...
Зміст | Призначення | Опис | Відео | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| Створення епізоду | Прередумови для створеня Епізоду. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Створення консультації, внесення діагностичного звіту | Робота з типовою Консультацією лікаря поліклініки. Створення та заповнення діагностичного звіту в рамках консультації. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Накладення ЕЦП реєстрація ЕМЗ на ЦК eHealth | Етап завершення консультації. У випадку, якщо не має немає потреби вносити додаткову інформацію до Консультації , епізод не закривається. |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Якщо під час роботи з даним розділом, на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Нештатні ситуацій (Поліклініка) та виконайте зазначені рекомендації. Створення Епізоду та Консультації є обов'язковим етапом алгоритму роботи лікаря. |
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в "eHealth" при роботі з Консультацією , перейдіть за цим посиланням (детально про помилку тут...). |
...
Для створення консультації, необхідно перевірити закладку "Епізоди" на наявність епізоду, якщо:
...
При створенні нового епізоду, необхідно дочекатися його обробки в "eHealth", статусу епізоду "Діючий" в колонці таблиці епізодів "Стан в системі "eHealth", (детально тут... ).
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
При роботі з епізодами, перед створенням консультації важливо пам'ятати:
Детально про роботу з епізодами описано у розділі Епізод ("eHealth") |
...
- Епізод (обираємо раніше створений або новий епізод) – Обов’язково
- Тип взаємодії (Альтернативна ідентифікація пацієнта, візит до пацієнта за місцем проживання, візит пацієнта в заклад, консультація пацієнта засобами зв’язку) – Обов’язково;
- Пріоритет (планово чи ургентно) – Обов’язково
- Направлення (поле призначене для вибору № направлення пацієнта) – За наявності
- Місце надання послуг – За необхідності.
Далі , коротко розглянемо заповнення даними таблиці блоку "eHealth" та умови іх їх внесення.
Для внесення інформації до будь-якої таблиці (створення картки) блоку "eHealth", потрібно натиснути кнопку [Додати] .
...
Назва поля | Значення інформації |
---|---|
Причина звернення | причини звернення за довідником ICPC-2, |
Опис | можна описати деталізацію до обраної за довідником ICPC-2 причини звернення. |
Після вибору причини звернення з’являється блок Додаткова інформація, в якому лікар може бачити відповідність між обраною причиною звернення, довідником ICPC-2 та кодами довідника МКХ-10.
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Якщо лікар створить консультацію без епізоду, при внесенні причини звернення, система автоматично буде шукати, чи є в цього пацієнта відкритий епізод по даній проблемі. Лікар може обрати, до якого з них віднести дану консультацію. |
...
До даної таблиці вноситься наступна інформація : (детально у розділі Консультація ("eHealth").:
Назва поля | Значення інформації |
---|---|
Код МКХ-10 | кодуємо діагноз за довідником MKX-10 Австралійської модифікації. |
Клінічний статус | обираємо з представленого списку (Активний, Вилікуваний/Завершений, Лікування загострення завершено, Лікування призупинено, Ремісія, Рецидив) |
Статус достовірності | Введений помилково, диференціальний, заключний попередній, спростований |
...
- Після заповнення картки консультації натискаємо на кнопку [Відправити в eHealth]
- З'являється картка для підписання ЕЦП.
- Обрати в полі "Тип підпису" значення "Сертифікат" або "Зовнішній ресурс" (мал.2), визначити на ресурсі тип ключа обрати за потреби файл з інформацією, що підлягає підпису та ввести пароль від ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції ЕЦП)Обираємо ключ, вводимо пароль ключа і натискаємо кнопку [Підписати].
- Очікуємо статус консультації в системі "eHealth". Остаточний статус вдало відправленої консультації повинен бути - "Завершена"
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Створення лікарем електронного направлення через систему "eHealth", можливе тільки після відправки консультації та знаходження її в статусі "Завершена" |
...
Варіант звернення | Умова завершення | Зображення | Дії |
---|---|---|---|
За попереднім записом | Необхідно поставити позначку "прийом відбувся" | Необхідно перейти у реєстр "Записані до мене" та відмітити позначку, детально у розділі Створення запису на прийом. | |
За електронним направленням | Необхідно погасити направлення | Необхідно в картці Консультація, після відправки даних до "eHealth", натиснути на кнопку [Погасити направлення], детально у розділі Консультація ("eHealth"). |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Якщо вносити додаткову інформацію до Консультації немає необхідності - переходимо до наступного розділу ЕМК, Запис на прийом (Лікар поліклініки). У випадку необхідності внести додаткову інформацію (створити направлення на консультацію, аналізи та інше) - необхідно потрібно перейти до розділу Підреєстри. Завершення консультації (Лікар поліклініки). |
...