Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Предупреждение
titleУВАГА!

У відеоінструкції описано стандартний випадок пошуку направлення. 

Знайти направлення можливо лише за Публічним номером, у  випадку виписаного направлення в іншій МІС .

Якщо напарвлення виписано спеціалістом який працює з МІС MedEir , Вам доступний пошук направлення за допомогою фільтрації в реєстрі направлень (детально тут...).

ОБОВ'ЯЗКОВО перед початком взяття в чергу та на обробку направлення перевіряйте правильність обраного направлення та пацієнта. Для того щоб впевнитися в правильності внесених даних про пацієнта в систему та взяття в роботу правильного направлення. Проводьте ідентифікацію пацієнта через пошук в системі MedEir (детально тут...) та eHealth (детально тут...) та звіряйте дані з персональними даними пацієнта. 

У випадку лише взяття направлення в чергу Ви можете його відмінити, якщо дане направлення взято помилково в обробку.

Направлення взяте в чергу Вашим ЛЗ (стан "В черзі"), до поки Ви не взяли його в обробку (стан "В обробці"), інший ЛЗ може взяти в чергу та на обробку дане направлення.

У випадку взяття направлення в обробку Ви не можете його відмінити, дане напарвлення можливо лише скасувати спеціалістом який створив його (спеціаліст ПМД або полікнічного відділення СМД).

При пошуку направлення система видає повідомлення про відсутність напарвлення (мал.1), є три варіанти появи даного повідомлення:

  • Помилилися при введені публічного номера направлення. Ваші дії: перевірити на спробувати ще раз ввести правильгий номер. 
  • Дане направлення вже використане (опрацьоване іншим ЛЗ).
  • Направлення створено спеціалістом без параметру "Медична програма". Ваші дії: звернутися до спеціалістів, що створили направлення для відміни даного направлення та створення правильного направлення.

Мал.1 - Помилка при пошуку направлення.

У випадку незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в даному підрозділі та помилок звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Всю відповідальність за проведення пошуку направлення пацієнта в системі eHealth, взяття його в чергу та в обробку бере на себе користувач, який виконав дану процедуру.


Опис та алгоритм дійВідео

Пошук електронного направлення, взяття в чергу, взяття в обробку в системі eHealth.

Передумовою для пошуку:

  • обов`язково виписане електронне направлення лікарем ПМД або СМД;
  • пацієнт має надати номер електронного направлення надісланий йому в смс повідомленні або друкованій формі, отриманий від лікаря.

Алгоритм наступний:

1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта.

2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести номер направлення, та відкрити направлення.

3. Взяти направлення в чергу на обробку.

4. Взяти направлення в обробку.

5. Надати послугу згідно направлення.

Пошук направлення в системі eHealth

Дане відео можливо переглянути на ютуб каналі support medeir, тут...

...