Оглавление
Информация |
---|
Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (або відкриття стаціонарної карткиамбулаторної взаємодії (консультації /огляду пацієнта). |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Детальна інформація по веденню електронних медичних записів розміщена на сайті НСЗУ |
Створення електронного направлення в системі eHealth
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth з документу через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth" (мал. 1) |
Мал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі "eHealth"
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) та створення під ньогоі створення взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 22 [позначка 2]) та обираємо(мал. 22 [позначка 1]) потрібний епізод. |
Мал. 2 – Обираємо епізод / створюємо новий
Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).
Мал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду
Мал. 4 - Тип консультації
Після створення
таі проведення відповідної консультації, та перевірки її статусу (має бути в статусі "Завершена" (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в
системусистемі eHealth.
Мал. 5 – Консультація в стані завершена
Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку "Направлення пацієнта" і в таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку "Створити"
Мал. 6 - Створення направлення
- Після відкривання картки "Направлення пацієнта (Створення)" необхідно заповнити всі обов'язкові поля та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал.
- 7).
Мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Мал. 8 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для підписання одночасно декількох чернеток направлень, необхідно додати декілька направлень за допомогою спеції "Додати направлення" дана спецдія дає можливість по черзі внести декілька направлень, які будуть зберігатися в стані "Чернетка", а після збереження всіх чернеток, додана можливість одночасного їх підписання. Мал 9. - Спецдія "Додати направлення"
Мал. 10 - Закрити картку "Направлення пацієнта (Створення)"
|
Мал. 6 - Створення направлення
В таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку "Створити"
З’явиться таблиця, яку необхідно заповнити та натиснути кнопку спецдії
|
Мал. 11 - Ініціація реєстрації в системі "eHealth" пакет направлень
|
Мал. 12 - Реєстрація в системі "eHealth" пакет направлень |
Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 13).
Мал. 13 – Обробка направлення
Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 14).
Мал. 14 – Направлення створено 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"
Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).
Мал. 15 – Приклад друкованої форми направлення
Опис блоків картки:Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Пошук електроного направлення за посиланням... |
Опис полів картки "Направлення eHealth"
Блок "Загальна інформація"
Поля: "Пацієнт"; "Кількість повних років" | Поля заповнені по замовчуванню |
Блок "Основна інформація"
Поле "Категорія*" | Необхідно вказати категорію направлення із запропонованого довідника. Поле обов'язкове до заповнення! |
Поле "Код послуги/групи послуг*" | Необхідно вказати код послуги /групи послуг із запропонованого довідника. Поле обов'язкове до заповнення! |
Поле "Пріоритет*" | Дане поле містять містить вибір із запропонованого довідника |
Поле «Медична програма»"Медична програма" | Поле заповнене по замовчуванню (або ж є можливість вибору зі списку). Обов'язкове для проведення направлення по програмі медичних гарантій в 2020 роціпроведення за "Програмою державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення". |
Поле "Код послуги/групи послуг*" | Дане поле містить вибір із запропонованого довідника Шукаємо необхідну назву по коду або назві інтервенції. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
При внесенні поля "Код послуги/групи послуг*" є можливість переглянути каталог медичних послуг (мал. 816). |
Мал. |
16 - Каталог плослуг Після завантаження каталогу послуг, є можливість обрати необхідну послугу (мал. 17) або групу послуг (мал. |
18). Мал. |
17 - Пошук плослуги Мал. 18 - Пошук групи послуг |
Блок "Додаткова інформація" (не є обов'язковим для заповнення)
Поле "Послуга повинна бути отримана з" | Необхідно вказати, з якої дати може бути надана послуга. Поле не є обов'язкове до заповнення |
Поля: "Послуга повинна бути отримана з" - "по" | Необхідно вказати початкову та кінцеву дату отримання послуги. Поля не є обов'язковими до заповнення |
Таблиці "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"
В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо
кнопкукнопку "Створити"
.(мал. 19).
Мал. 19 - Створення запису в секції "Перелік станів та спостереження" (приклад)
Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал.
1020; мал.
1121)
:.
1020 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)
Мал.1121 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)
Мал.Блок Секція "Примітки" (містить
Містить текстові поля та , не є обов’язковим обов’язкові до заповнення (мал. 22).
Мал. 1223 - Блок примітки
Після внесення обов’язкових та додаткових полів, зареєструвати направлення в системі eHealth, натиснувши кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth" (мал. 13).
Мал. 13 – Реєстрація направлення в системі "eHealth"
Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 14).
Мал. 14 – Обробка направлення
Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).
Мал. 15 – Приклад друкованої форми направлення
Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 16)
Мал. 16 – Направлення створено в системі "eHealth"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Пошук та обробка електроного направлення за посиланням... |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного. |
В консультації пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17)
Мал. 17 - Створення паперового направлення
Обов’язкові критерії створення паперового направлення:
Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);
Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;
Дата – дата створення направлення;
Найменування НМП – назва закладу та ЄДРПОУ закладу.
Пошук та обробка електронного направлення eHealth
Передумови обробки направлення
Якщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт).
Алгоритм дій обробки направлення:
- В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 24).
Мал. 24 - Пошук направлення
- Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 25).
Мал. 25 - Формування черги на обробку
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
та підтрверджуємо зняття (мал. 26). Мал. 26 - Зняття направлення з черги на обробку
Мал. 27 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку
|
- Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги (мал. 28, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 28, позначка [3]).
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.
Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!
Мал. 28 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
- Взяти направлення в обробку (мал. 30).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія!
Мал. 29 - Пошук даних в реєстрі "Направлення пацієнта" |
Мал. 30 - Формування черги на обробку
Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення (мал. 31).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 32)). |
Мал. 32 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо амбулаторну взаємодію (виконавши всі передумови) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 33).
Направлення через систему "МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth)
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги). |
Після створення консультації (стаціонарної картки), обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 1834).
Мал. 1834 - Створення направлення пацієнта в системі "Медейр"
З’явиться картка направлення.
В формі направлення в полі "Основна інформація eHealth", необхідно зняти відмітку "eHealth" (мал. 1935).
Мал. 19 – 35 – Поле "Основна інформація"
Після зняття відмітки, форма картки зміниться (мал. 2036).
Мал. 20 – 36 – Направлення в систему "МедЕйр"
Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти" і Закрити" ( або "Зберегти і закрити") на головній панелі (мал. 2137).
Мал. 2137 - Збереження направлення
Опис картки "Направлення пацієнта" (МедЕйр)
Поле "Категорія*" | Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку |
Поля: "Основний діагноз *"; "Діагноз ICPC"
| Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку |
Поля: "Опис діагнозу"; "Профіль відділення" | Текстові поля для самостійного введення даних |
Поля: "Лікувальний заклад"; "Спеціальність" | Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. (Можливий пошук по частині назви) |
Блок "Допоміжна інформація"
Для внесення інформації в блок "Допоміжна інформація", необхідно натиснути кнопку "Створити" (мал. 2238).
Мал. 22 – 38 – Внесення допоміжної інформації
З’явиться таблиця, де потрібно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. 2339).
Мал. 23 – 39 – Типи інформації
В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. 2340; 41); (мал. 24).
Мал. 2440 – Тип додаткової інформації "Спостереження/Вимір"
Мал. 2541- Тип "Інша додаткова інформація"
Після внесення інформації, натискаємо кнопку "Ок"
Обробка електронного направлення eHealth
Передумови обробки направлення
Авторизація лікаряЯкщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт).
Алгоритм дій обробки направлення:
- В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 26).
Мал. 26 - Пошук направлення
- Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 27).
Мал. 27 - Формування черги на обробку
- Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 28).
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.
Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!
Мал. 28 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
- Взяти направлення в обробку (мал. 29).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! |
Мал. 29 - Формування черги на обробку
title | ПІДКАЗКА! |
---|
Після успішного взяття направлення в обробку система видасть повідомлення:
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картні направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 30)). |
Мал. 30 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо амбулаторну взаємодію (виконавши всі передумови) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 31).