Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...


Зміст

Призначення

Опис

Відео

 


Оглавление

Створення епізоду

Прередумови для створеня Епізоду.


Раскрыть
titleСтворення Епізоду, консультації та реєстрація в системі eHealth (За направленням)

Multimedia
nameЕпізод, Консультація для СМД за направленням.mp4
width400
urlhttps://www.youtube.com/watch?v=7P2N9CHGx0M
height200


Раскрыть
titleСтворення Епізоду, консультації та реєстрація в системі eHealth (Самозвернення пацієнта)

Multimedia
nameЕпізод, Консультація для СМД за направленням.mp4
width400
urlhttps://www.youtube.com/watch?v=W-SFNtm7ryM
height200



Створення консультації, внесення діагностичного звітуРобота з типовою Консультацією лікаря поліклініки. Створення та заповнення діагностичного звіту в рамках консультації.

Накладення ЕЦП реєстрація ЕМЗ на ЦК eHealth

Етап завершення консультації. У випадку, якщо не має немає потреби вносити додаткову інформацію до Консультації , епізод не закривається.


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо під час роботи з даним розділом, на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Нештатні ситуацій (Поліклініка) та виконайте зазначені рекомендації.

Створення Епізоду та Консультації є обов'язковим етапом алгоритму роботи лікаря.

...

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в "eHealth" при роботі з Консультацією , перейдіть за цим посиланням (детально про помилку тут...).

...

Для створення консультації, необхідно перевірити закладку "Епізоди" на наявність епізоду, якщо:

...

При створенні нового епізоду, необхідно дочекатися його обробки в "eHealth", статусу епізоду "Діючий" в колонці таблиці епізодів "Стан в системі "eHealth", (детально тут... ).

Примечание
titleВАЖЛИВО!

При роботі з епізодами, перед створенням консультації важливо пам'ятати:

  • Пацієнт звертається з приводу нового випадку захворювання - створюємо новий Епізод.
  • При звернені пацієнта з приводу того самого випадку захворювання - новий епізод не створюється.
  • Раніше був створений Епізод по хронічному випадку захворювання - продовжуємо цей епізод.
  • Обов'язково натиснути кнопку [Перевірити стан] , дочекатися стану епізоду "Діючий", "Внесено помилково" або "Закритий" (залежить від того, яку дію з епізодом Ви виконуєте).

Детально про роботу з епізодами описано у розділі Епізод ("eHealth")

...

  • Епізод (обираємо раніше створений або новий епізод) – Обов’язково
  • Тип взаємодії (Альтернативна ідентифікація пацієнта, візит до пацієнта за місцем проживання, візит пацієнта в заклад, консультація пацієнта засобами зв’язку) Обов’язково;
  • Пріоритет (планово чи ургентно) – Обов’язково
  • Направлення (поле призначене для вибору № направлення пацієнта) За наявності
  • Місце надання послуг За необхідності.


Далі , коротко розглянемо заповнення даними таблиці блоку "eHealth" та умови іх їх внесення.

Для внесення інформації до будь-якої таблиці (створення картки) блоку "eHealth", потрібно натиснути кнопку [Додати] .

...

Назва поляЗначення інформації
Причина звернення причини звернення за довідником ICPC-2,
Опис можна описати деталізацію до обраної за довідником ICPC-2 причини звернення.

Після вибору причини звернення з’являється блок Додаткова інформація, в якому лікар може бачити відповідність між обраною причиною звернення, довідником ICPC-2 та кодами довідника МКХ-10.

...

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо лікар створить консультацію без епізоду, при внесенні причини звернення, система автоматично буде шукати, чи є в цього пацієнта відкритий епізод по даній проблемі. Лікар може обрати, до якого з них віднести дану консультацію.

...

До даної таблиці вноситься наступна інформація : (детально у розділі Консультація ("eHealth").:

Назва поляЗначення інформації
Код МКХ-10кодуємо діагноз за довідником MKX-10 Австралійської модифікації.
Клінічний статус обираємо з представленого списку (Активний, Вилікуваний/Завершений, Лікування загострення завершено, Лікування призупинено, Ремісія, Рецидив)
Статус достовірностіВведений помилково, диференціальний, заключний попередній, спростований

...

  1. Після заповнення картки консультації натискаємо на кнопку [Відправити в eHealth]
  2. З'являється картка для підписання ЕЦП.
  3. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал.2), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції ЕЦП).
  4. Очікуємо статус консультації в системі "eHealth". Остаточний статус вдало відправленої консультації повинен бути "Завершена"

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Створення лікарем електронного направлення через систему "eHealth", можливе тільки після відправки консультації та знаходження її в статусі "Завершена"

...

Варіант зверненняУмова завершенняЗображенняДії
За попереднім записомНеобхідно поставити позначку "прийом відбувся"


Необхідно перейти у реєстр "Записані до мене" та відмітити позначку, детально у розділі Створення запису на прийом.

За електронним направленнямНеобхідно погасити направлення 


Необхідно в картці Консультація, після відправки даних до "eHealth", натиснути на кнопку [Погасити направлення],  детально у розділі Консультація ("eHealth").


Подсказка
titleВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Якщо вносити додаткову інформацію до Консультації немає необхідності - переходимо до наступного розділу ЕМК, Запис на прийом (Лікар поліклініки).

У випадку необхідності внести додаткову інформацію (створити направлення на консультацію, аналізи та інше) - необхідно потрібно перейти до розділу Підреєстри. Завершення консультації (Лікар поліклініки).

...