...
Зміст | Призначення | Опис | Відео | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Пошук картки пацієнта при самозверненні (eHealth та МedEir). Пошук картки пацієнта за направленням. | Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук пошуку ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до стаціонару. |
|
...
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар), та та виконайте зазначені рекомендації. Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення. Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами. |
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...), попередніх підрозділів Початок роботи (СМД), Опис інтерфейсу (Приймального), Приймальне відділення та сторінки підрозділу Алгоритм роботи (Приймального). Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення. Відповідальність за внесення до системи медичних даних та послуг не правильно неправильно ідентифікованому пацієнту (не проведено пошук та ідентифікації ідентифікацію пацієнта в системі eHealth та МedEir) лишається на користувачеві за користувачем, який виконав обробку даних пацієнта в системі. |
...
Далі розглянемо поетапно пошук пацієнта з різними варіантами пошуку в системі (eHealth та МedEir) та за при різних типах звернення пацієнта до стаціонару (самозвернення або за направленням).
Крім пацієнтів при свідомості, до Приймального відділення можуть поступати пацієнти, що є без свідомості або без документів (втрата), тому в даному випадку необхідно виконувати інші дії (детально в пункт пункті даної інструкції Неідентифікованіінструкції - Неідентифіковані).
Робота з ідентифікованим пацієнтом (ідентифікація за документами)
Самозвернення
При самозверненні (не залежно незалежно від обставин та ситуації звернення) ОБОВ'ЯЗКОВО першочергово проводиться пошук провести пошук пацієнта в eHealth!
Пошук здійснюється в реєстрі Надходження/Приймальний покій (залежить від налаштування системи) за допомогою кнопки спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально пошук пацієнта в eHealth заначено зазначений в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Пошук може здійснювати як середній медичний персонал приймального відділення (зареєстровано на ЦК eHealth) так і черговий лікар. Обов'язковою передумовою для доступу до функції пошук пошуку в eHealth є реєстрація та авторизація користувача в eHealth (детально Початок роботи (СМД)). |
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Вносимо персональні дані відповідно документів, а також додаткові дані пошуку, що полегшать ідентифікувати ідентифікацію пацієнта. Детально щодо пошуку пацієнта в eHealth заначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"). |
...
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
Далі, в залежності від результатів пошуку та ідентифікації, потрібно виконати певні дії перед оформленням госпіталізації.
...
Перший варіант, коли "Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2)", свідчить про позитивний результат пошуку. За результатами даного варіанту, пацієнт , згідно з яким, пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).
...
- ОБОВ'ЯЗКОВО проводимо ідентифікацію пацієнта за документами (звірити дані, що надані системою МedEir/eHealth з персональними даними пацієнта, детально зазначено в інструкції Робота з пацієнтом в МІС).
- Переходимо до наступного етапу, зазначеного у в таблиці розділу Алгоритм роботи (Приймального): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією або оформлення госпіталізації (в залежності від типу звернення пацієнта та ситуації).
...
№ | Варіант | Значення та дії (скорочено) | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth |
| ||||||||||
2. | Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth |
| ||||||||||
3. | Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) |
| ||||||||||
4. | Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth |
| ||||||||||
5. | Помилка! Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth) |
|
...
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
У випадку, коли ідентифікація має певні відмінності даних пошуку до персональних даних пацієнта або результати пошуку відповідають одному з варіантів табл. 2 в МedEir (позначка [1]) та/або в eHealth (позначка [2]), необхідно:
Та виконати потрібний варіант, що відповідає ситуації. |
...
- Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення] та додатково:
- Провести пошук пацієнта в eHealth (детально Пошук пацієнта ("eHealth"),
- Визначити правильну картку пацієнта в МedEir (пошук в системі, детально Пошук пацієнта в системі).
- Ідентифікувати пацієнта за документами!
- У випадку відсутності даних про пацієнта в системі, провести імпорт або створення (детально Робота з "eHealth", Робота з пацієнтом в МІС).
- Перейти в картку пацієнта по електронному направленню.
- Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
- Перейти до наступного етапу алгоритму (Алгоритм роботи (Приймального)).
...
У випадках, коли медичний персонал не має можливості ідентифікувати персону пацієнта для оформлення госпіталізації, необхідно провести реєстрацію неідентифікованого пацієнта в системі eHealth. Дана процедура виконується лише у виключних ситуаціях, наприклад, пацієнт без свідомості або за якихось з інших причин не може назвати свої персональні дані (мал. 9. Лише за таких умов до системи eHealth повинна бути заведена неідентифікована персона (детально процедура реєстрації неідентифіковної особи в eHealth , зазначено зазначена в інструкції Неідентифікований пацієнт ("eHealth").
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Якщо етап "Пошук пацієнта" не проведено або визначено не правильного неправильного пацієнта - далі при лікуванні пацієнта під час передачи передачі ЕМЗ лікарем до eHealth З'ЯВЛЯТЬСЯ помилки (відправити дані не можливонеможливо, невідповідність даних, тощо...). В такому випадку потрібно:
Детально робота з помилками в системі описано описана в інструкції Помилки при роботі з системою (Стаціонар). |
...