Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Зміст
панель
Призначення
bgColor
Опис
Azure
Відео
borderWidth
Image Removed
5

Оглавление

Авторизація спеціалістів в системі eHealth 
  • Прийняття запрошення на реєстрацію
  • Створення пароля для реєстрації
  • Авторизація в системі eHealth 
  • Зміна пароля у випадку заміни або втрати

Загальний розділ для користувачів ПМД/СМД.

titleBGColorDarkTurquoise
borderStylesolid
titleПрийняття запрошення для реєстрації в системі eHealth


Image Added


Раскрыть
title
Раскрыть
titleАвторизація в системі eHealth

Інструкція по Авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Для того, щоб мати можливість відправляти ЕМЗ до "eHealth", обов'язково необхідно проходити авторизацію. Авторизація діє протягом 1-єї години, але завдяки додатковому коду авторизації в системі "МедЕйр", відбувається автоматична авторизація яка діє протягом 14 днів.

Передумовою авторизаії є:

  • Успішна реєстрація в системі eHealth спеціаліста або ЛЗ.
  • Реєстрація спеціаліста має стан "Активний", для спеціалістів, що мають стан "Очікує верифікації", "Призупинений", авторизанія НЕМОЖЛИВА!!!
    Короткий алгоритм проведення авторизації наступний:
    1. Для проходження авторизації в системі "eHealth" перейти в реєстр ЕМК (мал. 1 позначка [1]) або натиснути на вкладку"eHealth" (мал. 1 позначка [2]).

    Image ModifiedМал. 1 - Кнопка спецдії "Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"

    1. Ввести пароль до "eHealth" - натиснути "Увійти" - натиснути "Прийняти та продовжити".
    2. Отримано повідомлення "Авторизація пройшла успішно".


    Раскрыть
    titleПрийняття запрошення для реєстрації в
    системі eHealth
    системі eHealth

    Для повноцінної роботи з системою eHealth:

    • повинно бути проведено реєстрацію в системі (детально ЕК реєстрації спеціалістів, Спеціалісти (ПМД/СМД));
    • кожному спеціалісту, а також керівнику, при реєстрації в системі eHealth, надіслано та прийнято запрошення про співпрацю (мал. 2).
    Image Removed

    Image Added

    Мал. 2

     –

    Запрошення від системи eHealth

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Після отримання запрошення спеціаліст ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ прийняти його протягом 14 календарних днів  - перейшовши  за посиланням (мал. 3).

    У випадку не підтвердження реєстрації, спеціаліста не буде остаточно зареєстровано в системі eHealth, що є перешкодою для його авторизації та відповідно унеможливлює передачу ЕМЗ до ЦК eHealth по пацієнтам.


    Image Added

    Image Removed

    Мал. 3 – Посилання для підтвердження реєстрації в eHealth

    Далі потрібно створити особистий пароль для авторизації в системі eHealth.

     Поставити

     

    Поставити позначку: "Даю згоду на обробку моїх персональних даних в системі eHealth"

     та

    та натиснути кнопку

    [

    "Далі

    ]

    " (мал. 4).

    Image ModifiedМал. 4 – Реєстрація в системі eHealth

    ОБОВ'ЯЗКОВО

    прочитати 

    прочитати Перелік прав користувачаУгоду користувача та Умови використання в системі eHealth та натиснути кнопку

    [

    "Прийняти та продовжити

    " (мал. 5).

    Image ModifiedМал. 5  – Погодження з переліком прав

    Якорьавто

    авто
    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Реєстрація вважається успішною для спеціалістів:

    ПМДСМД

    Стан картки є "Активний", позначка [1]

    після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

    Стан картки є "Активний", позначка [1]

    після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

    Спеціаліста зареєстровано в послузі, позначка [1]. Детально в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД)
    Для збільшення малюнку, натисніть на нього

    Image Modified

    Image Modified

    Image Modified







    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleАвторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через
    систему MedEir
    систему MedEir


    Image Added


    Раскрыть


    Предупреждение

    Для роботи з eHealth усі зареєстровані спеціалісти мають ОБОВ'ЯЗКОВО  проходити авторизацію в системі eHealth (детально тут...).

    Авторизація необхідна кожні 14 днів.


    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Кожному спеціалісту, а також керівнику закладу було присвоєно (під час реєстрації) логін та пароль для роботи із системою eHealth.

    Логін: пошта, яку вказано у формі реєстрації спеціаліста в системі eHealth.

    Пароль: має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно (великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).


    Подсказка
    titleДО ВІДОМА:

    Щоб перевірити чи дійсна авторизація - необхідно одночасно натистути на клавіатурі кнопку {Alt} та кнопку [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] Image Modified (мал. 6 позначка [2]).

    Якщо авторизація дійсна, з’явиться вікно з повідомленням: "Авторизація пройшла успішно" (мал. 10), що дає змогу працювати із системою eHealth.

    Для авторизації спеціаліста в системі необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 6 позначка [1]) або зайти в ЕМК будь-якого пацієнта та за допомогою кнопки спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 6 позначка [2]).

    Image Modified

    Мал. 6 - Авторизація спеціаліста 

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Якщо під час роботи із системою під обліковим записом керівника медичного закладу з’являється повідомлення (мал. 7"Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)" потрібно провести авторизацію ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

    Image Modified

        Мал. 7  – Повідомлення про потребу авторизації лікувального закладу

    Для авторизації закладу необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 8 позначка [1]) та клікнути кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] (мал. 8 позначка [2]) та провести авторизацію в системі (мал. 9).

    Image Modified

    Якорь
    8
    8
    Мал. 8 - Авторизація закладу


    Image Modified

    Мал. 9 – Вхід в електронну систему охорони здоров’я

    Ввести пароль користувача від облікового запису в системі eHealth (має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно, великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

    Після натиснути кнопку [Увійти]. При успішній авторизації система видасть повідомлення (мал. 10)

    Image Modified

    Мал. 10 – Авторизація пройшла успішно





    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleЗміна пароля


    Image Added


    Раскрыть


    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Однією з вимог НСЗУ є зміна пароля користувача в системі eHealth через певний час (1 раз в 3 місяці). Тому в разі виникнення повідомлення "Ваш пароль застарів" - необхідно натиснути кнопку [Змінити пароль] (мал. 9 позначка [1]), також цю дію можна проводити для довільної зміни пароля за потреби. Головними умовами зміни є наявність старого пароля та унікальність нового (новий пароль не повинен бути ідентичним попередньому).

    Після натискання кнопки "Змінити пароль" (мал. 9 позначка [1]) у вікні, що з’явиться, необхідно:

    1. Ввести логін та старий пароль до eHealth (мал. 11).
    2. Натиснути кнопку [Увійти].
      Якорь
      10
      10

    Image Modified

    Мал. 11 – Зміна пароля

    3. З’явиться вікно (мал. 12) для створення нового пароля (має містити не менше 12 символів - великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

    4. Потрібно ввести новий пароль у вікні, що з’явилося (мал. 12та повторити його ще раз для підтвердження (про що свідчить повідомлення на мал. 12).

    5. Натиснути кнопку [Зберегти новий пароль].

    Image Modified

    Мал. 12  – Поновлення паролю





    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleЗабули пароль


    Image Added


    Раскрыть


    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Якщо при введенні пароля та натисканні кнопки виникає помилка "Невірний email або пароль" (мал. 11) , необхідно переконатись у правильності введення та повторно ввести його в систему.

    Image Modified

    Мал. 13 – Невірний email або пароль при авторизації

    У разі необхідності поновлення пароля при його втраті, необхідно:

    1. Натиснути "Забули пароль?" (мал. 9, позначка [2]).
    2. З’явиться вікно, де необхідно вказати логін (електронна пошта) для авторизації (мал. 14).
    3. Натиснути кнопку [Далі].

    Image ModifiedМал. 14 –Забули пароль

    4. З’явиться вікно з повідомленням "на Ваш eMail було надіслано листа для відновлення паролю" (мал. 15).

    Image ModifiedМал. 15 – Відновлення паролю

    5. На вказану пошту буде надіслано листа для самостійного встановлення нового пароля (мал. 16).   

    Image Modified

    Мал. 16  – Лист про відновлення паролю eHealth


    6. Відкрити лист та перейти за посиланням (мал. 17).

    Image Modified

    Мал. 17  – Посилання для відновлення паролю eHealth

    7. З’явиться форма відновлення пароля, де спеціаліст має створити новий пароль та натиснути кнопку [Зберегти новий пароль] (мал. 18).

    Image Modified

    Мал. 18 – Відновлення пароля до системи eHealth

    8. Після успішного збереження, з’явиться повідомлення "Пароль успішно оновлено" (мал. 19).

    Image ModifiedМал. 19  – Пароль успішно оновлено


    9. Далі спеціаліст може провести авторизацію в системі eHealth, використовуючи відновлений пароль.

    10. Після  успішної авторизації з’явиться повідомлення: "Ви авторизувались в системі як ….(пошта спеціаліста)".

    11. Натиснути кнопку [Продовжити] (мал. 20).

    Image ModifiedМал. 20 – Успішна авторизація.


    12. Якщо відновлення пароля чи створення нового пройшло вдало, необхідно авторизуватися в системі MedEir (у пункті даної інструкції Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через ситему MedEir). 

    13. Після успішної авторизації з’явиться вікно "Авторизація пройшла успішно" (мал. 21), що дає змогу працювати з системою eHealth.

      Image Modified

    Мал. 21 – Авторизація пройшла успішно





    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleПомилка при проходженні авторизації


    Image Added


    Раскрыть


    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Якщо після натискання кнопки  [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] Image Modified

     з

     з'являється повідомлення: "Помилка сценарію" (мал. 22).

    Image Modified

    Мал. 22 – "Помилка сценарію"

    Для виправлення даної помилки необхідно:

    1. Вийти з системи MedEir.
    2. Запустити  корегуючий файл-реєстру операційної системи ehealth_authfix Image Modified (файл завантажити тут ehealth_authfix.reg).
    3. Запустити систему MedEir.
    4. Пройти авторизуватися повторно.






    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleМожливість авториризації
    спеціаліста 
    спеціаліста при помилці без запуску корегуючого файлу


    Image Added


    Раскрыть

    Для проведення авторизації спеціаліста при помилці "На цій сторінці сталася помилка сценарію" (мал. 22) без можливості застосування корегуючий файлу-реєстру операційної системи ehealth_authfix, необхідно виконати наступні дії:

    1. Одночасно натиснути наступну комбінацію клавіш "Ctrl" + "Alt" + клікнути на кнопку "Авторизувати спеціаліста в системі eHealth"
    2. В налаштованому браузері по замовчуванню з'явиться вікно авторизації спеціаліста (мал. 23), де необхідно перевірити електрону скриньку  користувачата ввести пароль авторизації

    та пройти всю процедуту авторизації.

    Image Modified

    Мал. 23 - Авторизація через браузер користувача

    3. Після того як система повідомляє, що авторизація пройдена успішно необхідно скпіювати частину коду адреси (мал.24).

    Image ModifiedМал. 23 - Копіювання частини коду

    4. У МІС "МедЕйр" з'явиться віконо для додавання скопійованого коду (без пробілів), після додавання необхідно натиснути і натиснути "Ок" (мал.25).

    Image ModifiedМал. 25 -  Введення коду з форми авторизації у браузері

    5. Після введення проведення зазначених вище дій,  система сповістить про успішно проведену авторизацію (мал. 26).

    Image Modified

    Мал. 26 – Авторизація пройшла успішно






    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleВІДЕО