Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

УВАГА!

Передумови для реєстрації пацієнта в системі:

  • Бути зареєстрованим в системі eHealth.
  • Мати наявний розклад спеціаліста в своєму закладі

Всю відповідальність за виконання, або не виконання дій, пов'язаних з записом на 

прийом в системі eHealth,а саме:

  • Передумов реєстрації
  • Подальших дій без ознайомлення з інструкцією

Бере на себе користувач,який виконував реєстрацію пацієнта в системі.

Реєстрація запису на прийом

Image Removed

Раскрыть

Реєстрація запису на прийом:

Алгоритм дій при реєстрації запису на прийом:

1.Повинні бути виконані умови та дії,необхідні для "запису" на прийом.

2.Кроки які повинні бути виконані для створення "Запису на прийом":

  • Перейти до розділу "Поліклініка"(1)мал.1
  • Вибрати пункт "Запис на прийом"(2)мал.1
  • Натиснути кнопку"Створити"(3)мал.1


Загальні вимоги до реєстрації пацієнта в системі eHealth



Image Added

Реєстрація пацієнта в системі - це процес створення та внесення персональних даних про пацієнта/законного представника/третю особу згідно документів, до системи eHealth лише у випадку відсутності даної реєстрації



ВАЖЛИВО!

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ знак.pngImage Added є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Image Removed