Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Мал. 48 - "Замовлення Пацієнта"

Для того, щоб відкрити редагувати вкладку Замовлення на редагування  (за умови наявності на це прав у користувача) необхідно натиснути кнопку [Редагувати]  праворуч від таблиці замовлень (детальніше про створення і редагування замовлень у розділі Фінмодуль).

Владка "Платежі"

Містить усі платежі з усіх замовлень , щоб пацієнта. Щоб відкрити необхідний платіж необхідно натиснути кнопку [Редагувати]  праворуч від таблиці платежів.

...

Перелік спеціальних дій та їх опис наведено у в розділі Пацієнти пункт Спеціальні дії в реєстрі "Пацієнти" в таблиці 1

У , в даному пункті інструкції розглянемо більш детально дві спеціальні дії, цеа саме"Взяти на облік" та "Зняти з обліку".

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Перед взяттям на облік у Ваш ЗОЗ пацієнта необхідно:

  • попередньо зняти з обліку пацієнта (спеціальна дія або редагування запису у вкладці "Переміщення")
  • різниця в часі між зняттям з обліку та взяттям на облік повинна бути добане менще ніж 24 години
  • створити на перед наперед запис про переведення та взяття на облік НЕМОЖЛИВО!

Детально про взяття та зняття з обліку зазначено у розділі Декларації в системі "eHealth"

...

Для того, щоб взяти пацієнта на облік, потрібно натиснути на кнопку [Взяти на облік], яка знаходиться на основній панелі інструментів реєстру "Пацієнти", та  та заповнити поля форми, що відкриється (мал.50). Призначення полів форми описані в таблиці 12.

...

 Елемент

Опис елемента

Поле "ЗОЗ, взяття на облік*"

В полі вказується назва ЗОЗ, в який приймають пацієнта на облік приймають пацієнта, заповнюється . Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле "Дата взяття на облік*"

В полі вказується дата взяття пацієнта на облік. Поле обов’язкове для заповнення.

Поле "Причина взяття на облік*"

В полі вказується причина взяття пацієнта на облік, заповнюється . Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Логічна ознака "Створити амбулаторну картку"

Логічна ознака, що встановлюється якщо необхідно при необхідності відразу створити амбулаторну картку для поточного пацієнта.

...

На облік можна взяти лише того пацієнта, який ще не перебуває на обліку в у вибраному ЗОЗ. Якщо пацієнт вже перебуває на обліку, система видасть відповідне повідомлення (мал. 51).

...

Для того, щоб зняти пацієнта з обліку, потрібно натиснути на кнопку [Зняти з обліку], яка знаходиться на основній панелі інструментів реєстру "Пацієнти" (доступна, якщо картка пацієнта має стан "На обліку в медичному закладі") , та заповнити поля форми, що відкриється (мал.52). Призначення полів форми описані в таблиці 13.

...

Елемент (поле)

Опис елемента

"Дата зняття з обліку*"

В полі вказується дата зняття пацієнта з обліку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Причина зняття з обліку*"

В полі вказується причина зняття пацієнта з обліку, заповнюється . Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"ЗОЗ, до якого направлено"

В полі вказується Лікувальний заклад, до якого направляють пацієнта. Поле відображається, якщо в причині зняття вказані наступні значення:

  • Виїзд в інший регіон України,

  • Виїзд в іншу країну,

  • Лабораторна помилка,

  • Невідоме місце проживання,

  • Перебування у місцях позбавлення волі,

  • Переїзд.

"Причина смерті"

В полі вказується причина смерті пацієнта.

Поле відображається, якщо в полі "Причина зняття з обліку" вибрано значення «Смерть»

...

Картка пацієнта реєстру "Пацієнти" також містить відповідні спеціальні дії, які дають змогу виконувати певні дії певні  процеси над записами пацієнта, перелік яких наведено нижче мал.53 та табл.14.

...

№ п/п

Зображення кнопки

Назва кнопки

Доступність на використання

Опис

1.      

ЕМК

Доступно всім у кого зазначено в правах, хто має право на використання

Кнопка відкриває Електронну медичну картку вибраного в реєстрі пацієнта

2.      

Взяти на облік

Доступно всім у кого зазначено в правах, хто має право на використання. Призначена для первинної ланки.

Детально Спеціальна дія «Взяти на облік»

3.      

Зняти з обліку

Доступно всім

у кого зазначено в правах.

, хто має право на використання. Призначена для первинної ланки.

Детально Спеціальна дія «Зняти з обліку»

4.      

Помер

Доступно лише тим у кого зазначено в правах, хто має право на використання. Потребує додаткових налаштувань

Змінює стан пацієнта на «Помер»

5.       

Редагування в системі «eHealth»

Доступно всім у кого зазначено в правах, потребує , хто має право на використання. Потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість реєстрації ідентифікованої персони в системі «eHealth»

6.       

Метод автентифікації в системі «eHealth»

Доступно всім у кого зазначено в правах, потребує , хто має право на використання. Потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість для перегляду поточних методів автентифікації персони в системі «eHealth» та виконання дій над ними

7.       

Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в системі «eHealth»

Доступно всім у кого зазначено в правах, потребує , хто має право на використання. Потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість для приєднання запису неідентифікованої персони

8.       

Неідентифікований пацієнт в системі «eHealth»

Доступно всім у кого зазначено в правах, потребує , хто має право на використання. Потребує прав на роботу з eHealth

Надає можливість для перегляду запису про неідентифіковану персону в системі «eHealth» та її реєстрації


Примечание
titleВАЖЛИВО!

При роботі з кнопками спеціальних дій: Взяти на облікЗняти з облікуПомерРедагування в системі «eHealth»Метод автентифікації в системі «eHealth»Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в системі «eHealth»Неідентифікований пацієнт в системі «eHealth», будьте дуже УВАЖНІ! Виправлення та повернення у початковий стан інформаціції інформації про пацієнта при використані багатьох із деяких з даних кнопок є НЕМОЖЛИВИМ!

Використання кнопок спеціальних дій пов'язаних  з eHealth вимагає реєстрації користувача в системі eHealth (у випадку відсутності реєстрації права на дані спеціальні дії відсутні, детально Навчальні матеріали та техпідтримка) та авторизації (Авторизація спеціаліста)

...