Оглавление |
---|
Информация | ||
---|---|---|
| ||
Дана інструкція Створення направлення eHealth розділу Робота з інформацією «eHealth» інструкцій користувача містить основний алгоритм дій при створені направлення пацієнта через систему eHealth. |
...
Напавлення eHealth (амбулаторні взаємодії)
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Створення електронних направлень пацієнта в системі eHealth здійснюється в Картці ЕМК, а саме через картку «Направлення пацієнта», яка міститься під карткою «Консультація лікаря» (амбулаторна взаємодія) |
...
5. Зареєструвати направлення в системі eHealth (мал. 4, позначка [5]);
Мал. 4 - Створення електронного направлення
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Для пошуку коду послуги або групи послуг в картці "Направлення пацієнта (Створення)" доступний каталог послуг Мал. 5 - Каталог послуг |
6. Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 56).
Мал. 56 – Обробка направлення
7. Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 67).
Мал. 6 – 7 – Направлення створено в системі "eHealth"
8. Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 78).
Мал. 7 – 8– Приклад друкованої форми направлення
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Направлення в межах стаціонарного лікування може бути лише на переведення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я (ЗОЗ). Таке направлення створюється після відправки взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" У даній взаємодії необхідно попередньо заповнити секцію "Госпіталізація" (мал. 9). Секція "Госпіталізація" доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару". В даній сеції необхідно зазаначити дані в полі в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ", поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем ). В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ. Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ! |
...
Створити та відправити стаціонарну взаємодію типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (з відповідним чином внесеними даними в секції "Госпіталізація")
Предупреждение title УВАГА! Для реєстрації електронного направлення в ЕСОЗ стаціонарна взаємодія "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" eHealth повинна мати стан «Завершена»!
- Під взаємодією "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" формуємо електронне направлення на переведення до іншого ЗОЗ. Для створення направлення, натискаємо кнопку "Створити" (мал. 810).
Мал. 810 – Таблиця створення направлення до іншого ЗОЗ
...
Для створення направлення необхідно заповнити всі обов'язкові поля (зазаначені ) та натиснути "Зареєструвати в системі eHealth" (мал. 911).
Мал. 911 – Створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ (приклад)
4. Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 1012).
Мал. 10 12 – Обробка направлення
5. Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 1113).
Мал. 1113 - успішне створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ
6. Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 1214).
Мал. 12 – 14– Приклад друкованої форми направлення
...
Картка "Направлення пацієнта" ehealth містить блоки та секції:
- Секція Блок «Загальна інформація» секція заповнена по замовчуванню (мал 15).
Мал. 1315 - Секція Блок «Загальна інформація»
- Секція «Основна інформація» Блок «Основна інформація» (мал. 16).
1416 - Секція «Основна Блок «Основна інформація»
Мал.Таблица 1 Таблиця 1 - Блок "Основна інформація"
№ | Назва елементу (поле) | Опис |
1 | Поле "eHealth" | Обов'язкова відмітка для відправлення направлення в систему eHealth |
2 | Поле "Категорія" | Вноситься з клавіатури або вибирається з довідника. При створенні стаціонарного направлення на переведення пацієнта в інший ЗОЗ (заповнено по замовчуванню - якщо заповнена секція "Госпіталізація" з результатом лікування "Переведено в інший ЗОЗ", внесено заклад, куди переведено пацієнта (мал. 9).
|
3 | Поле "Пріорітет" | Вибирається зі списку "Планове" або "Ургентне" |
4 | Поле "Код послуги\група послуги" | Вноситься за допомого введення необхідного значення (сортує по "містить", а також пошук можливо здійснювати по коду). Також можна скористатись пошуком, при Вноситься з клавіатури або з випадаючого списку, також можна скористатись пошуком при натискані на нього відкривається вікно пошуку «Каталог послуг» Мал(мал. 35), де вибирається обирається з каталогу послуг конкретна послуга |
5 | Поле "Медична програма" | Значення внесене по замовчуванню. Обов'язкове для погашення направлення!!!Вибирається з випадаючого списку |
6 | Поле "Стан" | Початковий стан «Чернетка», автоматично змінюється на "Активне", після того як направлення створится зареєстроване в eHealth |
7 | Поле "Термін дії" | Кінцева дата дії направлення відображається по замовчуванню Відображається тільки після реєстрації направленні в системі «eHealth». Дата, Після закінчення терміну дії направлення автоматично деактивується |
8 | Поле "Публічний номер" | Відображається тільки після реєстрації направлення в системі «eHealth» |
9 | Поле "Стан виконання за програмою" | Відображається тільки після реєстрації в системі «eHealth» Таблица (таб. 2) |
Таблица Таблиця 2 Стани - Стан виконання направлення за програмою
Назва стану | Пояснення |
Нове | Активний запит на користування послугою з за програмою, пацієнт не знаходиться в черзі. Будь-який, зареєстрований в системі eHealth, спеціаліст, що надає вказану в електронному направлені послугу за програмою медичних гарантій, може взяти дане направлення в чергу. |
В черзі | Активний запит на користування послугою з програмою, пацієнт знаходиться в черзі. Призначений спеціаліст в чергу на роботу з направленням. Дана дія зворотня (можливо, за згоди пацієнта, зняти спеціаліста з черги на опрацювання направлення)! |
В обробці | Надання послуги в рамках направлення розпочато, але не завершено. Дана дія незворотня (спеціаліст, що взяв направлення в обробку, має виконати умови направлення (створити взаємодію, процедуру, діагностичний звіт) додати направлення, зареєструвати ЕМЗ в eHealth і погасити електронне направлення! |
Погашене | Діяльність згідно запиту на обслуговування виконано повністю. Подальша активність не відбуватимися |
Мал. 3 Каталог послуг
Панель «Додаткова інформація»
Таблица 3 Панель Додаткова інформація
. |
- Блок "Додаткова інформація" (мал. 14) - необхідна для додаткової деталізації направлення. Призначення полів секції "Додаткова інформація" зазначаються при потребі.
Мал. 14 - Секція "Додаткова інформація"
Таблица 3 - Блок «Додаткова інформація»
№ |
Назва елементу (поле) |
Призначення поля
Опис | |
1 | Поля: "Послуга повина бути отримана з |
Додаткове
"; "по" | "Послуга повина бути отримана з" - дата початоку планового періоду обслуговування згідно направлення |
, |
2
по
Додаткове
"по" - дата закінчення планового періоду обслуговування згідно направлення |
3 | Секція "Перелік станів та спостережень" |
Посилання на перелік діагнозів та спостережень, замірів, стану пацієнта, в залежності від значення атрибуту Причина, що були зареєстровані в системі «eHealth» в рамках поточного запису епізоду |
/взаємодії. Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ ("Спостереження, замір" або "Стан /діагноз") та натискаємо В таблиці, що з'явиться ("Перелік станів та спостереження"), необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення. | |
4 | Секція "Перелік клінічної інформації щодо пацієнта" |
Посилання на перелік клінічної інформації щодо пацієнта ( |
"Діагностичний звіт", "Епізод медичної допомоги","Спостереження, замір" або "Стан /діагноз"). Для пошуку ЕМЗ обираємо відповідний тип ЕМЗ та натискаємо УВАГА! Обирається лише зареєстрований перелік клінічної інформації пацієнта в рамках поточного запису епізоду/взаємодії. В таблиці, що з'явиться ("Перелік клінічної інформації") необхідно задати параметри пошуку і додати необхідний параметр в направлення. | |
5 | Секція "Примітки" |
5
Примітки
Важлива додаткова інформація для спеціаліста, що |
буде надавати обслуговування по направленню. А також спеціальна примітка пацієнту, що є умовою виконання даного направлення тощо. |
Картка «Перелік станів та спостережень» (Мал. 4)
...