Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Елемент (поле)

Опис елемента

"ЗОЗ*"

В полі вказується назва лікарні , в якій де перебуває (перебував) на обліку пацієнт. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

"Дата взяття під нагляд*"

В полі вказується дата взяття на облік пацієнта. Дата має бути поточна або менша, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки. Поле обов’язкове для заповнення.

"Причина взяття*"

В полі вказується причина взяття під нагляд пацієнта. Заповнюється шляхом вибору зі списку. Поле обов’язкове для заповнення.

Логічна ознака "Відмовився від диспансерного обліку"

Логічна ознака встановлюється, якщо пацієнт відмовився від диспансерного обліку

"Дата зняття з нагляду"

В полі вказується дата зняття з нагляду пацієнта. Дата має бути поточна або менше, інакше спрацьовує відповідна перевірка при збереженні картки.

"Причина зняття"

В полі вказується причина зняття з нагляду пацієнта, заповнюється . Заповнюється шляхом вибору зі списку.

"ЗОЗ, до якого направлено"

В полі вказується назва лікарні, в яку направлено пацієнта, заповнюється . Заповнюється шляхом вибору зі списку.


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Створення нового запису, який призводить до взяття на облік пацієнта в інший ЗОЗ від попереднього, потребує:

  • попередньо провести редагування попереднього минулого запису (зняття з обліку)
  • різниця в часі між зняттям з обліку та взяттям на облік повинна бути добане менще ніж 24 години
  • створити на перед наперед запис про переведення та взяття на облік НЕМОЖЛИВО!
  • внесення змін до даної вкладки (переміщення пацієнта у відповідний ЗОЗ) є ОБОВ'ЯЗКОВИМ перед створенням декларації

Детально про взяття та зняття з обліку зазначено у розділі Декларації в системі "eHealth"

Щоб відредагувати вже існуючий запис, потрібно виділити необхідний запис його у таблиці та натиснути кнопку  [Редагувати]. В , в результаті чого відкриється форма редагування (мал.33).

...

Щоб видалити ЗОЗ, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В , в результаті чого відкриється вікно з із запитом на підтвердження видалення (мал.34).

...

Предупреждение
titleУВАГА!

Видаляти Видалити можливо лише помилково внесені дані. Видаляти записи Записи попереднього перебування на обліку в іншому ЗОЗ, особливо до виконання переводу в ЗОЗ, який бере на облік -  видаляти ЗАБОРОНЕНО!


Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].


Информация
titleДО ВІДОМА

Вкладка При роботі лікаря з карткою пацієнта,  вкладки "Лікарі" та "Організація з доступом" заповнюється заповнюються та редагуються редактуються системою автоматично при роботі лікаря з карткою пацієнта. 

Декларації в системі eHealth

Информация
titleДО ВІДОМА

Вкладка "Декларації в системі eHealth" використовується лікарями ПМД.

Вкладка відображає інформацію На вкладці відображається інформація про заключені (діючі), розірвані (недіючі) та в стані створення (чернетка, на реєстрації) або очикування очікування підтвердження реєстрації (очикує верефікації) декларації пацієнта (мал.35).

...

Дана вкладка має форму таблиці та містить (з правої сторони) окрім стандартних функціональних кнопок (створити, редагувати та ін.) на панелі інструментів закладки, також додаткову функціональну клавшу клавішу [Стан декларації] . Деякі стандартні функціональні кнопоки кнопки також мають деяку певну відмінність:

  • "Редагувати" - дозволяє переглянути та роздрукувати картку декларації пацієнта (редагування діючої декларації за допогою даної кнопки не проводиться). Редагування проводиться лише запису на стадії створення декларації (чернетка ) або на її реєстрації.

  • "Видалити" - дозволяє лише видаляти видаляти лише записи на стадії створення декларації (чернетка, на реєстрації), видаляти записи про ) та її реєстрації. Видалити записи декларації зареєстровані в ЦК eHealth в стані "Діюча" або "Недіюча" - неможнанеможливо.


Предупреждение
titleУВАГА!

Декларації в стані "Діюча" або "Недіюча"  (зареєстровані в ЦК eHealth) видалити НЕМОЖЛИВО! Зареєстровані декларації є записами в базі даних на ЦК eHealth доступу , доступ до яких МІС MedEir не має. Система лише надсилає запити на отримання певної інформації для її відображення користувачу та надсилає інформацію для запису в БД ЦК eHealth, сформовану та підтверджену (підписану ЕЦП) користувачем.

...

Натиснувши кнопку [Створити] відкриється , відкриється форма для заповнення даних про Декларацію (мал.36). Опис форми створення декларації наведено нижче (мал.38)

Мал.36 - Форма створення декларації

...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Зазначена форма (мал. 36) декларації  автоматично заповнюється з із даних блоку "Персональні дані", поля "ІПН" (блок "Інформаційна область") та вкладок "Адреси", "Контакти", "Дані контактних осіб" - тому рекомендовано вносити інформацію в зазначені блоки, вкладки та поля вносити .


Якщо натиснути на клавішу [Створити] при діючій декларації, система видасть покаже таке повідомлення (мал.37).

Мал.37 - Запит на підтвердження створення нової декларації

Якщо Ви дійсно збираєтесь маєте намір створити нову декларації (замість існуючої), натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

...

  • Дані про лікаря (який заключає декларацію з пацієнтом) та ЛЗ (в якому працює лікар) позначка [1] (мал. 38). Поля автоматично заповнюються даними того лікаря, під яким обліковим записом запущено було здійснено вхід в систему MedEir.
  • Блок персональні дані пацієнта позначка [2] (мал. 38). Інформація автоматично підвантажуються завантажується з блоку "Персональні дані", поля "ІПН" та вкладки "Контакти" ЕК пацієнта.

...

  • Блок адреса фактичного проживання та реєстрації (мал.39). Інформація автоматично підвантажуються з завантажується із вкладки "Адреси" ЕК пацієнта. БлокУ звичайному стані блок "Адреса реєстрації" (мал.39) автоматично згорнута ( згорнутий. Щоб його розгонути  необхідно натиснути клавішу ). При розгортанні , (якщо абреса адреса проживання співпадає з адресою реєстрації) необхідно проставити позначку галочку (мал.40). Поля даного блоку є не обовязковими до обов'язковими для заповнення.

Мал. 40 - Опис форми створення декларації (Адреса), позначка про співпадіння фактичного проживання з реєстрацією   

...

Щоб відредагувати запис декларації в стадії її створення, потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку  [Редагувати]. В результаті , результаті чого відкриється форма редагування.

...

Щоб видалити запис не зареєстрованої декларації (стадія створення), потрібно виділити необхідний запис у таблиці та натиснути кнопку [Видалити]. В результаті , в результаті чого відкриється вікно з із запитом на підтвердження на підтвердження видалення (мал.43).

 

Мал.43 - Запит на підтвердження видалення

Якщо Ви дійсно збираєтесь видалити поточний запис, натисніть кнопку [Так], в іншому випадку – кнопку [Ні].

...

Информация
titleДО ВІДОМА

Детальний опис створення та робота роботи з даною вкладкою описано у розділі Декларації в системі "eHealth"

...

Информация
titleДО ВІДОМА

Додаткові атрибути ЕК пацієнта використовується використовуються при роботі з фінансовим модулем (сплата пацієнтом за надані медичні послуги). Детально про роботу з даними елементами буде описано у розділі Фінансовий модуль.

...

Призначено для відображення джерела інформації, з якого пацієнт дізнався про лікувальний заклад або послуги, які в ньому надаються (мал.44, позначка [1]). Вибір здійснюється з випадаючого списку. Варіанти значень випадаючого списку залежать від налаштувань конкретного лікувального закладу.

Мал. 44 -  статус Статус пацієнта

Поле "Статус клієнта"

Надає інформацію про статус пацієнта (мал.44, позначка [2]). Вибір здійснюється з випадаючого списку. Цей статус є внутрішнім, варіанти значень випадаючого списку залежать від налаштувань конкретного лікувального закладу.

...

Використовується для додавання/редагування джерела коштів для пацієнта. По замовчуваннюЗа замовчуванням, при створені створенні нового пацієнта заповнюється значенням вказується значення із джерелом коштів "Власний кошт".

...

Редагування джерела коштів:

  • Двічі натиснути на записі, запис або натиснути вибрати кнопку [Редагувати]  праворуч від таблиці "Фінансове покриття";
  • У вікні, що відкриється (мал.46) обрати джерело коштів з випадаючого списку, прайс лист за замовчуванням (даний прайс лист буде використовуватися у в Замовленнях, які буде сплачувати Пацієнт або Контрагент) за даним джерелом коштів (детальніше про замовлення у розділі Фінмодуль), відмітити чек бокс "За замовчуванням" якщо дане фінансове покриття буде основним для пацієнта і натиснути [Ок];

...