Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


панель
bgColorAzure
borderWidth5
titleBGColorDarkTurquoise
borderStylesolid
titleПрийняття запрошення для реєстрації в системі eHealth


Image Added


Раскрыть
titleКороткий алгоритм проведення авторизації наступний:
  1. Для проходження авторизації в системі "eHealth" перейти в реєстр ЕМК (мал. 1 позначка [1]) або натиснути на вкладку"eHealth" (мал. 1 позначка [2]).

Image AddedМал. 1 - Кнопка спецдії "Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"

  1. Ввести пароль до "eHealth"
ЗмістПризначенняОписВідео

Image Removed

Оглавление

Авторизація спеціалістів в системі eHealth 
  • Прийняння запрошення на реєстрацію
  • Створення пароля для реєстрації
  • Авторизація в системі eHealth 
  • Зміна пароля у випадку заміни або втрати

Загальний розділ для користувачів ПМД/СМД.

Раскрыть
titleАвторизація в системі eHealth

Інструкція по Авторизації лікаря та спеціаліста в системі eHealth. Для того, щоб мати можливість відправляти ЕМЗ до eHealth, обов'язково необхідно проходити авторизацію в системі eHealth. Авторизація діє протягом 1-єї години, але завдяки додатковому коду авторизації в системі МедЕй, відбувається автоматична авторизація яка діє протягом 14 днів.

Передумовою авторизаії є:

  • Успішна реєстрація в системі eHealth

Алгоритм наступний:

  • Відкрити ЕМК пацієнта - натиснути на спеціальну дію "Авторизувати спеціаліста в системі eHealth".
  • Ввести пароль до eHealth
    1. - натиснути "Увійти" - натиснути "Прийняти та продовжити".
    2. Отримано повідомлення "Авторизація пройшла успішно"

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системи, ЕК реєстрації спеціалістів.

    Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

    Для того, щоб мати можливість відправляти ЕМЗ до eHealth, ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно проходити авторизацію в системі eHealth.

    Авторизація діє протягом 1-єї години, але завдяки додатковому коду авторизації в системі MedEirвідбувається автоматична авторизація яка діє протягом 14 днів.

    Інформація в інструкції є загальною для користувачів ПМД/СМД!

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Користувач повинен ОБОВ'ЯЗКОВО пам'ятати пароль до системи eHealth та мати доступ до електронної пошти (e-mail) для авторизації облікового запису.

    Невиконання рекомендацій поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок, які в свою чергу, можуть мати певні наслідки. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

    Подсказка
    titleЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

    Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Авторизація (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка

    1. .


    Раскрыть
    titleПрийняття запрошення для реєстрації в
    системі eHealth
    системі eHealth

    Для повноцінної роботи з системою eHealth:

    • повинно бути проведено реєстрацію в системі (детально ЕК реєстрації спеціалістів, Спеціалісти (ПМД/СМД));
    • кожному спеціалісту, а також керівнику, при реєстрації в системі eHealth, надіслано та прийнято запрошення про співпрацю (мал.
    1
    • 2).
    Image Removed

    Image Added

    Мал.

    1

    2 – Запрошення від системи eHealth

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Після отримання запрошення спеціаліст ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ прийняти його протягом 14 календарних днів  - перейшовши  за посиланням (мал.

    2

    3).

    У випадку не підтвердження реєстрації, спеціаліста не буде остаточно зареєстровано в системі eHealth, що є перешкодою для його авторизації та відповідно унеможливлює передачу ЕМЗ до ЦК eHealth по пацієнтам.

    Image Removed


    Image Added

    Мал.

    2 –

    3 – Посилання для підтвердження реєстрації в eHealth

    Далі потрібно створити особистий пароль для авторизації в системі eHealth.

     Поставити

     

    Поставити позначку: "Даю згоду на обробку моїх персональних даних в системі eHealth"

     та

    та натиснути кнопку

    [

    "Далі

    ]

    " (мал.

    3

    4).

    Image ModifiedМал.

    3

    4 – Реєстрація в системі eHealth

    ОБОВ'ЯЗКОВО

    прочитати 

    прочитати Перелік прав користувачаУгоду користувача та Умови використання в системі eHealth та натиснути кнопку

    [

    "Прийняти та продовжити

    " (мал.

    4

    5).

    Image ModifiedМал.

    – Погодження з переліком прав

    anchorавто

    авто
    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Реєстрація вважається успішною для спеціалістів:

    ПМДСМД

    Стан картки є "Активний", позначка [1]

    після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

    Стан картки є "Активний", позначка [1]

    після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

    Спеціаліста зареєстровано в послузі, позначка [1]. Детально в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД)
    Для збільшення малюнку, натисніть на нього

    Image Modified

    Image Modified

    Image Modified







    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleАвторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через
    систему MedEir
    систему MedEir


    Image Added


    Раскрыть


    Предупреждение

    Для роботи з eHealth усі зареєстровані спеціалісти мають ОБОВ'ЯЗКОВО  проходити авторизацію в системі eHealth (детально тут...).

    Авторизація необхідна кожні 14 днів.


    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Кожному спеціалісту, а також керівнику закладу було присвоєно (під час реєстрації) логін та пароль для роботи із системою eHealth.

    Логін: пошта, яку вказано у формі реєстрації спеціаліста в системі eHealth.

    Пароль: має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно (великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).


    Подсказка
    titleДО ВІДОМА:

    Щоб перевірити чи дійсна авторизація - необхідно одночасно натистути на клавіатурі кнопку {Alt} та кнопку [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] 

    Image Removed

    Image Added (мал.

    5 позначка

    6 позначка [2]).

    Якщо авторизація дійсна, з’явиться вікно з повідомленням: "Авторизація пройшла успішно" (мал. 

    9

    10), що дає змогу працювати із системою eHealth.

    Для авторизації спеціаліста в системі необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал.

    5 позначка

    6 позначка [1]) або зайти в ЕМК будь-якого пацієнта та за допомогою кнопки спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал.

    5 позначка

    6 позначка [2]).

    Image Modified

    Мал. 6 

    5

    - Авторизація спеціаліста 

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Якщо під час роботи із системою під обліковим записом керівника медичного закладу з’являється повідомлення (мал.

    6

    7"Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)" потрібно провести авторизацію ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

    Image Modified

        Мал.

    – Повідомлення про потребу авторизації лікувального закладу

    Для авторизації закладу необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал.

    7 позначка

    8 позначка [1]) та клікнути кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] (мал.

    7 позначка

    8 позначка [2]) та провести авторизацію в системі (мал.

    8

    9).

    Image Modified

    Якорь
    8
    8
    Мал. 8 

    7

    - Авторизація закладу


    Image Modified

    Мал. 

    8

    9 – Вхід в електронну систему охорони здоров’я

    Ввести пароль користувача від облікового запису в системі eHealth (має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно, великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

    Після натиснути кнопку [Увійти]. При успішній авторизації система видасть повідомлення (мал.

    9

    10)

    Image Modified

    Мал. 

    9

    10 – Авторизація пройшла успішно





    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleЗміна пароля


    Image Added


    Раскрыть


    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Однією з вимог НСЗУ є зміна пароля користувача в системі eHealth через певний час (1 раз в 3 місяці). Тому в разі виникнення повідомлення "Ваш пароль застарів" - необхідно натиснути кнопку [Змінити пароль] (мал.

    8 позначка

    9 позначка [1]), також цю дію можна проводити для довільної зміни пароля за потреби. Головними умовами зміни є наявність старого пароля та унікальність нового (новий пароль не повинен бути ідентичним попередньому).

    Після натискання кнопки "Змінити пароль" (мал.

    8 позначка

    9 позначка [1]) у вікні, що з’явиться, необхідно:

    1. Ввести логін та старий пароль до eHealth (мал.
    10
    1. 11).
    2. Натиснути кнопку [Увійти].
      Якорь
      10
      10

    Image Modified

    Мал. 

    10

    11 – Зміна пароля

    3. З’явиться вікно (мал.

    11

    12) для створення нового пароля (має містити не менше 12 символів - великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

    4. Потрібно ввести новий пароль у вікні, що з’явилося (мал.

    11

    12та повторити його ще раз для підтвердження (про що свідчить повідомлення на мал.

    11

    12).

    5. Натиснути кнопку [Зберегти новий пароль].

    Image Modified

    Мал. 

    11  –

    12  – Поновлення паролю





    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleЗабули пароль


    Image Added


    Раскрыть


    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Якщо при введенні пароля та натисканні кнопки виникає помилка "Невірний email або пароль" (мал.

    10

    11) , необхідно переконатись у правильності введення та повторно ввести його в систему.

    Image Modified

    Мал. 

    12 

    13 – Невірний email або пароль при авторизації

    У разі необхідності поновлення пароля при його втраті, необхідно:

    1. Натиснути "Забули пароль?" (мал.
    8
    1. 9, позначка [2]).
    2. З’явиться вікно, де необхідно вказати логін (електронна пошта) для авторизації (мал.
    13
    1. 14).
    2. Натиснути кнопку [Далі].

    Image ModifiedМал. 

    13

    14 –Забули пароль

    4. З’явиться вікно з повідомленням "на Ваш eMail було надіслано листа для відновлення паролю" (мал.

    14

    15).

    Image ModifiedМал. 

    14

    15 – Відновлення паролю

    5. На вказану пошту буде надіслано листа для самостійного встановлення нового пароля (мал.

    15

    16).   

    Image Modified

    Мал. 16 

    15  –

    Лист про відновлення паролю eHealth


    6. Відкрити лист та перейти за посиланням (мал.

    16

    17).

    Image Modified

    Мал. 

    16  –

    17  – Посилання для відновлення паролю eHealth

    7. З’явиться форма відновлення пароля, де спеціаліст має створити новий пароль та натиснути кнопку [Зберегти новий пароль] (мал.

    17

    18).

    Image Modified

    Мал. 

    17

    18 – Відновлення пароля до системи eHealth

    8. Після успішного збереження, з’явиться повідомлення "Пароль успішно оновлено" (мал.

    18

    19).

    Image ModifiedМал. 

    18 

    19  – Пароль успішно оновлено


    9. Далі спеціаліст може провести авторизацію в системі eHealth, використовуючи відновлений пароль

     (мал. 19)

    .

    10. Після  успішної авторизації з’явиться повідомлення: "Ви авторизувались в системі як ….(пошта спеціаліста)".

    11. Натиснути кнопку [Продовжити] (мал.

    19

    20).

    Image ModifiedМал. 

    19

    20 – Успішна авторизація.


    12. Якщо відновлення пароля чи створення нового пройшло вдало, необхідно авторизуватися в системі MedEir (у пункті даної інструкції Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через ситему MedEir). 

    13. Після успішної авторизації з’явиться вікно "Авторизація пройшла успішно" (мал.

    18

    21), що дає змогу працювати з системою eHealth.

      

    Image Removed

    Image Added

    Мал. 

    20

    21 – Авторизація пройшла успішно





    ВАЖЛИВО
    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleПомилка при проходженні авторизації


    Image Added


    Раскрыть


    Предупреждение
    title
    УВАГА!

    Якщо після натискання кнопки 

    "

    [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"

    Image Removed з

    Image Added з'являється повідомлення: "Помилка сценарію"

    Image Removed

    необхідно вийти з системи "МедЕйр"  і  запустити  корегуючий файл-реєстр операційної системи ehealth_authfix Image Removed 

    Запустити систему "МедЕйр" та спробувати авторизуватися повторно.

    Корегуючий файл-реєстр операційної системи ehealth_authfix ви можете скачати тут ↓

    View file
    nameehealth_authfix.reg

     (мал. 22).

    Image Added

    Мал. 22 – "Помилка сценарію"

    Для виправлення даної помилки необхідно:

    1. Вийти з системи MedEir.
    2. Запустити  корегуючий файл-реєстру операційної системи ehealth_authfix Image Added (файл завантажити тут ehealth_authfix.reg).
    3. Запустити систему MedEir.
    4. Пройти авторизуватися повторно.






    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleМожливість авториризації спеціаліста при помилці без запуску корегуючого файлу


    Image Added


    Раскрыть

    Для проведення авторизації спеціаліста при помилці "На цій сторінці сталася помилка сценарію" (мал. 22) без можливості застосування корегуючий файлу-реєстру операційної системи ehealth_authfix, необхідно виконати наступні дії:

    1. Одночасно натиснути наступну комбінацію клавіш "Ctrl" + "Alt" + клікнути на кнопку "Авторизувати спеціаліста в системі eHealth"
    2. В налаштованому браузері по замовчуванню з'явиться вікно авторизації спеціаліста (мал. 23), де необхідно перевірити електрону скриньку  користувачата ввести пароль авторизації

    та пройти всю процедуту авторизації.

    Image Added

    Мал. 23 - Авторизація через браузер користувача

    3. Після того як система повідомляє, що авторизація пройдена успішно необхідно скпіювати частину коду адреси (мал.24).

    Image AddedМал. 23 - Копіювання частини коду

    4. У МІС "МедЕйр" з'явиться віконо для додавання скопійованого коду (без пробілів), після додавання необхідно натиснути і натиснути "Ок" (мал.25).

    Image AddedМал. 25 -  Введення коду з форми авторизації у браузері

    5. Після введення проведення зазначених вище дій,  система сповістить про успішно проведену авторизацію (мал. 26).

    Image Added

    Мал. 26 – Авторизація пройшла успішно






    250
    панель
    bgColorAzure
    borderWidth5
    titleBGColorDarkTurquoise
    borderStylesolid
    titleВІДЕО


    height