Зміст | Опис | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
| Загальна інформація про реєстр Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру |
РЕЄСТР "Запис на прийом"
Реєстр "Запис на прийом" / "Записані до мене" / "Записи моєї організації" (мал.1) розташований в модулі ЦПМСД / Поліклініка
Для перегляду реєстру, необхідно:
- Перейти в модуль ЦПМСД / Поліклініка р (мал. 1, детально про модуль тут...)
- Відкрити реєстр "Запис на прийом" / "Записані до мене" / "Записи моєї організації" (мал. 1).
- В робочій області головного вікна системи відкриється таблиця реєстру (мал.1) в якому відображаються всі відображаються всі ЕК записів на прийнм.
Подсказка |
---|
Реєстор "Запис на прийом" – реєстр, що містить налаштування для запису на прийом до лікаря, та (або) в окремий кабінет, для отримання медичних послуг. В реєстрі є можливість створювати, скасовувати записи на прийом, а також є можливість налаштування запису на прийом на довготривалі послуги. Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями: Самозвернення; Попередній запис (реєстратура, лікар або медичний портал); За направленням. Детально в інструкціях: Запис на прийом пацієнта / Запис через реєстратуру та лікаря / |
панель | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мал. 1 - Реєстр "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене"; "Записи моєї організації")
Реєстр представлений таблицею (мал.1, мал. 2), із набором стандартних та спеціальних дій (кнопок) та містить наступний перелік колонок (мал. 2).
Перелік колонок користувач може налаштувати під свої потреби, натиснувши правою клавішею миші на назву колонок та обрати у формі "Налагодження колонок" (мал. 2) (детально Елементи управління інтерфейсу), а також змінити також змінити розташування колонок колонок (детально тут...).
Мал. 2 - Налагодження колонокреєстру "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене"; "Записи моєї організації")
Для налагодження колонок, необхідно проставити відмітки навпроти потрібної колонки(відмітити ствердно ( ☑ - "так") ) або зняти відмітки з тих колонок, які непотрібні (мал. 3).
Мал. 3 - реєстру "Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене"; "Записи моєї організації")
Детальний опис колонок таблиці реєстру наведено в таблиці 4 (носить інформативний характер та відображена у згорнутому форматі).
Табл. 4 - Атрибути (колонки) реєстру
панель | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
#
Поле
Тип даних
Опис
Вибір значення зі списку. Формування списку = довідник "Ресурси". Можливі варіанти для вибору:
- Спеціаліст
- Кабінет
Перемикач для групування елементів розкладу для різних ресурсів.
Поряд з атрибутом знаходиться дія Переключити ресурс, яка перемикає картку «Планувальник» зі збереженням поточного стану календарю робочого розкладу ресурсів для поточного ресурсу.Вибір значення зі списку. Формування списку = реєстру "Лікувальні заклади". Заклади по наданню послуг охорони здоров’я, які доступні поточному користувачу. Якщо у користувача налаштовано тільки один лікувальний заклад то надавати його значення по замовченню.
Виконання вимог відображення списку ЛЗ для користувача MIS-11398 - Дзвінок. Запис на прийом. Відображення ЛЗ по замовчуванню CLOSED
Вибір значення зі списку. Формування списку = довідник "Спеціальності" Лікувального закладу користувача. Спеціальності лікарів, які налаштовані для вибраного лікувального закладу, відфільтровані згідно значення атрибуту Медичний працівник
Пошук атрибуту згідно правила «Містить»
Вибір з довідника Послуги лікувального закладу.
Послуги, які надає лікувальний заклад, окрім послуг, в яких тип послуги має код «Stac» .
Якщо налаштовано більше одного Лікувального закладу та параметр Лікувальний заклад на вибрано, то надаються значення послуг усіх лікувальних закладів
Якщо для послуги задано фільтрація по спеціалісту в картці послуги ЛЗ, ТО фільтрувати значення атрибуту згідно цієї фільтрації
Формат:
<Код>,<Назва стандартної послуги>
Пошук виконується згідно правил «Містить»
Вибір з реєстру Розклад Ресурсів
Спеціаліста лікувального закладу
Спеціалісти фільтруються за наступних умов:
Спеціаліст має посилання на стан з кодом Employed (Працює)
Пошук атрибуту згідно правила «Містить»
Форма: <Прізвище>,<ім’я>,< по-батькові>Спеціальні функції Планувальника
#
Функція
Опис
Включити множинний вибір
Режим вибору декількох спеціалістів для відображення їх розкладу
Система змінює тип параметру Спеціаліст на «Множинний вибір зі списку з підгрузкою».
Сортування записів згідно алфавітного порядку
Якщо значення параметру Спеціаліст заповнено, то його значення залишається вибраним
Стандартний режим, за замовчанням
Система змінює тип параметру Спеціаліст на стандартний за замовчанням.
Якщо значення параметру Спеціаліст заповнено, то Система залишає значення першого заповненого Спеціаліста
Переключення фільтру картки планувальника на інший ресурс
Система перемикає картку «Планувальник» на інший ресурс розкладу, зі збереженням поточного стану календарю робочого розкладу ресурсів для поточного ресурсу.
Недоступна, якщо не задано жодного значення атрибуту Ресурс
Підтвердження, того що пацієнт прибув для отримання медичних послуг
Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Actual не відображає дію.
Система змінює стан запису на прийом з Actual на Arrived.
Підтвердження, того що спеціаліст почав прийом
Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Invite не відображає дію
Система змінює стан запису на прийом з Invite на Accepted.
ЯКЩО для спеціаліста існує запис на прийом у стані Іде прийом на Дату прийому, ТО Система повинна надавати спливаюче вікно:
Для поточного спеціаліста вже існує запис на прийом у стані Іде прийом. Для продовження його необхідно завершити
Підтвердження, того що прийом пацієнта відбувся
Система змінює статус запису на «Прийом відбувся»
Шкала розкладу
Макет планувальника
Фільтри. Макет
Параметризація
IsAppointmentsForMyLegalEntity
Даний параметр реалізує фільтрування параметрів в картці Планувальника та відображення записів на прийом.
Являється параметром Організації (значення за замовченням встановлене в [Admin].Settings)
Система повинна надавати значення всіх параметрів тільки згідно лікувальних закладів, що належать до батьківського лікувального закладу(включно), що має роль ЦПМСД, згідно лікувального закладу поточного Користувача.
Corporation RoleForAppointments
(Роль батьківської організації для фільтрування планувальника)
Даний параметр реалізує фільтрування параметрів в картці Планувальника та відображення записів на прийом.
Система повинна надавати значення всіх параметрів тільки згідно лікувальних закладів, що належать до батьківського лікувального закладу(не включаючи батьківський), що має роль: MainInHierarchy (Головний в ієрархії), згідно лікувального закладу поточного Користувача.
За замовчуванням параметр вимкнутий (значення 'null'). Якщо на організації використовується і IsAppointmentsForMyLegalEntity і CorporationRoleForAppointments, то параметр IsAppointmentsForMyLegalEntity є більш приоритетним, і CorporationRoleForAppointments не застосовується.
Конфігураційний параметр лікувального закладу PortalSlotDuration
Система повинна забезпечувати налаштування конфігураційного параметру збірки PortalSlotDuration. Формат значення параметру: <Тривалість проміжку часу(Int)>
Система повинна забезпечувати наступну логіку роботи:
- Якщо існує запис параметру для заданого лікувального закладу в налаштуваннях конфігураційних параметрів лікувальних закладів (MedicalOrganizationSettings), ТО для процедури розрахунку тривалості вільних проміжків часу, для можливості запису на прийом, як вхідний параметр, використовується значення параметру.
- Якщо НЕ існує запис параметру для заданого лікувального закладу в налаштуваннях конфігураційних параметрів лікувальних закладів (MedicalOrganizationSettings), ТО для процедури розрахунку тривалості вільних проміжків часу, для можливості запису на прийом, як вхідний параметр, використовується значення параметру з таблиці конфігураційних параметрів збірки(Settings).
З переліку стандартних дій в реєстрі користувачу недоступна дія "Створити". Дана дія доступна лише з-під ЕМК пацієнта (детально Робота з ЕМК пацієнта та Створення направлення пацієнта (амбулаторна взаємодія)/ Направлення "eHealth" (стаціонарна взаємодія)/ Пошук та обробка направлення (eHealth)
Реєстр призначений для перегляду та пошуку електронних направлень.
Структура та робота з реєстром, набір стандартних кнопок зазначені в розділі Опис та робота з реєстрами.
|
СПЕЦІАЛЬНІ ДІЇ РЕЄСТРУ
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir |
за попередніми домовленостями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка). |
Реєстр "Направлення" "Запис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене"; "Записи моєї організації") містить кнопки спеціальних дій, які дають змогу виконувати певні дії над ЕМК записами пацієнта.Найпоширеніший перелік кнопок спеціальних дій наведений нижче на (мал. 4 та в табл. 5)
Мал. 4 - Спеціальні дії в реєстрі "Направлення пацієнта""Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене"; "Записи моєї організації")
Табл. 5 -Призначення кнопок "Спеціальних дій" в реєстрі Пацієнти"Зпапис на прийом" (логічні реєстри:"Записані до мене"; "Записи моєї організації")
№ п/п | Зображення кнопки | Назва кнопки | Доступність на використання | Опис |
1. |
Створити | Доступно всім, у кого зазначено в правах |
Система надає користувачу картку планування запису на прийом спеціаліста для створення нового запису на прийом |
2. |
Створити візит/Створити надходження
УТОЧНИТИ!!! | Створити (маніпуляційний) | Запланована розробка | Система надає користувачу картку планування запису в маніпуляційний кабінет для створення нового запису в маніпуляційний кабінет |
3. | Відкрити | Доступно всім, у кого зазначено в правах |
Дозволяє відкрити |
обраний запис на прийом | |||
4. | Закрити | Доступно всім, у кого зазначено в правах |
Дозволяє закрити реєстр | |||
5. | Оновити | Доступно всім, у кого зазначено в правах |
Дозволяє оновити дані реєстру | |||
6. | Експорт | Доступно всім, у кого зазначено в правах |
Дозволяє експортувати дані реєстру в таблицю програми "Microsoft Excel". Кнопка доступна, за умови налаштувань прав користувачу |
7. |
Створити
Створення нового запису на прийом спеціаліста
Система надає користувачу картку планування запису на прийом спеціаліста
3.
Відкрити
Відкриття вибраного запису на прийом
Система відкриває користувачу Спливаюче вікно перегляду «Запис на прийом»
4.
Подзвонити
Виконує вихідний дзвінок на номер пацієнта з типом «Телефон Пацієнта».
Окреме право (в картці дзвінку)
5.
ЕМК
Відкриття карти ЕМК пацієнта, записаного на прийом
Система надає користувачу картку редагування ЕМК
6.
Пацієнт
Відкриття картки пацієнта, записаного на прийом
Система надає користувачу картку редагування пацієнта
7.
Перенести запис на прийом
Перенесення прийому
Якщо вибрана картка "Запис на прийом спеціаліста" (Type = Specialist): Система надає користувачу картку планування запису на прийом спеціаліста та реєструє причину перенесення
Якщо вибрана картка "Запис в маніпуляційний кабінет" (Type = Manopulation):
Система надає користувачу картку планування запису на прийом в маніпуляційний кабінет та реєструє причину перенесення
8.
Скасувати з ініціативи пацієнта
ЕМК | Доступно всім | Система надає користувачу право на відкриття карти ЕМК пацієнта та, за наявних прав, на редагування картки | ||
8. | Пацієнт | Доступно всім | Система надає користувачу можливість перегляду та, за потреби, редагування електронної картки пацієнта | |
9. | Періодичні записи на прийом | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Кнопка дозволяє створити запис на прийом на довготривалий період для послуг, що потребують довготривалого та періодичного відвідування пацієнтом ЛЗ. Можливий запис як у окремий кабінет так і до спеціаліста. | |
10. | Призначити оператора | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Кнопка дозволяє призначити окремого оператора | |
11. | Скасовано з ініціативи пацієнта | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Система змінює статус запису на "Скасовано з ініціативи пацієнта". |
Якщо запис на прийом пов’язаний з Замовленням/послугам Замовлення, зв’язки видаляються |
Виділено на окреме право MIS-17920 - Спец.дія. "Скасування записи на прийом" CLOSED
. | ||
12. | Скасовано |
5.
у зв’язку зі зміною розкладу | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Система змінює статус запису на |
"Скасовано у зв’язку зі зміною |
розкладу". Якщо запис на прийом пов’язаний з Замовленням/послугам Замовлення, зв’язки видаляються |
Виділено на окреме право MIS-17920 - Спец.дія. "Скасування записи на прийом" CLOSED
13. | Скасування запису на прийом | Доступно всім, у кого зазначено в правах |
Система змінює статус запису на «Скасовано» Якщо запис на прийом пов’язаний з Замовленням/послугам Замовлення, зв’язки видаляються |
Виділено на окреме право
MIS-17920 - Спец.дія. "Скасування записи на прийом" CLOSED
14. | Подзвонити | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Виконує вихідний дзвінок на номер пацієнта з типом "Телефон Пацієнта". Окреме право (в картці дзвінку) | |
15. | Повернути скасований | Доступно всім, у кого зазначено в правах |
6.
Повернути скасований
Система змінює статус запису |
"Скасовано з ініціативи |
пацієнта", "Скасовано у зв’язку зі зміною |
розкладу" або "Скасування записи на прийом" |
на Actual
на попередній стан запису на прийом | ||||
16. | Перенести запис на прийом | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Система надає користувачу картку планування запису на прийом та реєструє причину перенесення | |
17. | Пацієнт в клініці | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Система дозволяє відмітити про те, що пацієнт прибув в ЛЗ для отримання медичних послуг. Стан запису на прийом змінюється на "Пацієнт в клініці". | |
18. | Запрошуємо | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Система дозволяє відмітити про те, що пацієнта очікує спеціаліст призначений для виконання послуги. Стан запису на прийом змінюється: з "Дійсний" на - "Спеціаліст очікує" | |
19. | Іде прийом | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Система дозволяє відмітити про те, що прийом пацієнта розпочався. |
7.
Прийом відбувся
Підтвердження, того що прийом пацієнта відбувся
Система змінює статус запису на «Прийом відбувся»
8.
Пацієнт в клініці
Підтвердження, того що пацієнт прибув для отримання медичних послуг
Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Actual не відображає дію.
Система змінює стан запису на прийом з Actual на Arrived.
9.
Іде прийом
Система перевіряє стан запису на прийом |
, якщо не ініційовано спецдію "Іде прийом" і не змінено стан запису на прийом |
Для запису на прийом спеціаліста (Type = "Specialist"):
ЯКЩО для спеціаліста існує запис на прийом у стані Іде прийом на Дату прийому, ТО Система повинна надавати спливаюче вікно:
Для поточного спеціаліста вже існує запис на прийом у стані Іде прийом. Для продовження його необхідно завершити.
зі "Спеціаліст очікує" на "Іде прийом", то система не відображає спецдію дію "Прийом відбувся" | ||||
20. | Прийом відбувся | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Система дозволяє відмітити про те, що прийом пацієнта відбувся. |
10.
Запрошуємо
Система перевіряє стан запису на прийом та |
Система змінює стан запису на прийом з Actual на Invite.
Для запису на прийом спеціаліста (Type = "Specialist"):
ЯКЩО для спеціаліста існує запис на прийом у стані Запрошуємо на Дату прийому, ТО Система повинна надавати спливаюче вікно:
Для поточного спеціаліста вже існує запис на прийом у стані Запрошуємо. Для продовження необхідно змінити його стан.
11.
Подзвонити
Ініціація дзвінка до пацієнта вказаного в записі на прийом
Система ініціює дзвінок на Контактний телефон пацієнта, який вказаний в записі на прийом
12.
Створення замовлення
змінює попередній стан (окрім скасованих) на "Прийом відбувся" | ||||
21. | Копія | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Спеціальна дія, що дозволяє копіювати запис на прийом. Та у планувальнику обрати день та час на коли необхідно додати скопійовану послугу. Послуга буде заповнена автоматично | |
22. | Замовлення | Доступно всім, у кого зазначено в правах |
Система створює запис Замовлення с заповненими, згідно запису на прийом, атрибутами. Дія доступна та відображається тільки для записів в стані: "Дійсний", "Пацієнт в клініці", "Прийом відбувся", "Прийом іде", "Спеціаліст очікує |
При ініціалізації дії відбувається перевірка: якщо існують пов’язані з Записом на прийом Замовлення/послуги Замовлень, відображається повідомлення «З обраним записом на прийом вже існує пов’язане Замовлення» (кнопка Ок) на формі. По кнопці «Ок» форма закривається.
13.
Інструментальне дослідження
Провести інструментальне дослідження
Відкриває картку інструментального дослідження.
15.
Копія
Повторення прийому
". | ||||
23. | Інструментальне дослідження | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Система ініціює створення картки "Інструментального дослідження" з подальшим заповненням та збереженням картки |