Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Информация
titleПРО РОЗДІЛ;

Дана інструкція Даний підрозділ Пошук направлення ("eHealth") розділу Робота з інформацією "eHealth" інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при проведенні пошуку напарвлення направлення пацієнта, сформованого через систему eHealth, взяття в чергу та обробку дане даного направлення.

Зазначена інструкція Зазначений підрозділ містить посилання на відеоматеріал інструкції, текстова версія даної інструкції знаходиться в процесі створення. 


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Доступ до пошуку направлення пацієнта та інших функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth  та  та пройшли Авторизацію (детально тут...).

Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з пошуком пацієнта роботі з пацієнтом в системі eHealth. В залежності від системних прав конкретного користувача, ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ   , є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІС.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають  допомагають у випадку винекнення виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

...

Предупреждение
titleУВАГА!

У відеоінструкції описано стандартний випадок пошуку направлення. 

Знайти направлення можливо лише за Публічним номером, у  у випадку виписаного направлення в іншій МІС .

Якщо напарвлення направлення виписано спеціалістом, який працює з МІС MedEir , Вам доступний пошук направлення за допомогою фільтрації в реєстрі направлень (детально тут...).

ОБОВ'ЯЗКОВО перед початком взяття в чергу та на обробку направлення, перевіряйте правильність обраного направлення та пацієнта. Для того, щоб впевнитися в правильності внесених даних про пацієнта в систему та взяття в роботу правильного направленняПроводьте , проводьте ідентифікацію пацієнта через пошук в системі MedEir (детально тут...) та eHealth (детально тут...) та звіряйте дані з персональними даними пацієнта. 

У випадку лише взяття направлення в чергу, Ви можете його відмінити, якщо дане направлення взято помилково в обробку помилково.

Направлення взяте в чергу Вашим ЛЗ (стан "В черзі"), до поки Ви не взяли його в обробку (стан "В обробці"),  інший ЛЗ може взяти в чергу та на обробку дане направленняінший ЛЗ.

У випадку взяття направлення в обробку, Ви не можете його відмінити, дане напарвлення направлення можливо лише скасувати спеціалістом який його створив його (спеціаліст ПМД або полікнічного відділення поліклінічного відділення СМД).

При пошуку направлення система видає система  може видати повідомлення про його відсутність напарвлення (мал.1), є три варіанти . Передумовами появи даного повідомлення є:

  • Помилилися Помилка при введені публічного номера направлення. Ваші дії: перевірити на та спробувати ще раз ввести правильгий правильний номер. 
  • Дане направлення вже використане (опрацьоване іншим ЛЗ).
  • Направлення створено спеціалістом без параметру "Медична програма". Ваші дії: звернутися до спеціалістів, що створили направлення для його відміни даного направлення та створення правильного направлення.

Мал.1 - Помилка при пошуку направлення.

У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даному підрозділі та помилок необхідно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Всю відповідальність за проведення пошуку направлення пацієнта в системі eHealth, взяття його в чергу та в обробку бере на себе користувач, який виконав дану процедуру.


Опис та алгоритм дійВідео

Пошук електронного направлення, взяття в чергу

, взяття в

та обробку в системі eHealth.

Передумовою для пошуку:

обов`язково
  • обов'язково виписане електронне направлення лікарем ПМД або СМД;
  • пацієнт має надати номер електронного направлення надісланий йому в смс повідомленні або друкованій формі, отриманий від лікаря.

Алгоритм наступний:

1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта.

2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести його номер

направлення,

та відкрити

направлення

.

3. Взяти направлення в чергу на обробку.

4. Взяти направлення в обробку.

5. Надати послугу згідно направлення.

Пошук направлення в системі eHealth

Дане відео можливо переглянути на ютуб каналі support medeir, тут...