Зміст | Призначення | Опис | Відео | |||||||
| Робота з карткою спеціалістів |
Загальний розділ для адміністраторів ПМД/СМД. |
|
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для коректної роботи з системою MedEir та eHealth необхідно попередньо ознайомитися із відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Загальна інформація Опис системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД). Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). Враховуючи те, що здебільшого робота керівника ЛЗ як ПМД так і СМД схожа в системі, інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД. Тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ! |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Невиконання рекомендацій поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок, які в свою чергу, можуть мати певні наслідки. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, це може потребувати певного часу, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ. |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу 5248758 (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка. |
Реєстрація спеціалістів ПМД/СМД
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Реєстрація лікарів-інтернів відбувається за аналогією до реєстрації інших спеціалістів в ЕСОЗ. В картці "Реєстрація спеціаліста в системі "eHealth"" в блоці "Посада" необхідно обрати роль "Асистент", посаду "Лікар-інтерн". В блоці "Атестація" заповнюємо дані з диплому. |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Процедуру переведення Спеціаліста ПМД/СМД в стан "Проект" (повторне запрошення) можна проводити тільки для спеціалістів: ПМД - які НЕ мають активних заключених(підписаних) Декларацій. В інших випадках, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертатися до технічної підтримки МІС. ПРИ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ЛЗ (ПЕРВИННА ЛАНКА):
в документі мають бути заначені всі стуктурні одиниці (амбулаторії, ФАП). 2. Якщо відбувається повне перенесення всіх структурних одиниць ЛЗ під інший ЦПМСД, ЛІКАРІВ НЕ ЗВІЛЬНЯЄМО! 3. При повній реорганізації (перенесення всіх структурних одиниць ЛЗ під інший ЦПМСД), необхідно зареєструвати ці структурні одиниці під НОВИМ ЦЕНТРОМ (ЦПМСД), зареєструвати спеціалістів (рекомендовано з новою електронною адресою). 4. Декларації пацієнтів та звітність, при повній реогранізації, буде збережена під ПОПЕРЕДНІМ ОБЛІКОВИМ ЗАПИСОМ (ПІД ПОПЕРЕДНІМ ЦПМСД) 5. Для реєстрації рецепту по програмі "ДОСТУПНІ ЛІКИ", лікарю необхідно перезаключити декларацію з пацієнтом (в якого була декларація з лікарем в попередному реоргацізованому ЛЗ), для роботи з іншити ЕМЗ - декларацію перезаключати не обв'язково. |
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Попередньо перед реєстрацією спеціалістів ЛЗ:
Якщо під час реєстрації спеціаліста з’являється повідомлення:"Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)" потрібно провести авторизацію ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ! НЕ РЕЄСТРУЮТЬСЯ:
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Реєструвати керівника медичної установи окремо як користувача системи MedEir та eHealth із правами "керівник" не потрібно! |
Лише після налаштування та реєстрації ЛЗ, структурних підрозділів або місця надання послуг, можна переходити до реєстрації спеціалістів в системі eHealth за таким алгоритмом дій:
- Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...).
- Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача" або "Спеціалісти ЛЗ" (детально про реєстр тут...).
- Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або стандартною клавішею "Відкрити" (мал.1).
Мал. 1 - Відкрити картку спеціаліста
4. Натиснути кнопку спецдії "Реєстрація в системі "eHealth""
5. Заповнити поля картки реєстрації (мал.2, позначки [1-6]). Поля відмічені символом є обов'язковими для заповнення (детальніше тут...).
Мал. 2 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад)
6. В залежності від посади спеціаліста обрати роль в системі eHealth, табл.1.
Таблиця 1. Перелік ролей спеціалістів для реєстрації
Керівнику ПМД | Керівнику СМД | |||
---|---|---|---|---|
Роль | Опис | Роль | Опис | |
Уповноважена особа | Адміністратор системи. Роль в системі яка надає співробітнику можливість працювати з адміністративним функціоналом системи | Уповноважена особа | Адміністратор системи. Роль в системі яка надає співробітнику можливість працювати з адміністративним функціоналом системи | |
Лікар | Лікар-спеціаліст первинної медичної допомоги | Спеціаліст | Лікар. В системі можливо додати 2 спеціальності лікаря за допомогою кнопки [Додати], а основну - позначити галочкою | |
Асистент | Співробітник відділу кадрів. | |||
Відділ кадрів | Співробітник відділу кадрів. | Відділ кадрів | Співробітник відділу кадрів. | |
Реєстратор | Реєстратор медичний. | Реєстратор | Реєстратор медичний. |
7. Після заповнення всіх полів, натиснути кнопки "Зберегти" (мал. 2, позначки [7,8]).
та "Зареєструвати"8. Накласти КЕП та натиснути "Підписати" (мал. 3).
(вказати тип підпису та паролю до електронного підпису)Мал. 3 - Підпис реєстрації спеціаліста в eHealth
9. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 4).
Мал. 4 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації")
8. Прийняття запрошення спеціалістом (детально в розділі ЕК реєстрації спеціалістів або Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth").
Предупреждение | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||
На електронній пошті вказаній у картці реєстрації, спеціаліст ОБОВ'ЯЗКОВО має відкрити лист – запрошення протягом 14 календарних днів та виконати наступні дії: 2) створити пароль в системі eHealth; 3) прийняти запрошення.
Пароль обов'язково потрібно запам'ятати або записати. В подальшому він буде необхідний спеціалісту для авторизації в системі eHealth та роботи з ЕМЗ. Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth, ОБОВ'ЯЗКОВО проходить Авторизацію (один раз на 14 днів).
|
9. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 9).
Мал. 9 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний"
Информация |
---|
Після того як стан змінився на Активний, реєстрація спеціаліста вважається завершеною. Повторюючи вказані дії, можна зареєструвати в системі eHealth інших співробітників (за необхідності). |
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після реєстрації спеціалістів в системі, переходимо до наступного етапу алгоритму роботи з eHealth (в залежності від типу ЛЗ ПМД/СМД):
|
Оновлення даних спеціаліста в eHealth ПМД/СМД
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Процедуру переведення Спеціаліста ПМД/СМД в стан "Проект" (повторне запрошення) можна проводити тільки для спеціалістів: ПМД - які НЕ мають активних заключених(підписаних) Декларацій. В інших випадках, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертатися до технічної підтримки МІС. ПРИ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ЛЗ (ПЕРВИННА ЛАНКА): 1.Необхідно подати документи про реорганізацію на електронну пошту medeir@e-life.com.ua в документі мають бути заначені всі стуктурні одиниці (амбулаторії, ФАП). 2. Якщо відбувається повне перенесення всіх структурних одиниць ЛЗ під інший ЦПМСД, ЛІКАРІВ НЕ ЗВІЛЬНЯЄМО! 3. При повній реорганізації (перенесення всіх структурних одиниць ЛЗ під інший ЦПМСД), необхідно зареєструвати ці структурні одиниці під НОВИМ ЦЕНТРОМ (ЦПМСД), зареєструвати спеціалістів (рекомендовано з новою електронною адресою). 4. Декларації пацієнтів та звітність, при повній реогранізації, буде збережена під ПОПЕРЕДНІМ ОБЛІКОВИМ ЗАПИСОМ (ПІД ПОПЕРЕДНІМ ЦПМСД) 5. Для реєстрації рецепту по програмі "ДОСТУПНІ ЛІКИ", лікарю необхідно перезаключити декларацію з пацієнтом (в якого була декларація з лікарем в попередному реоргацізованому ЛЗ), для роботи з іншити ЕМЗ - декларацію перезаключати не обв'язково. |
В процесі роботи ЛЗ можуть виникати певні ситуації, наприклад, зміна Прізвища, Посади, Паспорта та інших даних спеціаліста. В таких випадках, потрібно провести виправлення помилок або оновлення картки реєстрації спеціаліста в eHealth. Редагування картки може бути проведено різними способами, в залежності від ситуацій, які будуть описані у відповідних пунктах нижче.
Переведення спеціаліста ПМД/СМД в стан "Проект" (повторне запрошення)
У випадку, якщо заявка спеціаліста в стані "Активний", але потрібно змінити дані, заблоковані до редагування:
- Спеціальність (блок картки "Атестація");
- Рік народження, ІПН (блок картки "Персональні дані");
- Роль (блок картки "Посада").
Детальніше про поля, які є заблокованими у розділі ЕК реєстрації спеціалістів.
В даному випадку необхідно виконати наступні дії:
- Звільнити спеціаліста (детально про звільнення тут...).
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Керівнику ПМД: Звільнення спеціаліста ПМД призводить до розірвання підписаних ним декларацій. Якщо лікар вже працював з Ehealth краще звернутись до спеціалістів технічної підтримки МІС. У випадку, якщо спеціаліст не працював з еНealth – переходимо до наступного пункту. Керівнику СМД: Звільнення спеціаліста СМД є незворотньою дією. Тому, якщо лікар вже працював з Ehealth краще звернутись до спеціалістів технічної підтримки МІС. У випадку, якщо спеціаліст не працював з еНealth – переходимо до наступного пункту. |
2. Натиснути кнопку "Зареєструвати нового спеціаліста" (мал. 11), статус спеціаліста зміниться на "Проект".
Змінити необхідні дані спеціаліста.
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед повторною реєстрацією спеціаліста ОБОВ'ЯЗКОВО вказати іншу пошту, раніше не зареєстровану в Ehealth. |
Алгоритм переведення спеціаліста в стан "Проект"
Якщо спеціаліст ЛЗ (з будь-яких причин) не пройшов реєстрацію в eHealth, в такому разі стан спеціаліста залишається в статусі "Очікує верифікації" або "Прострочено". Для того, щоб повторно провести реєстрацію/перереєстрацію спеціаліста (надсилається повторне запрошення), необхідно провести процедуру переведення спеціаліста у стан "Проект".
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Процедуру переведення Спеціаліста ПМД/СМД в стан "Проект" (повторне запрошення) можна проводити тільки для спеціалістів: ПМД - які НЕ мають активних заключених (підписаних) Декларацій. В інших випадках, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертатися до технічної підтримки МІС. |
Алгоритм переведення спеціаліста в стан "Проект" (заявка спеціаліста в стані "Очікує верифікації", "Прострочено"):
- Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...).
- Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача" або "Спеціалісти ЛЗ" (детально про реєстр тут...).
- Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або стандартною клавішею "Відкрити" (мал.10).
Мал. 10 - Відкрити картку спеціаліста
4. Натиснути кнопку "Реєстрація в системі "eHealth""
5. Натиснути внизу картки кнопку "Зареєструвати нового спеціаліста"(мал. 11).
Мал. 11- Переведення картки спеціаліста в статус "Проект" (Зареєструвати нового спеціаліста)
6. З'явиться повідомлення: "Увага! Створення нового запиту на створення спеціаліста в системі "eHealth" з його поточним записом а Системі. Продовжити?"! Уважно перечитайте повідомлення.
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Процедуру переведення Спеціаліста ПМД/СМД в стан "Проект" (повторне запрошення) можна проводити тільки для спеціалістів: ПМД - які НЕ мають активних заключених (підписаних) Декларацій. |
7. Для погодження Створення нового запиту на створення спеціаліста в системі "eHealth" натисніть кнопку "Так"
(мал. 12).Мал. 12 - Створення нового запиту на створення спеціаліста в системі "eHealth"
8. Заявка буде переведена в стан "Проект" (детально у розділі ЕК реєстрації спеціалістів та Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth").
9. Після цього, за необхідності, можна змінити дані спеціаліста, які були помилково внесені (наприклад, пошту) та надіслати повторно запрошення спеціалісту для реєстрації/перереєстрації в eHealth.
10. Після підтвердження створення нового запиту, з'являться кнопки "Зберегти" (мал. 13, позначки [1-2]). та "Зареєструвати"
Мал. 13 - Переведення картки спеціаліста в статус "Проект" ("Зберегти"/ "Зареєструвати")
11. Накласти КЕП та натиснути "Підписати" (мал. 14).
(вказати тип підпису та паролю до електронного підпису)Мал. 14 - Підпис реєстрації спеціаліста в eHealth
12. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 15).
Мал. 15 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації")
13. Заявка буде переведена в стан "Проект" (детально у розділі ЕК реєстрації спеціалістів та Авторизація спеціаліста та лікувального закладу "eHealth").
14. Після цього, за необхідності, можна змінити дані спеціаліста, які були помилково внесені (наприклад, пошту) та надіслати повторно запрошення спеціалісту для реєстрації/перереєстрації в eHealth.
15. Прийняття запрошення спеціалістом.
Предупреждение | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||
На електронній пошті вказаній у картці реєстрації, спеціаліст ОБОВ'ЯЗКОВО має відкрити лист – запрошення протягом 14 календарних днів та виконати наступні дії: 2) створити пароль в системі eHealth; 3) прийняти запрошення.
Пароль обов'язково потрібно запам'ятати або записати. В подальшому він необхідний спеціалісту для авторизації в системі eHealth та роботи з ЕМЗ. Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth ОБОВ'ЯЗКОВО проходить Авторизацію (один раз на 14 днів)
|
16. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 20).
Мал. 20 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після реєстрації спеціалістів в системі, переходимо до наступного етапу (в залежності від типу ЛЗ ПМД/СМД):
|
Редагування даних спеціаліста у стані "Активний" ПМД/СМД
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Процедуру переведення Спеціаліста ПМД/СМД в стан "Проект" (повторне запрошення) можна проводити тільки для спеціалістів: ПМД - які НЕ мають активних заключених(підписаних) Декларацій. В інших випадках, необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО звертатися до технічної підтримки МІС. ПРИ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ЛЗ (ПЕРВИННА ЛАНКА):
в документі мають бути заначені всі стуктурні одиниці (амбулаторії, ФАП). 2. Якщо відбувається повне перенесення всіх структурних одиниць ЛЗ під інший ЦПМСД, ЛІКАРІВ НЕ ЗВІЛЬНЯЄМО! 3. При повній реорганізації (перенесення всіх структурних одиниць ЛЗ під інший ЦПМСД), необхідно зареєструвати ці структурні одиниці під НОВИМ ЦЕНТРОМ (ЦПМСД), зареєструвати спеціалістів (рекомендовано з новою електронною адресою). 4. Декларації пацієнтів та звітність, при повній реогранізації, буде збережена під ПОПЕРЕДНІМ ОБЛІКОВИМ ЗАПИСОМ (ПІД ПОПЕРЕДНІМ ЦПМСД) 5. Для реєстрації рецепту по програмі "ДОСТУПНІ ЛІКИ", лікарю необхідно перезаключити декларацію з пацієнтом (в якого була декларація з лікарем в попередному реоргацізованому ЛЗ), для роботи з іншити ЕМЗ - декларацію перезаключати не обв'язково. |
При активному стані спеціаліста внесити зміни до картки можливо лише в поля, які не заблоковано (описано у пункті Редагування даних спеціаліста, які не заблоковані). В інших випадках, коли потрібно внести зміни в дані, які не підлягають редагуванню - перейти за посиланням Редагування даних спеціаліста, які заблоковані (детально тут...)
Оновлення даних спеціаліста, які не заблоковані ПМД/СМД
Для внесення змін потрібно:
- Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...).
- Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача" або "Спеціалісти ЛЗ" (детально про реєстр тут...).
- Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або стандарною клавішею "Відкрити" (мал. 21).
Мал. 21 - Відкрити картку спеціаліста
4. Натиснути кнопку [Реєстрація в системі "eHealth"] .
5. Змінити поля, які не заблоковані у відповідних блоках картки спеціаліста (мал. 22, позначка [1-6]). Детальніше про поля які можна змінювати у розділі ЕК реєстрації спеціалістів.
Мал. 22 - Внесення змін у картку спеціаліста
6. Натиснути кнопку "Оновити" (мал.22).
11. Накласти КЕП та натиснути "Підписати" (мал. 23).
(вказати тип підпису та паролю до електронного підпису)Мал. 23 - Підпис реєстрації спеціаліста в eHealth
12. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 24).
Мал. 24 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації")
15. Необхідно прийняти запрошення спеціалістом.
Предупреждение | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||
На електронній пошті вказаній у картці реєстрації, спеціаліст ОБОВ'ЯЗКОВО має відкрити лист – запрошення протягом 14 календарних днів та виконати наступні дії: 2) створити пароль в системі eHealth; 3) прийняти запрошення.
Пароль обов'язково потрібно запам'ятати або записати. В подальшому він необхідний спеціалісту для авторизації в системі eHealth та роботи з ЕМЗ. Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth ОБОВ'ЯЗКОВО проходить Авторизацію (один раз на 14 днів)
|
16. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 29).
Мал. 29 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний"
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Якщо лист-запрошення не прийшов або спеціаліст протягом 14 днів не прийняв запрошення і його стан в системі Ehealth став "Прострочений" – необхідно зверніутися за допомогою до спеціалістів Технічної підтримки МІС (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Якорь | ||||
---|---|---|---|---|
|
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після перереєстрації спеціалістів в системі, переходимо до наступного етапу, в залежності від ситуації та типу ЛЗ ПМД/СМД:
|
Повернення стану "Очікує верифікації" в стан "Активний"для попередньо зареєстрованих спеціалістів
При потребі повернути снан реєстрації спеціаліста в системі eHealth з "Очікує верифікації" в "Активний", якщо спеціаліст не приймав запрошення (мал. 30) приєднатися до системи eHealth більше доби (або через інші причини)
Мал. 30 - Лист-запрошення до співпраці
Алгоритм дій поверення стану з "Очікує верифікації" в "Активний"
Імпорт спеціалістів в карті реєстрації ЛЗ в eHealth
1. В реєстрі "Налагодження ЛЗ"/ "Налагодження лікарні" (мал. 31, позначка [1]),необхідно обрати реєстр "Мій лікувальний заклад"/ "Лікувальні заклади організацій користувача" (мал. 31, позначка [2]).
Та двічі клацнути лівою клавішею миші на рядок з даними закладу (мал. 31, позначка [3]).
Мал. 31 – Пошук лікувального закладу
2. У формі, що з’явиться, натискаємо кнопку спедії "Реєстрація в системі "eHealth" (ЦПМСД)" / "Реєстрація в системі "eHealth" (вторинна допомога)" (мал. 32).
Мал. 32 -"Реєстрація в системі "eHealth" (ЦПМСД)"
3. У формі "Реєстрація в системі "eHealth" (ЦПМСД)" / "Реєстрація в системі "eHealth" (вторинна допомога)" (Заклад з надання первинної медичної допомоги) натискаємо на кнопку "Імпорт" (мал. 33).
Мал. 33 – Кнопка "Імпорт"
4. В таблиці імпорту - обрати "Перелік спеціалістів"(мал. 34) і натискаємо "Ок".
Мал. 34 – Імпортування переліку спеціалістів зареєстрованих в eHealth (даного ЛЗ)
5. Далі необхідно обрати місце збереження імфортованого файлу (формату Json files (*.txt)) та дати йому довільну назву (мал. 35).
Мал. 35 – Збереження файлу (приклад)
6. В місці збереженого файлу відкрити відповідний документ (мал. 36) (формату Json files (*.txt)) зі вказаною попередньо назвою.
7. Знайти ідентифікатор (ID) eHealth відповідного спеціаліста та скопіювати його (мал. 37).
Мал. 36 – Збережений файл (приклад)
Мал. 37 – Ідентифікатор (ID) в eHealth відповідного спеціаліста
Завантаження ID в карту реєстрації спеціаліста в системі eHealth
- Скопійований ідентифікатор необхідно підвантажити в картку Реєстрації спеціаліста в eHealth (мал. 38).
Мал. 38 – Реєстрація спеціаліста в eHealth
2. Відкрити картку зареєстрованого спеціаліста в eHealth та натиснути "Завантажити з eHealth" (мал. 39).
Мал. 39 –Завантажити з eHealth
3. В таблиці, що з'явиться ввести скопійований ID співробітника в системі ehealth і натиснути "Ок" (мал. 40).
Мал. 40 –Завантажити з eHealth
4. Після успішного завантаження ID спеціаліста в ehealth стан змінюється на "Ативний" (мал. 41).
Мал. 41 - Стан спеціаліста "Активний"