Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Зміст
панель
Призначення
bgColor
Опис
Azure
Відео
borderWidth
Image Removed
5

Оглавление

Авторизація спеціалістів в системі eHealth 
  • Прийняття запрошення на реєстрацію
  • Створення пароля для реєстрації
  • Авторизація в системі eHealth 
  • Зміна пароля у випадку заміни або втрати

Загальний розділ для користувачів ПМД/СМД.

Раскрыть
titleАвторизація в системі eHealth

Інструкція по Авторизації лікаря та спеціаліста в системі eHealth. Для того, щоб мати можливість відправляти ЕМЗ до eHealth, обов'язково необхідно проходити авторизацію в системі eHealth. Авторизація діє протягом 1-єї години, але завдяки додатковому коду авторизації в системі МедЕй, відбувається автоматична авторизація яка діє протягом 14 днів.

Передумовою авторизаії є:

  • Успішна реєстрація в системі eHealth
titleBGColorDarkTurquoise
borderStylesolid
titleПрийняття запрошення для реєстрації в системі eHealth


Image Added


Раскрыть
titleКороткий алгоритм
Алгоритм 
проведення авторизації наступний:
  1. Для
 проходження
  1. проходження авторизації в
системі eHealth 
  1. системі "eHealth" перейти в реєстр ЕМК (мал. 1 позначка [1]) або натиснути на вкладку"eHealth" (мал. 1 позначка [2]).

Image ModifiedМал. 1 - Кнопка спецдії "Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"

  1. Ввести пароль до "eHealth" - натиснути "Увійти" - натиснути "Прийняти та продовжити".
  2. Отримано повідомлення "Авторизація пройшла успішно".
Подсказка
titleЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:


Раскрыть
title
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Авторизація (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка
Прийняття запрошення для реєстрації в
системі eHealth
системі eHealth

Для повноцінної роботи з системою eHealth:

  • повинно бути проведено реєстрацію в системі (детально ЕК реєстрації спеціалістів, Спеціалісти (ПМД/СМД));
  • кожному спеціалісту, а також керівнику, при реєстрації в системі eHealth, надіслано та прийнято запрошення про співпрацю (мал. 2).
Image Removed

Image Added

Мал. 2

 –

Запрошення від системи eHealth

Предупреждение
titleУВАГА!

Після отримання запрошення спеціаліст ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ прийняти його протягом 14 календарних днів  - перейшовши  за посиланням (мал. 3).

У випадку не підтвердження реєстрації, спеціаліста не буде остаточно зареєстровано в системі eHealth, що є перешкодою для його авторизації та відповідно унеможливлює передачу ЕМЗ до ЦК eHealth по пацієнтам.

Image Removed


Image Added

Мал. 3 – Посилання для підтвердження реєстрації в eHealth

Далі потрібно створити особистий пароль для авторизації в системі eHealth.

 Поставити

 

Поставити позначку: "Даю згоду на обробку моїх персональних даних в системі eHealth"

 та

та натиснути кнопку

[

"Далі

]

" (мал. 4).

Image ModifiedМал. 4 – Реєстрація в системі eHealth

ОБОВ'ЯЗКОВО

прочитати 

прочитати Перелік прав користувачаУгоду користувача та Умови використання в системі eHealth та натиснути кнопку

[

"Прийняти та продовжити

" (мал. 5).

Image ModifiedМал. 5  – Погодження з переліком прав

Якорьавтоавто
Предупреждение
titleУВАГА!

Реєстрація вважається успішною для спеціалістів:

ПМДСМД

Стан картки є "Активний", позначка [1]

після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

Стан картки є "Активний", позначка [1]

після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

Спеціаліста зареєстровано в послузі, позначка [1]. Детально в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД)
Для збільшення малюнку, натисніть на нього

Image Modified

Image Modified

Image Modified







панель
bgColorAzure
borderWidth5
titleBGColorDarkTurquoise
borderStylesolid
titleАвторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через
систему MedEir
систему MedEir


Image Added


Раскрыть


Предупреждение

Для роботи з eHealth усі зареєстровані спеціалісти мають ОБОВ'ЯЗКОВО  проходити авторизацію в системі eHealth (детально тут...).

Авторизація необхідна кожні 14 днів.


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Кожному спеціалісту, а також керівнику закладу було присвоєно (під час реєстрації) логін та пароль для роботи із системою eHealth.

Логін: пошта, яку вказано у формі реєстрації спеціаліста в системі eHealth.

Пароль: має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно (великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).


Подсказка
titleДО ВІДОМА:

Щоб перевірити чи дійсна авторизація - необхідно одночасно натистути на клавіатурі кнопку {Alt} та кнопку [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] Image Modified (мал. 6 позначка [2]).

Якщо авторизація дійсна, з’явиться вікно з повідомленням: "Авторизація пройшла успішно" (мал. 10), що дає змогу працювати із системою eHealth.

Для авторизації спеціаліста в системі необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 6 позначка [1]) або зайти в ЕМК будь-якого пацієнта та за допомогою кнопки спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 6 позначка [2]).

Image Modified

Мал. 6 - Авторизація спеціаліста 

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо під час роботи із системою під обліковим записом керівника медичного закладу з’являється повідомлення (мал. 7"Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)" потрібно провести авторизацію ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

Image Modified

    Мал. 7  – Повідомлення про потребу авторизації лікувального закладу

Для авторизації закладу необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 8 позначка [1]) та клікнути кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] (мал. 8 позначка [2]) та провести авторизацію в системі (мал. 9).

Image Modified

Якорь
8
8
Мал. 8 - Авторизація закладу


Image Modified

Мал. 9 – Вхід в електронну систему охорони здоров’я

Ввести пароль користувача від облікового запису в системі eHealth (має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно, великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

Після натиснути кнопку [Увійти]. При успішній авторизації система видасть повідомлення (мал. 10)

Image Modified

Мал. 10 – Авторизація пройшла успішно





панель
bgColorAzure
borderWidth5
titleBGColorDarkTurquoise
borderStylesolid
titleЗміна пароля


Image Added


Раскрыть


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Однією з вимог НСЗУ є зміна пароля користувача в системі eHealth через певний час (1 раз в 3 місяці). Тому в разі виникнення повідомлення "Ваш пароль застарів" - необхідно натиснути кнопку [Змінити пароль] (мал. 9 позначка [1]), також цю дію можна проводити для довільної зміни пароля за потреби. Головними умовами зміни є наявність старого пароля та унікальність нового (новий пароль не повинен бути ідентичним попередньому).

Після натискання кнопки "Змінити пароль" (мал. 9 позначка [1]) у вікні, що з’явиться, необхідно:

  1. Ввести логін та старий пароль до eHealth (мал. 11).
  2. Натиснути кнопку [Увійти].
    Якорь
    10
    10

Image Modified

Мал. 11 – Зміна пароля

3. З’явиться вікно (мал. 12) для створення нового пароля (має містити не менше 12 символів - великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

4. Потрібно ввести новий пароль у вікні, що з’явилося (мал. 12та повторити його ще раз для підтвердження (про що свідчить повідомлення на мал. 12).

5. Натиснути кнопку [Зберегти новий пароль].

Image Modified

Мал. 12  – Поновлення паролю





панель
bgColorAzure
borderWidth5
titleBGColorDarkTurquoise
borderStylesolid
titleЗабули пароль


Image Added


Раскрыть


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо при введенні пароля та натисканні кнопки виникає помилка "Невірний email або пароль" (мал. 11) , необхідно переконатись у правильності введення та повторно ввести його в систему.

Image Modified

Мал. 13 – Невірний email або пароль при авторизації

У разі необхідності поновлення пароля при його втраті, необхідно:

  1. Натиснути "Забули пароль?" (мал. 9, позначка [2]).
  2. З’явиться вікно, де необхідно вказати логін (електронна пошта) для авторизації (мал. 14).
  3. Натиснути кнопку [Далі].

Image ModifiedМал. 14 –Забули пароль

4. З’явиться вікно з повідомленням "на Ваш eMail було надіслано листа для відновлення паролю" (мал. 15).

Image ModifiedМал. 15 – Відновлення паролю

5. На вказану пошту буде надіслано листа для самостійного встановлення нового пароля (мал. 16).   

Image Modified

Мал. 16  – Лист про відновлення паролю eHealth


6. Відкрити лист та перейти за посиланням (мал. 17).

Image Modified

Мал. 17  – Посилання для відновлення паролю eHealth

7. З’явиться форма відновлення пароля, де спеціаліст має створити новий пароль та натиснути кнопку [Зберегти новий пароль] (мал. 18).

Image Modified

Мал. 18 – Відновлення пароля до системи eHealth

8. Після успішного збереження, з’явиться повідомлення "Пароль успішно оновлено" (мал. 19).

Image ModifiedМал. 19  – Пароль успішно оновлено


9. Далі спеціаліст може провести авторизацію в системі eHealth, використовуючи відновлений пароль.

10. Після  успішної авторизації з’явиться повідомлення: "Ви авторизувались в системі як ….(пошта спеціаліста)".

11. Натиснути кнопку [Продовжити] (мал. 20).

Image ModifiedМал. 20 – Успішна авторизація.


12. Якщо відновлення пароля чи створення нового пройшло вдало, необхідно авторизуватися в системі MedEir (у пункті даної інструкції Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через ситему MedEir). 

13. Після успішної авторизації з’явиться вікно "Авторизація пройшла успішно" (мал. 21), що дає змогу працювати з системою eHealth.

  Image Modified

Мал. 21 – Авторизація пройшла успішно





панель
bgColorAzure
borderWidth5
titleBGColorDarkTurquoise
borderStylesolid
titleПомилка при проходженні авторизації


Image Added


Раскрыть


Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо після натискання кнопки  [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] Image Modified

 з

 з'являється повідомлення: "Помилка сценарію" (мал. 22).

Image Modified

Мал. 22 – "Помилка сценарію"

Для виправлення даної помилки необхідно:

  1. Вийти з системи MedEir.
  2. Запустити  корегуючий файл-реєстру операційної системи ehealth_authfix Image Modified (файл завантажити тут ehealth_authfix.reg).
  3. Запустити систему MedEir.
  4. Пройти авторизуватися повторно.






панель
bgColorAzure
borderWidth5
titleBGColorDarkTurquoise
borderStylesolid
titleМожливість авториризації
спеціаліста 
спеціаліста при помилці без запуску корегуючого файлу


Image Added


Раскрыть

Для проведення авторизації спеціаліста при помилці "На цій сторінці сталася помилка сценарію" (мал. 22) без можливості застосування корегуючий файлу-реєстру операційної системи ehealth_authfix, необхідно виконати наступні дії:

  1. Одночасно натиснути наступну комбінацію клавіш "Ctrl" + "Alt" + клікнути на кнопку "Авторизувати спеціаліста в системі eHealth"
  2. В налаштованому браузері по замовчуванню з'явиться вікно авторизації спеціаліста (мал. 23), де необхідно перевірити електрону скриньку  користувачата ввести пароль авторизації

та пройти всю процедуту авторизації.

Image Modified

Мал. 23 - Авторизація через браузер користувача

3. Після того як система повідомляє, що авторизація пройдена успішно необхідно скпіювати частину коду адреси (мал.24).

Image ModifiedМал. 23 - Копіювання частини коду

4. У МІС "МедЕйр" з'явиться віконо для додавання скопійованого коду (без пробілів), після додавання необхідно натиснути і натиснути "Ок" (мал.25).

Image ModifiedМал. 25 -  Введення коду з форми авторизації у браузері

5. Після введення проведення зазначених вище дій,  система сповістить про успішно проведену авторизацію (мал. 26).

Image Modified

Мал. 26 – Авторизація пройшла успішно






панель
bgColorAzure
borderWidth5
titleBGColorDarkTurquoise
borderStylesolid
titleВІДЕО