреєстрів "Запису на прийом" може відрізнятися. Передумовами створення коректного запису на прийом є: - В системі MedEir корректно створено (всі дані відповідають дійсності) спеціаліста (лікаря) до якого планується створення запису.
- Для спеціаліста корректно створено розклад (детально в розділі Розклад).
- Розклад є діючим на момент створення запису.
- Спеціаліст прив'язаний в системі до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом (детально в інструкціях Послуги в МІС (Керівник ПМД/СМД) та Послуги та ролі в eHealth (СМД)).
- ПМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.
- СМД - в картці Спеціаліст в системі "eHealth " (реєстр Спеціалісти закладу, картка Спеціаліста, спеціальна дія [Реєстрація в системі "eHealth "]) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність.
- Проведено пошук та ідентифікацію пацієнта/направлення (детально в інструкціях Варіанти пошуку пацієнта в системі, Пошук пацієнта ("eHealth"), Пошук направлення ("eHealth")).
- Створено відділення та кабінет ЛЗ (детально в інструкціях Відділення (Керівник ПМД/СМД) та Кабінети (Керівник ПМД/СМД)).
- Корректно створено розклад кабінету (детально в розділі Розкладу кабінету).
- Спеціаліст та кабінет зв'зані (детально в розділі Розклад).
|
Подсказка |
---|
| Запис на прийом до спеціаліста або на інші послуги доступна для: Image AddedПрацівника реєстратури (ресепшіоніста)
Image AddedЛікаря
Залежить від налаштувань та ролі спеціаліста і може відрізнятися залежно від особливостей налантувань Системи. |
Примечание |
---|
| Залежно від налаштувань і ролі спеціаліста, Запис на прийом можливо створювати з реєстру "Запис на прийом"/"Запис на прийом (список)" (модуль "Реєстратура" або "Поліклініка"). Також є можливість створення запису через підпорядковані реєстри: "Записані на сьогодні" / "Записані на завтра". Варіанти створення запису на прийом: - Для створення обираємо один зі вказаних модулів: "Реєстратура" або "Поліклініка" та обираємо відповідний реєстр (Запис на прийом"/"Запис на прийом (список)" або"Записані на сьогодні" / "Записані на завтра" ) і на головній панелі тиснимо кнопку "Створити" (мал. 1),
Image Addedпісля чого з'явиться Планувальник запису.
Image Added
Мал. 1 - Створення картки Планувальника запису на прийом (модуль "Пацієнти, реєстр "Запис на прийом)
- При потребі створення Планувальника запису на прийом з картки ЕМК пацієнта (мал. 2).
Image Added
Мал. 2 - Створення картки Планувальника запису на прийом з ЕМК пацієнта - Створення Планувальника запису на прийом з реєстру "Пацієнти" за допомогою спецдії "Запис на прийом"
Image Added (мал. 3).
Image Added
Мал. 3 - Створення картки Планувальника запису на прийом з реєстру "Пацієнти" за допомогою спецдії "Запис на прийом" |
В реєстрі "Запис на прийом" (список) створюються, зберігаються, редагуються та налаштовуються всі картки запису на прийом. Щоб відкрити реєстр Запис на прийом, необхідно: Відкрити модуль "Поліклініка" (або модуль "Реєстратура") (мал. 4, позначка [1]). Обрати реєстр "Запис на прийом" (мал. 4, позначка [2]).
Image Added
Мал. 4 - Запис на прийом (модуль "Поліклініка" або "Реєстратура") 3. Для створення запису на прийом необхідно відкрити Планувальник (Календар) запису на прийом (мал. 4, позначка [3]). Натиснути на кнопку "Створити" Image Added відкривається календар запису на прийом. 4. Для відкривання попереднього запису на прийом, необхідно обрати необхідний запис пацієнта та натиснути на кнопку "Відкрити" Image Added (мал. 5). Image AddedМал. 5 - Відкривання попереднього запису на прийом (приклад)
|
|
|
Запис до спеціаліста |
Image Added
|
Раскрыть |
---|
title | Запис до спеціаліста |
---|
|
|
Після виконання операції створення, відкривається календар запису на прийом "Планувальник" ( |
|
...
...
...
Image Added
Мал. 6 |
|
...
- Планувальник запису на прийом Після створення (за замовчуванням) заповнені відповідні поля: |
|
...
- значення "Спеціаліст" (або "Кабінет")
- "Лікувальний заклад" - значення, назва ЛЗ, в якому працює користувач, що увійшов до системи.
|
|
...
Image Removedimage2020-10-22_11-4-36.png
Мал. 3 - Заповнення картки Планувальник
Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику (мал. 3):
- За потреби обрати відповідний ресурс (мал. 3, позначка [1]), прив'язка створенного запису до Спеціаліста або Кабінету (в даному випадку розглядаємо значення Спеціаліст).
...
...
Предупреждение |
---|
title | Заміна ресурсу "Спеціаліст" на "Кабінет" |
---|
| Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст" та обрати "Кабінет" або натиснути кнопку "Переключити ресурс" (мал. 7). Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети. Image Added
Мал. 7- Ресурс " Спеціаліст"/"Кабінет" - Обрати лікувальний заклад для запису (якщо необхідний ЛЗ не вказано за замовчуванням)
- При потребі обрати послугу, на яку буде здійснено запис
- Обрати кабінет
- Натиснути кнопку "Відобразити розклад"
Система відобразить сітку розкладу Кабінету. |
Image Added
Мал. 8 - Заповнення картки Планувальник Для запису на прийом слід виконати такі дії в Планувальнику: - За потреби обрати відповідний ресурс (мал. 8, позначка [1]),
|
|
...
- прив'язка створенного запису до Спеціаліста або Кабінету (в даному випадку розглядаємо значення Спеціаліст).
Предупреждение |
---|
| - За замовчуванням, в картці Планувальника системи відображається розклад лише тих спеціалістів (мал. 8, позначка [1]), в яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу).
- Для відображення в Планувальнику всіх спеціалістів, необхідно проставити логічну позначку "Всі спеціалісти" (мал.
|
|
|
...
...
...
- Для вибору декількох спеціалістів в Планувальнику необхідно проставити множинний вибір спеціалістів та вибрати необхідних спеціалістів для відображення, після вибору спеціалістів, необхідно натиснути "Ок". (мал. 9).
Image AddedМал. 9 - Вибір спеціалістів, розклад яких буде відображатися
|
|
|
...
...
- відобразити розклад спеціалістів в яких на дату формування запису на прийом існує робочий час (дата в календарі входить до періоду розкладу) без проставлянна параметрів Планувальника необхідно вкалендарі обрати відповідну дату та натиснути "Відобразити розклад" (мал. 10)
Image Added
Image AddedМал. 10 - Вибір спеціалістів в яких, на дату формування запису, на прийом існує робочий час
|
- За потреби, обрати/змінити лікувальний заклад для запису (мал. 8, позначка [2]), якщо Реєстратор здійснює записи більш ніж в один заклад або спеціаліст працює в підпорядкованих структурних одиницях ЛЗ, що зареєстровані в системі.
|
|
...
- Обрати, за потреби, дільницю обслуговування (мал.
|
|
...
...
- Обрати спеціальність лікаря до якого потрібно створити запис (мал.
|
|
...
- 8, позначка [4]). Потрібно прописувати назву спеціальності.
|
|
...
- Обрати послугу для запису на прийом (мал.
|
|
...
- 8, позначка [5]). Потрібно прописувати назву послуги (мал.
|
|
...
...
Image Added
а) Вибір послуги відповідно спеціальності лікаря |
|
Image Removedimage2020-11-21_2-18-11.png
...
Для лікаря ПМД/СМД на дану спеціальність має бути додана послуга для ідентичної спеціальності Image Added
Image Added
в) Для СМД |
|
...
- співпадіння спеціальності лікаря в картці |
|
...
спеціаліста eHealth та послуги |
|
Image Removedimage2020-11-21_2-24-11.png
в) Для СМД - співпадіння спеціальності лікаря в картці спеціаліста eHealth та послуги
Для збільшення, натисніть на малюнок
Мал. 5 - Вибір послуги
...
| В системі спеціаліст прив'язаний до відповідної послуги (послуг), що вказується в записі на прийом: - ПМД/СМД - в картці Спеціаліста (реєстр Спеціалісти закладу) в полі "Спеціальність" та на вкладці Послуги (реєстр та картка Лікувальний заклад) в полі "Спеціальність" повинно ОБОВ'ЯЗКОВО бути вказано однакову спеціальність (мал.
|
|
|
...
...
- Обрати "Спеціаліста" до якого необхідно здійснити запис (мал. 8, позначка [7]), вказавши його ПІБ.
Предупреждение |
---|
| Обрати відповідний варіант відображення спеціалістів (мал. |
|
|
...
9, мал. 10). На дату створення відображаються лише ті спеціалісти, в яких є робочий час в цей день. |
|
|
...
...
...
...
...
- 8]).
Image Added
|
|
...
- Після виконання вищезазначених дій, внизу відкриється сітка розкладу спеціаліста (мал.
|
|
...
- 12), де необхідно обрати час і двічі натиснути лівою кнопкою миші (мал.
|
|
...
...
Image Added
Мал. |
|
...
12 - Відображення сітки розкладу |
|
...
спеціалістів для створення запису на прийом |
|
...
Image Added
Мал. 13 |
|
...
- Вибір часу спеціаліста для створення запису на прийом |
|
...
- У вікні, що відкриється (мал.
|
|
...
...
Image Removedimage2020-10-22_12-44-52.png
...
- , за потреби, внести зміни дати та часу відвідування, послуги та обрати відповідного пацієнта після заповнення всіх необхідних даних натиснути "Ок".
Image Added
Мал. 14 - Створення картки "Запис на прийом" Раскрыть |
---|
title | Перевірка даних пацієнта |
---|
| - В картці "Запис на прийом (Створення)"
|
|
|
...
10. За потреби (подвійна послуга, пацієнт повернеться повторно на прийом, наприклад, після сдачі клінічних аналізів) можливо додати або видалити послугу в записі на прийом (мал. 9, позначка [1]). При додаванні ще однієї послуги, потрібно обрати необхідну в полі "Послуга". Система автоматично формує час прийому (мал. 9, позначка [3]) пацієнта (відповідно шкали прийому) зазначеним спеціалістом в картці прийому. За замовчуванням, час початку прийому автоматично проставляється на наступний вільний у спеціаліста. Після вибору послуги, час завершення прийому (мал. 9, позначка [3]) автоматично формується відповідно до шкали прийому.
Image Removedimage2020-10-22_12-58-40.png
...
- необхідно обрати пацієнта в полі "Пацієнт" (пошук можливо здійснювати за прізвищем або за номером телефону).Після вибору конкретного пацієнта рекомендовано перевірити ЕК пацієнта, натиснувши натиснувши кнопку "Відкрити картку пацієнта" та, при потребі, редагувати дані його електронної картки (мал. 15).
Image AddedМал. 15 - Картка "Запис на прийом (Створення)", редагування поля "Пацієнт*"
|
|
|
...
Предупреждение |
---|
Увага! Для типу звернення пацієнта "Електронне направлення" є можливість внести номер електронного направлення, а також здійснити пошук цього направлення. Для цього необхіднно вказати тип звернення "Електронне направлення", та номер електронного направлення eHealth. Також, за потреби, є можливість здійснити перевірку внесеного направлення, натиснувши на кнопку "Перевірка направлення" (мал. 14). Система відкриє всі направлення під цим публічним номером (мал. 17). Image Added
Мал. 17 - Перевірка електронного направлення із картки "Запис на прийом" (відкритий пошук напрпавлень) |
Подсказка |
---|
- За потреби, можливо можливо додати (або видалити) додаткову послугу в записі на прийом (мал. 18) ( наприклад, подвійна послуга для пацієнта, що повернеться повторно на прийом після клінічних аналізів, рентгенографії, УЗД чи інших досліджень). Для додавання ще однієї послуги, в полі "Послуга" необхідно натиснути "Додати"
Image Added(для видалення додаткової послуги "Видалити" Image Added).
Система автоматично формує час прийому пацієнта (відповідно шкали прийому) зазначеним спеціалістом в картці прийому. За замовчуванням, час початку та завершення прийому автоматично проставляється на наступний вільний у спеціаліста, за потреби, його можливо змінити. Після збереження картки "Запис на прийом (Створення" ), в сітці розкладу спеціаліста за даним пацієнтом буде заброньовано подвійний час прийому (мал. 16). Image Added
Мал. 18 - Картка "Запис на прийом (Створення)", додати /видалити додаткову послугу |
Примечание |
---|
| - За потреби створення картки амбулаторного пацієнта (для пацієнтів, які не мають створеної амбулаторної карти), необхідно проставити відмітку "Створити амбулаторну картку"
Image Added(мал. 19).
Image Added
Мал. 19 - Створення амбулаторної карти - За потреби створення картки "Замовлення" (для ЛЗ, що працюють з карткою "Замовлення") необхідно натиснути кнопку "Замовлення"
Image Added (мал. 20).
Image Added
Мал. 20 - Створення картки "Замовлення" |
Подсказка |
---|
| - Для закладів, що мають відповідні налаштування, за потреби, можливо заповнити
|
|
|
...
Після цього, в сітці розкладу спеціаліста за даним пацієнтом буде заброньовано подвійний час прийому (мал. 10).
Image Removedimage2020-10-22_13-15-2.png
Мал. 10 - Сітка розкладу спеціаліста із записами на прийом
11. В картці "Запис на прийом (Створення)" необхідно обрати пацієнта (мал. 11) в полі "Пацієнт" (пошук можливо здійснювати за прізвищем або за номером телефону). Якщо пацієнта не знайдено, його необхідно створити (мал. 12), натиснувши кнопку [Створити] (детальніше Робота з ЕК пацієнта, Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"), Неідентифікований пацієнт ("eHealth"), Імпорт пацієнта з "eHealth").
Image Removedimage2020-10-22_12-22-26.png
Мал. 11 - Картка "Запис на прийом (Створення)", заповнення поля "Пацієнт*"
Предупреждение |
---|
|
Перед вибором або створенням пацієнта ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно провести пошук пацієнта в системі та ідентифікувати його (детально в інструкціях Пошук пацієнта в системі, Пошук пацієнта ("eHealth"), Пошук направлення ("eHealth")). |
Image Removedworddav82e438786506101f609bc149c60f2d3a.png
Мал. 12 - Поле "Пацієнт*", створення у випадку відсутності пацієнта
12. Для перегляду та редагування картки пацієнта можливо скористатися кнопкою [Відкрити картку пацієнта] (мал. 13).
Image Removedworddav18826c42007434a27ab57f80de79003f.png
Мал. 13 - Поле "Пацієнт*", перегляд даних пацієнта
...
- поля "Хто записав" і "Телефон особи, яка записує"
|
|
|
...
...
...
Image Added
Мал. |
|
|
...
21 - Поля: "Хто записав"/ "Телефон особи, яка записує" - Для закладів, що мають відповідні налаштування, за потреби, можливо заповнити поля "Тип звернення*" і "Коментар" (мал. 22).
Image Added
Мал. 22 - Поля: "Тип звернення*" і "Коментар" |
- Після внесення та редагування (за потреби) всіх даних, натиснути кнопку "ОК". Картка автоматично буде збережена та доступна в сітці розкладу спеціаліста
|
|
...
...
Внесення змін та редагування картки
...
Раскрыть |
---|
| - Для друку талону запису на прийом, необхідно в картці "Запис на прийом (Створення)" натиснути кнопку "Друк талону"(мал. 22).
Image Added
Image Added
Мал. 22 - Друк талону Формується шаблон талону в програмі Microsoft Word (мал. |
|
|
...
23), який потрібно роздрукувати (повинен бути підключений та налаштований принтер, детально тут...) |
|
|
...
Image Added
|
|
|
...
...
Image Removedimage2020-10-22_13-31-29.png
Мал. 16 - Шаблон талону прийому пацієнта
Зміна шкали розкладу
...
- Друк талону в Microsoft Word |
|
|
|
Внесення змін та редагування картки |
Image Added
|
Раскрыть |
---|
| Для внесення змін у створено карту запису на прийом необхідно відкрити картку запису на прийом натиснувши двічі лівою клавішею миші (рекомендовано проводити зміни карти запису на прийом в стані карти - "Дійсний"). Після внесення необхідних змін (дати, часу, ланих пацієнта чи іншого (мал. 24, позначка 1; 2; 3; 4; 5])), натиснути кнопку "Ок".
Image Added
Мал. 24 - Сформована картка "Запис на прийом" |
Раскрыть |
---|
title | Зміна шкали розкладу |
---|
| - Для внесення змін по часу запису на прийом (тривалість одного запису на прийом) необхідно у Планувальнику натиснути кнопку "Шкала розкладу" вгорі ліворуч на панелі задач і обрати потрібне значення з випадаючого
|
|
...
- списку, по замовчуванню в Шкалі розкладу відмічений час зазначений у даній послузі для його збільшення (або зменшення) обрати потрідне значення шкали. (мал.
|
|
...
...
Image Added
Мал. 25 |
|
...
- Зміна шкали розкладу
Сітка розкладу також відповідно змінить свій вигляд (мал. |
|
...
...
Image Added
Мал. 26 - Зміна шкали сітка розкладу (після зміни шкали)
|
|
Image Removedimage2020-10-22_13-43-42.png
а) до зміни шкали
Image Removedimage2020-10-22_13-44-32.png
б) після зміни шкали
...
| За потреби, тривалість послуги можливо редагувати безпосередньо в картці запису на прийом, для цього перейдіть в поле " |
|
|
...
Час прийому з" _"по" і відредагуйте значення (мал. |
|
|
...
...
Image Added
Мал. |
|
|
...
27- Зміна тривалості послуги |
|
|
|
Створення копії запису на прийом |
...
Image Added |
Раскрыть |
---|
| При потребі скопіювати запис на прийом існує декілька алгоритмів копіювання запису на прийом: 1. Під час створення запису (до збереження картки) відмітити чек бокс "Повторити прийом" (мал. |
|
...
28, позначка [2]) або додати ще одну додаткову послугу (мал. |
|
...
28, позначка [1]) у відкритій картці запису на прийом і натиснути кнопку |
|
...
...
Image Removedimage2020-10-22_14-21-8.png
...
Image Added
Мал. 28 - Створення копії запису на прийом до збереження 2. |
|
...
Якщо обрано відмітку "Повторити прийом"(мал. 28, позначка [2]), після закриття картки "Запис на прийом (Створення)" необхідно у сітці розкладу обрати потрібний час та ініціювати створення нового запису на прийом (мал. 29, позначка [2]), система автоматично перенесе дані останнього пацієнта, в картці якого проставлена відмітка "Повторити прийом", після перевірки даних картки "Запис на прийом (Створення)", необхідно натиснути "Ок" (мал. 29, позначка [3]). Image Added
Мал. 29 - Алгоритм запису повторного прийому 2. Після збереження картки повторного запису на прийом, можливо створити копію двома способами: - Відкрити картку "Запис на прийом (Створення)" (через реєстр або з Планувальника) та натиснути кнопку "Копія"
Image Added (мал. 30).
Image Added
Мал. 30 - Копія запису на прийом Після закриття картки "Запис на прийом (Створення)" необхідно у сітці розкладу обрати потрібний час та ініціювати створення нового запису на прийом, система автоматично перенесе дані останнього пацієнта в картці якого попередньо натиснуто "Копіювати", після перевірки даних картки "Запис на прийом (Створення)", необхідно натиснути "Ок".
- Обрати необхідного пацієнта в реєстрі запису на прийом та натиснути кнопку спецдії "Копія"
Image Added (мал. 31).
Image Added
Мал. 31 - Створення копії запису на прийом після збереження через кнопку спеціальної дії Предупреждение |
---|
| Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу "Повторити прийом". |
|
|
|
Запис у кабінет |
Image Added
|
Раскрыть |
---|
| Ресурс " Спеціаліст" зазначено за замовчуванням. При потребі запису в кабінет, необхідно видалити ресурс "Спеціаліст" та обрати "Кабінет" або натиснути кнопку "Переключити ресурс" (мал. 32). Для використання ресурсу "Кабінет", необхідно попередньо зареєструвати неохідні кабінети. Image Added
Мал. 32 - Ресурс " Спеціаліст"/"Кабінет"
|
|
...
- натиснути кнопку спеціальної дії [Копія] вгорі вікна реєстру записів на прийом (мал. 21);
- відкрити картку запису на прийом (через реєстр або з Планувальника) та натиснути кнопку [Копія] (мал. 22).
Image Removedworddavf6a94434552483602197b1f015606d56.png
Мал. 21 - Створення копії запису на прийом після збереження через кнопку спеціальної дії
Image Removedimage2020-10-22_14-8-0.png
Мал. 22 - Створення копії запису на прийом після збереження через картку
3. Після виконання одного з вищеописаних способів, відкриється сітка розкладу, де необхідно обрати час і здійснити запис подвійним натисканням лівої кнопки миші, при цьому послуга і пацієнт будуть аналогічні запису, що копіюється, іншою буде тільки дата.
Предупреждение |
---|
|
Запис можливо скопіювати безліч разів. Перед створенням останнього примірника копії необхідно зняти відмітку з чек боксу "Повторити прийом" (мал. 20). |
Множинний вибір спеціалістів
Для більш зручного вибору вільного для запису часу різних спеціалістів, можливо відобразити сітку розкладу для кількох спеціалістів одночасно. Для цього необхідно виконати дії, описані в пункті Запис до спеціаліста даної інструкції, до моменту вибору спеціаліста (пункт 9), натомість після пункту 8 слід:
1. Натиснути кнопку переключення у множинний режим вибору спеціалістів, поряд з полем "Спеціаліст" (мал. 23).
Image Removedworddav94bc9d3d33d9afd7c12e4e85602fd47e.png
Мал. 23 - Переключення у множинний режим вибору
2. Відмітити чек бокси (мал. 23) поряд з необхідними спеціалістами (множинний вибір), натиснути кнопку [Ок].
Image Removedworddaveed4e19b70cab3b17a2ca0bd20fde849.png
Мал. 24 - Множинний вибір спеціалістів
3. Далі, дії аналогічні із записом після вибору спеціаліста пункту Запис до спеціаліста.
Запис у кабінет
Крім запису на прийом до конкретного спеціаліста, можливо створити запис до кабінету.
Предупреждение |
---|
|
Передумови для створення запису: - Створено відділення та кабінет ЛЗ (детально в інструкціях Відділення (Керівник ПМД/СМД) та Кабінети (Керівник ПМД/СМД)).
- Створено корректно розклад кабінету Розкладу кабінету.
- Спеціаліст та кабінет зв'зані (детально в розділі Розклад).
|
Для створення запису на прийом до певного кабінету, необхідно виконати такі дії:
1. Натиснути кнопку [Переключити ресурс] (мал. 25).
Image Removedworddavab2a76acf40ba18929b6eed0717498e5.png
Мал. 25 - Переключення ресурсу
2. Обрати лікувальний заклад для запису (якщо Реєстратор здійснює записи біль ніж в один заклад), так само як в пункті 2 (Запис до спеціаліста).
3. Обрати відділення лікувального закладу в якому знаходиться кабінет (детально пункт інструкції Запис до спеціаліста [4]).
4. Обрати послугу на яку буде здійснено запис (детально пункт інструкції Запис до спеціаліста [5]).
5. Обрати номер кабінету (мал. 26).
...
| Пошук номеру кабінету відпрацьовує по параметру "містить". Наприклад: номер кабінету "425" - шукаємо через цифру "5". Система відсортує всі номери з цифрою "5 |
|
|
...
Для створення запису на прийом до певного кабінету, необхідно виконати такі дії: - Обрати лікувальний заклад для запису (якщо Реєстратор здійснює записи біль ніж в один заклад),
- Обрати відділення лікувального закладу в якому знаходиться кабінет
- Обрати послугу на яку буде здійснено запис (детально пункт інструкції )
- Обрати номер кабінету (мал. 33)
Image Added
Мал. 33 |
|
...
Image Removedimage2020-10-22_15-15-38.png
...
...
...
...
Image Removedworddave3672c0f7d1843f827b78eb1b29c2d0b.png
Мал. 27 - Відображення розкладу кабінету
7. В картці запису на прийом необхідно обрати спеціаліста (мал. 28).
Image Removedworddav24afe41b1a1022da5821aff6e8029a16.png
Мал. 28 - вибір спеціаліста в картці запис на прийом
8. Далі дії для запису проводяться за аналогією із пунктом інструкції Запис до спеціаліста.
Зміни в записі на прийом та переходи станів
...
- " . Система відобразить сітку розкладу кабінету (мал. 34).
Image Added
Мал. 34 - Відображення розкладу кабінету - В картці запису на прийом необхідно обрати спеціаліста та відповідного пацієнта (мал. 35).
Image Added
Мал. 35 - Вибір спеціаліста та пацієнта в картці запис на прийом - Далі дії для запису проводяться за аналогією запису на прийом дол спеціаліста.
|
|
|
Зміни в записі на прийом та переходи станів |
Image Added
|
Раскрыть |
---|
| Всі записи на прийом створюються зі станом "Проект" (мал. 36), він є початковим і означає, що із записом ніяких дій не відбувалося. Image Added
Мал. 36 - Стан картки "Запис на прийом (Створення)"- "Проект" Після внесення даних в картку "Запис на прийом (Створення)" збереження картки (натиснути "Ок"), стан переходить у |
|
...
37). Image Added
Мал. 37 - Стан картки "Запис на прийом (Створення)"- "Дійсний" Перевірку стану запису можна зробити з будь-якого реєстру запису на прийом (мал. 38). Image Added
Мал. 38 - Відображення станів запису на прийом в реєстрі |
|
...
Image Removedimage2020-10-22_15-38-7.png
а) стан в картці запису на прийом
Image Removedimage2020-10-22_15-39-46.png
б) стан в реєстрві запису на прийом
...
Нижче в таблиці наведено можливі зміни стану картки запису на прийом. Таблиця 1. Можливі переходи станів № | Початковий стан | Дія | Стан в який відбудеться перехід |
---|
1 | "Дійсний" | [Скасувати за ініціативи пацієнта] | "Скасовано за ініціативи пацієнта" | 2 | "Дійсний" | [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу] | "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу" | 3 | "Дійсний" | [Перенести запис на прийом] | "Перенесено" | 4 | "Дійсний" | [Пацієнт в клініці] | "Пацієнт в клініці" | 5 | "Дійсний" | [Запрошуємо] | "Спеціаліст очікує" | 6 | "Дійсний" | [Прийом відбувся] | "Прийом відбувся" | 7 | "Скасовано за ініціативи пацієнта" | [Повернути скасований] | "Дійсний" | 8 | "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу" | [Повернути скасований] | "Дійсний" | 9 | "Перенесено" | Не існує | Не існує | 10 | "Пацієнт в клініці" | [Запрошуємо] | "Спеціаліст очікує" | 11 | "Пацієнт в клініці" | [Прийом відбувся] | "Прийом відбувся" | 12 | "Спеціаліст очікує" | [Іде прийом] | "Іде прийом" | 13 | "Іде прийом" | [Прийом відбувся] | "Прийом відбувся" | 14 | "Іде прийом" | [Скасувати за ініціативи пацієнта] | "Скасовано за ініціативи пацієнта" | 15 | "Іде прийом" | [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу] | "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу" |
|
|
...
...
"Прийом відбувся"
...
[Повернути скасований]
...
| Скасування запису на прийом |
---|
| Дії над записами на прийом необхідно виконувати в реєстрі "Запис на прийом" або |
|
...
підпорядкованих реєстрах. 1. Для скасування запису на прийом з ініціативи пацієнта, необхідно обрати запис (поставити на нього курсор миші одинарним натисканням лівої кнопки миші) і натиснути кнопку |
|
...
"Скасувати з ініціативи пацієнта |
|
...
...
...
Image Added
Мал. 39 |
|
...
- Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати з ініціативи пацієнта] 2. Щоб скасувати запис на прийом у зв'язку зі зміною розкладу, необхідно обрати запис і натиснути кнопку |
|
...
"Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу |
|
...
...
...
Image Added
Мал. 40 |
|
...
- Вибір кнопки спеціальної дії [Скасувати у зв'язку зі зміною розкладу] Після виконання операції скасування, запис перейде у відповідний стан "Скасовано з ініціативи пацієнта" або "Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу". Час в Планувальнику розкладу звільниться для здійснення інших записів. 3. Якщо запис було скасовано помилково його можливо повернути в стан "Дійсний", натиснувши кнопку [Повернути скасований] (мал. |
|
...
...
Image Added
Мал. 41 |
|
...
- Вибір кнопки спеціальної дії [Повернути скасований] |
Раскрыть |
---|
title | Перенесення запису на прийом |
---|
| Для перенесення запису на прийом, необхідно: 1. Обрати запис в реєстрі, натиснути |
|
...
кнопку "Перенести запис на прийом |
|
...
...
...
Image Added
Мал. 42 |
|
...
- Вибір кнопки спеціальної дії [Перенести запис на прийом] Система перенаправить в Планувальник запису на прийом, при цьому спеціальність і послугу уже буде обрано з випадаючих списків відповідних полів. В сітці розкладу за таких умов будуть відображені спеціалісти відповідної спеціальності (мал. |
|
...
...
Image Added
Мал. 43 |
|
...
- Відображення розкладу спеціалістів 2. Подвійним натисканням лівої кнопки миші обрати новий час запису. 3. Переконатися в коректності інформації і натиснути кнопку |
|
...
...
". Після виконання вищенаведених дій запис, що переносився, змінить свій стан на "Перенесено", новий запис створиться в стані "Дійсний" (мал. |
|
...
Image Removedworddavebaf3dc8140e6982048f3c0807816c02.png
Для збільшення, натисніть на малюнок
Image Added
Мал. 44 |
|
...
- Відображення зміни станів при перенесенні запису на прийом |
Раскрыть |
---|
| Опціонально, використовується не у всіх конфігураціях системи. Дозволяє перевести запис у стан "Пацієнт в клініці", відповідно лікар в якого присутній реєстр Пацієнти в клініці (Мої пацієнти в клініці) може бачити коли пацієнт прибув до клініки. Потребує додаткових налаштувань. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку |
|
...
...
...
...
Image Added
Мал. 45 |
|
...
- Вибір кнопки спеціальної дії [Пацієнт в клініці] |
|
...
Image Added
Мал. 46 |
|
...
- Відображення зміни стану коли пацієнт в клініці |
Раскрыть |
---|
| Опціонально, дає змогу перевести в стан "Спеціаліст очікує", тим самим показати пацієнтові, що спеціаліст вільний і готовий прийняти його. Використовується для взаємодії з електронними чергами. Обрати запис в реєстрі, натиснути |
|
...
кнопку "Запрошуємо" (мал. |
|
...
...
. Image Added
|
|
...
...
- Вибір кнопки спеціальної дії [Запрошуємо] |
|
...
Image Added
Мал. 48 |
|
...
- Відображення зміни стану коли пацієнт очікує спеціаліста |
Раскрыть |
---|
| Опціонально, дає змогу перевести в стан "Іде прийом", таким чином на пристрої, що відображає електронну чергу, буде показано, що в даний момент спеціаліст проводить прийом. Використовується для взаємодії з електронними чергами. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку |
|
...
...
...
...
Image Added
Мал. 49 |
|
...
- Вибір кнопки спеціальної |
|
...
...
...
Image Added
Мал. 50 |
|
...
- Відображення зміни стану коли спеціаліст веде прийом |
Раскрыть |
---|
| Переводить запис у стан "Прийом відбувся". Може використовуватися як окремо так і для взаємодії з електронною чергою. Обрати запис в реєстрі, натиснути кнопку |
|
...
...
...
...
Image Added
Мал. 51 |
|
...
- Вибір кнопки спеціальної дії [Прийом відбувся] |
|
...
Image Added
Мал. 52 |
|
...
- Відображення зміни стану коли прийом відбувся |
|