Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Налаштування колонок реєстру може виконуватися на робочому місці кожного користувача індивідуально. Виконані налаштування колонок реєстру зберігаються при закритті відповідного реєстру.

Зміна ширини та послідовності відображення колонок

У будь-який момент користувач має можливість змінити ширину будь-якої колонки реєстру даних.

...

Для зміни послідовності відображення колонок в реєстрі даних слід підвести курсор миші на середину заголовка тієї колонки, розміщення якої у реєстрі необхідно змінити, натиснути ліву кнопку миші і притримуючи цю кнопку, перетягнути заголовок колонки в бажане місце заголовка реєстру.

Упорядкування записів

Для зручності перегляду інформації і роботи з даними в системі передбачена можливість упорядкування записів реєстру за значеннями полів колонки (колонок) реєстру.

...

Мал. 3 - Приклад сортування по зростанню/по зменшенню

Фільтрація записів по значенням полів

Одним із засобів гнучкого регулювання сукупності записів, які відображаються в реєстрі даних, є можливість встановлювати автоматичний фільтр на значення полів колонок (однієї, декількох або всіх) реєстру. Після установки такого фільтру в реєстрі будуть відображені тільки ті записи, в яких значення полів цих колонок відповідають встановленим критеріям фільтрації. Зазначимо, що встановлення фільтру не означає видалення частини записів. Фільтр дозволяє лише тимчасово не відображати деякі записи. Після скасування фільтрації в реєстрі знову будуть відображатися всі наявні записи.

...

Зняття перемикача  в лівій частині рядка умов фільтрації, дає можливість зняти умови фільтрації і відобразити всі дані реєстру, але при цьому умови фільтра будуть збережені, з можливістю знову встановити перемикач і скористатися цими самими умовами фільтра.

Групування записів

Для зручності в системі передбачена можливість групування записів за вмістом полів колонки (колонок) реєстру.

...

Для зняття групування записів реєстру даних необхідно натиснути правою кнопкою мишки на заголовку реєстру вибрати з контекстного меню пункт {Сховати панель групування реєстру}. При цьому зовнішній вигляд самого реєстру не зміниться. Розбивка реєстру даних на підреєстри залежить не від наявності або відсутності на екрані панелі групування, а від того, чи було перетягнуто на цю панель хоча б один заголовок колонки. Для зняття групування, необхідно перетягнути заголовки колонок з панелі групування в заголовок реєстру і сховати панель групування зазначеним вище способом.

Тимчасове приховування колонок

У системі передбачена можливість сховати одну або кілька колонок реєстру даних (тобто тимчасово припинити відображення тих колонок реєстру, зміст яких користувачу в даний момент не потрібен). Для цього необхідно скористатися кнопкою  [Налагодження колонок] , розміщеної на панелі інструментів реєстру на закладці "Вигляд", або вибрати пункт Налагодження колонок контекстного меню реєстру.

...

Також існує можливість відобразити всі колонки за замовченням, тобто показати набір і порядок колонок, передбачений системою, для цього скинути налаштування користувача. Для того щоб скинути налаштування, необхідно скористатися кнопкою  [Скинути налагодження колонок] або вибрати пункт Скинути налагодження колонок  контекстного меню викликаного безпосередньо в реєстрі.

Рядок пейджингу та підсумків

У нижній частині реєстру відображається так званий пейджинг, тобто кількість сторінок з даними реєстру і номер поточної сторінки, на якій знаходиться користувач (мал. 13). Оскільки реєстр може зберігати велику кількість записів, для зручності роботи з реєстром передбачена функція посторінкового відображення. На кожній сторінці відображається по 50 записів реєстру.

...

Рядок підсумків також відображає загальну кількість сторінок у реєстрі [Усього рядків] (мал. 13), якщо в реєстрі застосовано фільтрацію, у рядку [Усього рядків]відображається кількість записів, які відповідають заданим умовам фільтру.

Експорт вмісту реєстрів даних

Вміст реєстру даних можна експортувати (вивантажити) в таблицю MS Excel.

Для експорту вмісту реєстру призначена кнопка  [Експорт в Excel] , розміщена на панелі інструментів. Після натискання на цю кнопку відкривається документ Excel.

Особливості експорту реєстрів

При експорті вмісту реєстру завжди експортується також і заголовок реєстру.

При експорті вмісту реєстру зберігаються налаштування переліку колонок, ширини та послідовності відображення колонок у реєстрі, упорядкування записів у реєстрі. Тобто реєстр експортується в тому вигляді, в якому він був налаштований до виконання операції  [Експорт в Excel] .

Експорт вмісту реєстру у таблицю MS Excel

Вибір пункту  [Експорт в Excel] панелі інструментів реєстру дозволяє експортувати вміст реєстру даних у таблицю MS Excel. Після вибору цього пункту на екрані відкривається вікно програми MS Excel з таблицею, вміст якої повністю збігається з вмістом поточного реєстру.

...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для забезпечення можливості експортувати вміст реєстру даних у таблицю MS Excel на комп'ютері користувача має бути встановлений MS Excel версії не нижче 2000.

Якщо на комп'ютері користувача не був встановлений MS Excel, то при спробі експортувати вміст реєстру даних у таблицю MS Excel буде видане повідомлення про неможливість виконання операції.

Оновлення вмісту реєстру даних

Для оновлення вмісту реєстру даних призначена кнопка  [Оновити] , розміщена на панелі інструментів реєстру.

...