Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



Подсказка
titleІнформаційний портал запущено для оперативного інформування користувачів системи "МедЕйр".

Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними.


ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:

Предупреждение
titleОНОВЛЕНО ІНСТРУКЦІЇ!

Детально про оновленні та додані інструкції дивіться під заголовком даної сторінки 

ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?


Предупреждение
titleПЛАНУЄТЬСЯ ОНОВЛЕННЯ МІС MedEir!

Детально про майбутнє оновлення тут Оновлення МІС "МедЕйр"


Предупреждение
titleУВАГА! Обов’язкове підключення до Системи техпідтримки "eHelp"

Якорь
Відео на Ехелп
Відео на Ехелп


Раскрыть
titleДетально тут...

З вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини).

Інформація про систему: Скорочено тут... ; Детально тут...Відеоогляд тут...



Предупреждение
titleУВАГА! Забули або втратили пароль...?


Раскрыть
titleДетально тут...

У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):

  • забули пароль;
  • прострочене посилання в листі для переходу до eHelp. 

Вам необхідно перейти до форми Заявки на реєстрацію/відновлення до системи eHelp за посиланням  тут... , та заповнити її для відновлення доступу

Що обрати?

  1. Перейти на форму за посиланням мал. 1, за посиланням тут...

Мал. 1 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

2. Обрати пункт "Виникли проблеми з підключенням (немає повідомлення, забув Логін або пароль входу)" в блоці "Причина отримання доступу" мал. 2.

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення



Предупреждение
titleУВАГА! Графік роботи

Офіційні державні свята та офіційне перенесення робочих днів - є вихідними. Про зміни в графіку роботи технічної підтримки, буде повідомлено в новинах.


ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?

Поиск по дереву страниц

Блок/РозділОписЗміни
МІС "МедЕйр"Загальна інформація про МІС "МедЕйр", основні компоненти системи, варіанти розгортання, вимоги до апаратного забезпечення та інша корисна інформація про систему.
НовиниНовини про МІС "МедЕйр"
FAQ (Поширені запитання)Запитання, що часто виникають при використання МІС "МедЕйр", та відповіді на них. 
Інструкція користувачаОсновні Інструкції користувача, посилання на відео-матеріали та інша корисна інформація щодо використання МІС "МедЕйр"


Предупреждение
titleУВАГА! Оновлено та створено інструкції


Раскрыть
titleДля перегляду змін натисніть тут...

У зв'язку з розробкою нового функціоналу "Штатний розклад" (ШР) в МІС.

Оновлено та створено наступні інструкції:

1. Оновлено Опис ЕК закладу . Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування  ЛЗ", строка 12

2. Створено ЕК Штаного розкладу (наведено опис картки)

3.  Штатний розклад (СМД) (наведено опис процедури реєстрації ШР)




Захист інформаціїІнформація щодо захисту інформації в МІС "МедЕйр". Опис Програмного засобу криптографічного захисту інформації «Криптос Гейт Плас». Експертні висновки ТЗІ та атестати відповідності КСЗІ.
Оновлення МІС "МедЕйр"Опис оновлень МІС "МедЕйр", в тому числі перелік нових можливостей та внесених до програмного продукту змін.


НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:

Контакт-центр*
Якорь
Контакт-центр
Контакт-центр

Графік роботи:

Робочі дні та години

Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00       Сб.  з 9:00 до 15:00

Вихідні дні

Офіційні державні свята та перенесення робочих днів.


Якорь
ехелп
ехелп
Системи технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр

Графік роботи:

Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Є питання, проблеми з роботою в системі?

Зайдіть на портал технічної підтримки.

Спочатку спробуйте знайти необхідну інформацію в "Інструкціях користувача"

Не знайшли? Створюйте запит в системі eHelp.

Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом (як зайти на ресурс, інструкції, як приєднатися до eHelp) тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно натиснути на піктограму  або на посилання eHelp.

Як пройти першу реєстрацію після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися данною системою, детально тут...

Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Також можливо переглянути відеоогляд про систему тут...


Підтримка через Youtube канал (відеоінструкції)

Графік роботи:

цілодобово 

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму


Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно натиснути на піктограму Канал Технічної підтримки МІС МедЕйр на YouTube



Підтримка через он-лайн мережі

Графік роботи:

цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт центру

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд


Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Viber, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber (Вам потрібно встановити комп'ютерну версію Viber).


Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд


Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Telegram, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram


Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд


Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб автоматично сформувати листа необхідно:

  1. Встановити та налаштувати на Вашому персональному комп’ютері - Поштовий клієнт. Детально про Поштовий клієнт за посиланням тут...
  2. Натиснути на піктограму Електронна пошта технічної підтримки (Вам потрібно встановити поштовий клієнт)


Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд


Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook


Онлайн чат із операторами Технічної підтримки МІС МедЕйр

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму збоку на цій сторінці або переглянути "Детально..." у наступній колонці


Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно відкрити форму онлайн чату з правої сторони порталу (крок1), з'явиться вікно (крок 2). В якому Ви можете написати нам Ваше питання.