Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Предупреждение
titleУВАГА!

При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:

  • Пошук пацієнта в системі eHealth.
  • Ідентифікація пацієнта за документами.
  • Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта).

...

Предупреждение
titleУВАГА!

Дата та час автоматично заповнюється поточною датою та часом при створенні картки госпіталізації. Тому за необхідності (формування госпіталізації в системі після оформлення пацієнта) потрібно змінити дату та час госпіталізації, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг з помилками лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта).

...

Предупреждение
titleУВАГА!

При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є:

  • Пошук пацієнта в системі eHealth.
  • Ідентифікація пацієнта за документами.
  • Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта).

Вказати дату та час госпіталізації (мал. 2 позначка [4]).

Предупреждение
titleУВАГА!

Дата та час автоматично заповнюється поточною датою та часом при створенні картки госпіталізації. Тому за необхідності (формування госпіталізації в системі після оформлення пацієнта) потрібно змінити дату та час госпіталізації, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг з помилками лишається за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі.

Виправлення даних (за відсутності умов виправити самостійно) потребує формування запиту до Технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та виконання певної процедури (детально Регламент подачі заяви на деактивацію картки пацієнта).

Вбрати тип Відмова в полі "Тип візиту"  (мал. 2 позначка [5]), присвоюється запис у відповідному журналі, стаціонарна картка не генерується , і та потрібно вписати Причину причину відмови через кнопку спеціальної дії [Відмова] . Відкривається вікно "Причина відмови" (мал. 5) де у відповідному полі (поле шаблону шаблон змісту) заповнити причину відмови.

...

Мал. 5 - Причина відмови картки госпіталізації (Візит)

Для збереження картки візиту і виходу з неї, натискаємо копку [Зберегти та закрити].

Подсказка
titleВАШІ ДІЇ ДАЛІ

Якщо потрібно оформити консультацію чергуючий лікар приймального відділенняОформлюється консультація лікаря приймального відділення за потреби (детально інструкція Лікар приймального)

Загальна робота з реєстром Візити

Перейшовши в загальний реєстр Приймальне відділення/Приймальний покій, можна переглядати всі введені картки пацієнтів, які поступили в стаціонар. Ці дані можна сортувати в залежності від того, яку інформацію ви хочете бачити. Наприклад: поставивши фільтр по даті надходження, буде доступна інформація тільки за поточний день. Детально робота з реєстрами описано в інструкції Опис та робота з реєстрами.

Лікар приймального відділення (Візити)

...

При оформлені пацієнта до стаціонару в картку візиту лікар приймального відділення вносить дані огляду в блок "Результат огляду" в картці госпіталізації: "Скарги", "Огляд", "Вжиті заходи", "Рекомендації".

Image Modified

Мал. 6 - Блок "Результат огляду" картки госпіталізації (Візит)

У випадку оформлення відмови дії лікаря приймального відділення описано в інструкції Лікар приймального.