Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Робота з планом лікування за посиланням ... |
- Для того, щоб виписати електронний рецепт необхідно:
- Перевірити персональні дані пацієнта в сисемі еHealth з документу
РНОКПП та інші дані мають співпадати в eHealth (мал. 1).
Мал. 1 - Пошук пацієнта в eHealth
- Відкрити ЕМК пацієнта, переглянути або створити амбулаторну картку пацієнта (мал. 2).
Мал. 2 - Створення амбулаторної карти (приклад)
- Створити (або відкрити уже створений епізод (мал. 3).
Мал. 3 - Епізод (приклад)
- Створити взаємодію з лікарем та відправити її в eHeallth, стан взаємодії має бути "Завершена"
(мал. 4).
Мал. 4 - Створення взаємодії (приклад)
Призначення препарату за програмою "Доступні ліки"
Для створення електронного рецепту за програмою "Доступні ліки", необхідно обрати гілку "Призначення препарати" (мал. 5, позначка [2]), пункт «Електронний рецепт» (мал. 5, позначка [3]),
В полі "Медична програма" обрати з довідника "Доступні ліки" (мал. 5, позначка [4])
Мал. 5 - Відкриття квартки "Призначення препаратів"
- В картці, що відкриється, лікар має заповнити всі поля:
- обрати діючу речовину
- заповнити поле "Сила дії (дозування) та форма випуску"
- заповнити поле "Тривалість" та інші поля блоку Застосування ліків"
Увага! Тривалість лікування не можу бути менше 10 і більше 90 днів
Якщо необхідно виписати препарат, який має дробове число, необхідно перевести його в найменше ціле число (1 мг =1000 мкг)
- система автоматично розрахує кількість речовини для рецепту
- натиснути кнопку "Додати препарат"
Мал. 6 - Додати препарат
- Доданий препарат з'явиться в таблиці «Препарати в рецепті», позначка "кадуцей" означає, що цей препарат належить до програм для реєстрції в eHealth
(червоний, жовтий, зеленей круг-препарат для реєстрації в МІС).
Мал. 7 - Доданий препарат
Для підписання рецепту лікар має натиснути кнопку
«Сформувати рецепт (доступні ліки)» (мал. 8).Мал. 8 - Сформувати рецепт (приклад)
Відкриється вікно підтвердження авторизації пацієнта, в якому будуть відображені перші та останні цифри номеру телефону (метод автентифікації пацієнта) (мал. 9).
Мал. 9 - Підтвердження пацієнтом методу автентифікації
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
якщо пацієнту цей номер телефону не знайомий, натисніть кнопку «Не підтверджено». Система видає повідомлення як діяти в даному випадку, натисніть "ОК" і виконайте запропоновані у повідомленні дії. Зміну методу автентифікації можливо провести за посиланням.... |
Якщо пацієнт підтверджує, що це його номер телефону натисніть на кнопку "Підтверджено пацієнтом" та підпишіть рецепт КЕП (мал 10).
Мал. 10 - Підписання рецепту
Рецепт зареєстровано. З'явиться повідомлення про призначення препарату. Натисніть «ОК».
Мал. 11 - Сформований рецепт
- Для пацієнтів з методом автентифікації через СМС має надійти СМС з інформацією про номер електронного рецепту та код підтвердження.
Ця інформація має бути надана пацієнтом в аптеці для отримання ліків і погашення рецепту.
- Для пацієнтів, з методом автентифікації через документи, необхідно надати друковану форму електронного рецепту.
Для цього необхідно відкрити сам рецепт (мал. 12).
Мал. 12 - Відкрити рецепт
Переглянути рецепт та натиснукти натиснути кнопку спецдії "Друкувати на бланку №1" (мал. 13).
Мал. 13 - Спецдія "Друкувати на бланку №1"
З'явиться форма для друку (мал. 14).
Мал. 14 - Форма для друку рецепту (приклад)
В таблиці призначених в рецепт препаратів відображатиметься можна переглянути номер зареєстрованого електронного рецепту (мал. 15).
Мал. 15 - Зареєстровані електронні рецепти (приклад)
Відміна електронроного рецепту
За потреби відміни зареєстрованого рецепту необхідно обрати відповідний рецепт та натиснути кнопку "Відхилити рецепт"
Відхилення з реєстру "Мої рецепти"/"Рецепти"
Для відхилення з таблиці сформованих та підписаних рецептів, необхідно знайти відповідний рецепт в реєстрі "Мої рецепти"/ "Рецепти".
Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт, відкрити його та натиснути "Відхилити рецепт".
Якщо рецепт конкретного пацієнта не вдалося знайти, необхідно провести синхронізацію препаратів (мал. 16).
Мал. 16 - Синхронізація рецептів з еHealth (окремого пацієнта та всіх рецептів)
Відкрити необхідний рецепт після пошуку (або після синхронізації рецептів) та натиснути "Відхилити рецепт" (мал. 17).
Мал. 17 - Відхилення рецепту (приклад)
Відхилення з картки "Презначені препарати"
Для відхилення з таблиці сформованих та підписаних рецептів, необхідно знайти відповідну взаємодію (консультацію) та обрати гілку "Призначені препарати".
Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт та натиснути "Відхилити рецепт" (мал. 18).
Мал. 18 - Відхилення рецепту з картки "Призначені препарати"
- Для відхилення рецепту необхідно зберегти картку та вказати вказати причину відхилення (мал. 19).
Мал. 19 - Вибір причини відхилення
- Зазначити пояснювальну записку (мал. 20) та натиснути "Ок".
Мал. 20 - Пояснювальна записка (приклад)
- Здійсніть підписання відміни (мал. 21).
Мал. 21 - Підптсання відміни
Стан рецепту зміниться на "Відхилений" (мал. 22).
Мал. 22 - Відхилений препарат (приклад)
Повторити SMS-повідомлення (з кодом погашення рецепту)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Якщо пацієнт випадково видалив СМС з номером електронного рецепту та кодом підтвердження, можливо ОДНОРАЗОВО повторити СМС- повідомлення, Мал. 23 - Перевірка поточного методу автентифікації |
За потреби повторно надіслати СМС зареєстрованого рецепту необхідно обрати відповідний рецепт та натиснути кнопку "Повторити SMS-повідомлення"
"Повторити SMS-повідомлення" зз реєстру "Мої рецепти"/"Рецепти"
Для повтору СМС- повідомлення, необхідно знайти відповідний рецепт в реєстрі "Мої рецепти"/ "Рецепти".
Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт, відкрити його та натиснути "Повторити SMS-повідомлення".
Якщо рецепт конкретного пацієнта не вдалося знайти, необхідно провести синхронізацію препаратів (мал. 25).
Мал. 25 - Синхронізація рецептів з еHealth (окремого пацієнта та всіх рецептів)
Відкрити необхідний рецепт після пошуку (або після синхронізації рецептів) та натиснути "Повторити SMS-повідомлення". (мал. 26).
Мал. 26 - Спецдія"Повторити SMS-повідомлення" (приклад)
"Повторити SMS-повідомлення" з картки "Презначені препарати"
Для повтору СМС- повідомлення, необхідно знайти відповідну взаємодію (консультацію) та обрати гілку "Призначені препарати".
Знайти відповідний зареєстрований електронний рецепт та натиснути ""Повторити SMS-повідомлення"" (мал. 27).
Мал. 27 - Повторити SMS-повідомлення