Примечание | ||
---|---|---|
| ||
ВАЖЛИВО! Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir за попередніми домовленостями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Після налаштувань спецдії "Періодичні записи на прийом" в реєстрі "Запис на прийом" (мал. 1) (логічні реєстри: "Записані до мене"; "Записи моєї організації") з'явиться кнопка спеціальних дії, що дозволяє створити запис на прийом на довготривалий період для послуг, що потребують довготривалого та періодичного відвідування пацієнтом ЛЗ.
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Рекомендовано НЕ створювати запис на дуже довгий період, адже скасування таких записів відбувається вручну. |
Мал. 2 - Створення періодичного запису на прийом на обидва типи ресурсу одночасно
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Після натискання спецдії "Періодичні записи на прийом", з'явиться форма для створення періодичного та довготривалого запису на прийом.
У формі необхідно обрати пацієнта, котрому створюємо періодичний запис на прийом (мал. 3, познач. [1]) , вказати послугу, на яку створюється запис (мал. 3, познач. [2]), вказати відділення (мал. 3, познач. [3]), а також обрати один з типів ресурсу (або зазначити обидва типи ресурсу) (мал. 3, познач. [4], [5], [6]).
Далі перейти до конфігурації повторень запису на прийом, за потреби вказати "Тільки будні" (для пеіодичного запису наприйом виключно в будні дні) (мал. 3, познач. [8]), обрати необхідну конфігурацію повторень (мал. 3, познач. [7]), вказати період на який буде створено періодичний запис (мал. 3, познач. [9]) на прийом та вказати зручний час для пацієнта (для отримання даної послуги)(мал. 3, познач. [10]). Після заповнення даних, натиснути "Розрахувати" (мал. 3, познач. [11]), система автоматично розрахує та створить запис на вільний час у необхідний кабінет (чи до необхідного спеціаліста).
Мал. 3 - Заповнення картки "Періодичне відвідування"
Після розрахунку, в табличці періодчного відвідування, з'являться графік відвідувань пацієнта для отримання даної послуги (мал. 4).
Мал. 4 - Графік відвідувань пацієнта для отримання даної послуги
Якщо кабінети або спеціаліста не знайдено, у сформованому графіку відвідувань пацієнта в колонці "Примітка" буде звказано "Кабінет не знайдено"/"Спеціаліста не знайдено", за потреби ці записи можна видалити, та в записі на прийом сформувати окремі записи на ці періоди.
Для видалення записів де є примітки "Кабінет не знайдено"/"Спеціаліста не знайдено" необхідно натиснути кнопку "Відсутні ресурси",
з'явиться вікно для підтвердження видаленнявідсутніх ресурсів, де, за потреби, необхідно вказати "Так" (мал. 5).
Мал. 5 - Видалення записів, для яких відсутній ресурс
Для експортування графіку в Excel, необхідно натиснути "Експорт в Excel" (дана дія доступна для тих, в кого налаштований офісний пакет, що включає роботу з Excel)
Експортований файл автоматично відкриється,за потреби його можливо роздрукувати (мал. 6).
Мал. 6 - Експортуваний графік в Excel