Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.



ЗмістОписВідео




Оглавление


Дана інструкція містить опис функції спеціальних дій [Редагування пацієнта в системі "eHealth"]. Що дає змогу користувачу за допомогою МІС використовуючи функціонал eHealth:

Зареєструвати пацієнта в системі eHealth який не реєстрував Декларацію та відсутні в системі eHealth.

Оновити інформацію зареєстрованого пацієнта (ідентифікована персона/особа) в системі eHealth.

Зазначена інструкція містить посилання на відеоматеріал, текстова версія знаходиться в процесі актуалізації

Створення та реєстрація пацієнта в системі eHealth для пацієнтів, які не реєстрували декларацію та відсутні в системі eHealth.

Для перегляду натисніть тут...

Реєстрація дитини в системі eHealth. 

Для перегляду натисніть тут...


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  є обов'язковими для заповнення.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІС.


Предупреждение
titleУВАГА!

Реєстрація пацієнта в системі eHealth є обов'язковою умовою для надання медичних послуг, які реєструються в eHealth та фінансуються НСЗУ. Що є окремим процесом в системі eHealth та не замінює декларування пацієнта, а лише є умовою та складовою частиною заключення Декларації. Проведення реєстрації або оновлення може здійснюватися лікарем, що є зареєстрований в системі eHealth будь-якої ланки медичних закладів та з відповідними правами, що надають право на реєстрацію, а також при наявності власного КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації. 

Перед здійсненням реєстрації або редагуванні даних пацієнта в системі eHealth, користувач повинен ОБОВ'ЯЗКОВО провести пошук пацієнта в системі eHealth 

з документів, що посвідчують особу (перевіряти Свідоцтво про народження, РНОКПП (код платника податку)).

Пошуку в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій зазначених в інструкціях, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir).

У випадку помилок та незрозумілих ситуацій, що виходять за межі зазначених в інструкціях користувача, необхідно звертатися до Технічної підтримки MedEir (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!!

Визначення

Информация
iconfalse

Реєстрація пацієнта в eHealth - є функціоналом eHealth (ДП "Електронне здоров’я"), що реалізовано в МІС MedEir відповідно вимог та технічного завдання. 

Даний функціонал (Реєстрація пацієнта в eHealth) виконує збір, збереження (реєстрацію) та оновлення персональної інформації про пацієнта на Центральному компоненті (база даних).  Інформацію про зареєстрованого пацієнта може використовувати будь який медичний спеціаліст (зареєстрованим в eHealth  та з відповідними правами), будь якого ЛЗ (зареєстрованого в eHealth) при внесенні медичної інформації про пацієнта до Центральної бази даних (ЦБД). Зібрана та збережена персональна інформація про пацієнта ідентифікується на центральному сховищі eHealth та є унікальним записом в базі даних (БД). Реєстрація пацієнта в eHealth не замінює декларування пацієнта, а лише є умовою та складовою частиною заключення декларації, а також надання медичних послуг. Проведення реєстрації або оновлення може здійснюватися будь-яким медичним працівником, що є зареєстрований в системі eHealth будь-якої ланки медичних закладів та з відповідними правами, що надають право на реєстрацію/оновлення, а також при наявності власного КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення

Алгоритм відкриття/створення картки реєстрації в eHealth

Функціонал Реєстрація пацієнта в eHealth в МІС MedEir знаходиться у ЕК пацієнта на стрічці команд в блоці Спеціальні дії (детально про кнопки спеціальних дії тут...). За допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 1) користувач створює, реєструє або оновлює дані про пацієнта в системі eHealth.

Подсказка
iconfalse

Передумови реєстрації та оновлення персональних даних пацієнта в eHealth:

Якорь
#Передумови реєстрації
#Передумови реєстрації
  1. Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth  
  2. Проведено Пошук пацієнта в системі eHealth 
  3. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
    • пошук пацієнта в системі MedEir  (детально тут...)
    • відредаговано або створено, за необхідності, дані пацієнта в MedEir (детально тут...)
  • Після виконаних передумов пошуку та не знайденої реєстрації в системі eHealth,  можливе редагування (або створення) електронної картки (ЕК)  пацієнта в МІС "МедЕйр",

з послідуючим редагуванням в eHealth

Предупреждение
titleУВАГА!

Перед створенням ЕК пацієнта ( в МІС "МедЕйр") обов'язково здійсніть пошук пацієнта  для уникнення створення дублів карток.

Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК  пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.

  • Якщо після пошку ЕК пацієнта (МІС "МедЕйр") не знайдено (див. Передумови реєстрації та оновлення персональних даних пацієнта в eHealth), необхідно створити ЕК пацієнта (мал. 1).

Мал. 1 - Створення ЕК пацієнта

  • В ЕК пацієнта заповнюємо (редагуємо) всі необхідні поля (мал. 2).

Мал. 2 - Заповнення картки ЕК

Перейти в ЕК пацієнта знайденого або (створеного в MedEir) та провести реєстрацію персони в системі eHealth (мал.3) заповнивши поля форми реєстрації (мал. 4).

Мал. 3 - Кнопка спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"]

Опис картки редагування пацієнта в системі eHealth

Мал. 4 - Картки редагування пацієнта в системі eHealth

Таблиця 1 - Опис картки редагування пацієнта в системі eHealth

Якорь
Опис картки редагування пацієнта в системі eHealth
Опис картки редагування пацієнта в системі eHealth

Назва елементу (поле)

Опис

Блок "Персональні дані" 

 Поля: "Прізвище*", "ім'я*", "По батькові", ; "Країна народження*", "Місто народження*

Обов'язкові поля  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

Вносимо дані в поле  "По батькові" - за наявності відповідних даних в документі.

Текстові поля для самостійного введення (редагування) даних.    

Транслітерація ПІБ відбувається автоматично після збереження картки

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Кодове слово"

Обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

Текстове поле для самостійного введення (редагування) даних.  

Кодове слово повідомляє пацієнт. Мінімальна кількість символів - 6, макимальна - 20

Поле "Дата народження*"

Обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth.  

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Стать*"

Обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

Поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. 

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Номер запису з ЄДДР"

Обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth, за умови, якщо значення в полі "Тип документу*" (блок "Документи, що підтверджують особу") - "Біометричний паспорт громадянина України".

 Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "РНОКПП"

Чекбокс "Відмітка про відмову від РНОКПП" 

Обов'язкове поле за умови, якщо пацієнт має відповідний документ платника податку (Карту платника податків).

Якщо у пацієнта є офіційна відмова від карти платника податків необхідно зазаначити чекбокс "Відмітка про відмову від РНОКПП" для редагування в системі eHealth відповідного  документу 

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Стан"Поле відображається по замовчуванню і передеє інформацію про стан реєстрації пацієнта в системі eHealth

Блок "Документи, що підтверджують особу"  

Якорь
Блок "Документи, що підтверджують особу" 
Блок "Документи, що підтверджують особу" 

Поля: "Тип документу*"; "Номер документу*"  

 "Тип документу*" - обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

Поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. 

"Номер документу*" - обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. Значення поля та  кількість символів поля залежить  від значення поля "Тип документу*".

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Дата видачі*"

Обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth.  

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Дійсний до*"

Обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth, за умови, якщо значення в полі "Тип документу*" обраний документ, який має кінцеву дату дії,  наприклад - "Посвідка на проживання".

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.

 Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Ким виданий*"

Обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

Текстове поле для самостійного введення (редагування) даних.  

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Спецдія "Додати документ"

Використовується  при потребі внесення додаткового документу, що підтверджує особу.

Викликає додаткову форму для внесення документу

Блок "Контактні дані" 

Якорь
Блок "Контактні дані"
Блок "Контактні дані"
 

Поля: "Бажаний спосіб зв'язку"; "Електронна пошта"

 

"Бажаний спосіб зв'язку" - поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. 

"Електронна пошта" - текстове поле для самостійного введення (редагування) даних.  


Секція "Телефони", поля: "Тип телефону*"; "Номер*"

 



Обов'язкові поля  для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

"Тип телефону*" - поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. 

"Номер*" - текстове поле для самостійного введення (редагування) даних.  

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта (вкладка "Контакти")

Спецдія "Додати Телефон"

Використовується  при потребі внесення додаткового номеру телефону.

Викликає додаткову форму для внесення контакту.

Блок "Методи автентифікації" 

Поля: "Тип*", "Номер*"






Тип "Автентифікація через іншу особу

Поле "Тип*" - обов'язкове поле  для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

"Тип *" - поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. Залежно від обраного  атрибуту типу методу автентифікації залежить подальше наповнення блоку  "Методи автентифікації".

"Номер*" - текстове поле для самостійного введення (редагування) даних, з'являється тоді, коли вказаний тип автентифікації "Автентифікація через СМС"  - недоступний для пацієнтів до 14 років, або недієздатних осіб. 

  • Дані поля "Тип*" - "Автентифікація через СМС"  для дієздатних пацієнтів (після 14-ти років) відображаються  по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта (вкладка "Контакти")
  • Тип "Автентифікація через документи" - недоступний для пацієнтів до 14 років, або недієздатних осіб.
  • Тип "Автентифікація через іншу особу" - для дітей до 14-ти років та/або недієздатних осіб, що мають законного представника. Доступна для всіх пацієнтів.


Для автентифікації чарез іншу особу (або законного представника), ця особа має бути попередньо зареєстрована в системі eHealth. За допомогою кнопки "Пошук"  здійснюємо пошук третьої особи (законного представника) в системі eHealth

Блок "Адреси" 

Блок "Адреси"

Обов'язковий для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

Дані блоку відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕКпацієнта (у вкдадці "Адреси")


Поля: "Тип адреси*"; "Область*"; "Район"; "Населений пункт*"

Обов'язкові поля  для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

"Тип адреси*" - поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. 

"Область*" -  поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку, для пошуку даних в полі, необхідно прописати перші декілька літер назви області.

"Район" - заповнюється після попередньо внесеного поля "Область*". Поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку, для пошуку даних в полі, необхідно прописати перші декілька літер назви району.

"Населений пункт*" - заповнюється після попередньо внесеного поля "Область*". Поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку, для пошуку даних в полі, необхідно прописати перші декілька літер назви населеного пункту.


Поле "Країна*"

Обов'язкове поле  для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

Поле заповнене по замовчуванню.

Поле "Тип населеного пункту*" 

Обов'язкове поле  для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

"Тип населеного пункту*" - поле, що  має значення по замовчуванню "місто", при птребі вказати інший тип населеного пункту, необхідно видалити значення "місто" та обрати інше значення з довідника.

Поле " Тип вулиці"

Обов'язкове поле  для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

"Тип вулиці" - поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. 


Поля: "Вулиця"; "Будинок"; "Квартира"; "Індекс"

 

Обов'язкові поля  для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

Текстові поля для самостійного введення (редагування) даних.


Блок "Контактні дані особи для екстренного зв'язку" 

Блок "Контактні дані особи для екстренного зв'язку"

Обов'язковий для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

Дані блоку відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕКпацієнта (у вкладці "Дані контактних осіб")

Поля: "Прізвище*", "ім'я*", "По батькові"

Обов'язкові поля  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth. 

Текстові поля для самостійного введення (редагування) даних.

Поле "Тип телефону*"

Обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth.

Поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. 

Поле "Номер*"

Обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth.

Текстове поле для самостійного введення (редагування) даних.

Поле містить маску "+380" (телефонний код країни) вводити необхідно одразу з коду оперетора  

Спецдія "Додати Телефон"

Спецдія  "Додати Телефон" при потребі додати додатковий телефон контактної особи

Блок "Законний представник" 

Блок "Законний представник" 

Обов'язкове поле  для для реєстрації пацієнта  в системі eHealth для дітей до 14-ти річного віку та/або недієздатних осіб, що мають законного представника

Дані блоку відображаються ЧАСТКОВО по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕКпацієнта (у вкладці "Дані контактних осіб")



Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицями:

  • "Документи, що підтверджують особу" (якщо було додано додатковий документ)
  • "Законний представник" (для дітей до 14-ти років та/або недієздатних осіб, що мають законного представника)
  • "Телефони"(якщо було додано додатковий контактний номер телефону)

обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  •  Створити -додаємо нову картку 
  • Редагувати  - редагуємо раніше створену картку 
  • Видалити  - видаляємо попередньо створену зазначену картку 
  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці 
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортуємо дані таблиці в документ Excel

Таблиця 2 - Опис картки "Законний представник"

Якорь
#Законний представник
#Законний представник

Назва елементу (поля)Опис

Блок "Персональні дані" 

 Поля: "Прізвище*", "ім'я*", "По батькові", ; "Країна народження*", "Місто народження*

Обов'язкові поля  для реєстрації законного представника в системі eHealth. 

Текстові поля для самостійного введення (редагування) даних.    

Вносимо дані в поле  "По батькові" - за наявності відповідних даних в документі.

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Тип відносин*"

Обов'язкове поле  для реєстрації законного представника в системі eHealth. 

Поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку.

Тип відносин  для реєстрації в eHealth "Основний".

Дані блоку відображаються ЧАСТКОВО по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта у вкладці "Дані контактних осіб" та проставлений чекбокс "Основний для eHealth"

Поле "Дата  народження*"

Обов'язкове поле  для реєстрації законного представника в системі eHealth

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря.

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Стать"

Обов'язкове поле  для реєстрації законного представника в системі eHealth. 

Поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку

Поле "РНОКПП"


Обов'язкове поле за умови, якщо законний представник має відповідний документ платника податку (Карту платника податків).

Текстове поле для самостійного введення  даних. 

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Номер запису в ЄДДР"

Обов'язкове поле за умови, якщо законний представник має тип документу БІОМЕТРИЧНИЙ ПАСПОРТ

Текстове поле для самостійного введення  даних. 

Дані поля відображаються по замовчуванню тільки, якщо попередньо внесена дана інформація в ЕК пацієнта 

Поле "Країна народження*"

Обов'язкове поле  для реєстрації законного представника в системі eHealth. 

Текстове поле для самостійного введення  даних. 

По замовчуванню вказані данні "Україна", при потребі, необхідно видалити ці дані та вказати актуальну країну народження

Поле "Місто народження*"

Обов'язкове поле  для реєстрації законного представника в системі eHealth. 

Текстове поле для самостійного введення  даних

Поле "Кодове слово*"

Обов'язкове поле  для реєстрації законного представника в системі eHealth. 

Текстове поле для самостійного введення  даних.

Блок "Документи, що підтверджують особу"  (Таблиця 1 Блок "Документи, що підтверджують особу")

Блок "Документи, що підтверджують законність представництва" 

Поле "Тип документу*"

Обов'язкове поле  для реєстрації законного представника в системі eHealth. 

Поле, що містить довідник, необхідно вибрати значення з випадаючого списку

Поле "Дата видачі"

Обов'язкове поле  для реєстрації законного представника в системі eHealth. 

Прописуємо число, місяць, рік (числа першого десятку пишуться з нулем – 02.05.1987). Або обираємо потрібну дату із запропонованого календаря

Поле "Номер документу*"

Обов'язкове поле  для реєстрації законного представника в системі eHealth. 

Текстове поле для самостійного введення  даних.  

Вказуємо серію та номер документу

Поле "Ким виданий*"

Обов'язкове поле  для реєстрації законного представника в системі eHealth. 

Текстове поле для самостійного введення  даних.

Спецція "Додати документ"

Спецція "Додати документ" використовується при потребі додати це один документ, що підтверджує законність представництва

Блок "Контактні дані"  (Таблиця 1 Блок "Контактні дані")

Створення та реєстрація пацієнта в системі eHealth

Передумовою реєстрації пацієнта має бути:

  1. Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth.
  2. Проведена ідентифікація пацієнта за документом, що підтверджує особу.
  3. Пошук пацієнта в системі (для впевненості, що пацієнт не має декларації в eHealth та МІС "МedEir").

Алгоритм дій наступний:

  1. Створюємо карту пацієнта в системі МedEir (якщо відсутня).
  2. Заповнюємо карту пацієнта eHealth та реєструємо в системі eHealth.

Пошук пацієнта в системі Ehealth та МedEir

Предупреждение
titleУВАГА!

Перед початком реєстрації або внесенні змін до даних пацієнта в системі eHealth для впевненості, що пацієнт не має декларації в eHealth та в МedEir є в наявності актуальна ЕК, а також відсутні дублюючі записи. Необхідно провести пошук пацієнта.

Пошук реєстрації пацієнта в системі eHealth здійснюється в реєстрі Пацієнти за допомогою кнопки  [Пошук персони в системі "eHealth"], детально Пошук пацієнта ("eHealth").

 Алгоритм дій наведено нижче, (мал.5):

  1. Переходимо до реєстру (мал. 5 позначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі eHealth]  (мал. 5 позначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка (мал. 5 позначка [3]).Ввести "ПІБ", "Дату народження" згідно паспортних даних.

Рекомендовано також застосовувати для більшої впевненості у правильності пошуку даних пацієнта або його відсутності в системі eHealth,  додаткові параметри:

    • "РНОКПП" - для дорослої особи;
    • "Номер свідоцтва про народження" - для  дітей.
    • "Номер телефону"  - для всіх пацієнтів.

4. Натискаємо кнопку [Пошук], (мал. 5 позначка [4]).

Мал. 5 - Алгоритм дій пошуку пацієнта в eHealth


5. Результати пошуку система надасть в таблиці (мал.5, позначка [5]).

Результати можуть мати різні варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності або відсутності тієї чи іншої інформації в МІС МedEir та/або eHealth.

Варіанти результату пошуку, скорочено зазначені нижче в табл. 3, детальніше про варіанти пошуку тут...

Таблиця 3 - Варіанти пошуку пацієнта


ВаріантЗначенняДії


Предупреждение
titleУВАГА!

Залежно від ситуації з пошуком, реєстрацією або приєднанням пацієнта необхідно виконати Передумови реєстрації та оновлення персональних даних пацієнта в eHealth!!!

  1. Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).
  2. За потреби провести Імпорт даних картки пацієнта з eHealth.
  3.  Перед створенням, приєприєднанням, редагуванням  пацієнта необхідно Пошук пацієнта в системі «eHealth»"

    Пошук пацієнта здійснюємо з документів!



1.

Пацієнт знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня).

Пацієнт зареєстрований або має декларацію в eHealth.

Пацієнт має ЕК в МІС з пиєднаною до нього реєстрацією в системі  eHealth:

  • Реєстрації в eHealth не підлягає!
  • Можливе оновлення  пацієнта в системі eHealth з послідуючим оновленням картки в МІС


2.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Пацієнт має ЕК в МІС та не має  реєстрації в системі  eHealth:

- пацієнт в eHealth зареєстрований з помилкою (yнеобхідно оновити дані пацієнта в eHealth)

- пацієнт не має реєстації в в eHealth (необхідно зареєструвати пацієнта в eHealth)

  • Оновленню в eHealth не підлягає!
  • Можлива реєстрація пацієнта в eHealth 
3. 

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth через іншу МІС або не опрацьовувався в даному ЛЗ. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir, що вплинуло на результат.


  • Реєстрації в eHealth не підлягає!
  • Можливе оновлення в системі eHealth.
  • Необхідне пиєднання до картки реєстрації в eHealth - картки в МІС:

- пацієнт в МІС зареєстрований з помилкою

- пацієнт не має реєстації в МІС (провести імпорт карток)

4. 

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня),  в eHealth (позначка [2] - присутня).  Два окремих записи.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.



5.

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth та не створено в МedEir. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Можлива реєстрація пацієнта в МІС та  eHealth:

- пацієнт не зареєстрований в МІС та eHealth

- пацієнт в МІС або eHealth зареєстрований з помилкою

Можливе оновлення в системі eHealth після його попередньої перевірки.

6.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Помилка! Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth неправильно або помилка в персональних даних.

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта проведенням повторного пошуку в системі eHealth та МedEir за додатковими параметрами (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Лише потім потрібно переходити до реєстрації/оновлення в eHealth або створення ЕК пацієнта в МedEir.

Предупреждение
titleУВАГА!

У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка та Система eHelp.


7.Пацієнта знайдено в МІС МedEir (декілька записів) до одного запису пиєднаний ідентифікатор  eHealth

Пацієнт має ЕК в МІС з пиєднаною до нього реєстрацією в системі  eHealth, а також має ДУБЛЬ КАРТКИ в МІС:

  • Реєстрації в eHealth не підлягає!
  • Можливе оновлення  пацієнта в системі eHealth з послідуючим оновленням картки в МІС на пацієнта з приєднаним ідентифікатором.
  • Необхідне об'єднання дублів карток в МІС  через запит в Системі техпідтримки.
Предупреждение
titleУВАГА!

У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка та Система eHelp.


Алгоритм реєстрації в eHealth 
Якорь
реєстрація
реєстрація

Предупреждение
titleУВАГА!

Даний пункт інструкції доопрацьовується

Реєстрація пацієнта в системі - це процес створення та внесення персональних даних про пацієнта/законного представника/третю особу згідно документів, до системи eHealth лише у випадку відсутності даної реєстрації.

В даному пункті розглянуто основний алгоритм реєстрації пацієнта в системі eHealth в залежності від результатів пошуку пацієнта (табл. 3). Реєстрація пацієнта проводиться у випадку коли результат пошуку відповідають варіанту та або у випадку вирішення помилки варіант згідно табл. 3. В залежності від категорії пацієнта алгоритм реєстрації має відмінності тому нижче наведено два варіанти реєстрації для пацієнта, що є повнолітньою або неповнолітньою особою.

Після виконання всіх вимог та передумов, що передують алгоритму реєстрації, а саме:

  1.  Медичний працівник ЛЗ (спеціаліст) авторизований в системі eHealth  (детально тут...).
  2. Попередньо проведено пошук пацієнта в системі eHealth (детально тут...) та  MedEir  (детально тут...).
  3. Проведено пошук за всіма додатковими даними пошуку. Для впевненості у відсутності реєстрації пацієнта та виключення наявності інших дублюючих записів.
  4. Отримано результат пошуку, що відповідає одному з варіантів 2; 5 та 6 (детально тут...). Результат пошуку - Реєстрація пацієнта відсутня в eHealth.
  5. Проведено усі додаткові дії, що пов'язані з результатом пошуку (детально тут...).

Користувач переходить до картки пацієнти в системі МedEir та виконує дії алгоритму реєстрації в залежності від категорії пацієнта.

Предупреждение
titleУВАГА!

Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру!!!

Реєстрація повнолітнього пацієнта

  1. Відкрити форму реєстрації за допомогою кнопки спеціальної дії "Редагування пацієнта системі "eHealth"" (мал. 12, позначка [1]).
    Якорь
    М10
    М10

Мал. 12 - Спеціальна дія [Редагування пацієнта системі "eHealth"] 


2. Заповнити карту пацієнта в системі eHealth (мал. 12, позначка [2]), детально заповнення картки наведено у описі картки редагування пацієнта в системі eHealth  та у відеозаписі тут...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Проведення заповнення та підтвердження картки реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником ЛЗ, що є зареєстрований в системі eHealth з відповідними правами на реєстрацію/оновлення 

Остаточну реєстрацію пацієнта може провести лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення


Предупреждение
titleУВАГА!
  1. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  є обов'язковими для заповнення.

2. Всі повнолітні та неповнолітні (які отримали) пацієнти повинні реєструватися з РНОКПП (ІПН) (мал. 13).

У випадку вибору позначки про відмову від РНОКПП (ІПН) потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО вказати в системі електронну копію документів, що підтверджують відмову.

Мал. 13 - Повідомлення про відсутність РНОКПП (ІПН) у пацієнта

3. Кодове слово зобов'язаний знатипацієнт/законний представник, а також повідомити лікарю.

Image Added

4. У випадку вибору Методу автентифікації пацієнта черз через документи (мал. 14, варіант а) потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО переконатися в наявності електронних копій документів, що посвідчують особу пацієнта. Без наявності електронних копій документів при виборі даного методу зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документи пацієнта) як мінімум реєстрацію буде скасовано.Image Removed

Мал. 14 а - Методу автентифікації  повнолітнього пацієнта (через документи)

5. У випадку вибору Методу автентифікації пацієнта через СМС (мал. 14, варіант б) пацієнту потрібно надати код смс, яка надійде на номер зазначений, як метод автентифікації пацієнта.

При вибору Методу автентифікації пацієнта через СМС, вказати актуальний телефон пацієнта. Кількість реєстрацій на один номер пацієнта допускається не більше 10 активних реєстрацій.

Мал. 14 б - Методу автентифікації  повнолітнього пацієнта (через СМС)

6. Пацієнти, які які за станом здоров'я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати обов'язки, та мають законного представника (піклувальника) доступний Метод автентифікації пацієнта через іншу (третю) особу (мал. 14, варіант в).

Попередньо необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО провести Пошук в системі eHealth третьої особи, повинна бути зареєстрована. За відсутності провести реєстрацію третьої особи.

У випадку встановленого факту (документально підтвердженої опіки, піклування) недієздатності повнолітнього пацієнта, ОБОВ'ЯЗКОВО вказується Законний представник в картці реєстрації пацієнта (мал. 15).

Image Modified

Мал. 15 - Законний представник пацієнта

У випадку наявності у законного представника Метод автентифікації вказаний через іншу особу (мал. 14, варіант в) у пацієнта буде той самий метод. 

Мал. 14 в - Методу автентифікації  повнолітнього пацієнта (через іншу особу)

Тому ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути в наявності електронних копій документів, що посвідчують факт опікунства або представництва (згідно законодавства України), а також підтверджують особу представника. Без наявності електронних копій документів зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документів) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуруреєстрацію!!!



3. Після внесення даних, натискаємо кнопку зареєструвати та друкуємо пам’ятку у 2 екземплярах.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати пацієнту для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису пацієнта. 

Ознайомившись з документами пацієнт надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі його персональні дані внесено до системи вірно (за потреби, рекомендовано роздрукувати). 


4. Проставити  відмітку "Інформація з пам’ятки повідомлена пацієнту" та натиснути "Продовжити" 

5. В залежності від вибраного Методу автентифікації пацієнту/законному представнику/третій особі буде надіслано СМС з кодом верифікації в системі eHealth

 (мал. 16, варіант а) або з'явиться вікно системи для підкріплення електронних копій документів (мал. 16, варіант б). Якщо повідомлення з першого разу не приходить, є можливість  натиснути 1 раз "Повторити СМС" (мал. 16, варіант а, позначка [2]). Після введення коду або підкріплення документів натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 16, варіант а, позначка [2]).

Якорь
М14
М14

а) Через СМС

б) Через документи

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 16 - Повідомлення про підтвердження факту реєстрації пацієнта

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Підписати реєстрацію в eHealth може лише медичний працівник ЛЗ з роллю "Спеціаліст", що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) - цією дією  остаточно завершує процес реєстрації пацієнта. 

У випадку, якщо реєстрацію проводить медсестра приймального покою чи реєстратури, є можливість накласти ЕЦП лікаря пізніше.

6. З’являється інформаційна пам’ятка про реєстрацію пацієнта, яку лікар має роздрукувати, а пацієнт підписати. Після підписання, проставляється відмітка "Інформаційна пам’ятка підписана пацієнтом" натискаємо "Продовжити"  та накладаємо ЕЦП лікаря (детально про процедуру підпису в інструкції Накладання ЕЦП).

Мал. 17 - Інформаційне повідомлення

7. Після накладання ЕЦП лікарем з’являється інформаційне повідомлення про успішну реєстрацію (мал. 18).

Мал. 18 - Повідомлення про успішну реєстрацію пацієнта в eHealth

Примечание
titleВАЖЛИВО!

У разі успішної реєстрації підтягується ідентифікатор пацієнта в системі eHealth, після чого можна далі працювати з епізодами, консультаціями та виписками eHealth.


Реєстрація неповнолітнього пацієнта (дитини)

Предупреждение
titleУВАГА!

Особливості редагування/реєстрації  пацієнтів до 14 років

  1. Пошук в системі eHealth законного представника та перевірка коректності заповнення його електронної карти (ЕК).

  2. Перевірка методу автентифікації законного представника.

  3. При створенні/редагуванні ЕК дитини, необхідно коректно заповнити вкладку "Дані контактних осіб", для позначення законного представника, який буде внесений при редагуванні в системі eHealth, установити прапорець "Основний для eHealth".

  4. При редагуванні пацієнта до 14-річного віку НЕ відмічаємо прапорець "Відміткка про відмові від РНОКПП" у формі редагування в системі eHealth.

  5. При редагуванні пацієнта в системі eHealth метод автентифікації тільки через іншу особу (відмічений по замовчуванню).

  6. Реєструємо пацієнта через верифікацію документів, що посвідчують законність представництва та законного представника.


Особливості редагування/реєстрації  пацієнтів після 14 років

  1.  Якщо пацієнт був попередньо зареєстрований зі свідоцтвом про нарождення і отримав біометричний паспорт та РНОКПП (код платника податків):

  • при редагуванні такого панієнта в eHealth, спочатку додаємо РНОКПП та вказуємо данні СВІДОЦТВА

  • далі оновлюємо дані в системі eHealth

  • після першого оновлення замінюємо свідоцтво на біометричний паспорт і проводимо  повторне оновлення в системі eHealth

  • після оновдення всіх даних в eHealth змінюємо данні в ЕК пацієнта (МІС "МедЕйр").

Дублів електронних карток пацієнта в МІС не створюємо!

1. Відкрити форму реєстрації за допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 10, позначка [1], тут...).

2. Заповнюємо карту пацієнта в системі eHealth (мал. 10, позначка [2], тут...), детально eHealth, детально заповнення картки наведено у відео у описі картки редагування пацієнта в системі eHealth  та у відеозаписі тут...

Image AddedImage Added

Image Added

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Проведення заповнення та підтвердження картки реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником ЛЗ, що є зареєстрований в системі eHealth з відповідними правами на реєстрацію/оновлення.

Остаточну реєстрацію пацієнта може провести лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення


Предупреждение
titleУВАГА!
  1. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ Image Modified є обов'язковими для заповнення.
  2. Image Added

2. Всі неповнолітні пацієнти (діти

менше

до 14- ти років) реєструються в системі eHealth із законним представником (документально підтверджено згідно законодавства України).

Image Added

Мал. 15 - Законний представник пацієнта

  1. Неповнолітні пацієнти, які вже отримали код платника податків повинні реєструватися з РНОКПП (ІПН) (мал. . 13, тут...).

  2. Позначка про відмову від РНОКПП (ІПН) для неповнолітніх пацієнтів (дітей) не ставитьсяставиться (мал. ....).

  3. Кодове слово  зобов'язаний знати законний представник/пацієнт, а також повідомити лікарю.

Image Added

  1. Метод автентифікації пацієнта (дитина):

    • Менше ПАЦІЄНТ ДО  14- ти років обирається лише через іншу особу особу (законного представника) (мал. 14, варіант бв, тут...) - Законний представник.

    • Від 14 років обирається як для повнолітнього пацієнта (доступні всі три варіанти автентифікації).

    • Від 14 років при виборі через документи 
    •  

Image Added

  • ПАЦІЄНТ ВІД 14- ти років доступний метод автентифікації через СМС або через сканкопії документів пацієнтів.

  • У випадку вибору Методу автентифікації пацієнта через документи (мал. 14, варіант а
тут...) -
  • ) потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО 
вказуються документ
  • переконатися в наявності електронних копій документів, що посвідчують особу пацієнта. Без наявності електронних копій документів при виборі даного методу зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документи пацієнта) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

Image AddedМал. 14 а - Методу автентифікації  повнолітнього пацієнта (через документи)

5. У випадку вибору Методу автентифікації пацієнта через СМС (мал. 14, варіант б) пацієнту потрібно надати код смс, яка надійде на номер зазначений, як метод автентифікації пацієнта.

При вибору Методу автентифікації пацієнта через СМС, вказати актуальний телефон пацієнта. Кількість реєстрацій на один номер пацієнта допускається не більше 10 активних реєстрацій.

Image Added

Мал. 14 б - Методу автентифікації  повнолітнього пацієнта (через СМС)

  1. Законний представник повинен ОБОВ'ЯЗКОВО бути зареєстрований в системі eHealth.

  2. Провести пошук законного представника в системі.

  3. ОБОВ'ЯЗКОВО 

  4. Законний представник повинен ОБОВ'ЯЗКОВО бути зареєстрований в системі eHealth.

  5. Провести пошук законного представника в системі.

  6. ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити метод автентифікації законного представника та впевнитися в тому, що він є актуальним та діючим. За необхідності провести зміну методу автентифікації (детально тут...). 

  7. У законного представника відсутній мобільний телефон (з будь яких причин) можливо зареєструвати за допомогою вибору Методу автентифікації через іншу особу (мал. 14, варіант б).

  8. Кількість реєстрацій на один номер пацієнта допускається не більше 10 активних реєстрацій.

  9. У випадку Методу автентифікації у законного представника пацієнта через документи  (мал. 14, варіант а, тут...) такий сами метод буде і у дитини. Потрібно підтвердження реєстрації через підкріплення електронних документів. 

  10. При виборі методу автентифікації через документи (мал. 14, варіант а, тут...) потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО переконатися в наявності електронних копій документів, що посвідчують пацієнта. Без наявності електронних копій документів зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документи пацієнта) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

  11. У випадку наявності законного представника ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути електронні копії документів, що посвідчують факт опікунства або представництва (згідно законодавства України), а також підтверджують особу представника. Без наявності електронних копій документів зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документів) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!!

Image Added

Image AddedМал. 14 а - Методу автентифікації  повнолітнього пацієнта (через документи)

5. У випадку вибору Методу автентифікації пацієнта через СМС (мал. 14, варіант б) пацієнту потрібно надати код смс, яка надійде на номер зазначений, як метод автентифікації пацієнта.

При вибору Методу автентифікації пацієнта через СМС, вказати актуальний телефон пацієнта. Кількість реєстрацій на один номер пацієнта допускається не більше 10 активних реєстрацій.

Image Added

Мал. 14 б - Методу автентифікації  повнолітнього пацієнта (через СМС)

6. Пацієнти, які які за станом здоров'я не можуть самостійно здійснювати свої права і виконувати обов'язки, та мають законного представника (піклувальника) доступний Метод автентифікації пацієнта через іншу (третю) особу (мал. 14, варіант в).

Попередньо необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО провести Пошук в системі eHealth третьої особи, повинна бути зареєстрована. За відсутності провести реєстрацію третьої особи.

У випадку встановленого факту (документально підтвердженої опіки, піклування) недієздатності повнолітнього пацієнта, ОБОВ'ЯЗКОВО вказується Законний представник в картці реєстрації пацієнта (мал. 15).

Image Added

Мал. 15 - Законний представник пацієнта

У випадку наявності у законного представника Метод автентифікації вказаний через іншу особу (мал. 14,

варіант а, тут...) такий сами метод буде і у дитини. Потрібно підтвердження реєстрації через підкріплення електронних документів. 

варіант в) у пацієнта буде той самий метод. 

Image Added

Мал. 14 в - Методу автентифікації  повнолітнього пацієнта (через іншу особу)

Тому ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути в наявності електронних копій

  • При виборі методу автентифікації через документи (мал. 14, варіант а, тут...) потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО переконатися в наявності електронних копій документів, що посвідчують пацієнта. Без наявності електронних копій документів зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документи пацієнта) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

  • У випадку наявності законного представника ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути електронні копії

    документів, що посвідчують факт опікунства або представництва (згідно законодавства України), а також підтверджують особу представника. Без наявності електронних копій документів зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документів) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

    Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру реєстрацію!!!

    3. Заповнити блок картки реєстрації "Законний представник(мал. 18). 

    Мал. 18 - Блок Законний представник


    4. Попередньо перед створенням:

    • проводимо пошук законного представника в eHealth;

    • за відсутності потрібно створити та зареєструвати;

    • відредагувати або додати метод автентифікації.

    5. Заповнити створену картку представника (мал. 19) та зберегти дані про законного представника.

    Мал. 19 - Картка Законний представник


    6. Після внесення даних, натискаємо кнопку зареєструвати та друкуємо пам’ятку у 2 екземплярах.

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати законному представнику пацієнта для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису. 

    Ознайомившись з документами законному представнику надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі персональні дані дитини внесено до системи вірно.

    7. Проставляєм відмітку "Інформація з пам’ятки повідомлена пацієнту" та натискаємо [Продовжити].

    8. Якщо дитина зареєстрована із законним представником спочатку потрібно у вікні системи, що з'явиться підкріпити електронні копії документів що посвідчують факт представництва (свідоцтво про народження інші документи згідно законодавства України) та підтверджують особу представника (паспорт) (мал. 16, варіант б, тут...).

    Подсказка

    Документи, що підтверджують законне представництво, вважаються:

    • Свідоцтво - свідоцтво про народження.

    • Посвідчення опікуна - посвідчення опікуна або піклувальника.

    • Документ - документ, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування або керівника дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту дітей, у якому дитина перебуває на повному державному забезпеченні, та документ, що підтверджує факт зарахування дитини до цього закладу.

    • Рішення суду.

    9. Далі в залежності від вибраного Методу автентифікації у законного представника буде надіслано код верифікації в системі eHealth (мал. 16, варіант а, тут...) або з'явиться вікно системи для підкріплення електронних копій документів (мал. 16, варіант б, тут...). Якщо повідомлення з першого разу не приходить, є можливість  натиснути 1 раз [Повторити СМС]. Після введення коду або підкріплення документів натискаємо кнопку [Підтвердити].

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Підписати реєстрацію в eHealth може лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) чим остаточно завершує процес реєстрації пацієнта. 

    Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати законному представнику для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису. 

    Ознайомившись з документами законний представник надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі персональні дані внесено до системи вірно.

    10. З’являється інформаційна пам’ятка про реєстрацію пацієнта, яку лікар має роздрукувати, а пацієнт підписати. Після підписання, проставляється відмітка "Інформаційна пам’ятка підписана пацієнтом" натискаємо [Продовжити] та накладаємо ЕЦП лікаря (детально про процедуру підпису в інструкції Накладання ЕЦП).

    Мал. 20 - Інформаційне повідомлення


    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    У випадку, якщо реєстрацію проводить медсестра приймального покою чи реєстратури, є можливість накласти ЕЦП лікаря пізніше.

    11. Після накладання ЕЦП лікарем з’являється інформаційне повідомлення про успішну реєстрацію.

    Мал. 21 - Інформаційне повідомлення про успішну реєстрцію

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    У разі успішної реєстрації підтягується ідентифікатор пацієнта в системі eHealth, після чого можна далі працювати з епізодами, консультаціями та виписками eHealth.

    У випадку появи помилки:

    • провести ідентифікацію причини виникнення помилки (детально тут...) та виконати рекомендації по її усуненню;

    • у разі не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій, зв'яжіться з технічною підтримкою.

    Алгоритм оновлення інформації в eHealth 

    Якорь
    оновлення
    оновлення

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Даний пункт інструкції доопрацьовується

    Оновлення інформації пацієнта в системі - це процес внесення оновленої або зміненої інформації про пацієнта/законного представника/третю особу згідно документів, до системи eHealth лише у випадку наявності реєстрації.

    В даному пункті розглянуто основний алгоритм оновлення інформації  про пацієнта в системі eHealth в залежності від результатів пошуку пацієнта (табл. 3). Оновлення пацієнта проводиться у випадку коли результат пошуку відповідають варіанту 1; 3 та або у випадку вирішення помилки варіант згідно табл. 3. 

    В залежності від категорії пацієнта алгоритм реєстрації має відмінності, тому нижче наведено два варіанти реєстрації для пацієнта, що є повнолітньою або неповнолітньою особою.

    Після виконання всіх вимог та передумов, що передують алгоритму реєстрації, а саме:

    1.  Медичний працівник ЛЗ (спеціаліст) авторизований в системі eHealth  (детально тут...).

    2. Попередньо проведено пошук пацієнта в системі eHealth (детально тут...) та  MedEir (детально тут...).

    3. Проведено пошук за всіма додатковими даними пошуку. Для впевненості у наявності реєстрації пацієнта та відсутності інших дублюючих записів.

    4. Отримано варіанти 1; 3; 4 та 6 (детально тут...), результат пошуку - Пацієнт зареєстрований в eHealth.

    5. Проведено усі додаткові дії, що пов'язані з результатом пошуку (детально тут...):

      • у випадку відсутності ЕК пацієнта в МedEir - створити (детально Робота з ЕК пацієнта (варіант 3).

      • проведено імпорт даних.

      • змінено або внесено метод автентифікації (детально тут...).

    Користувач переходить до картки пацієнти в системі МedEir та виконує дії алгоритму оновлення в залежності від категорії пацієнта.

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру!!!


    Повнолітній пацієнт

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Особливості редагування/реєстрації  пацієнтів після 14 років 

    1.  Якщо пацієнт був попередньо зареєстрований зі свідоцтвом про нарождення і отримав біометричний паспорт та РНОКПП (код платника податків):

    • при редагуванні такого панієнта в eHealth, спочатку додаємо РНОКПП та вказуємо данні СВІДОЦТВА

    • далі оновлюємо в системі eHealth

    • після першого оновлення замінюємо свідоцтво на біометричний паспорт і проводимо  повторне оновлення в системі eHealth

    • після оновдення всіх даних в eHealth змінюємо данні в ЕК пацієнта (МІС "МедЕйр")

    Дублів електронних карток пацієнта в МІС не створюємо!

    Особливості редагування пацієнтів (зміна прізвища)

    1. Здійснюємо пошук пацієнта (пацієнтки) в eHealth за попереднім (попередніми) прізвищем та персональними даними та перевіряємо РНОКПП.

    2. Дублів електронних карток пацієнта в МІС не створюємо, при наявності, редагуємо вже створену картку пацієнта

    3. Після перевірки даних в eHealth з РНОКПП необхідно визначити кількість  необхідних оновлень:

    • якщо пацієнт (пацієнтка) був попередньо зареєстрований  РНОКПП до його попередніх даних прізвища і документу (паспорта)спочатку додаємо РНОКПП 

    • далі оновлюємо в системі eHealth

    • після першого оновлення замінюємо ПОПЕРЕДНІЙ паспорт на НОВИЙ і проводимо  повторне оновлення в системі eHealth

    • після  повторного оновлення змінюємо прізвище і проводимо ще одне оновлення  даних в eHealth

    • Після всіх оновлення  даних в eHealth змінюємо данні в ЕК пацієнта (МІС "МедЕйр")


    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Даний пункт інструкції доопрацьовується

    1. Відкрити форму реєстрації за допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 22, позначка [1]).

      Якорь
      М20
      М20

    Мал. 22- Спеціальна дія [Редагування пацієнта системі "eHealth"] 


    2. Заповнюємо карту пацієнта в системі eHealth (мал. 22, позначка [2]), детально заповнення картки наведено у відео тут...

    3. Оновлення інформації проводиться лише для зареєстрованого пацієнта, про що свідчить ідентифікатор у відповідному полі форми реєстрації (мал. 22, позначка [3]).

    4. Обираємо метод автентифікації пацієнта (повинен бути актуальний та діючий), за потреби відкоригувати (мал. 22 позначка [4]).

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Проведення заповнення та підтвердження картки реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником ЛЗ, що є зареєстрований в системі eHealth з відповідними правами на реєстрацію/оновлення.

    Остаточну реєстрацію пацієнта може провести лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення


    Предупреждение
    titleУВАГА!
    1. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  є обов'язковими для заповнення.

    2. Користувач заповнює той же набір даних, що і при створенні пацієнта у повному обсязі, за виключенням блоку даних із методами аутентифікації. 

    3. У випадку зміни декількох параметрів інформації пацієнта (наприклад: паспорт та прізвище), користувач ОБОВ'ЯЗКОВО кожен з параметрів оновлює окремо:

      • внести нові дані паспорту оновити та підписати дані.

      • внести нове прізвище оновити та підписати дані.

    4. Оновлення дати народження  (мал. 22, позначка [5]можливе тільки якщо вона відповідає ІПН.

    5. Оновлення РНОКПП (ІПН) (мал. 22, позначка [6]) можливе тільки якщо цей параметр не був заповненим або пацієнту можливо змінити ІПН після валідації із залученням ДРФО.

    6. Всі повнолітні та не повнолітні (які отримали) пацієнти повинні реєструватися з РНОКПП (ІПН) (мал. 11, тут...).

    7. У випадку вибору позначки про відмову від РНОКПП (ІПН) потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО вказати в системі електронну копію документів, що підтверджують відмову.

    8. Кодове слово зобов'язаний знати пацієнт/законний представник, а також повідомити лікарю.

    9. У випадку вибору при реєстрації Методу автентифікації пацієнта:

      •  Через документи (мал. 14, варіант а, тут...) потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО переконатися в наявності електронних копій документів, що посвідчують пацієнта. Без їх наявності підтвердити оновлення інформацію пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документи пацієнта) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

      • Через іншу особу (мал. 14, варіант б, тут...) метод повинен бути актуальний та діючий. У випадку неможливості підтвердити оновлення потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити метод автентифікації особи (провести пошук третьої особи). За потреби відкоригувати або змінити.

      • Через СМС повинен бути вказаний актуальний безпосередньо телефон пацієнта. Кількість реєстрацій на один номер пацієнта допускається не більше 10 активних реєстрацій.

    10. За потреби провести оновлення або редагування методу автентифікації (детально тут...).

    11. У випадку встановленого факту (документально підтверджено опіку) недієздатності повнолітнього пацієнта, ОБОВ'ЯЗКОВО вказується Законний представник (мал. 18; 19). Провести ОБОВ'ЯЗКОВО пошук Законного представника в системі eHealth, повинен бути зареєстрований. За відсутності провести реєстрацію Законного представника. У випадку наявності у законного представника Метод автентифікації вказаний через іншу особу (мал. 14, варіант б, тут...) у пацієнта буде той самий метод. Тому ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути в наявності електронних копій документів, що посвідчують факт опікунства або представництва (згідно законодавства України), а також підтверджують особу представника. Без наявності електронних копій документів оновити пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документів) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

    Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!!

    3. Заповнити той же набір даних, що і при створенні пацієнта у повному обсязі, за виключенням блоку методами аутентифікації. Після внесення даних, натискаємо кнопку оновити та друкуємо пам’ятку у 2 екземплярах.

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати пацієнту для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису пацієнта. 

    Ознайомившись з документами пацієнт надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі його персональні дані внесено до системи вірно.

    4. Проставляєм відмітку "Інформація з пам’ятки повідомлена пацієнту" та натискаємо [Продовжити].

    5. В залежності від вибраного Методу автентифікації пацієнту/законному представнику/третій особі буде надіслано код верифікації в системі eHealth (мал. 14, варіант а, тут...) або з'явиться вікно системи для підкріплення електронних копій документів (мал. 14, варіант б, тут...). Якщо повідомлення з першого разу не приходить, є можливість  натиснути 1 раз [Повторити СМС]. Після введення коду або підкріплення документів натискаємо кнопку [Підтвердити].

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Підписати реєстрацію в eHealth може лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) чим остаточно завершує процес реєстрації пацієнта. 

    Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати пацієнту для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису пацієнта. 

    Ознайомившись з документами пацієнт надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі його персональні дані внесено до системи вірно.

    6. З’являється інформаційна пам’ятка про реєстрацію пацієнта (мал. 20, тут...), яку лікар має роздрукувати, а пацієнт підписати. Після підписання, проставляється відмітка "Інформаційна пам’ятка підписана пацієнтом" натискаємо [Продовжити] та накладаємо ЕЦП лікаря (детально про процедуру підпису в інструкції Накладання ЕЦП).

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    У випадку, якщо реєстрацію проводить медсестра приймального покою чи реєстратури, є можливість накласти ЕЦП лікаря пізніше.

    7. Після накладання ЕЦП лікарем з’являється інформаційне повідомлення про успішну реєстрацію (оновлення).

    Мал. 23 - Інформаційне повідомлення про успішну реєстрцію

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    У разі успішного оновлення можливо далі працювати з епізодами, консультаціями та виписками eHealth.

    У випадку появи помилки:

    • провести ідентифікацію причини виникнення помилки (детально тут...) та виконати рекомендації по її усуненню;

    • у разі не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій, зв'яжіться з технічною підтримкою.


    Неповнолітній пацієнт

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Особливості редагування/реєстрації  пацієнтів до 14 років

    1. Пошук в системі eHealth законного представника та перевірка коректності заповнення його електронної карти (ЕК).

    2. Перевірка методу автентифікації законного представника.

    3. При створенні/редагуванні ЕК дитини, необхідно коректно заповнити вкладку "Дані контактних осіб", для позначення законного представника, який буде внесений при редагуванні в системі eHealth, установити прапорець "Основний для eHealth".

    4. При редагуванні пацієнта до 14-річного віку НЕ відмічаємо прапорець "Відміткка про відмові від РНОКПП" у формі редагування в системі eHealth.

    5. При редагуванні пацієнта в системі eHealth метод автентифікації тільки через іншу особу (відмічений по замовчуванню).

    6. Реєструємо пацієнта через верифікацію документів, що посвідчують законність представництва та законного представника.


    Особливості редагування/реєстрації  пацієнтів після 14 років

    1.  Якщо пацієнт був попередньо зареєстрований зі свідоцтвом про нарождення і отримав біометричний паспорт та РНОКПП (код платника податків):

    • при редагуванні такого панієнта в eHealth, спочатку додаємо РНОКПП та вказуємо данні СВІДОЦТВА

    • далі оновлюємо в системі eHealth

    • після першого оновлення замінюємо свідоцтво на біометричний паспорт і проводимо  повторне оновлення в системі eHealth

    • після оновдення всіх даних в eHealth змінюємо данні в ЕК пацієнта (МІС "МедЕйр").

    Дублів електронних карток пацієнта в МІС не створюємо!

    1. Відкрити форму реєстрації за допомогою кнопки спеціальної дії [Редагування пацієнта системі "eHealth"] (мал. 22, позначка [1], тут...).

    2. Заповнюємо карту пацієнта в системі eHealth (мал. 22, позначка [2], тут...), детально заповнення картки наведено у відео тут...

    3. Оновлення інформації проводиться лише для зареєстрованого пацієнта, про що свідчить ідентифікатор у відповідному полі форми реєстрації (мал. 22, позначка [3], тут...).

    4. Обираємо метод автентифікації пацієнта (повинен бути актуальний та діючий), за потреби відкоригувати (мал. 22, позначка [4], тут...).

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Проведення заповнення та підтвердження картки реєстрації може здійснюватися будь-яким медичним працівником ЛЗ, що є зареєстрований в системі eHealth з відповідними правами на реєстрацію/оновлення.

    Остаточну реєстрацію пацієнта може провести лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) для підпису даних реєстрації/оновлення


    Предупреждение
    titleУВАГА!
    1. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  є обов'язковими для заповнення.
    2. Користувач заповнює той же набір даних, що і при створенні пацієнта у повному обсязі, за виключенням блоку даних із методами аутентифікації. 
    3. У випадку зміни декількох параметрів інформації пацієнта (наприклад: паспорт та прізвище), користувач ОБОВ'ЯЗКОВО кожен з параметрів оновлює окремо:
      • внести нові дані паспорту оновити та підписати дані.
      • внести нове прізвище оновити та підписати дані.
    4. Оновлення дати народження  (мал. 22, позначка [5]) можливе тільки якщо вона відповідає ІПН.
    5. Оновлення РНОКПП (ІПН) (мал. 22, позначка [6]) можливе тільки якщо цей параметр не був заповненим або пацієнту можливо змінити ІПН після валідації із залученням ДРФО.

    6. Всі неповнолітні пацієнти (діти менше 14 років) реєструються в системі eHealth із законним представником (документально підтверджено згідно законодавства України).
    7. Неповнолітні пацієнти, які вже отримали код платника податків повинні реєструватися з РНОКПП (ІПН) (мал. 13,тут...).
    8. Позначка про відмову від РНОКПП (ІПН) для неповнолітніх пацієнтів (дітей) не ставиться.
    9. Кодове слово  зобов'язаний знати законний представник/пацієнт, а також повідомити лікарю.
    10. Метод автентифікації пацієнта (дитина):
      • Менше 14 років обирається лише через іншу особу (мал. 14, варіант б, тут...) - Законний представник.
      • Від 14 років обирається як для повнолітнього пацієнта (доступні всі три варіанти автентифікації).
      • Від 14 років при виборі через документи (мал. 14, варіант а, тут...) - ОБОВ'ЯЗКОВО вказуються документ, що посвідчують особу пацієнта.
    11. Законний представник повинен ОБОВ'ЯЗКОВО бути зареєстрований в системі eHealth.
    12. Провести пошук законного представника в системі.
    13. ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити метод автентифікації законного представника та впевнитися в тому, що він є актуальним та діючим. За необхідності провести зміну методу автентифікації (детально тут...). 
    14. Кількість реєстрацій на один номер пацієнта допускається не більше 10 активних реєстрацій.
    15. У випадку Методу автентифікації у законного представника пацієнта через документи (мал. 14, варіант а, тут...) такий сами метод буде і у дитини. Потрібно підтвердження реєстрації через підкріплення електронних документів. 
    16. У випадку наявності законного представника ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути електронні копії документів, що посвідчують факт опікунства або представництва (згідно законодавства України), а також підтверджують особу представника. Без наявності електронних копій документів зареєструвати пацієнта НЕ МОЖЛИВО! У випадку підкріплення недостовірної інформації (не документів) як мінімум реєстрацію буде скасовано.

    Всю відповідальність за реєстрацію пацієнта в eHealth без належного виконання рекомендацій та вимог по реєстрації бере на себе користувач, який провів дану процедуру !!!

    3. Заповнити/оновити блок картки реєстрації "Законний представник(мал. 18,тут...). 

    4. Попередньо перед оновленням або додованням нового представника:

    • проводимо пошук законного представника в eHealth;
    • за відсутності (при додавнні нового представника) потрібно створити та зареєструвати;
    • відредагувати або додати метод автентифікації.

    5. Заповнити створену картку представника (мал. 19, тут...) та зберегти дані про законного представника.

    6. Після внесення даних, натискаємо кнопку зареєструвати та друкуємо пам’ятку у 2 екземплярах.

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати законному представнику пацієнта для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису. 

    Ознайомившись з документами законному представнику надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі персональні дані дитини внесено до системи вірно.

    7. Проставляєм відмітку "Інформація з пам’ятки повідомлена пацієнту" та натискаємо [Продовжити].

    8. Якщо дитина зареєстрована із законним представником спочатку потрібно у вікні системи, що з'явиться підкріпити електронні копії документів що посвідчують факт представництва (свідоцтво про народження інші документи згідно законодавства України) та підтверджують особу представника (паспорт) (таб. 2).

    Подсказка

    Документи, що підтверджують законне представництво, вважаються:

    • Свідоцтво - свідоцтво про народження.
    • Посвідчення опікуна - посвідчення опікуна або піклувальника.
    • Документ - документ, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування або керівника дитячого закладу, закладу охорони здоров’я або закладу соціального захисту дітей, у якому дитина перебуває на повному державному забезпеченні, та документ, що підтверджує факт зарахування дитини до цього закладу.
    • Рішення суду.

    9. Далі в залежності від вибраного Методу автентифікації у законного представника буде надіслано код верифікації в системі eHealth (мал. 14, варіант а, тут...) або з'явиться вікно системи для підкріплення електронних копій документів (мал. 14, варіант б, тут...). Якщо повідомлення з першого разу не приходить, є можливість  натиснути 1 раз [Повторити СМС]. Після введення коду або підкріплення документів натискаємо кнопку [Підтвердити].

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    Підписати реєстрацію в eHealth може лише медичний працівник ЛЗ, що має в наявності власний КЕП (ЕЦП) чим остаточно завершує процес реєстрації пацієнта. 

    Медичний працівник ЛЗ, що проводить реєстрацію в системі eHealth ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати законному представнику для ознайомлення всі документи, що підлягають друку та мають позначку для підпису. 

    Ознайомившись з документами законний представник надає згоду на обробку персональних даних (згідно законодавства України), а також підтверджує те що всі персональні дані внесено до системи вірно.

    10. З’являється інформаційна пам’ятка про реєстрацію пацієнта (мал. 17, тут...), яку лікар має роздрукувати, а пацієнт підписати. Після підписання, проставляється відмітка "Інформаційна пам’ятка підписана пацієнтом" натискаємо [Продовжити] та накладаємо ЕЦП лікаря (детально про процедуру підпису в інструкції Накладання ЕЦП).

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    У випадку, якщо реєстрацію проводить медсестра приймального покою чи реєстратури, є можливість накласти ЕЦП лікаря пізніше.

    7. Після накладання ЕЦП лікарем з’являється інформаційне повідомлення про успішну реєстрацію (оновлення).

    Мал. 24 - Інформаційне повідомлення про успішну реєстрцію

    Примечание
    titleВАЖЛИВО!

    У разі успішного оновлення можливо далі працювати з епізодами, консультаціями та виписками eHealth.

    У випадку появи помилки:

    • провести ідентифікацію причини виникнення помилки (детально тут...) та виконати рекомендації по її усуненню;
    • у разі не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій, зв'яжіться з технічною підтримкою.