- В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
- Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування
Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити: - Чи це е-направлення досі не взяв в роботу жоден інший надавач медичних послуг?
- Яка медична послуга має бути надана пацієнту за цим е-направленням?
- Чи може ЗОЗ надати таку медичну послугу?
- За якою програмою буде оплачуватись надання медичної допомоги за е-направленням?
Передумови обробки направлення - Авторизація лікаря
- Пошук пацієнта в системі eHealth
- Пошук направлення
Особливості роботи з електронним направленням згідно з роз'ясненням НСЗУ: - При формуванні е-направлення необхідно вказати кількість (у хвилинах чи в штуках). Направлення, що створені до оновлення функціоналу ЕСОЗ (без кількості, прирівняно до одноразових і їх рекомендовано погасити одразу після обліку наданої послуги (послуг). - Якщо направлення виписане з меншою кількістю (в штуках чи хвилинах), ніж потрібно пацієнту, лікуючий лікар, котрий надає цю послугу, може самостійно сформувати направлення з потрібною додатковою кількістю послуг. - Якщо направлення з певною кількістю послуг взято в обробку та підвантажено в ЕМЗ, яким воно опрацьовується, то після реєстрації медичного запису про надану послугу відбувається автоматичний перерахунок залишку послуг за цим направленням.
- За електронними направленнями, доступна кількість яких передбачає більше одного звернення, пацієнт може звертатись для отримання послуги в декілька закладів охорони здоров'я. У такому випадку декілька закладів послідовно беруть в роботу електронне направлення, зменшення доступної кількості за направленням відбувається автоматично на боці ЦБД ЕСОЗ при реєстрації відповідних ЕМЗ, що посилаються на електронне направлення. Погашення має робити той заклад, що надав останню послугу за направленням - після реєстрації якої доступна кількість за електронним направленням стала 0 шт. (хвилин).
- При необхідності виправлення ЕМЗ з направленнями, які були погашені, або мають доступну кількість - 0 "нуль", лікар може самостійно сформувати необхідні направлення, які необхідні для виконання послуг. - За електронними направленнями, доступна кількість яких передбачає більше одного звернення (більше однієї штуки, або є доступна кількість в хвилинах), погашення відбувається коли доступна кількість рівна нулю. |