...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:
Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі. Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта). |
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Дата та час автоматично заповнюється поточною датою та часом при створенні картки госпіталізації. Тому за необхідності (формування госпіталізації в системі після оформлення пацієнта) потрібно змінити дату та час госпіталізації, - БУДЬТЕ УВАЖНІ! Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг з помилками лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі. Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта). |
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:
Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі. Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта). |
Вказати дату та час госпіталізації (мал. 2 позначка [4]).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Дата та час автоматично заповнюється поточною датою та часом при створенні картки госпіталізації. Тому за необхідності (формування госпіталізації в системі після оформлення пацієнта) потрібно змінити дату та час госпіталізації, - БУДЬТЕ УВАЖНІ! Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг з помилками лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі. Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта). |
Вбрати тип Відмова в полі "Тип візиту" (мал. 2 позначка [5]), присвоюється запис у відповідному журналі, стаціонарна картка не генерується , і та потрібно вписати Причину причину відмови через кнопку спеціальної дії [Відмова] . Відкривається вікно "Причина відмови" (мал. 5) де у відповідному полі (поле шаблону шаблон змісту) заповнити причину відмови.
...
Мал. 5 - Причина відмови картки госпіталізації (Візит)
Для збереження картки візиту і виходу з неї, натискаємо копку [Зберегти та закрити].
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Якщо потрібно оформити консультацію чергуючий лікар приймального відділенняОформлюється консультація лікаря приймального відділення за потреби (детально інструкція Лікар приймального) |
Загальна робота з реєстром Візити
Перейшовши в загальний реєстр Приймальне відділення/Приймальний покій, можна переглядати всі введені картки пацієнтів, які поступили в стаціонар. Ці дані можна сортувати в залежності від того, яку інформацію ви хочете бачити. Наприклад: поставивши фільтр по даті надходження, буде доступна інформація тільки за поточний день. Детально робота з реєстрами описано в інструкції Опис та робота з реєстрами.
Лікар приймального відділення (Візити)
...
При оформлені пацієнта до стаціонару в картку візиту лікар приймального відділення вносить дані огляду в блок "Результат огляду" в картці госпіталізації: "Скарги", "Огляд", "Вжиті заходи", "Рекомендації".
Мал. 6 - Блок "Результат огляду" картки госпіталізації (Візит)
У випадку оформлення відмови дії лікаря приймального відділення описано в інструкції Лікар приймального.