Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Информация
titleПРО РОЗДІЛ:

Дана інструкція Створення направлення eHealth розділу Робота з інформацією «eHealth» інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при створені направлення пацієнта через систему eHealth.

...

Напавлення  eHealth (амбулаторні взаємодії)

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Створення електронних направлень пацієнта в системі eHealth здійснюється в Картці ЕМК, а саме через картку «Направлення пацієнта», яка міститься під карткою «Консультація лікаря» (амбулаторна взаємодія)

...

5. Зареєструвати направлення в системі eHealth  (мал. 4, позначка [5]); 

Image ModifiedМал. 4 - Створення електронного направлення

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Для пошуку коду послуги або групи послуг в картці "Направлення пацієнта (Створення)" доступний каталог послуг 

Image Added

Image Added

Мал. 5  - Каталог послуг


6. Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 56).

Image Modified

Мал. 56 – Обробка направлення

7. Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 67).

Мал. 6 – Направлення створено в системі "eHealth"

8. Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 78).

Мал. 7 – 8Приклад друкованої форми направлення

...

Предупреждение
titleУВАГА!

Направлення в межах стаціонарного лікування може бути лише на переведення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я (ЗОЗ).

Таке направлення створюється після відправки взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"

У даній взаємодії необхідно попередньо заповнити секцію "Госпіталізація" (мал. 9).

Секція "Госпіталізація" доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".

Image Modified

Мал. 9 - Рузультат лікування*/ Заклад у який переведено пацієнта*

В даній сеції необхідно зазаначити дані в полі в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ",

поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем  ).

В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ.

Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ!

...

  1. Створити та відправити стаціонарну взаємодію типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (з відповідним чином внесеними даними в секції "Госпіталізація")

    Предупреждение
    titleУВАГА!

    Для реєстрації електронного направлення в ЕСОЗ стаціонарна взаємодія "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" eHealth повинна мати стан «Завершена»!


  2. Під взаємодією "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" формуємо  електронне направлення на переведення до іншого ЗОЗ. Для створення направлення, натискаємо кнопку  "Створити"  (мал. 810).

Мал. 810 – Таблиця створення направлення до іншого ЗОЗ

...

Для створення направлення необхідно заповнити всі обов'язкові поля (зазаначені та натиснути "Зареєструвати в системі eHealth" (мал. 911).


Мал. 911 – Створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ (приклад)

4. Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 1012).

Мал. 10 12  – Обробка направлення

5. Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 1113).


Мал. 1113 - успішне створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ

6. Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 1214).

Мал. 12 – 14Приклад друкованої форми направлення

...

  Картка "Направлення пацієнта" ehealth містить блоки та секції:

  • Секція Блок «Загальна інформація» секція заповнена по замовчуванню (мал 15).

Мал. 1315 -  Секція Блок «Загальна інформація»

  • Секція «Основна інформація» Блок «Основна інформація» (мал. 16).

Мал. 1416 - Секція «Основна Блок «Основна інформація»


Таблица 1  Таблиця 1 - Блок "Основна інформація"

Назва елементу (поле)

Опис

1

 Поле  "eHealth"

Обов'язкова відмітка для відправлення направлення в систему eHealth

2

Поле "Категорія"

Вноситься з клавіатури або вибирається з довідника.

При створенні стаціонарного направлення на переведення пацієнта в інший ЗОЗ (заповнено по замовчуванню - якщо заповнена секція "Госпіталізація" з результатом лікування "Переведено в інший ЗОЗ", внесено заклад, куди переведено пацієнта (мал. 9).

  

3

Поле "Пріорітет"

Image Added

Вибирається зі списку "Планове" або "Ургентне"

4

Поле "Код послуги\група послуги"

Image Added

Вноситься за допомого введення необхідного значення (сортує по "містить", а також пошук можливо здійснювати по коду).  Також можна скористатись пошуком, при Вноситься з клавіатури або з випадаючого списку, також можна скористатись пошуком   при натискані на нього відкривається вікно пошуку «Каталог послуг» Мал(мал. 35), де вибирається обирається з каталогу послуг конкретна послуга

5

Поле "Медична програма"

Image Added

Значення внесене по замовчуванню. Обов'язкове для погашення направлення!!!Вибирається з випадаючого списку

6

Поле "Стан"

Image Added

Початковий стан «Чернетка», автоматично змінюється на "Активне", після того як направлення створится зареєстроване в  eHealth

7

Поле "Термін дії"

Image Added

Кінцева дата дії направлення відображається по замовчуванню Відображається тільки після реєстрації направленні в системі «eHealth».

Дата, Після закінчення терміну дії направлення автоматично деактивується

8

Поле "Публічний номер"

Image Added

Відображається тільки після реєстрації направлення в системі «eHealth»

9

Поле "Стан виконання за програмою"

Image Added

Відображається тільки після реєстрації в системі «eHealth» Таблица (таб. 2)



Таблица Таблиця 2 Стани - Стан виконання  направлення за програмою 

Назва стану

Пояснення

Нове

Активний запит на користування послугою з за програмою, пацієнт не знаходиться в черзі.

Будь-який, зареєстрований в системі eHealth, спеціаліст, що надає вказану в електронному направлені послугу за програмою медичних гарантій, може взяти дане направлення в чергу.

В черзі

Активний запит на користування послугою з програмою, пацієнт знаходиться в черзі

Призначений спеціаліст в чергу на  роботу з направленням. Дана дія зворотня (можливо, за згоди пацієнта, зняти спеціаліста з черги на опрацювання направлення)! 

В обробці

Надання послуги в рамках направлення розпочато, але не завершено.

Дана дія незворотня (спеціаліст, що взяв направлення в обробку, має  виконати умови направлення (створити взаємодію, процедуру, діагностичний звіт) додати направлення, зареєструвати ЕМЗ в eHealth і погасити електронне направлення! 

Погашене

Діяльність згідно запиту на обслуговування виконано повністю. Подальша активність не відбуватимися

Image RemovedМал. 3 Каталог послуг

Панель «Додаткова інформація»

Таблица 3 Панель Додаткова інформація


  • Блок  "Додаткова інформація" (мал. 14) - необхідна для додаткової деталізації направлення. Призначення полів секції "Додаткова інформація" зазначаються при потребі.

Image AddedМал. 14 - Секція "Додаткова інформація"

Таблица 3 - Блок  «Додаткова інформація»

№з/п

Назва елементу (поле)

Призначення поля

Опис

1

Поля: "Послуга повина бути отримана з

Додаткове

Дата. Початок

"; "по"

Image Added

Image Added

 "Послуга повина бути отримана з" - дата початоку планового періоду обслуговування згідно направлення

.Дата. Закінчення

2

по

Додаткове

"по" - дата закінчення планового періоду обслуговування згідно направлення

.

3

Секція "Перелік станів та спостережень"

Image Added

Додаткове
Image Added

Посилання на перелік діагнозів та спостережень, замірів, стану пацієнта, в залежності від значення атрибуту Причина, що були зареєстровані в системі «eHealth» в рамках поточного запису епізоду

\взаємодії

/взаємодії.

Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ ("Спостереження, замір" або "Стан /діагноз") та натискаємо Image Added

Image Added

В таблиці, що з'явиться ("Перелік станів та спостереження"), необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення.



4

Секція "Перелік клінічної інформації щодо пацієнта"

Додаткове

Image Added

Посилання на перелік клінічної інформації щодо пацієнта (

релевантні епізоди МД, , спостереження, діагнози, алергія та непереносимості, імунізація, діагностичні звіти), в залежності від значення атрибуту Звернути увагу, що зареєстровані в системі «eHealth»

"Діагностичний звіт", "Епізод медичної допомоги","Спостереження, замір" або "Стан /діагноз"). 

Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ та натискаємо Image Added

УВАГА! Обирається лише зареєстрований перелік клінічної інформації пацієнта  в рамках поточного запису епізоду/взаємодії.

Image Added

В таблиці, що з'явиться ("Перелік клінічної інформації") необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення.

5

Секція "Примітки"

Image Added

5

Примітки

Додаткове

Важлива додаткова інформація для спеціаліста, що

будет

буде надавати обслуговування по направленню. А також спеціальна примітка пацієнту, що є умовою виконання даного направлення тощо.


Картка «Перелік станів та спостережень» (Мал. 4)

...