Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

У лівому верхньому куті (мал. 2, позначка [5]) розміщено головне меню системи, в якому необхідно провести налаштування для користувача, детально в розділі Персональні налаштування. 

Мал. 34 - Інтерфейс користувача СМД (приклад)

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо користувач СМД тільки починає працювати з системою, то ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно провести налаштування, особливо підкріплення ЕЦП до системи.

У випадку, коли користувач одного лікувального закладу працює також на іншій посаді, має дві спеціальності, тоді ОБОВ'ЯЗКОВО  потрібно ЕЦП переналаштовувати в системі, в залежності від того, під яким обліковим записом лікар увійшов до системи (детально тут...)

ОБОВ'ЯЗКОВО відслідковуйте, під яким саме обліковим записом увійшли до системи, розташування логіну показано на мал. 2, позначка [6], логін користувача зазначено у дужках (мал. 34, позначка [1]).

Вся необхідна інформація для роботи користувача знаходиться в системі. Для пошуку необхідної  інформації, спочатку потрібно визначити, до якого модулю відноситься дана інформація, потім визначити реєстр, далі провести пошук,. Детально про пошук та перехід до інформації зазначено у розділі Пошук та перехід до інформації.

Всі звіти формуються відповідно до внесення лікарями інформації про пацієнта до системи, за відсутності потрібної інформації дані до звіту не потрапляють.

Для отримання додаткової інформації, що містить система (формування певних звітів, що відсутні в системі), необхідно звернутися до технічної підтримки із запитом, детально у розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.

...