Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Епізод –  це окремо взятий медичний випадок пацієнта (медична подія). Розглядається як період від першого звернення пацієнта до ЗОЗ за медичною допомогою щодо первинної проблеми зі здоров'ямдо останньої взаємодії (включно) щодо цієї проблеми.

Відповідно до наказу МОЗ від 28.02.2020 №587 епізод створюється в електронній системі охорони здоров’я в перший день надання медичної допомоги пацієнту.

Тому дата відкриття (початку) епізоду має відповідати ДАТІ ПЕРШОГО ЗВЕРНЕННЯ.

панель
borderColorGainsboro
bgColorLightYellow
borderWidth5
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleВАЖЛИВО!


Примечание

Відповідно до умов надання медичної допомоги (амбулаторна чи стаціонарна), відрізняється і ведення епізоду.

Амбулаторні  умови -  епізод відкривається та закривається, коли випадок, з яким звернувся пацієнт є завершений, окрім хронічного захворювання (такий епізод відкритий все життя). Лікар особисто вирішує, коли випадок пацієнта є завершений і, відвовідно, закриває епізод.

Стаціонарні  умови  -  епізод відкривається датою госпіталізації, закривається датою виписки. При стаціонарному лікуванні - епізод у пацієнта один в рамках однієї стаціонарної картки.


Примечание

Закони України по веденню пацієнтів, що містять захворювання на синдром набутого імунодефіциту (СНІД)  та розлади психіки та поведінки:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2861-17#Text

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1489-14#Text

Назва епізоду не являється чутливими даними, лікар, що вказує назву епізоду, яка містить чутливі дані, самостійно несе відповідальність за розголошення таких даних!

Будьте уважні при створенні таких медичних випадків. МІС НЕ рекомендує шифрувати назву епізоду з діагнозом, що входить до обмежувальної групи. Даний діагноз можливо вказати у взаємодії

Раскрыть

Image AddedImage Added



Примечание

Для лікувальних закладів, що перейшли в МІС "МедЕйр"  (без змін в підпорядкуванні ЛЗ та структурних одиниць) додано можливість імпортувати епізоди

створені в іншій МІС для подальшої роботи з ними. 

Для імпорту епізоду необхідно знайти потрібний епізод та натиснути "Імпорт епізоду з системи "eHealth"


Раскрыть

Image Added

Після натискання кнопки "Імпорт епізоду з системи "eHealth"", з'явиться повідомлення про успішно проведений імпорт.

Після імпорту, з'являється можливість створити взаємодію


Image Added

Після натискання кнопки "Імпорт епізоду з системи "eHealth"", з'явиться повідомлення про успішно проведений імпорт.

Після імпорту, з'являється можливість створити взаємодію





панель
borderColorGainsboro
bgColorLightYellow
borderWidth5
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid


Створення (Відкриття) епізоду

Image Added

Виконавши всі передумови створення епізоду, створюємо та реєструємо епізод в системі eHealth.

Раскрыть
titleКнопки вкладки "Епізоди

Image Added


Раскрыть
  • В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта "Епізоди" та натиснути кнопку "Створити епізод"

Image Added

  • З'явиться таблиця створення епізоду де необхідно вказати тип епізоду, дату та час відкриття, назву (діагноз), назву упізоду (за потреби).
Предупреждение

Дата та час діагнозу проставлена поточна, за потреби, її необхідно змінити!

Image Added

Після внесення та перевірки всіх полів, реєструємо епізод в системі eHealth, натиснувши клавішу "Ок"





панель
borderColorGainsboro
bgColorLightYellow
borderWidth5
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid


Оновлення (оновлення назви епізоду чи лікуючого лікаря)

Image Added


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо після оновлення була зміна спеціаліста, то попередньому спеціалісту (зазначеному в епізоді) даний епізод не буде доступним для змін: оновлення, закриття, вказати епізод як помилково внесений.


Раскрыть
titleОновити епізод

 Якщо в межах епізоду необхідна зміна назви або зміна спеціаліста – відповідального за ведення епізоду, необхідно оновити епізод. Оновлення епізоду доступне виключно спеціалісту, який зазначений в епізоді. В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта "Епізоди" та на епізоді, який потрібно  оновити, натиснути кнопку "Оновити епізод".  Кнопки вкладки "Епізоди".

Image Added

Після натиснення "Оновити", з’явиться таблиця оновлення епізоду

Image Added

Оновлюємо спеціаліста епізоду, видаливши попередній запис в полі "Спеціаліст*", або змінюємо назву епізоду

 Реєструємо в системі eHealth, натиснувни клавішу "Ок"





панель
borderColorGainsboro
bgColorLightYellow
borderWidth5
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid


Позначення як помилково внесений

Image Added


Примечание
titleВАЖЛИВО!
Позначати епізод як помилково внесений, може виключно спеціаліст, заначений в епізоді. Якщо після оновлення була зміна спеціаліста, то попередньому спеціалісту (зазначеному в епізоді) даний епізод не буде доступним для змін.


Раскрыть

В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта "Епізоди" та на епізоді, який потрібно відмітити як помилковий, натиснути кнопку "Позначити як помилково внесений" 

Image Added

В таблиці, що з’явиться, необхідно провести підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта.

Вказати причину зміну стану та обґрунтувати її.

Image Added

Після внесення та перевірки всіх полів, реєструємо епізод, як помилково внесений в системі eHealth, натиснувши клавішу "Ок" 





панель
borderColorGainsboro
bgColorLightYellow
borderWidth5
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid


Закриття епізоду

Image Added


Раскрыть

Для закриття епізоду в ЕМК пацієнта, обрати вкладку пацієнта "Епізоди" та на епізоді, який потрібно закрити, натиснути кнопку "Закрити епізод"  (мал. 12). Кнопки вкладки "Епізоди" (таб. 1).

Image Added

В таблиці, що з’явиться, необхідно вказати дату закриття, причину закриття епізоду та внести дані про заключний висновок пацієнта (мал. 13). Вказати причину закриття епізоду та обґрунтувати її.

Image Added

Після внесення та перевірки всіх полів, реєструємо епізод як закритий в системі eHealth, натиснувши клавішу "Ок"