Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Метод автентифікації автентифікації  пацієнта після 14-ти років


Для перевірки (додавання) методу автентифікації необхідно натиснути на кнопку спецдії "Метод автентифікації в системі "eHealth""  Image Added    в електронній карті пацієнта.


Image Added

При потребі додати метод автентифікації, необхідно натиснути   кнопку "Створити"Image Added в таблиці "Метод автентифікації в системі "eHealth"".

Предупреждение
titleУВАГА!

Пацієнти, які не зареєстровані в eHealth, не можуть мати метод автентифікації. При спробі додати метод автентифікації система видасть помику.

Image Added

Обрати необхідний тип автентифікації (по замовчуванню вказаний тип "Автентифікація через СМС".

Атентифікації через СМС

В таблиці "Метод автентифікації в системі "eHealth"" " обрати тип "Автентифікація через СМС" 

та заповнити табличку, що з'явиться і натиснути "Ок".

Image Added

Якщо  в методі автентифікації був зазначений ПОПЕРЕДНІЙ номер телефону, необхідно мати доступ до нього для отримання СМС.

Вносимо НОВИЙ номер телефону та натискаємо "Ок"

Image Added

Перша СМС надходить для верифікації  НОВОГО номеру телефону.

Якщо все вірно внесено, необхідно натиснути  кнопку"Підтвердити" (при помилці номеру - "Скасувати")

Image Added

Наступна СМС прийде на ПОПЕРЕДНІЙ номер телефону для підтвердження змін у методах автентифікації пацієнта

Image AddedПри успішному проведенні зміни номеру автентифікації система видасть повідомлення

Image Added

Поточний метод автентифікації буде успішно змінено на НОВИЙ номер.

УВАГА! Якщо пацієнт втратив  доступ до ПОПЕРЕДНЬОГО номеру автентифікації, для зміни методу автентифікації необхідно подати заявку через форму НСЗУ

Детально  в розділі  "Електронне зверення для зміни методу автентифікації через НСЗУ" та за посиланням... 

Автентифікація через іншу особу

При потребі автентифікуватися через іншу особу - ця особа має бути попередньо зареєстрована  в системі еHealth.

Здійснюємо пошук третьої особи в системі eHealth та перевіряємо її активний метод автентифікації.

 Автентифікація через документи

Для створення автентифікації через документи видаляємо метод, що вказаний по замовчуванню, та вказуємо "Автентифікація через документи".


Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо у пацієнта був вказаний попередній метод автентифікаці через СМС  і виникла потреба подати новий метод автентифікації через документи, необхідно попередньо подати електроне звернення через НСЗУ для зміни методу автентифікації.

Детально за посиланням... 

В такому випадку, система не дає можливості автоматичної зміни методу автентифікації!

Image Added



Автентифікація через іншу особу 

Примечание
iconfalse
Автентентифікація через іншу особу може проводитися пацієнтам будь-якого віку.

Предупреждение
titleУВАГА!
до 14- ти років

Дітям до 14-ти років автентифікація проводиться виключно через іншу особу - законного представника (матір. батька, опікуна).

Має бути попередньо зареєстрований законний представник (інша особа) в системі еHealth, якого також необхідно вносити в блоці "законний представник" при реєстрації ЕК дитини.

Передумови реєстрації методу автентифікації через іншу особу:

  • Необхідно здійснити пошук законного представника (іншої особи) в системі eHealth

  • Перевірити наявність методу автентифікації законного представника або іншої особи (та при потребі додати його)


Для створення автентифікації через документи видаляємо метод, що вказаний по замовчуванню, та вказуємо"Автентифікація через іншу особу"

Image Added

Здійснюємо пошук третьої особи в системі eHealth

Image Added

Після успішного пошуку поле "Третя персона" буде автоматично заповнено. Необхідно перевірити даняі та натиснути "Ок".

Image Added

Третій особі (законному представнику) має надійти підтвердження на номер телефону (який вказаний в його методі автентифікації, як пацієнта).

Image AddedЯкщо в пацієнта попередньо була зареєстрована ІНША третя персона для автентифікації , то для підтвердження прийде 2 смс: перша на номер поточної персони, інша - на номер попередньо вказаної персони.

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникла потреба подати новий метод автентифікації, але відсутній доступ  до телефону попередньо зареєстрованої третої персони, необхідно  подати електроне звернення через НСЗУ для зміни методу автентифікації.

Детально за посиланням... 


Після підтвердження всіх СМС в таблицю "Поточні методи автентифікації" з'явиться додана третя персона.

Image Added

Заповнення блоку "Метод автентифікації" при редагуванні пацієнтів до 14-ти років в еНealth

При створенні/редагуванні ЕК дитини, необхідно коректно заповнити вкладку "Дані контактних осіб", для позначення законного представника, який буде внесений при редагуванні в системі eHealth, установити прапорець "Основний для eHealth".

Також в картці редагування пацієнта в системі eHealth до 14-ти років  років по замовчуванню вказаний  тип методу автентифікації "Автентифікація через іншу особу"

  • Для додавання законного представника  здійснюємо його пошук

  • Здійснюємо пошук законного представника в eHealth та натисскаємо "Пошук"
  • Image ModifiedПісля попередньо пройдених дій у блоці "Метод автентифікації" буде додана третя персона (законний представник).

Поле "Назва" - довільне поле де можна вказати дані про законного представника дитини.

Електронне звернення для зміни

Зміна

методу автентифікації через НСЗУ

НСЗУ радить використовувати дану on-line форму:
- якщо при переукладанні декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу, смс з кодом підтвердження надсилається на невідомий номер телефону;
- якщо при виписуванні рецепту за програмою «Доступні ліки» смс з кодом підтвердження надсилається на невідомий номер телефону;
- у випадку втрати та зміні попереднього номеру телефону;
- у випадку виправлення некоректно внесеного номеру телефону;
- з метою зміни методу автентифікації - без використання номеру телефону, що передбачає обов’язкове підвантаження документів для верифікації даних пацієнта.