Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



ЗмістОпис

Image Added

Оглавление
styledisk

Загальна інформація про реєстр

Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру



Примечание
titleВАЖЛИВО!

Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші, з перелічених далі в інструкції основні елементи управління реєстрами, можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Більш детально опис та робота із реєстром розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтомРобота з "eHealthта блоках "Інструкції користувача" Медзаклади ПМДМедзаклади СМД.



Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.


РЕЄСТР "Запис на прийом"

Реєстр "Запис на прийом" / "Записані до мене" / "Записи моєї організації" (мал.1розташований в модулі ЦПМСД / Поліклініка  Image AddedImage Added Image Added 

Для перегляду реєстру, необхідно:

  1. Перейти в модуль ЦПМСД / Поліклініка р Image AddedImage Added Image Added  (мал. 1детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Запис на прийом" / "Записані до мене" / "Записи моєї організації" (мал. 1).
  3. В робочій області головного вікна системи відкриється таблиця реєстру (мал.1) в якому відображаються всі ЕК записів на прийнм.


Подсказка

Реєстор "Запис на прийом" – реєстр, що містить налаштування для запису на прийом до лікаря, та (або) в окремий кабінет,  для отримання медичних послуг. В реєстрі є можливість створювати, скасовувати записи на прийом, а також є можливість налаштування запису на прийом на довготривалі послуги.

Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями: СамозверненняПопередній запис (реєстратура, лікар або медичний портал); За направленням.

Детально в інструкціях:   Запис на прийом пацієнтаЗапис через реєстратуру та лікаря

Запис через медичний портал



панель
borderWidth2
titleДля перегляду переліку станів реєстру "Направлення" в таблиці


Раскрыть
titleНатисніть тут...

Таб. 1 - Можливі стани запису на прийом

Назва стану

Пояснення

Дійсний

Стан запису на прийом, який характеризує, що прийом запланований та узгоджений

Зарезервований

Стан запису на прийом, який характеризує, що прийом запланований, але остаточно не узгоджений

Іде прийом

Стан запису на прийом, який характеризує, що спеціаліст почав прийом пацієнта

Направлено в стаціонар

Стан запису на прийом, який вказує на те, що пацієнта направлено в стаціонар

Перенесено

Стан запису на прийом у разі його перенесення

Прийом відбувся

Стан запису на прийом, який характеризує, що пацієнт отримав медичні послуги

Проект

Стан запису на прийом при створенні

Пацієнт в клініці

Стан запису на прийом, який характеризує, що пацієнт знаходиться в клініці

Скасовано

Стан запису на прийом у разі його скасування із можливою причиною скасування

Скасовано з ініціативи пацієнта

Стан запису на прийом у разі його скасування зі сторони пацієнта

Скасовано у зв'язку зі зміною розкладу

Стан запису на прийом у разі його скасування зі сторони лікувального закладу

Спеціаліст очікує

Стан запису на прийом, який характеризує, що спеціаліст вільний та очікує пацієнта




Image Added

Мал. 1 - Реєстр "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації")

Реєстр представлений таблицею (мал.1, мал.  2), із набором стандартних та спеціальних дій (кнопок) та містить наступний перелік колонок (мал. 2). 
Перелік колонок користувач може налаштувати під свої потреби, натиснувши правою клавішею миші на назву колонок та обрати у формі "Налагодження колонок" (мал. 2) (детально Елементи управління інтерфейсу), а також змінити розташування колонок (детально тут...).

Image Added

Мал. 2 - Налагодження колонокреєстру "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації")

Для налагодження колонок, необхідно проставити відмітки навпроти потрібної колонки(відмітити ствердно ( ☑ - "так") ) або зняти відмітки з тих колонок, які непотрібні (мал. 3).

Image Added

Мал. 3  - реєстру "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації")

Детальний опис колонок таблиці реєстру наведено в таблиці 4 (носить інформативний характер та відображена у згорнутому форматі).

Табл. 4  - Атрибути (колонки) реєстру

панель
borderWidth2
titleДля перегляду переліку колонок реєстру "Запис на прийом"


Раскрыть
titleНатисніть тут...


Назва атрибуту

Опис

"Дата відвідування"

Дата відвідування, що вказана у записі на прийом

"Час початку прийому"

Час початку прийому,  що вказаний у записі на прийом

"Час закінчення прийому"

Час закінчення прийому,  що вказаний у записі на прийом

"Пацієнт"

Пацієнт, котрому створено запис на прийом

"Номер"

Номер запису на прийом, що генерує система

"Лікувальний заклад"

Лікувальний заклад, в рамках якого було створенно запис на прийом

"Послуга"

Назва послугу на яку створено запис на прйом окремого пацієнта

"Стан"

Стан запису на прийом

"Причина скасування"

За умови ініціювання  спецдії "Скасування запису на прийом"внеситься причина скасування з довідника

"Спеціальність"

Вказана спеціальність спеціалістів, що надають послугу вказану узаписі на прийом

"Індивідуальний номер пацієнта"

Індивідуальний номер пацієнта в МІС

"Телефон пацієнта"

Контактний номер пацієнта, що вказаний у ЕК пацієнта, як "Телефон Пацієнта"

"Адреса проживання"

Адреса проживання пацієнта пацієнта, що вказана у ЕК пацієнта, як "Адреса проживання"

"Дата народження пацієнта"

Дата народження пацієнта , що вказана у ЕК пацієнта

"Номер амбулаторної картки"

Номер амбулаторної картки вказаний у ЕМК пацієнта

"Спеціаліст"

Спеціаліст, до якого створено окремий запис на прийом

"Хто записав"

Дступне за умови внесення даних у картці запису на прийом.

Для окремих карток запису на прийом, дане пололе недоступне.

"Перше звернення"

Відмітка активна при внесенні відповідних даних у картку запису на прийом

"Користувач порталу"

При запису на прийом через Медичний портал пацієнта

"Тип звернення"

Колонка заповнена значененям, що вказане у полі "Тип звернення" при створенні  запису на прийом 

"Кабінет"

Колонка заповнена для записів на прийом з типом ресурсу "Кабінет",

а також, якщо обраний кабінет при запису на прийом до окремого спеціаліста

"Декларація"

Відмітка про наявність декларації з лікарем ПМД

"Дата підписання декларації"

Дата заключення декларації з лікакрем ПМД (за наявності декларації)

"Підписант декларації"

ПІБ підписанта декларації з обраним пацієнтом

"Нагадування відбулося"

Відмітка заповнена при роботі з карткою "Дзвінка", в якій ініційовано натиснення кнопки "Пацієнта повідемлено"

"Результати дзвінка"

Відмітка заповнена при роботі з карткою "Дзвінка", де внесено поле "Результат дзвінка"

"Відділення, з якого направлено"

При створенні направлень в межах МІС

"Відділення кабінету"

Значення заповнене, для записів на прийом з типом ресурсу "Кабінет",

а також, якщо обраний кабінет при запису на прийом до окремого спеціаліста

"Статус клієнта"

Значення заповнене, якщо в ЕК пацієнта внесено статус пацієнта

"Організація створення"

Лікувальний заклад, в рамках якого було створенно запис на прийом

"Створено"

Дата створення запису на прийом

"Хто створив"

Ініціатор запису на прийом

"Змінено"

Дата та час внесення змін в картку "Запис на прийом"

"Хто змінив"

Хто вніс зміни в картку в картку "Запис на прийом"




СПЕЦІАЛЬНІ ДІЇ РЕЄСТРУ

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir за попередніми домовленостями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Реєстр "Запис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації") містить кнопки спеціальних дій, які дають змогу виконувати певні дії над записами пацієнта.Найпоширеніший перелік кнопок спеціальних дій наведений нижче на (мал. 4 та в табл. 5)

Image Added 

Мал. 4 - Спеціальні дії в реєстрі "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації")

Табл. 5 -Призначення кнопок "Спеціальних дій" в реєстрі "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене";  "Записи моєї організації")

№ п/п

Зображення кнопки

Назва кнопки

Доступність на використання

Опис

1.

Image Added

Створити

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система надає користувачу картку планування запису на прийом спеціаліста для створення нового запису на прийом

3.

Image Added

Відкрити

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Дозволяє відкрити обраний запис на прийом


4.

Image Added

Закрити

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Дозволяє закрити реєстр


5.

Image Added

Оновити

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Дозволяє оновити дані реєстру
6.

Image Added

Експорт

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Дозволяє експортувати дані реєстру в таблицю програми "Microsoft Excel".
Кнопка доступна, за умови налаштувань прав користувачу
7.

Image Added

ЕМК

Доступно всім

Система надає користувачу право на відкриття карти ЕМК пацієнта та, за наявних прав, на редагування 

картки

8.

Image Added

Пацієнт

Доступно всім
Система надає користувачу можливість перегляду та, за потреби, редагування електронної картки пацієнта
9.

Image Added


Періодичні записи на прийом

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка дозволяє створити запис на прийом на  довготривалий період для послуг, що потребують довготривалого
та періодичного  відвідування пацієнтом ЛЗ. Можливий запис як у окремий кабінет так і до спеціаліста. 
10.


Image Added

Призначити оператора

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка дозволяє призначити окремого оператора 
11.

Image Added

Скасовано з ініціативи пацієнта

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система змінює статус запису на "Скасовано з ініціативи пацієнта".

Якщо запис на прийом пов’язаний з Замовленням/послугам Замовлення, зв’язки видаляються.


12.


Image Added

Скасовано у зв’язку зі зміною розкладу


Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система змінює статус запису на "Скасовано у зв’язку зі зміною розкладу".

Якщо запис на прийом пов’язаний з Замовленням/послугам Замовлення, зв’язки видаляються

13.

Image Added

Скасувати запис на прийом

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система змінює статус запису на «Скасовано»

Якщо запис на прийом пов’язаний з Замовленням/послугам Замовлення, зв’язки видаляються

14.


Image Added

Подзвонити

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Виконує вихідний дзвінок на номер пацієнта з типом "Телефон Пацієнта".

Окреме право (в картці дзвінку)


15.

Image Added

Повернути скасований

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система змінює статус запису "Скасовано з ініціативи пацієнта", "Скасовано у зв’язку зі зміною розкладу"  або "Скасування записи на прийом"  на попередній стан запису на прийом

16.


Image Added

Перенести запис на прийом

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система надає користувачу картку планування запису на прийом та реєструє причину перенесення

17.

Image Added

Пацієнт в клініці

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система дозволяє відмітити про те, що пацієнт прибув в ЛЗ  для отримання медичних послуг. Стан запису на прийом змінюється на "Пацієнт в клініці".

18.

Image Added

Запрошуємо

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система дозволяє відмітити про те, що пацієнта очікує спеціаліст призначений для виконання послуги.

Стан запису на прийом змінюється: з "Дійсний" на - "Спеціаліст очікує"

19.

Image Added

Іде прийом

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система дозволяє відмітити про те, що прийом пацієнта розпочався.

Система перевіряє стан запису на прийом, якщо не ініційовано спецдію "Іде прийом" і  не змінено  стан запису на прийом зі "Спеціаліст очікує" на "Іде прийом", то система не відображає спецдію дію "Прийом відбувся"



20.

Image Added

Прийом відбувся

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система дозволяє відмітити про те, що прийом пацієнта відбувся.

Система перевіряє стан запису на прийом та змінює попередній стан (окрім скасованих) на "Прийом відбувся"


21.

Image Added

Копія

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Спеціальна дія, що дозволяє копіювати запис на прийом. Та у планувальнику обрати день та час на коли необхідно додати скопійовану послугу. Послуга буде заповнена автоматично

22.


Image Added

Замовлення 

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система створює запис Замовлення с заповненими, згідно запису на прийом, атрибутами.

Дія доступна та відображається тільки для записів в стані: "Дійсний", "Пацієнт в клініці", "Прийом відбувся", "Прийом іде", "Спеціаліст очікує".


23.

Image Added

Інструментальне дослідження

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Система ініціює створення картки "Інструментального дослідження" з подальшим заповненням та збереженням картки